[22:24:01] dennisjansen: heyquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:38 schreef daaaaan het volgende:
NOS txt bevestigd de komst van Leonard. Zo zie je maar dat Feyenoord.nl nooit nieuws brengt.
dankje, erg behulpvol van jequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef Trancelocator het volgende:
De 3-0 staat nog niet in jullie speelschema.
Maar ALS die speelt, is het dan wat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
Leonard?
Haal maar alvast een back-up voor hem, hij zal er vaker niet zijn dan wel door schorsingen
ja dat ken iedereen zeggenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[22:24:01] dennisjansen: hey
[22:24:04] ::: Playing : hi
[22:24:05] dennisjansen: leonard is gekeurd
[22:24:12] dennisjansen: en wordt morgen gepresenteerd...
[22:24:14] ::: Playing : ja weet het
[22:24:23] dennisjansen: ok jij hebt ook bronnen?
[22:24:29] ::: Playing : staat op rijnmond
[22:24:38] dennisjansen: o ok:P
[22:24:42] ::: Playing : haha
[22:24:53] | Dennis (l): haha ik heb het van een bron binnen fortis:P
[22:25:04] ::: Playing : haha
Die lopen altijd minstens 5 uur achterquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:03 schreef Ricky_ het volgende:
Wat lees ik nou op VI? Leonard aangetrokken? Ik zie nog niks op Feyenoord.nl.
Net als de selectie.. en dan in het weekend vrijquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
9 tot 5 mentaliteitje
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef Ricky_ het volgende:
Van Hooijdonk wordt dus alsnog aangepakt.
en terecht , ging nergens over wat hij deedquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef Ricky_ het volgende:
Vond het altijd een net niet speler bij Standard eerlijk gezegd maar hij hoort zeker in het rijtje Fraser, de Wolf etc. qua hardheid.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar ALS die speelt, is het dan wat?
Terrecht!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef Ricky_ het volgende:
Matig grapje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
onterecht
Hij zal niet geschorst worden tot de uitwedstrijdquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef daaaaan het volgende:
Als van Hooijdonk geschorst wordt verliezen we ook bij Heracles....
Mooi, zolang die Huntelaar maar kapot schoptquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vond het altijd een net niet speler bij Standard eerlijk gezegd maar hij hoort zeker in het rijtje Fraser, de Wolf etc. qua hardheid.
Wat weet Ronald daarvan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Als je op Ronald Koeman af gaat komt er nog wel een spitsje bij.
Ach Ajax laat ook al 2 wedsrtijden zien dat ze zonder KJH kunnen scorenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mooi, zolang die Huntelaar maar kapot schopt![]()
Heerlijk die jaloeziequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mooi, zolang die Huntelaar maar kapot schopt![]()
de vraag is of je fok dan wel serieus mag nemen nog dat jij hier bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef Doopy-X- het volgende:
gaat goed hier, steeds minder gefrustreerde feyenoorders op fok...eerst al dirkje kuyt en nu ook al cart_man weg.![]()
En dit was nog maar de 1e wedstrijd van het seizoen!![]()
Waar zijn ze allemaal heen dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:15 schreef Doopy-X- het volgende:
gaat goed hier, steeds minder gefrustreerde feyenoorders op fok...eerst al dirkje kuyt en nu ook al cart_man weg.![]()
En dit was nog maar de 1e wedstrijd van het seizoen!![]()
Ik denk het wel aangezien ik nog nooit iemand bedreigd, uitgescholden of een erge ziekte toegewenst hebquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de vraag is of je fok dan wel serieus mag nemen nog dat jij hier bent
cart_man schijnt een strandwandeling aan het maken te zijnquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
cart_man schijnt een strandwandeling aan het maken te zijn
Ronald is coach bij PSV. Jij bent een beetje in de war met zijn broer Erwin (die bij Feijenoord zit).quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef JeroenV het volgende:
Als je op Ronald Koeman af gaat komt er nog wel een spitsje bij.
ja maar was bij voetbal insitequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef aapi het volgende:
[..]
Ronald is coach bij PSV. Jij bent een beetje in de war met zijn broer Erwin (die bij Feijenoord zit).
Hehe......eindelijk iemand die dat ook in ziet, want bij Monaco heeft ie ook niks laten. Maar ja Feyenoord moet toch wat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vond het altijd een net niet speler bij Standard eerlijk gezegd maar hij hoort zeker in het rijtje Fraser, de Wolf etc. qua hardheid.
Komt nog wel hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
Het vergaat Kuyt goed in Engeland.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=30858
Ja, ze hebben per ongeluk 18 miljoen aan hem uitgegeven en Benitez ziet nu opeens in dat ie tekort komtquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
Shit, helemaal geen prijzen dit jaar dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef daaaaan het volgende:
Zijn we in ieder geval zeker dat we de fair play kutjes-cup niet winnen ...
Het was een aai over zijn bolletje met zijn elleboog?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre gaat geschorst worden om die actie tegen kruiswijk ? slaat nergens op helemaal geen elleboog
gebeurd zo vaak. lange jan ook zo vaak bij psv.. vorig seizoen. En die kreeg nooit straffen er voor. Net samenvatting gezien 1e helft ging nog wel..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was een aai over zijn bolletje met zijn elleboog?
Doe nu eens die Feyenoord-bril af en kijk nog eens naar de beelden.
Hij is nog niet speelgerechtigd voor de CL , zei die (kuyt) vanmorgen bij evers ( humberto tan ) teminstequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef patrickt37 het volgende:
was geschorst nogquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef DeVinger het volgende:
Waar is Hofs btw, zag dat hij ontbrak bij de opstelling van zondag. Hij is toch wel wat beter dan Kolkka op het middenveld
idd prutsersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij is nog niet speelgerechtigd voor de CL , zei die (kuyt) vanmorgen bij evers ( humberto tan ) teminste
ja en terrecht, wat ben ik teleurgesteld in hem. sinds dat zn haar er af is is het prutquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef daaaaan het volgende:
Uhm je geeft het zelf al aan? Pierre... En Castelen speelt de komende 5 a 6 weken niet.
In de verdediging zal Bahia denk ik binnen enkele weken de lul zijn. Wim Jansen mag hem al niet zo, en na z'n gekloot tegen Ajax en afgelopen week tegen Groningen kun je er vanuit gaan dat hij als eerste geslachtofferd zal worden.
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
behia
Hellemaal niks, van mij mag Feyenoord wel meer van die net niet spelers aantrekken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef daaaaan het volgende:
Wat kan die Leonard nou voor kwaad? Zijn we in ieder geval zeker dat we de fair play kutjes-cup niet winnen en als het niets is dan is ie volgend jaar weg en neemt Drenthe z'n plek inSlechter dan Bosschaart kan Leo niet zijn.
Ik geef niks aan, ik stel daar 12 spelers op met drie centrale verdedigers en stel dan de vraag: wie valt er straks afquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef daaaaan het volgende:
Uhm je geeft het zelf al aan? Pierre... En Castelen speelt de komende 5 a 6 weken niet.
In de verdediging zal Bahia denk ik binnen enkele weken de lul zijn. Wim Jansen mag hem al niet zo, en na z'n gekloot tegen Ajax en afgelopen week tegen Groningen kun je er vanuit gaan dat hij als eerste geslachtofferd zal worden.
Zolang die bij jullie maar minstens 1 speler (liefst Huntelaar) zo hard mogelijk schopt is hij het halen al waard geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef fingers het volgende:
[..]
Hellemaal niks, van mij mag Feyenoord wel meer van die net niet spelers aantrekken.
Hier gratis advies van mij welke spelers Feyenoord zeker moet gaan halen: linksback - Lamey, spits - Charisteas en als middenvelder richard Knopper
Nee, geen slechte verdediger, maar faalt als het er echt op aankomt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik geef niks aan, ik stel daar 12 spelers op met drie centrale verdedigers en stel dan de vraag: wie valt er straks af
Bahia vind ik namelijk de beste
quote:(in potentie kan Greene mss wel het verst komen).
Die puistenkop was de enige Feyenoorder waar ik tevreden over was zondag! Nadat hij wegviel stortte de verdediging in.quote:Puistenkop Vlaar zou in mijn ogen moeten afvallen![]()
Een betere kandidaat was er denk ik niet momenteel. Als het niets is hebben we Drenthe. Feyenoord heeft slim gehandeld, gratis aankoop die over een jaartje weg is als ie tegenvalt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:22 schreef devv05 het volgende:
En is Léonard in jullie ogen de versterking waarop jullie zaten te wachten?
Ah, het omgekeerde Ono-effectquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
sinds dat zn haar er af is is het prut
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben per ongeluk 18 miljoen 13,9 miljoen aan hem uitgegeven en Benitez ziet nu opeens in dat ie tekort komt
Man, die jongen is gewoon nog druk aan het verhuizen en wennen.
Nee, ze gaan praten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ah, het omgekeerde Ono-effect![]()
Is die Tiendalli nou ook zeker dan?![]()
Is dus niet zeker. Voor zo'n prijs laat Feyenoord hem gewoon niet gaan, en anders moeten er echt koppen gaan rollen.quote:
Valt me nog mee dit...quote:Supporters eisen duidelijkheid van Feyenoord
Uitgegeven: 21 augustus 2006 22:27
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2006 23:08
ROTTERDAM - De supportersvereniging van Feyenoord heeft in een open brief duidelijkheid geëist van de clubleiding. Het legioen is ontevreden over het in hun ogen eenvoudige vertrek van spelers als Dirk Kuyt, Salomon Kalou en Shinji Ono uit De Kuip. De supporters vragen zich af waarom Feyenoord de opbrengsten van de transfers niet in het aantrekken van nieuwe spelers steekt.
Feyenoord dreigt door de huidige stand van zaken af te zakken naar de middenmoot van de Eredivisie, stelt de supportersvereniging. De afgelopen jaren heeft de Rotterdamse club veel gesaneerd in de grote spelersgroep, maar de supporters vinden dat dit soms met de botte bijl is gebeurd. "Spelers als Ono en Ghaly zouden we nu goed kunnen gebruiken", vinden ze. Ook zouden talenten uit de jeugd te gemakkelijk naar andere clubs mogen vertrekken.
Topspelers
Daarnaast vragen de supporters zich af wat er met de opbrengsten van de transfers gebeurt. Feyenoord zou achttien miljoen euro van Liverpool hebben ontvangen voor Kuyt en tien miljoen euro van Chelsea voor Kalou. De supporters vinden dat het geld snel geïnvesteerd moet worden in nieuwe topspelers.
"De ontluisterende nederlaag tegen Groningen van zondag vereist daadkracht en dat betekent echte versterkingen halen. Er komt heel veel geld binnen bij Feyenoord, maar de vraag is of het op de juiste wijze wordt besteed."
Cruz
Feyenoord zou een aanvaller en een middenvelder willen halen om de ploeg voor dit seizoen te versterken. De geruchten dat Julio Ricardo Cruz als opvolger van Kuyt naar Rotterdam wordt teruggehaald worden steeds sterker. Italiaanse media stellen dat de transfer binnen enkele dagen wordt afgerond. De Argentijn lijkt bij Internazionale dit seizoen weinig te zullen spelen na de komst van Hernán Crespo en Zlatan Ibrahimovic.
Léonard
Philippe Léonard vertrekt naar Feyenoord. De 32-jarige verdediger tekent een contract voor één seizoen in Rotterdam, meldt de NOS. De Belg wordt dinsdag gepresenteerd, stelt het RTL-programma Voetbal Insite.
Léonard speelde de afgelopen twee seizoenen in België bij Standard Luik. Hij speelde daarvoor in Frankrijk bij Olympique Nice en AS Monaco. Het contract van de verdediger in Luik liep deze zomer af. De club kon het met Léonard niet eens worden over een nieuwe overeenkomst.
Inderdaad dat zou prachtig zijn, en als we dan toch bezig zijn schop Snijder, Heitinga en Maduro ook maar het ziekenhuis in. Opgeruimt staat netjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zolang die bij jullie maar minstens 1 speler (liefst Huntelaar) zo hard mogelijk schopt is hij het halen al waard geweest
Gezien de prijs van deze aankoop kan het niet tegenvallen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef blueangel_ het volgende:
Leonard is weer een schijtaankoop
Ja, ze willen een middenvelder en dat is logisch want als er 1 middenvelder wegvalt (zoals Hofs zondag) dan heb je niets achter de hand...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef DeVinger het volgende:
En feyenoord wil dus ook nog een middenvelder?
niet voor de basis neem ik aan met de guzman hofs en lucius
en pardo en in mindere mate schreuder + talentjes achter de hand
Ah, dat bedoelde ik niet, maar wie zal het zeggen?quote:
Ik snapte m al nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah, dat bedoelde ik niet, maar wie zal het zeggen?![]()
Geen grijze muis iig.quote:Misschien soms te scherp. Nathan D'Haemers van Zulte Waregem verbaasde zich erover dat jij zoveel schoppen uitdeelt.
,,Ik heb hem alleen in het begin van de match even laten voelen dat ik er was. Meer niet. Ik ben hard maar ik ga niemand zomaar aantrappen. (grijnst) Al gebeurt het natuurlijk wel eens dat ik te laat op de bal ben. Tja.''
Dat de potjes bij jullie makkelijk overkoken weten ze bij Brugge ook natuurlijk. Laat je je niet te makkelijk vangen aan provocaties?
,,Neen. Als iemand me iets lapt, dan neem ik hem tien minuten later te grazen. Niet onmiddellijk neen. Dat heb ik geleerd van mijn papa , die zelf op het hoogste niveau keepte bij RWDM. En als ik de niet de kans krijg, onthoud ik het wel voor een volgende ontmoeting. Wat scheldwoorden betreft: ik ken in het Spaans, Portugees en Engels wel enkele mindere lieve termen. (lacht) Dat volstaat.''
En waar nodig deel je een klap uit. Zoals tegen Charleroi met dat opstootje met Orlando. ,,We hebben ons goed geamuseerd'', zei je achteraf.
,,Ik heb daar commentaar op gekregen als zou ik geen voorbeeld zijn voor de jeugd. Dat klopt maar ik verdedigde mezelf. Als ik thuiskom na een match ben ik helemaal zen , zo rustig dat mijn vriendin vraagt of er niks scheelt. Maar op het veld huldig ik de filosofie van een American Football-speler. Die roepen ook op hun tegenstrevers en verdedigen elke morzel terrein. Wel, op mijn hoek van het veld mag niemand me voorbij. Zondag speel ik wellicht tegen Gert Verheyen. Altijd leuk. Hij is iemand die op elke minuut kan toeslaan. Ik zal er moeten staan.''
Koen VAN UYTVANGE 25/02/2006
Wil je beweren dat ie meer waard is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is dus niet zeker. Voor zo'n prijs laat Feyenoord hem gewoon niet gaan, en anders moeten er echt koppen gaan rollen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Pierre gaat geschorst worden om die actie tegen kruiswijk ? slaat nergens op helemaal geen elleboog
Gewoon per ongeluk, Pierre zou zo iets NOOIT doenquote:
Eindelijk een ECHTE verdedigerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo te horen is die Leonard echt een geldwolf zonder clubliefde of gevoel.
Weet wat je binnenhaald........
Ik ken hem niet, had zelfs nog nooit van hem gehoord. Als het echt zo'n bijtertje is, dan is het een goeie speler voor feyenoord....een beetje pit is wat jullie nu nodig hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:43 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Eindelijk een ECHTE verdediger... met de mentaliteit van John de Wolf en Fraser ..
![]()
de echte clubliefde is met Kuijt uit Nederland vertrokken... spijtig maar waar...
Psies , we willen de FairPlay cup niet back-to-back winnen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, had zelfs nog nooit van hem gehoord. Als het echt zo'n bijtertje is, dan is het een goeie speler voor feyenoord....een beetje pit is wat jullie nu nodig hebben.
bijna een vuistslag ..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Das duidelijk geen elleboog! Hooguit een onderarm!
Ik denk dat pierre gewoon wat gefrustreerd was.....3 wedstrijden schorsing zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
was er in de wedstrijd iets tussen hem voorgevallen ofzo ?? het stond toen immers nog 0-0 ..
Magrao schijnt het toch alleraardigst te doen in Jong Feyenoord. Snap niet waarom ze hem eens proberen op linksbuiten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
Opstelling Jong Feyenoord tegen Sparta:
Cummins; Achlioui, Altheer, Derijck, Anes Ribeiro; Sammuel, Davids, De Haan (63? Hagary); Kogeldans (75? Buijs), Boussaboun en Magrão.
Was helemaal vergeten dat we die Magrao nog hadden. Maar er is iig flink opgeruimd. Altheer aanvoerder.
EINDELIJK !!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En owja, die Leonard schijnt dus als een kip zonder kop mensen te gaan schoffelen tijdens een wedstrijd. Ge-wel-dig.
Als Bosschaart de lat is kan je net zo goed een geestelijke labiele kreupele gehandicapte van 80 jaar er neerzetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:05 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
EINDELIJK !!!Beter dan dat verdedigen van Bosschaart !!
Zelfs een overtreding maken (op buijs) lukt hem niet fatsoenlijk !!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als Bosschaart de lat is kan je net zo goed een geestelijke labiele kreupele gehandicapte van 80 jaar er neerzetten.
De lat moet hoger. Ik wil geen tweede Ostlund die nog geen pass over 3 meter kan geven. Ik wil verdomme een verdediger, geen kip zonder kop.
en terecht, je mag toch verwachten dat een back kan voetballenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Je zegt het zelf , je wil een verdediger , Ostlund was een goede verdediger.
Hij is afgeserveerd omdat ie verders niets anders kon , wat wel werd verwacht !!
het kan geen kwaad als een back ook mee kan doen voorin, wat moet je immers met 4 verdedigers op eigen helft als je aanvalt?quote:Ik hoop dat ze bij Feyenoord eindelijk eens afstappen van die rare gedachtes dat verdedigers ook naar voren moeten vliegen , zes man moeten kunnen passeren en ook een beetje kunnen verdedigen !!!
op het man uitschakelen na, kon Ostlund nietsquote:Man uitschakelen , bal afpakken en inleveren bi jde Guzman of Hofs , dat zijn de PRIMAIRE taken van een verdediger..
Mocht ie goed kunnen voetballen , prima .. maar het is geen vereiste , lijkt me...
Bosschaart kan niets is natuurlijk ook niet waar, hij heeft een gezonde agressie die hij jammer genoeg niet verdedigend kan gebruiken .quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef Keltie het volgende:
Primaire taken eerst, wat'ie extra kan is leuk meegenomen.
Bosschaart kan niets, niet zijn primaire taken en de secundaire taken zijn ook prut.
Defensie moet goed verdedigen, daar pak je punten mee.
De keren dat ie op de bank zit neem ik aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef Keltie het volgende:
De goede matches van Bosschaart in Feyenoord 1 zijn op 1 hand te tellen
Hij was ook geen verdediger en aangezien het middenveld goede/betere spelers heeft, is hij gewoon leuk voor de bank alhoewel ik daar dan liever jeugd zie zitten die een kans krijgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:53 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Bosschaart kan niets is natuurlijk ook niet waar, hij heeft een gezonde agressie die hij jammer genoeg niet verdedigend kan gebruiken .
Bosschaart is een goede middenvelder die een man achter zich moet hebben.
het is wel duidelijk gebleken dat het geen verdediger is..
Die zag diegene gisteren lopen dus. (Er was toch hier iemand die een speler als "De Ceulaer - net zo'n modepopje" zag lopen?quote:PHILIPPE LÉONARD TEKENT BIJ FEYENOORD
Feyenoord heeft Philippe Léonard vastgelegd. De transfervrije Belgische linksback tekende een contract voor twee seizoenen. 24-voudig Rode Duivel Léonard speelde afgelopen seizoen voor Standard Luik, maar zat zonder club sinds hij weigerde daar bij te tekenen. ?Hij zal eerst even helemaal fit moeten worden, maar daarna brengt hij veel ervaring mee?, aldus technisch manager Peter Bosz. Philippe Léonard speelde eerder onder meer zeven seizoenen bij AS Monaco.
Philippe Léonard is maandag al medisch gekeurd en zal dinsdagmiddag voor het eerst meetrainen. Léonard zal bij Feyenoord gaan spelen met rugnummer 17.
Och, bijna geen 1 back bij een NL topclub is dat van oorsprong.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:13 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hij was ook geen verdediger en aangezien het middenveld goede/betere spelers heeft, is hij gewoon leuk voor de bank alhoewel ik daar dan liever jeugd zie zitten die een kans krijgen.
Och, er is een verschil tussen topfit en wedstrijdfit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:54 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, het scheelt dat Leonard eerst fit moet worden. Daar hebben we wat aan...
Tymo gaat waarschijnlijk niet meer lukken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
stel je voor, komt Cruz ineens terug... Poeh poeh nou nou, nou nog die Timo erbij halen. Nie bepaald 'n rustige start van 't seizoen![]()
Jawel, die wordt overmorgen gepresenteerdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Tymo gaat waarschijnlijk niet meer lukken.
denk dat we na morgenavond 'n definitief antwoord daarop hebben, als shaktar die voorrondes door (of niet door) is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Tymo gaat waarschijnlijk niet meer lukken.
9 a 9.5M pound.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is dus niet zeker. Voor zo'n prijs laat Feyenoord hem gewoon niet gaan, en anders moeten er echt koppen gaan rollen.
Allemaal van die wannabe Beckham kapselsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die zag diegene gisteren lopen dus. (Er was toch hier iemand die een speler als "De Ceulaer - net zo'n modepopje" zag lopen?)
Breed makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gewoon breed maken, hij kijkt nogeens naar de tegenstander
Het is inderdaad een beetje onduidelijk ja, eerst maar eens afwachten of Shakhtar de CL haalt en dan kijken wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
denk dat we na morgenavond 'n definitief antwoord daarop hebben, als shaktar die voorrondes door (of niet door) is.
Ik zie trouwens door de bomen het bos niet meer wat nieuwsberichten over Tymo betreft, dus misschien is al veel langer duidelijk geworden dat hij definitief niet komt. Ik hoop gewoon dat hij nog komt![]()
waarom hebben ze in arnhem nou bavariaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie vandaag ook een brief gehad van Feyenoord, dat je 5000 superpingels punten heb gewonnen ?
Bruggequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef blueangel_ het volgende:
Leonard is weer een schijtaankoop
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
“In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven”.
en is Dwight Tiendalli een optie voor de rechtsback positie. Dwight Tiendalli, thans spelend voor FC Utrecht, maakte de overstap van Ajax naar de Domstad en zei in een interview in de VI: “In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven”.
mogen wij cruz nogquote:Newcastle United heeft op haar officiële website bekend gemaakt dat er met Internazionale overeenstemming is bereikt over de transfersom voor Obafemi Martins, de club onderhandelt op dit moment met de Nigeriaanse aanvaller.
The Magpies zijn de hele zomer op zoek geweest naar een nieuwe aanvaller, aangezien clublegende Alan Shearer deze zomer zijn loopbaan beëindigde en Michael Owen zwaargeblesseerd terugkeerde van het WK.
Ook onze landgenoot Dirk Kuijt werd met de Noord-Engelse club in verband gebracht, maar verhuisde vorige week naar Liverpool.
Da's mooi, zal die dus nooit naar Feyenoord toekomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
en is Dwight Tiendalli een optie voor de rechtsback positie. Dwight Tiendalli, thans spelend voor FC Utrecht, maakte de overstap van Ajax naar de Domstad en zei in een interview in de VI: “In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven”.
Bron?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef cultheld het volgende:
16 miljoen en een oefenduel in De Kuip (met bijbehorende recettes) voor Kuijt: Toch geen slechte deal voor Feyenoord.
jullie betalen 5 mln. bij bedoel je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
5 miljoen jongens, dan breng ik Dwight nog op de fiets naar jullie toe.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie betalen 5 mln. bij bedoel je?
hoop dat jullie 20 mln. vragen, dan komt ie nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord zal wel weer met 1 of ander lachwekkend bod van 750.00 euro komen ofzo.
De Ceulaer ipv Castelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:00 schreef DeVinger het volgende:
Timmer
* Tiendalli Lucius Vlaar Bahia Leonard
De Guzman Greene Hofs
Castelen SPITS Huysegums
Ligt eraan hoe de Ceulaer het doet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef DeVinger het volgende:
Ja omdat hij nu geblesseerd is toch, of gaat Castelen echt buiten de basis vallen...??
Ik was helemaal vergeten Lucius in mijn opstelling te zetten. Dan lijkt het me dat Tiendalli op de bank zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:10 schreef Kaap het volgende:
Ik denk dat het dan zo wordt:
Tiendalli-Vlaar-Bahia-Leonard
Hofs-Greene-De Guzman
Ceuleaar-Aankoop-Huysegems
Kortom, met Tiendalli schuift Greene op naar de plek waarvoor we Tymo wouden halen. Dat scheelt dus weer wat centen die we in een spits kunnen investeren.
Yeah right ... goede potentiele aankoop dus...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten Lucius in mijn opstelling te zetten. Dan lijkt het me dat Tiendalli op de bank zit.
Dit blijft zo triest, ik hoop toch ook niet dat je word overreden door en vrachtwagen ofwel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef fingers het volgende:
[..]
Inderdaad dat zou prachtig zijn, en als we dan toch bezig zijn schop Snijder, Heitinga en Maduro ook maar het ziekenhuis in. Opgeruimt staat netjes.
Jaja, bij een ajax-Feyenoord wordt er door de joden zeker droevig meegetreurd als een Feyenoord speler geblesseerd het veld verlaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dit blijft zo triest, ik hoop toch ook niet dat je word overreden door en vrachtwagen ofwel?
Maarja zo blijkt maar weer dat het iq van een Feyenoord supporter nou eenmaal lager ligt![]()
RTV Utrechtquote:UTRECHT - FC Utrecht heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli naar De Kuip. De rechtsback reisde dinsdag af naar Rotterdam om de laatste details te regelen.
FC Utrecht trainer Foeke Booy gaat er vanuit dat de zaak voor het weekend beklonken is. FC Utrecht zal dus zaterdagavond tegen Sparta niet meer kunnen beschikken over de jeugdinternational.
Tiendalli kan zondag al debuteren voor Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Heracles.
Het is nog niet bekend voor hoe lang Tiendalli naar Feyenoord gaat. Ook de afkoopsom is nog niet bekend.
Steef op Ajaxtalkquote:
Generalisatie +1.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Niet droevig meetreuren is wat anders dan een half jaar voor de wedstrijd al zeggen dat een nieuwe aankoop ze het ziekenhuis in moet trappen
Maar dat is de standaard die zich de laatste 30 jaar in Rotterdam heeft ontwikkeld. Jullie zijn al blij wanneer jullie in een onderling duel meer gele en rode kaarten scoren, ook al krijgen jullie een pak slaag met 3-0 of 2-4.
Sterker door strijd hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Maar dat is de standaard die zich de laatste 30 jaar in Rotterdam heeft ontwikkeld. Jullie zijn al blij wanneer jullie in een onderling duel meer gele en rode kaarten scoren, ook al krijgen jullie een pak slaag met 3-0 of 2-4.
ze hebben nu nog spitsen zat volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Cruz komt dus ook niet meer nu Martins weg is.
precies, KANquote:Over de kwaliteit van de aankopen kan ik niet veel zeggen, maar ik ben wel blij dat Feyenoord eindelijk eens daadkrachtig kan optreden op de transfermarkt.
Inderdaad. En joden gaarne weer naar hun eigen topic gaanquote:
klopt. ik krijg ook altijd te horen van feynoorders: 'ja maar wij zongen harder' of 'we waren veel beter maar jullie hadden joden geluk' of 'wij hadden veel meer uitsupporters meegenomen'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Dat doen ze toch ook? Twee aankopen in twee dagen toch redelijk daadkrachtig lijkt me.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze hebben nu nog spitsen zat volgens mij
[..]
precies, KAN
maar of het ook gaat gebeuren???
Leonard was gratis (toch?) en Tiendalliquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook? Twee aankopen in twee dagen toch redelijk daadkrachtig lijkt me.
Ik hoop dat 'ie jullie toch minimaal zo'n twee miljoen heeft gekostquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Leonard was gratis (toch?) en Tiendalliwat kost die (en wat voegt ie toe)?
Wat Tiendalli toevoegt weet ik niet, maar gratis zal hij niet geweest zijn. En daadkracht hoeft niet per se duur te zijn (mbt Léonard).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Leonard was gratis (toch?) en Tiendalliwat kost die (en wat voegt ie toe)?
met daadkrachtig op de transfermarkt (met het geld van Kuyt) denk ik toch eerder aan transfers als Tymo en/of Cruzquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat Tiendalli toevoegt weet ik niet, maar gratis zal hij niet geweest zijn. En daadkracht hoeft niet per se duur te zijn (mbt Léonard).
Ik hoop ook dat ze nog niet klaar zijn. Stiekem hoop ik nog op Tomasson.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
met daadkrachtig op de transfermarkt (met het geld van Kuyt) denk ik toch eerder aan transfers als Tymo en/of Cruz
Kan Collen eindelijk de nek omgedraaid wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef DeVinger het volgende:
Tiendalli is ook zo noodzakelijk met Lucius/Greene/Collen
Met Collen en middenvelders Lucius en Greene is 'ie inderdaadwel noodzakelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef DeVinger het volgende:
Lucius en Greene kunnen ook op het middenveld, dus eigenlijk haal je wel versterking op het middenveld hiermee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef DeVinger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Ik vind het wel een goede speler om in de breedte te versterken, en ook met het oog op de toekomst want hij kan alleen nog maar beter wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Erasmusch het volgende:
Tiendalli lijkt me overbodig.
Waarom niet pi-air in de spits en dan hofs erachter?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef DeVinger het volgende:
Weet ik, maar nogmaals, er moet nog steeds iemand afvallen:
Timmer
Tiendalli Vlaar Bahia Leonard
de guzman greene hofs
castelen (ceulaer) SPITS Huysegums
En Lucius was aanvoerder nu toch?
Die wie valt er dan af...
(wat ik zonde vind, want ik vind dat achterin iedereen zou moeten spelen)
Meer is ie ook niet waard.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor hoelang Tiendalli tekent is nog niet bekend. De transfersom zal rond de 1,5 miljoen euro liggen.
valt me mee
Wil je meedoen om de plekken bovenin?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom niet pi-air in de spits en dan hofs erachter?
Zuig je dat bedrag uit je duim ofzo ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor hoelang Tiendalli tekent is nog niet bekend. De transfersom zal rond de 1,5 miljoen euro liggen.
valt me mee
Ik ben geen Feyenoord supporter dus dat ken mij me reet roesten maar ik dacht dat Hofs wel geschikt was als nummer 10quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:25 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wil je meedoen om de plekken bovenin?
UTRECHT - FC Utrecht heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli naar De Kuip. De rechtsback reisde dinsdag af naar Rotterdam om de laatste details te regelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zuig je dat bedrag uit je duim ofzo ?
Waarom niet? Vond hem begin vorig seizoen op die plek het beter doen dan toen hij doorschoof naar het middenveld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef Tomasso het volgende:
Greene alsjeblieft niet naar centraal achterin...
Dat istie denk ik ook... alleen Pierre in de spits is gewoon lachwekkendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoord supporter dus dat ken mij me reet roesten maar ik dacht dat Hofs wel geschikt was als nummer 10
Je zuigt het dus uit je duim?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is nog niet bekend voor hoe lang Tiendalli tekent. Ook de afkoopsom is nog niet bekend.
Ja maar wat voor keuze heb je anders? Ik denk niet dat er voor Zondag een nieuwe spits isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Lurtt1 het volgende:
[..]
Dat istie denk ik ook... alleen Pierre in de spits is gewoon lachwekkend
Gewoon zonder spits, en dan Hofs de doelpunten laten maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar wat voor keuze heb je anders? Ik denk niet dat er voor Zondag een nieuwe spits is
quote:
quote:Akkoord over transfer Tiendalli
22 augustus 2006, 15:53
Door: Jeroen Kuiper
Feyenoord heeft zijn tweede defensieve versterking in twee dagen bijna binnen. RTV Utrecht meldt dat FC Utrecht en Feyenoord een akkoord hebben bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli. Op een paar kleine details na is de overgang rond.
FC Utrecht-trainer Foeke Booy gaat er van uit dat hij komend weekeinde niet meer kan beschikken over de jeugdinternational, omdat de overgang tegen die tijd geheel afgerond zal zijn. Voorzitter Jan Willem van Dop bevestigde eerder vandaag al dat de clubs in onderhandeling waren.
Voor hoelang Tiendalli tekent, is nog niet bekend. De transfersom zal rond de 1,5 miljoen euro liggen. De 20-jarige rechtsback is bezig aan zijn derde seizoen in dienst van FC Utrecht. In de jeugd speelde hij jarenlang voor Ajax, maar tot een doorbraak in Amsterdam kwam het niet.
Eerder vandaag bevestigde Feyenoord de komst van de Belgische linksback Philip Léonard, waardoor coach Erwin Koeman zijn zin heeft gekregen. De oefenmeester vroeg al tijden om versterking op zowel de links- als de rechtsbackpositie.
Foto's: Orangepictures
Omdat hij een back is. Centraal achterin maakt hij teveel fouten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom niet? Vond hem begin vorig seizoen op die plek het beter doen dan toen hij doorschoof naar het middenveld.
Waar stond hij vorig seizoen (begin).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat hij een back is. Centraal achterin maakt hij teveel fouten.
het zal wel zo gaan wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Echt zonde van Greene of Lucius. Ik had toch eerst maar is naar een spits gezocht. Of ze moeten hem halen voor de bank.
preciesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:40 schreef Eppie_NL het volgende:
is Martin Drent niet iets voor jullie?
Pfff, heb in de jeugd vaak genoeg gescoord...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet te hopen, je wint geen duel.. en alleen op snelheid ben je gevaarlijk![]()
timmer eruit graagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het zal wel zo gaan worden
---------timmer------------
tiendalli - greene - vlaar - leonard
---------lucius------------------------
---guzman ----- hofs---------------
----De ceulear --SPITS -------- Huysegems
Nog 3 blunders en Koeman mag Ekramy erin gooien...quote:
Zo zal Koeman wel spelen ja, maar ben het er totaal niet mee eens...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik denk dat hij De Guzman op links zet en Hofs rechts, maar verder komt het aardig in de richting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
dat gebeurd niet, zijn jullie het eens dat koeman zo zal gaan voetballen
Als de selectie zo blijft wel... alleen Bahia er in voor Vlaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
dat gebeurd niet, zijn jullie het eens dat koeman zo zal gaan voetballen
Ik denk dat Koeman Vlaar liever ziet dan Bahiaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt1 het volgende:
[..]
Als de selectie zo blijft wel... alleen Bahia er in voor Vlaar
Wie is spits? Pierre? Ali B? Hagary?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is gewoon gissen van een website. Ik las net op een andere website 3.5 miljoen, wat mij weer veel lijkt. Op dit ogenblik zijn ze gewoon aan het gissen.quote:
maar ben is eerlijk en zeg me of jullie dit een goed elftal vinden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rot jij nou eens op joh, kankerjood.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
maar ben is eerlijk en zeg me of jullie dit een goed elftal vinden?![]()
lijkt me niet he![]()
Als die spits een beetje leuk is (iemand alsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Idd. Op z'nquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Rot jij nou eens op joh, kankerjood.
Ga gamen ofzo![]()
http://www.voetbalcenter.nl/nieuws.php?id=5164quote:Datum: 20-06-2006
Tiendalli wil geen transfer naar Feyenoord
Dwight Tiendalli zal waarschijnlijk komend seizoen niet verkassen naar Feyenoord. De rechtsback wordt regelmatig in verband gebracht met de Rotterdamse club, maar aa deze speculaties lijken nu een einde te zijn gemaakt nadat de zaakwaarnemer en de broer van de speler beide aangaven dat Tiendalli geen interesse heeft in een transfer naar Feyenoord.
De jeugdinternational maakte enkele weken geleden met Jong Oranje indruk op het EK voor spelers onder 21 jaar. Tiendalli was een belangrijke kracht in het elftal dat het EK won. De speler van FC Utrecht kwam zelfs terecht in het elftal van het toernooi (samengesteld door organisator UEFA) waarmee hij zich de beste rechtsback op het jeugd-EK mocht noemen.
Tiendalli zegt echter bang te zijn op de bank te belanden bij Feyenoord. Volgens de zaakwaarnemer wil de speler eerst nog veel ervaring opdoen alvorens naar een topclub te verhuizen.
Braafheid
Overigens zou Feyenoord ook trekken aan de diensten van Edson Braafheid. Of Braafheid ook volgend seizoen nog in de Galgenwaard actief is, is twijfelachtig. Het contract van de linksback loop eind komend seizoen af en de speler heeft al aangegeven zijn contract tussentijds niet te willen verlengen. "Dat baart ons zorgen. Het contract van Braafheid loopt eind komend seizoen af. Dan mag hij transfervrij weg. Omdat hij de verbintenis niet tussentijds wil verlengen, staan we open voor een potentiele koper. Een vervanger hebben we al op het oog, maar we kunnen pas zaken doen als Edson een nieuwe club heeft", aldus manager Piet Buter namens FC Utrecht.
Braafheid zou samen met Tim de Cler kandidaat zijn voor de linksachterpositie in De Kuip.
Dat is van 2 maanden geleden, wie weet hoe hij er nu over denkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef -jos- het volgende:
Ik vind net dit op de VI site:
[..]
http://www.voetbalcenter.nl/nieuws.php?id=5164
Woerts maakt overuren vandaagquote:
hoeveel keer nog deze week ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat trekt die Woerts toch elke keer een hilarische rotbek
Nog 1 keer verwacht ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoeveel keer nog deze week ?
sport verbroedertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo dus naast Ron "ik slaap in een Ajax pyjama" Vlaar en ex-Ajacied Greene, nu ook Dwight "in mijn hart blijf ik altijd Ajacied" Tiendalli in de verdediging.
En dan hebben we het nog niet eens over Serginho Greene!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo dus naast Ron "ik slaap in een Ajax pyjama" Vlaar en ex-Ajacied Greene, nu ook Dwight "in mijn hart blijf ik altijd Ajacied" Tiendalli in de verdediging.
Lezen blijft moeilijk voor Ajacieden, die neus zal wel weer in de weg zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over Serginho Greene!
Dan moet je beter lezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of over Hans Anders!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk voor Ajacieden, die neus zal wel weer in de weg zitten.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeft.
we zijn toch kakkies ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeft.
Blijft moeilijk voor de klakkies.
Kan jij gewoon niet eens optyfen hier?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
en een nieuwe keeperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
Ik vind het juist zo gezellig hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij gewoon niet eens optyfen hier?
zal toch niet zo blunderen in duels bij groningen uit ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Ik vind het geen verkeerde speler hoor, deed het leuk op het jeugd-EK. Alleen denk ik dat het er eentje zou zijn voor de toekomst, wilde fnoord geen spelers die er meteen stonden? Lijkt me bij Tiendalli niet het geval.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Ik vind het geen verkeerde speler hoor, deed het leuk op het jeugd-EK. Alleen denk ik dat het er eentje zou zijn voor de toekomst, wilde fnoord geen spelers die er meteen stonden? Lijkt me bij Tiendalli niet het geval.
Hopen dat Tymo dan donderdag word gepresenteerd, dat meldde Rijmond toen ook als eerst.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
opvalt is dat rijnmond gelijk ook al melde het is voor 4 jaar. radio rijnmond heeft het nieuws altijd goed.
de guzmanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef BigFire het volgende:
zoethoudertjes voor het legioen![]()
ik tel 0 toppers in de eerste 11 van feyenoord
Wees maar nog niet zó positiefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal toch niet zo blunderen in duels bij groningen uit ?
en thuis hebben we dit jaar toch geen lastige wedstrijden alleen psv,ajax,az zal die verdedigend op de proef worden gesteld. Rest van de thuiswedstrijden zullen we wel winnen
Tymo komt niet die zit nog liever bij Shakter op dit moment als bij dit Feyenoord, en hij heeft vast grote clubs achter hem aan zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hopen dat Tymo dan donderdag word gepresenteerd, dat meldde Rijmond toen ook als eerst.
Maar daar heb ik een hard hoofd in
talentje, net als Drenthe, niets meer niets minder.quote:
de Guzman is na vorig jaar gewoon een topperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
talentje, net als Drenthe, niets meer niets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |