abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42821822
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Miguel het volgende:
Jake is dus in al die landen in Zuid-Amerika geweest voor zover ik het begreep... Dat wordt dus nog interessant
Lekker einde met die overvliegende raketten Laat ep6 maar komen!
Waar haal je dat vandaan?
En het laatste over de overvliegende raketten, lijkt me dat Amerika terugschiet. Het lijkt erop dat die dingen opstijgen en niet overvliegen.

Waar slaat dat flagged op in zn paspoort?
  FOK!fotograaf donderdag 19 oktober 2006 @ 23:25:29 #202
151126 angel008
pi_42822045
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

En het laatste over de overvliegende raketten, lijkt me dat Amerika terugschiet. Het lijkt erop dat die dingen opstijgen en niet overvliegen.

was eerder all genoemdn wss een outlaw..
pi_42822158
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef angel008 het volgende:

[..]

was eerder all genoemdn wss een outlaw..
Zie ik, maar leg uit.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:46:09 #204
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42822814
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[...]
In de een na laatste scene met Hawkins zit hij op een of andere database van de Department of State (vergelijkbaar met het ministerie van buitenlandse zaken geloof ik) en dan bekijkt hij het paspoort van Jake (Jacob) en zie je allerlei landen (volgens mij voornamelijk Zuid-Amerikaanse landen) en de data dat hij er geweest is.
Ik meen echter ook Arabische (?) tekens in dat paspoort van Jake gezien te hebben Ik denk dan ook dat wij nog lang niet weten wie Jake eigenlijk is en dat dat verhaal dat hij wilde vertellen tegen zijn vader belangrijker is dan eerder gedacht werd..

Een 'flagged passport' zorgt er volgens mij voor dat de eerst volgende keer dat je langs een douane moet, je waarschijnlijk meteen mag meekomen voor ondervraging en/of opsluiting, afhankelijk van de redenen van het 'flaggen' natuurlijk.
pi_42825351
Ik weet het niet met deze serie.......kijk, op zich allemaal heel erg leuk enzo, maar ik heb een beetje een unheimlich gevoel met verschillende scenes/gebeurtenissen. Het springt vaak zo van de hak op de tak, en net wat er net al werd gezegd......wat heeft die hele fokking brand in die bibliotheek te maken met het hele verhaal??? Helemaal niks!! Gewoon een, in principe, loze gebeurtenis......ook dat moment dat Eric opeens April kwijt is en dan snel wegrent, dan denk je als kijker: "oooeeeeeh, wat zal er nu toch weer aan de hand zijn?", maar de volgende scene zitten ze gewoon weer vrolijk in hun huis (of althans, wat er van over was)..........toevallig vallen die scheidingspapieren precies uit die doos........

Maar ja, aan de andere kant zit je na elke aflevering weer met wat vragen waar je het antwoord op wilt weten, dus ik weet nu al weer dat ik de volgende aflevering ook weer ga kijken

Oftewel, best leuke serie, maar lang niet zo vlot/professioneel/onderhoudend als 'Heroes' op het moment.
pi_42827047
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ik me trouwens tijdens de aflevering ook afvroeg... wat moest Robert Hawkins met een (het leek me) russische hotmail pagina? (Boven in stond gewoon het .net logo)
Kennelijk is het de Turkse MSN-pagina met het Russische woord voor 'nieuws' erop. Kennelijk weinig animo bij het productie-team om in een half uurtje een mysterieus-ogende pagina in elkaar te flansen
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_42827275
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 05:59 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Kennelijk is het de Turkse MSN-pagina met het Russische woord voor 'nieuws' erop. Kennelijk weinig animo bij het productie-team om in een half uurtje een mysterieus-ogende pagina in elkaar te flansen

Wij merkten hetzelfde op.
Laten we het er maar op houden dat het een loze pagina met iets erachter verstopt was volgens de pedofielen-methode (die hebben ook vaak een onschuldige saaie pagina over iets anders met erachter dan een forum ofzo)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42828703
Ik zou niet te snel oordelen over het verhaal, er wordt langzaam er naar toe gewerkt.. Elke ep kom je iets meer te weten.. En die raketten zijn voor zover ik dat aanvoelde gewoon amerikaanse nukes of iig behoorlijke raketten die worden afgeschoten om terug te slaan op diegene die aangevallen heeft.

Maar goed we weten het niet precies, dat is juist waar deze serie het van moet hebben..
pi_42833344
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef Arsenius het volgende:
Ik zou niet te snel oordelen over het verhaal, er wordt langzaam er naar toe gewerkt.. Elke ep kom je iets meer te weten.. En die raketten zijn voor zover ik dat aanvoelde gewoon amerikaanse nukes of iig behoorlijke raketten die worden afgeschoten om terug te slaan op diegene die aangevallen heeft.

Maar goed we weten het niet precies, dat is juist waar deze serie het van moet hebben..
Goede serie dit. Ik verdenk iedereen die in Jericho is gekomen vlak voor de aanval van deelname aan een complot. Ook Jake weet meer dan hij kwijtwil.. En die doos in die paarse jurk is ook een wolf in schaapskleren vermoed ik
Big dick.
pi_42834850
Denk niet dat Jake iets weet, die kwam geld halen in de eerste aflevering. Daarna wilde hij de stad weer verlaten, dat is ook toen die dat ongeluk heeft gehad. Die Robert die weet wel meer, en staat met andere in kontakt en dat vind ik zo irritant worden. Ik wil weten wie/wat hij is....
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_42835800
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Goede serie dit. Ik verdenk iedereen die in Jericho is gekomen vlak voor de aanval van deelname aan een complot. Ook Jake weet meer dan hij kwijtwil.. En die doos in die paarse jurk is ook een wolf in schaapskleren vermoed ik

Die van de Belastingdienst?

Iig blijf ik de serie volgen voor het totaalplaatje en ga ik wel chips halen als er weer een bieb/kind/woonwagen in de fik staat.

Denk trouwens dat het plot uiteindelijk erg goed zal blijken te zijn, maar echt gebaseerd op 1 enkel (goed) principe en dan wat goedkoop Hollywoodesque ingevuld met "spanning" en "romantiek".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:21:52 #212
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_42836922
Het feit dat de telefoonlijnen het doen, maar dat er een bandje wordt afgespeeld...
het feit dat internet werkt, maar alleen voor diegene die (voor)kennis hebben...
laat mij denken dat de US-government het in scene heeft gezet.

Wie zegt dat die raketten op een vijand zijn afgevuurd, misschien wel gewoon richting zee...
We zullen waarschijnlijk niet te zien krijgen hoe politie/leger de orde komt handhaven omdat Jericho een te kleine plaats zal zijn..

maw, kwacht met smart op ep.6
Wat je vindt, ...
pi_42837678
Zeker, volgende week weer
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:04:58 #214
122997 zquing
Drama Junk
pi_42840157
heb vandaag de eerste 5 eps gezien en kan niet wachten todat de volgende uitkomt
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_42843937
waarom is een week zo lang?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:38:38 #216
122997 zquing
Drama Junk
pi_42844146
omdat je 7 dagen aan het speculeren bent over wat er gebeurt in de volgende aflevering van Jericho
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:40:03 #217
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42844200
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:32 schreef tactic_to het volgende:
waarom is een week zo lang?
Omdat een week uit zeven dagen bestaat, en elke dag weer uit 24 uur. In één dag passen ca. 36 Jericho afleveringen, dus in een week zijn dat er ca. 252 Jericho afleveringen . Dat is vrij lang, en dat is nou eenmaal zo .
2000 light years from home
pi_42846240
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef zquing het volgende:
omdat je 7 dagen aan het speculeren bent over wat er gebeurt in de volgende aflevering van Jericho
De oplossing is om voor (bijna) elke dag een serie te hebben - houdt je bezig
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_42847697
Welke series zouden dat dan moeten zijn?
Ik volg nu:

Jericho
Lost
Prison Break

JOHNNY HEITINGA
pi_42889517
Kan niet wachten tot volgende week.. we zullen wel niet zien waar die kernrakketen naartoe gaan maarja, denk wel dat het een aanval is en geen terug schieten, dit omdat de tv uit ging...
pi_42889650
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
Ik volg nu:

Jericho
Lost
Prison Break

CSI?
pi_42889941
CSI is echt niets aan
pi_42889989
American Dad?
pi_42890980
Heroes!
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:10:03 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42891047
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
Ik volg nu:

Jericho
Lost
Prison Break

Veronica Mars, House, Six Degrees, 24 (in januari), Heroes.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')