Dat is inderdaad onnodig, maar nu is het te laat om in te grijpen, aangezien het topic al vol zit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:53 schreef dndiek het volgende:
Het grote FC Barcelona topic [Deel 9]: Campions D'Europa!
Is toch niet echt nodig zo een topic vol te krijgen
Is dicht net als dat dubbele Feyenoordtopicquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit ONZ topic nou nog open?
De brief die Barry aan de KVNB heeft verstuurd.
Consider it donequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:03 schreef Beschouw het volgende:
Primera Division Toto kan wel dicht denk ik.
Er is inmiddels een andere topic opgestart: Primera Division Toto 2006-2007
Ik geloof dat ik eerder iets aan posts als deze wil gaan doen dan aan wat plagerijen. Met als disclaimer dat ik nog niet het hele topic heb doorgelezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:26 schreef Tomasso het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan die doopy-x- in de Feyenoordtopics? Irritante pisnicht is het...
Daar ben ik het ook niet mee eens iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eerder iets aan posts als deze wil gaan doen dan aan wat plagerijen. Met als disclaimer dat ik nog niet het hele topic heb doorgelezen.
Ik heb hem geeditquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:28 schreef RayMania het volgende:
Carling Cup 2006/2007
Zou een modje daar Carling Cup 2006/2007 van kunnen maken?
Bedankt.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef Beschouw het volgende:
Kan het door toma ontworpen logo i43.photobucket.com/albums/e398/tomaafca/voetbalonderschrifcompetitie.jpg
bovenaan het onderschrift-topic ingevoegd worden?
Ja, maar de andere had al 10 posts meer, dus koos ik ervoor om die open te laten en de andere dicht te doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Loopt iets beterM'n reet ik was gewoon eerder [CL]Ajax - Kopenhagen # 2 Dat wordt een makkie
Zo 10 posts meer waarvan 9 het woord schwalben posten. Ga weg man dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar de andere had al 10 posts meer, dus koos ik ervoor om die open te laten en de andere dicht te doen.
@ Eilanden ik had het al gezien en geedit, maar bedankt voor het opmerken
Wat maakt het nu uit, welk topic er open blijft? Topics werden nagenoeg tegelijk geopend en aan mij de beslissing welke van de 2 ik open houd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo 10 posts meer waarvan 9 het woord schwalben posten. Ga weg man dit slaat nergens op.
Tong kom op man je gaat toch niet janken omdat je topic dichtgetimmerd isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo 10 posts meer waarvan 9 het woord schwalben posten. Ga weg man dit slaat nergens op.
Geeez Tong, chill ... het is alleen maar een topic dat gesloten wordtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Donequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
Graag effe het goede seizoen in de TT zetten; The FA Premier League 2006/2007, Part Three.
Donequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[RTL7] De vrijdagavondwedstrijd #1: Roda JC - ADO Den Haag
TT change in Roda JC - ADO Den Haag; dat is morgen
Nu blijf je leven?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:38 schreef Eilanden het volgende:
Misschien wat laat, maar eenvoor Bos gisteravond voor het snelle verwijderen van ziektes
Dank jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:38 schreef Eilanden het volgende:
Misschien wat laat, maar eenvoor Bos gisteravond voor het snelle verwijderen van ziektes
Ik zal een verzoek tot samenvoegen indienenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is reeds een topic over damesvoetbal,
Damesvoetbal! :)
Merge-verzoek ingediendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuw Belgisch omkopingsschandaal ?
Kan gewoon in het reeds bestaande topic lijkt me:
De Gokchinees #3
In principe wel, maar dat past er nu niet tussen, dus laat het nu maar zonder dat woordquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef dndiek het volgende:
[Het PSV topic # 180]Nederlands hoop in bangen dagen...
Het officiële PSV topic moet het toch zijn
ok vooruit dan maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In principe wel, maar dat past er nu niet tussen, dus laat het nu maar zonder dat woord
bange dagenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef dndiek het volgende:
[Het PSV topic # 180]Nederlands hoop in bangen dagen...
Het officiële PSV topic moet het toch zijn
OKeequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[HOOLS] Hét VBL-café #1290: Den Bosch is mooier dan Parijs
TT change naar [HOOLS] Hét VBL-café #1290: Den Bosch is mooier dan Parijs
Graag
Donequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef appelsientje het volgende:
Oimag de tilel
Het Officiële PSV topic # 181: Op zoek naar een nieuwe spits
veranderen in
Het officiële PSV topic # 181: Op zoek naar een nieuwe spits
De OP en de TT liet op mij de indruk achter dat het puur over die ene persoon ging en dat is gewoon geen topic waard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat over vrijwilligers. Jammer dat je dat niet inziet. Opa Gevers is overdrachtelijk hoewel ie wel bestaat. Nogmaals jammer.
Opa Gevers.
Ach, als je ziet welke voetballers er allemaal een eigen topic krijgen dan is zo'n icoon van het vrijwilligerswerk er zeker 1 waard. Opa Gevers staat symbool voor al die mensen zonder wie het (amateur)voetbal er niet zou zijn. tong80 had wel wat duidelijker kunnen zijn in zijn bedoelingen met het topic want het gegeven op zich is prachtig. Misschien een nieuwe OP maken? Wil ik best doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De OP en de TT liet op mij de indruk achter dat het puur over die ene persoon ging en dat is gewoon geen topic waard.
Dan vraag je wel veul hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is wel zo, dat iedereen een opa Gevers kent bij zijn of haar voetbalclub. Tong had idd wat duidelijker zijn diepachterliggende gedachten en bedoelingen kenbaar kunnen maken bij zijn topic.
Ik heb de titel aangepast, topic was echter wel al op slot ivm aantal replies. Was het dan nog wel gewenst?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:50 schreef WEST het volgende:
Da_sandman
kun je dit topic deel 18 van maken??
Voetballende Fok!kers deel 18 - De voorbereiding komt eraan!
thanks
jazeker hier houden wij contact met elkaar over onze voetbal prestaties, maar omdat de code niet gequote kan worden moet een modje dat even doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik heb de titel aangepast, topic was echter wel al op slot ivm aantal replies. Was het dan nog wel gewenst?
Voetballende Fok!ers deel 18: Klaar voor de startquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:56 schreef Kaap het volgende:
Ik heb de TT even terug geedit. Als jij een nieuw topic maakt, dan copy/paste ik de code erin en kun je deze zelf verder editten.
Alles is prima Kaapquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Kaap het volgende:
Copied and pasted. Als het goed is moet je hem zelf verder kunnen editten, hij staat niet gelocked voor editen. Laat even weten als alles naar wens is West.
helemaal mee eens, als er iets het hart van het amateurvoetbal in Nederland vormt zijn het wel de talloze vrijwilligersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, als je ziet welke voetballers er allemaal een eigen topic krijgen dan is zo'n icoon van het vrijwilligerswerk er zeker 1 waard. Opa Gevers staat symbool voor al die mensen zonder wie het (amateur)voetbal er niet zou zijn. tong80 had wel wat duidelijker kunnen zijn in zijn bedoelingen met het topic want het gegeven op zich is prachtig. Misschien een nieuwe OP maken? Wil ik best doen.
Zelf vind ik ook dat niet voor iedere voetballer een topic hoeft te worden geopend. Daarnaast vind ik zelf wel dat er gerust gepraat mag worden over de vrijwilligers in het algemeen. Wie weet zwerft er wel een tereinknecht hier rond op het forum. Dat topic van Tong kwam op mij gewoon te beperkt over, dus verdiend het onderwerp wmb wel een tweede kans.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, als je ziet welke voetballers er allemaal een eigen topic krijgen dan is zo'n icoon van het vrijwilligerswerk er zeker 1 waard. Opa Gevers staat symbool voor al die mensen zonder wie het (amateur)voetbal er niet zou zijn. tong80 had wel wat duidelijker kunnen zijn in zijn bedoelingen met het topic want het gegeven op zich is prachtig. Misschien een nieuwe OP maken? Wil ik best doen.
Die staat los van dit forum, dus voor vragen daarover moet je bij medewerkers van de voetbalmanager zijn, die kunnen wij als VBL-mods niet beantwoorden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoe lang duurt een ban op de voetbalmanager?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |