De kat van Jake's ma klimt in de boom en durft er niet meer uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:05 schreef Wouter2006 het volgende:
wat zou er toch de volgende aflevering gebeuren?
zou er een boom op een auto vallen of zou er een riviertje overstromen?
en de lokale garage met de pc die alles kan resetten (of een nieuwe boordpc in kan bouwen)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:54 schreef HiZ het volgende:
Inderdaad, de karakters zijn alleemaal nog zo 'diep' als een vloeipapiertje dus ook daar heb je geen houvast aan.
Overigens is het juist zo dat voor een tv-serie de verhaalboog korter moet zijn dan voor een film. Om de simpele reden dat elke aflevering niet alleen onderdeel is van de serie maar ook nog op zichzelf overeind moet blijven. X-files kon in 40 minuten een verhaal vertellen én een verdere episode neerzetten in de strijd tegen de overname van de wereld door de aliens.
Dat geneuzel van mensen die zich gedragen alsof alles nog hetzelfde is behalve dan dat de halve buitenwereld in vlammen is opgegaan is bepaald niet erg aantrekkelijk.
Tenslotte; aan een auto met een gekookte boordcomputer is helemaal niks aan te duwen.
Dat is een interresant stukje. Maar na 2 weken kan ik me vorostellen dat bij elke wagen in het dorp de tank wel zo'n beetje helemaal droog staat. Wat ik me trouwens dan weer wel af vraag... hoe krijgt robert het voor elkaar om die overheids laptop van em 2 weken draaiende te houden op 1 batterij die niet opgeladen kan worden omdat er geen stroom is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:11 schreef angel008 het volgende:
[..]
blijkbaar moet minstens 50 % van die autos het daar nog doen (net zoals de generatoren)
Another "myth" that seems to have grown up with information on EMP is that
nearly all cars and trucks would be "knocked out" by EMP. This seems logical,
but is one of those cases where "real world" experiments contradict theoretical
answers and I'm afraid this is the case with cars and EMP. According to
sources working at Oak Ridge National Laboratory, cars have proven to be
resistant to EMP in actual tests using nuclear weapons as well as during more
recent tests (with newer cars) with the US Military's EMP simulators.
voor diegene die wat leesvoer in het engels willen![]()
http://www.textfiles.com/survival/emp.pro
staat trouwens nog veel meer leuk spul bij om te lezen
hoezo leeg ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is een interresant stukje. Maar na 2 weken kan ik me vorostellen dat bij elke wagen in het dorp de tank wel zo'n beetje helemaal droog staat. Wat ik me trouwens dan weer wel af vraag... hoe krijgt robert het voor elkaar om die overheids laptop van em 2 weken draaiende te houden op 1 batterij die niet opgeladen kan worden omdat er geen stroom is?
En vraagje, hij kreeg op de laptop de boodschap, I've been compromised, dat wil toch zeggen dat de dekmantel van die persoon achterhaald is of begreep ik het verkeerd?
Volgens mij betekent dat meer iets van "dat weet ik niet zeker".quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is een interresant stukje. Maar na 2 weken kan ik me vorostellen dat bij elke wagen in het dorp de tank wel zo'n beetje helemaal droog staat. Wat ik me trouwens dan weer wel af vraag... hoe krijgt robert het voor elkaar om die overheids laptop van em 2 weken draaiende te houden op 1 batterij die niet opgeladen kan worden omdat er geen stroom is?
En vraagje, hij kreeg op de laptop de boodschap, I've been compromised, dat wil toch zeggen dat de dekmantel van die persoon achterhaald is of begreep ik het verkeerd?
volgens mij betekend dat gewoon dat ie ontdekt is hoor..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat meer iets van "dat weet ik niet zeker".
dat zien we pas in seizoen 4.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef angel008 het volgende:
[..]
volgens mij betekend dat gewoon dat ie ontdekt is hoor..
maarja dan nog wie of wat zijn dat voor figuren ?
DAt is dan geen inclusieve "we" in mijn gevalquote:
nou als de serie aanslaat, zal het zeker wel weer uitgerekt worden, kijk maar naar Lost!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef angel008 het volgende:
[..]
gok of feit ?
zou namelijk wel heel langdradig worden dan
Volgens mij typte hij dat bericht, nadat hij gespot was vanuit de watertoren. Samen met het "Are they ours or theirs?" bericht volgens mij. Ik denk dat Robert ook niet meer weet wat er aan de hand is. Ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat het gaat om een interne machtstrijd, waarbij alles geoorloofd is, ook nukes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Let op je glazuur iigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef dutch_camel het volgende:
[..]
Volgens mij typte hij dat bericht, nadat hij gespot was vanuit de watertoren. Samen met het "Are they ours or theirs?" bericht volgens mij. Ik denk dat Robert ook niet meer weet wat er aan de hand is. Ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat het gaat om een interne machtstrijd, waarbij alles geoorloofd is, ook nukes.
Dit omdat de nukes zonder enige waarschuwing kwamen, in ieder geval op Denver als Atalanta. In Atlanta hoorde je ook geen luchtalarm (Voicemail bericht). US heeft een detectie systeem voor binnenkomende objecten, en blijkbaar waren de nukes of niet gedetecteerd (stealth?), of afkomstig van eigen bodem, waardoor de response van alarmsystemen niet meer op tijd in actie kon komen (of er geen gevaar in zag, omdat de nukes als friendey gemarkeerd werden)? Ik ben nog steeds benieuwd of het H-bommen of A-bommen waren. Enige wat ik bijna zeker weet, is dat ze hoog zijn ontploft. Zeer weinig fallout, geen (radioactieve) stof regen of as regen, dus niet dicht genoeg bij de grond om zooi op te zuigen. Ik gok op de eerste.
Vanvond meer lekker Ep 6 kijken, ben wel erg benieuwd naar het EO effect![]()
niet afhaken joh, dan zie je volgende week nie hoe Jake een sukkeltje redt of een brandende auto blustquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef Janteh het volgende:
als het zo door gaat kap ik ook met kijken, wat een droge bende allemaal. Mischien een minuut interresante dingen met betrekking tot het verhaal en voor de rest weer allemaal familie drama wat geen moer met het verhaal te maken heeft.
Het moet trouwens wel saai zijn daar in Jericho, in 2 weken tijd is het belangrijkste wat er gebeurd dat de mais wordt binnen gehaald en dat er wat paarden worden gestolenen dat terwijl half amerika genuked is.
Stel je voor dat Agaat een pot met augurken laat valen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
niet afhaken joh, dan zie je volgende week nie hoe Jake een sukkeltje redt of een brandende auto blust
![]()
![]()
Dode vogels.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:36 schreef MaJo het volgende:
Heb net de pilot gezien en het ziet er veelbelovend uitIk ga zo de andere 5 afleveringen maar eens binnenhalen
Beetje jammer dat je buiten Amerika niet gratis de afleveringen op de website kunt bekijken
Even een vraagje over het eind van de pilot: wat ziet dat meisje nou op de weg liggen? Kon het niet goed zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |