Ja, ze willen een middenvelder en dat is logisch want als er 1 middenvelder wegvalt (zoals Hofs zondag) dan heb je niets achter de hand...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef DeVinger het volgende:
En feyenoord wil dus ook nog een middenvelder?
niet voor de basis neem ik aan met de guzman hofs en lucius
en pardo en in mindere mate schreuder + talentjes achter de hand
Ah, dat bedoelde ik niet, maar wie zal het zeggen?quote:
Ik snapte m al nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah, dat bedoelde ik niet, maar wie zal het zeggen?![]()
Geen grijze muis iig.quote:Misschien soms te scherp. Nathan D'Haemers van Zulte Waregem verbaasde zich erover dat jij zoveel schoppen uitdeelt.
,,Ik heb hem alleen in het begin van de match even laten voelen dat ik er was. Meer niet. Ik ben hard maar ik ga niemand zomaar aantrappen. (grijnst) Al gebeurt het natuurlijk wel eens dat ik te laat op de bal ben. Tja.''
Dat de potjes bij jullie makkelijk overkoken weten ze bij Brugge ook natuurlijk. Laat je je niet te makkelijk vangen aan provocaties?
,,Neen. Als iemand me iets lapt, dan neem ik hem tien minuten later te grazen. Niet onmiddellijk neen. Dat heb ik geleerd van mijn papa , die zelf op het hoogste niveau keepte bij RWDM. En als ik de niet de kans krijg, onthoud ik het wel voor een volgende ontmoeting. Wat scheldwoorden betreft: ik ken in het Spaans, Portugees en Engels wel enkele mindere lieve termen. (lacht) Dat volstaat.''
En waar nodig deel je een klap uit. Zoals tegen Charleroi met dat opstootje met Orlando. ,,We hebben ons goed geamuseerd'', zei je achteraf.
,,Ik heb daar commentaar op gekregen als zou ik geen voorbeeld zijn voor de jeugd. Dat klopt maar ik verdedigde mezelf. Als ik thuiskom na een match ben ik helemaal zen , zo rustig dat mijn vriendin vraagt of er niks scheelt. Maar op het veld huldig ik de filosofie van een American Football-speler. Die roepen ook op hun tegenstrevers en verdedigen elke morzel terrein. Wel, op mijn hoek van het veld mag niemand me voorbij. Zondag speel ik wellicht tegen Gert Verheyen. Altijd leuk. Hij is iemand die op elke minuut kan toeslaan. Ik zal er moeten staan.''
Koen VAN UYTVANGE 25/02/2006
Wil je beweren dat ie meer waard is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is dus niet zeker. Voor zo'n prijs laat Feyenoord hem gewoon niet gaan, en anders moeten er echt koppen gaan rollen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre gaat geschorst worden om die actie tegen kruiswijk ? slaat nergens op helemaal geen elleboog
Gewoon per ongeluk, Pierre zou zo iets NOOIT doenquote:
Eindelijk een ECHTE verdedigerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo te horen is die Leonard echt een geldwolf zonder clubliefde of gevoel.
Weet wat je binnenhaald........
Ik ken hem niet, had zelfs nog nooit van hem gehoord. Als het echt zo'n bijtertje is, dan is het een goeie speler voor feyenoord....een beetje pit is wat jullie nu nodig hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Eindelijk een ECHTE verdediger... met de mentaliteit van John de Wolf en Fraser ..
![]()
de echte clubliefde is met Kuijt uit Nederland vertrokken... spijtig maar waar...
Psies , we willen de FairPlay cup niet back-to-back winnen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, had zelfs nog nooit van hem gehoord. Als het echt zo'n bijtertje is, dan is het een goeie speler voor feyenoord....een beetje pit is wat jullie nu nodig hebben.
bijna een vuistslag ..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Das duidelijk geen elleboog! Hooguit een onderarm!
Ik denk dat pierre gewoon wat gefrustreerd was.....3 wedstrijden schorsing zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
was er in de wedstrijd iets tussen hem voorgevallen ofzo ?? het stond toen immers nog 0-0 ..
Magrao schijnt het toch alleraardigst te doen in Jong Feyenoord. Snap niet waarom ze hem eens proberen op linksbuiten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
Opstelling Jong Feyenoord tegen Sparta:
Cummins; Achlioui, Altheer, Derijck, Anes Ribeiro; Sammuel, Davids, De Haan (63? Hagary); Kogeldans (75? Buijs), Boussaboun en Magrão.
Was helemaal vergeten dat we die Magrao nog hadden. Maar er is iig flink opgeruimd. Altheer aanvoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |