abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41046761
Nou succes met de veelscorende verdedigers Leonard en Tiendalli.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41046789
Het vergaat Kuyt goed in Engeland.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=30858
pi_41046799
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
Komt nog wel hoor.
pi_41046837
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Komt nog wel hoor.
Wedden om een kratje Jupiler.
pi_41047023
Wat kan die Leonard nou voor kwaad? Zijn we in ieder geval zeker dat we de fair play kutjes-cup niet winnen en als het niets is dan is ie volgend jaar weg en neemt Drenthe z'n plek in Slechter dan Bosschaart kan Leo niet zijn.
pi_41047047
quote:
Ja, ze hebben per ongeluk 18 miljoen aan hem uitgegeven en Benitez ziet nu opeens in dat ie tekort komt

Man, die jongen is gewoon nog druk aan het verhuizen en wennen.
pi_41047189
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef daaaaan het volgende:
Zijn we in ieder geval zeker dat we de fair play kutjes-cup niet winnen ...
Shit, helemaal geen prijzen dit jaar dus .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:01:05 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41047202
Pierre gaat geschorst worden om die actie tegen kruiswijk ? slaat nergens op helemaal geen elleboog
pi_41047229
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre gaat geschorst worden om die actie tegen kruiswijk ? slaat nergens op helemaal geen elleboog
Het was een aai over zijn bolletje met zijn elleboog?

Doe nu eens die Feyenoord-bril af en kijk nog eens naar de beelden .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:04:37 #60
139407 jorienvdherik
pi_41047293
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het was een aai over zijn bolletje met zijn elleboog?

Doe nu eens die Feyenoord-bril af en kijk nog eens naar de beelden .
gebeurd zo vaak. lange jan ook zo vaak bij psv.. vorig seizoen. En die kreeg nooit straffen er voor. Net samenvatting gezien 1e helft ging nog wel..

de guzman wat een goede voetballer
pi_41047294
quote:
Hij is nog niet speelgerechtigd voor de CL , zei die (kuyt) vanmorgen bij evers ( humberto tan ) teminste
pi_41047403
Waar is Hofs btw, zag dat hij ontbrak bij de opstelling van zondag. Hij is toch wel wat beter dan Kolkka op het middenveld
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:10:08 #63
139407 jorienvdherik
pi_41047427
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef DeVinger het volgende:
Waar is Hofs btw, zag dat hij ontbrak bij de opstelling van zondag. Hij is toch wel wat beter dan Kolkka op het middenveld
was geschorst nog
pi_41047475
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Hij is nog niet speelgerechtigd voor de CL , zei die (kuyt) vanmorgen bij evers ( humberto tan ) teminste
idd prutsers
pi_41047511
Ok, btw, wat ik mij afvroeg.

Timmer
Tiendalli Greene/Vlaar/Bahia Leonard
Lucius Hofs De Guzman
Castelen SPITS Huysegums

WIe gaat er dan afvallen...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:14:58 #66
139407 jorienvdherik
pi_41047583
behia
pi_41047660
Uhm je geeft het zelf al aan? Voorin zal Pierre het veld ruimen... En Castelen speelt de komende 5 a 6 weken niet. Het hangt van onze Belgische vriend zelf af of ie ooit nog terug zal keren in de basis.

In de verdediging zal Bahia denk ik binnen enkele weken de lul zijn. Wim Jansen mag hem al niet zo, en na z'n gekloot tegen Ajax en afgelopen week tegen Groningen kun je er vanuit gaan dat hij als eerste geslachtofferd zal worden.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:17:59 #68
139407 jorienvdherik
pi_41047679
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef daaaaan het volgende:
Uhm je geeft het zelf al aan? Pierre... En Castelen speelt de komende 5 a 6 weken niet.
In de verdediging zal Bahia denk ik binnen enkele weken de lul zijn. Wim Jansen mag hem al niet zo, en na z'n gekloot tegen Ajax en afgelopen week tegen Groningen kun je er vanuit gaan dat hij als eerste geslachtofferd zal worden.
ja en terrecht, wat ben ik teleurgesteld in hem. sinds dat zn haar er af is is het prut
pi_41047683
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
behia
En dat baseer je op?

Ik vind Vlaar de zwakste schakel. Maar goed, wie zegt dat Tiendali sowieso rechtsback wordt .
pi_41047687
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef daaaaan het volgende:
Wat kan die Leonard nou voor kwaad? Zijn we in ieder geval zeker dat we de fair play kutjes-cup niet winnen en als het niets is dan is ie volgend jaar weg en neemt Drenthe z'n plek in Slechter dan Bosschaart kan Leo niet zijn.
Hellemaal niks, van mij mag Feyenoord wel meer van die net niet spelers aantrekken.
Hier gratis advies van mij welke spelers Feyenoord zeker moet gaan halen: rechtsback - Lamey, spits - Charisteas en als middenvelder richard Knopper
ooit komt er een einde aan het eind
pi_41047710
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef daaaaan het volgende:
Uhm je geeft het zelf al aan? Pierre... En Castelen speelt de komende 5 a 6 weken niet.
Ik geef niks aan, ik stel daar 12 spelers op met drie centrale verdedigers en stel dan de vraag: wie valt er straks af

Bahia vind ik namelijk de beste (in potentie kan Greene mss wel het verst komen).
Puistenkop Vlaar zou in mijn ogen moeten afvallen
pi_41047725
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef fingers het volgende:

[..]

Hellemaal niks, van mij mag Feyenoord wel meer van die net niet spelers aantrekken.
Hier gratis advies van mij welke spelers Feyenoord zeker moet gaan halen: linksback - Lamey, spits - Charisteas en als middenvelder richard Knopper
Zolang die bij jullie maar minstens 1 speler (liefst Huntelaar) zo hard mogelijk schopt is hij het halen al waard geweest
pi_41047738
http://www.nu.nl/news/807(...)d_van_Feyenoord.html

Wat een gezeur, heb is geduld ofzo . Moeten ze dan een dure kerel kopen die mislukt?
pi_41047756
Tiendalli vind ik wel een verstandige aankoop
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41047765
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik geef niks aan, ik stel daar 12 spelers op met drie centrale verdedigers en stel dan de vraag: wie valt er straks af

Bahia vind ik namelijk de beste
Nee, geen slechte verdediger, maar faalt als het er echt op aankomt.
quote:
(in potentie kan Greene mss wel het verst komen).
quote:
Puistenkop Vlaar zou in mijn ogen moeten afvallen
Die puistenkop was de enige Feyenoorder waar ik tevreden over was zondag! Nadat hij wegviel stortte de verdediging in.
pi_41047796
En is Léonard in jullie ogen de versterking waarop jullie zaten te wachten?
pi_41047836
Ik ben benieuwd, als Feyenoord daadwerkelijk die topper kan halen die in de media rondgaan, dan doen ze iig weer meer voor de CL plekken. Dat zou goed zijn voor de Nederlandse competitie, en natuurlijk voor Feyenoord zelf. Maar ik moet nog maar zien of die namen uiteindelijk wel doorgaan, Feyenoord komt altijd weer uit bij b-spelers of talenten die later a-spelers worden.

Ik quote jullie coach maar even: 'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
pi_41047839
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:22 schreef devv05 het volgende:
En is Léonard in jullie ogen de versterking waarop jullie zaten te wachten?
Een betere kandidaat was er denk ik niet momenteel. Als het niets is hebben we Drenthe. Feyenoord heeft slim gehandeld, gratis aankoop die over een jaartje weg is als ie tegenvalt.
pi_41047840
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
sinds dat zn haar er af is is het prut
Ah, het omgekeerde Ono-effect

Is die Tiendalli nou ook zeker dan?
pi_41047855
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ja, ze hebben per ongeluk 18 miljoen 13,9 miljoen aan hem uitgegeven en Benitez ziet nu opeens in dat ie tekort komt

Man, die jongen is gewoon nog druk aan het verhuizen en wennen.
pi_41047881
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ah, het omgekeerde Ono-effect

Is die Tiendalli nou ook zeker dan?
Nee, ze gaan praten.
pi_41047884
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:24 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Is dus niet zeker. Voor zo'n prijs laat Feyenoord hem gewoon niet gaan, en anders moeten er echt koppen gaan rollen.
pi_41047887
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:24 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Bedrag is toch helemaal niet bekend gemaakt?
pi_41047891
quote:
Supporters eisen duidelijkheid van Feyenoord

Uitgegeven: 21 augustus 2006 22:27
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2006 23:08

ROTTERDAM - De supportersvereniging van Feyenoord heeft in een open brief duidelijkheid geëist van de clubleiding. Het legioen is ontevreden over het in hun ogen eenvoudige vertrek van spelers als Dirk Kuyt, Salomon Kalou en Shinji Ono uit De Kuip. De supporters vragen zich af waarom Feyenoord de opbrengsten van de transfers niet in het aantrekken van nieuwe spelers steekt.

Feyenoord dreigt door de huidige stand van zaken af te zakken naar de middenmoot van de Eredivisie, stelt de supportersvereniging. De afgelopen jaren heeft de Rotterdamse club veel gesaneerd in de grote spelersgroep, maar de supporters vinden dat dit soms met de botte bijl is gebeurd. "Spelers als Ono en Ghaly zouden we nu goed kunnen gebruiken", vinden ze. Ook zouden talenten uit de jeugd te gemakkelijk naar andere clubs mogen vertrekken.

Topspelers

Daarnaast vragen de supporters zich af wat er met de opbrengsten van de transfers gebeurt. Feyenoord zou achttien miljoen euro van Liverpool hebben ontvangen voor Kuyt en tien miljoen euro van Chelsea voor Kalou. De supporters vinden dat het geld snel geïnvesteerd moet worden in nieuwe topspelers.

"De ontluisterende nederlaag tegen Groningen van zondag vereist daadkracht en dat betekent echte versterkingen halen. Er komt heel veel geld binnen bij Feyenoord, maar de vraag is of het op de juiste wijze wordt besteed."

Cruz

Feyenoord zou een aanvaller en een middenvelder willen halen om de ploeg voor dit seizoen te versterken. De geruchten dat Julio Ricardo Cruz als opvolger van Kuyt naar Rotterdam wordt teruggehaald worden steeds sterker. Italiaanse media stellen dat de transfer binnen enkele dagen wordt afgerond. De Argentijn lijkt bij Internazionale dit seizoen weinig te zullen spelen na de komst van Hernán Crespo en Zlatan Ibrahimovic.

Léonard

Philippe Léonard vertrekt naar Feyenoord. De 32-jarige verdediger tekent een contract voor één seizoen in Rotterdam, meldt de NOS. De Belg wordt dinsdag gepresenteerd, stelt het RTL-programma Voetbal Insite.

Léonard speelde de afgelopen twee seizoenen in België bij Standard Luik. Hij speelde daarvoor in Frankrijk bij Olympique Nice en AS Monaco. Het contract van de verdediger in Luik liep deze zomer af. De club kon het met Léonard niet eens worden over een nieuwe overeenkomst.
Valt me nog mee dit...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:26:35 #85
139407 jorienvdherik
pi_41047904
nee staat op de site van liverpool als nieuws bericht van eerder op de dag van een site, de roddels dus
pi_41047927
Opstelling Jong Feyenoord tegen Sparta:

Cummins; Achlioui, Altheer, Derijck, Anes Ribeiro; Sammuel, Davids, De Haan (63’ Hagary); Kogeldans (75’ Buijs), Boussaboun en Magrão.

Was helemaal vergeten dat we die Magrao nog hadden. Maar er is iig flink opgeruimd. Altheer aanvoerder.
pi_41047938
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Zolang die bij jullie maar minstens 1 speler (liefst Huntelaar) zo hard mogelijk schopt is hij het halen al waard geweest
Inderdaad dat zou prachtig zijn, en als we dan toch bezig zijn schop Snijder, Heitinga en Maduro ook maar het ziekenhuis in. Opgeruimt staat netjes.
ooit komt er een einde aan het eind
pi_41047980
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef blueangel_ het volgende:
Leonard is weer een schijtaankoop
Gezien de prijs van deze aankoop kan het niet tegenvallen.

* heiden6 mompelt iets over een of ander arrest
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:29:38 #89
139407 jorienvdherik
pi_41047993
salaris maar ja
pi_41048042
Ach, de salarissen van 30 spelers zijn weggevallen en Bosschaart zal ook wel vertrekken nu. Dus ook qua geld niet zo erg dit.
pi_41048070
En feyenoord wil dus ook nog een middenvelder?

niet voor de basis neem ik aan met de guzman hofs en lucius
en pardo en in mindere mate schreuder + talentjes achter de hand
pi_41048115
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef DeVinger het volgende:
En feyenoord wil dus ook nog een middenvelder?

niet voor de basis neem ik aan met de guzman hofs en lucius
en pardo en in mindere mate schreuder + talentjes achter de hand
Ja, ze willen een middenvelder en dat is logisch want als er 1 middenvelder wegvalt (zoals Hofs zondag) dan heb je niets achter de hand...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:34:21 #93
139407 jorienvdherik
pi_41048140
en nog een spits mag ik hopen
pi_41048196
Ik heb liever dat men eve de tijd neemt, en het desnoods even aankijkt met de huidige selectie tot de winterstop, dan dat men gekke dingen gaat doen die veel geld kosten.
pi_41048198
Schreuder ligt er uit tot de winterstop en Hofs zal ook weer een wedstrijd of 10 missen door blessures/schorsingen. Woensdag Legia-Shakhtar
pi_41048227
Shaktar!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:38:32 #97
139407 jorienvdherik
pi_41048254
daar verwacht ik niet veel meer van
pi_41048291
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:37 schreef heiden6 het volgende:
Shaktar!
Kan ook.
pi_41048333
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:39 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Kan ook.
Ah, dat bedoelde ik niet, maar wie zal het zeggen?
pi_41048469
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ah, dat bedoelde ik niet, maar wie zal het zeggen?
Ik snapte m al niet
quote:
Misschien soms te scherp. Nathan D'Haemers van Zulte Waregem verbaasde zich erover dat jij zoveel schoppen uitdeelt.

,,Ik heb hem alleen in het begin van de match even laten voelen dat ik er was. Meer niet. Ik ben hard maar ik ga niemand zomaar aantrappen. (grijnst) Al gebeurt het natuurlijk wel eens dat ik te laat op de bal ben. Tja.''

Dat de potjes bij jullie makkelijk overkoken weten ze bij Brugge ook natuurlijk. Laat je je niet te makkelijk vangen aan provocaties?

,,Neen. Als iemand me iets lapt, dan neem ik hem tien minuten later te grazen. Niet onmiddellijk neen. Dat heb ik geleerd van mijn papa , die zelf op het hoogste niveau keepte bij RWDM. En als ik de niet de kans krijg, onthoud ik het wel voor een volgende ontmoeting. Wat scheldwoorden betreft: ik ken in het Spaans, Portugees en Engels wel enkele mindere lieve termen. (lacht) Dat volstaat.''

En waar nodig deel je een klap uit. Zoals tegen Charleroi met dat opstootje met Orlando. ,,We hebben ons goed geamuseerd'', zei je achteraf.

,,Ik heb daar commentaar op gekregen als zou ik geen voorbeeld zijn voor de jeugd. Dat klopt maar ik verdedigde mezelf. Als ik thuiskom na een match ben ik helemaal zen , zo rustig dat mijn vriendin vraagt of er niks scheelt. Maar op het veld huldig ik de filosofie van een American Football-speler. Die roepen ook op hun tegenstrevers en verdedigen elke morzel terrein. Wel, op mijn hoek van het veld mag niemand me voorbij. Zondag speel ik wellicht tegen Gert Verheyen. Altijd leuk. Hij is iemand die op elke minuut kan toeslaan. Ik zal er moeten staan.''

Koen VAN UYTVANGE 25/02/2006
Geen grijze muis iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')