Ik vind het heel realistisch. De politiek komt in de pilot niet voor, moralistische 'wij tegen hen' sentimenten ook niet. De mensen in het dorpje zien een atoomwolk aan de horizon zonder dat zij (of wij) weten wie het gedaan heeft, waarom, welke steden getroffen zijn enz.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het heel erg Lost onrealistischachtig? Of is het nog enigzins realistisch? Als ik het zo lees sla ik het denk ik maar over.
Huidig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef Dagonet het volgende:
Is het huidig of meer jaren 80 Cold War stijl (wat wel zo moeten bij een totale nucleaire vernietiging).
27 september zelfs al.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
Heb een maand geleden de pilot gezien en het zag er wel leuk uit. Ik ga in ieder geval wel wachten op de volgende uitzending alleen die komt pas 29 september...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef DarthNick het volgende:
zien is geloven, maar wanneer is dit te verkrijgen via de gebruikelijke kanalen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef Symer het volgende:
Alle afleveringen zullen na de dag van uitzending gratis op de website van CBS te bekijken zijn, de eerste aflevering is nu al beschikbaar op internet (de premiere is op 20 september).
Thxquote:Op zondag 3 september 2006 15:38 schreef Miguel het volgende:
Misschien is dit nog wel interessant. Ik volg ondertussen al veelste veel series, dus ik denk dat ik er hier een paar van op spaar en het in de herfstvakantie dan eens een kans geef.
Goede OP Symer
En nog één! Klinkt wel leuk. Weet iemand of de serie al door een Nederlandse zender is aangekocht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef Burbo het volgende:
tvp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |