Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Miguel het volgende:
Jake is dus in al die landen in Zuid-Amerika geweest voor zover ik het begreep... Dat wordt dus nog interessant
Lekker einde met die overvliegende rakettenLaat ep6 maar komen!
was eerder all genoemdn wss een outlaw..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
En het laatste over de overvliegende raketten, lijkt me dat Amerika terugschiet. Het lijkt erop dat die dingen opstijgen en niet overvliegen.
Waar slaat dat flagged op in zn paspoort?
Zie ik, maar leg uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef angel008 het volgende:
[..]
was eerder all genoemdn wss een outlaw..
In de een na laatste scene met Hawkins zit hij op een of andere database van de Department of State (vergelijkbaar met het ministerie van buitenlandse zaken geloof ik) en dan bekijkt hij het paspoort van Jake (Jacob) en zie je allerlei landen (volgens mij voornamelijk Zuid-Amerikaanse landen) en de data dat hij er geweest is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
[...]
Waar slaat dat flagged op in zn paspoort?
Kennelijk is het de Turkse MSN-pagina met het Russische woord voor 'nieuws' erop. Kennelijk weinig animo bij het productie-team om in een half uurtje een mysterieus-ogende pagina in elkaar te flansenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ik me trouwens tijdens de aflevering ook afvroeg... wat moest Robert Hawkins met een (het leek me) russische hotmail pagina? (Boven in stond gewoon het .net logo)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 05:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kennelijk is het de Turkse MSN-pagina met het Russische woord voor 'nieuws' erop. Kennelijk weinig animo bij het productie-team om in een half uurtje een mysterieus-ogende pagina in elkaar te flansen
Goede serie dit. Ik verdenk iedereen die in Jericho is gekomen vlak voor de aanval van deelname aan een complot. Ook Jake weet meer dan hij kwijtwil.. En die doos in die paarse jurk is ook een wolf in schaapskleren vermoed ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef Arsenius het volgende:
Ik zou niet te snel oordelen over het verhaal, er wordt langzaam er naar toe gewerkt.. Elke ep kom je iets meer te weten.. En die raketten zijn voor zover ik dat aanvoelde gewoon amerikaanse nukes of iig behoorlijke raketten die worden afgeschoten om terug te slaan op diegene die aangevallen heeft.
Maar goed we weten het niet precies, dat is juist waar deze serie het van moet hebben..
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Goede serie dit. Ik verdenk iedereen die in Jericho is gekomen vlak voor de aanval van deelname aan een complot. Ook Jake weet meer dan hij kwijtwil.. En die doos in die paarse jurk is ook een wolf in schaapskleren vermoed ik![]()
Omdat een week uit zeven dagen bestaat, en elke dag weer uit 24 uur. In één dag passen ca. 36 Jericho afleveringen, dus in een week zijn dat er ca. 252 Jericho afleveringenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:32 schreef tactic_to het volgende:
waarom is een week zo lang?
De oplossing is om voor (bijna) elke dag een serie te hebben - houdt je bezigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef zquing het volgende:
omdat je 7 dagen aan het speculeren bent over wat er gebeurt in de volgende aflevering van Jericho
CSI?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
Welke series zouden dat dan moeten zijn?
Ik volg nu:
Jericho
Lost
Prison Break
Veronica Mars, House, Six Degrees, 24 (in januari), Heroes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
Welke series zouden dat dan moeten zijn?
Ik volg nu:
Jericho
Lost
Prison Break
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |