waarom hebben ze in arnhem nou bavariaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie vandaag ook een brief gehad van Feyenoord, dat je 5000 superpingels punten heb gewonnen ?
Bruggequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef blueangel_ het volgende:
Leonard is weer een schijtaankoop
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
“In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven”.
en is Dwight Tiendalli een optie voor de rechtsback positie. Dwight Tiendalli, thans spelend voor FC Utrecht, maakte de overstap van Ajax naar de Domstad en zei in een interview in de VI: “In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven”.
mogen wij cruz nogquote:Newcastle United heeft op haar officiële website bekend gemaakt dat er met Internazionale overeenstemming is bereikt over de transfersom voor Obafemi Martins, de club onderhandelt op dit moment met de Nigeriaanse aanvaller.
The Magpies zijn de hele zomer op zoek geweest naar een nieuwe aanvaller, aangezien clublegende Alan Shearer deze zomer zijn loopbaan beëindigde en Michael Owen zwaargeblesseerd terugkeerde van het WK.
Ook onze landgenoot Dirk Kuijt werd met de Noord-Engelse club in verband gebracht, maar verhuisde vorige week naar Liverpool.
Da's mooi, zal die dus nooit naar Feyenoord toekomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
en is Dwight Tiendalli een optie voor de rechtsback positie. Dwight Tiendalli, thans spelend voor FC Utrecht, maakte de overstap van Ajax naar de Domstad en zei in een interview in de VI: “In mijn hart zal ik altijd Ajacied blijven”.
Bron?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef cultheld het volgende:
16 miljoen en een oefenduel in De Kuip (met bijbehorende recettes) voor Kuijt: Toch geen slechte deal voor Feyenoord.
jullie betalen 5 mln. bij bedoel je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
5 miljoen jongens, dan breng ik Dwight nog op de fiets naar jullie toe.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie betalen 5 mln. bij bedoel je?
hoop dat jullie 20 mln. vragen, dan komt ie nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord zal wel weer met 1 of ander lachwekkend bod van 750.00 euro komen ofzo.
De Ceulaer ipv Castelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:00 schreef DeVinger het volgende:
Timmer
* Tiendalli Lucius Vlaar Bahia Leonard
De Guzman Greene Hofs
Castelen SPITS Huysegums
Ligt eraan hoe de Ceulaer het doet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef DeVinger het volgende:
Ja omdat hij nu geblesseerd is toch, of gaat Castelen echt buiten de basis vallen...??
Ik was helemaal vergeten Lucius in mijn opstelling te zetten. Dan lijkt het me dat Tiendalli op de bank zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:10 schreef Kaap het volgende:
Ik denk dat het dan zo wordt:
Tiendalli-Vlaar-Bahia-Leonard
Hofs-Greene-De Guzman
Ceuleaar-Aankoop-Huysegems
Kortom, met Tiendalli schuift Greene op naar de plek waarvoor we Tymo wouden halen. Dat scheelt dus weer wat centen die we in een spits kunnen investeren.
Yeah right ... goede potentiele aankoop dus...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten Lucius in mijn opstelling te zetten. Dan lijkt het me dat Tiendalli op de bank zit.
Dit blijft zo triest, ik hoop toch ook niet dat je word overreden door en vrachtwagen ofwel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef fingers het volgende:
[..]
Inderdaad dat zou prachtig zijn, en als we dan toch bezig zijn schop Snijder, Heitinga en Maduro ook maar het ziekenhuis in. Opgeruimt staat netjes.
Jaja, bij een ajax-Feyenoord wordt er door de joden zeker droevig meegetreurd als een Feyenoord speler geblesseerd het veld verlaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dit blijft zo triest, ik hoop toch ook niet dat je word overreden door en vrachtwagen ofwel?
Maarja zo blijkt maar weer dat het iq van een Feyenoord supporter nou eenmaal lager ligt![]()
RTV Utrechtquote:UTRECHT - FC Utrecht heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli naar De Kuip. De rechtsback reisde dinsdag af naar Rotterdam om de laatste details te regelen.
FC Utrecht trainer Foeke Booy gaat er vanuit dat de zaak voor het weekend beklonken is. FC Utrecht zal dus zaterdagavond tegen Sparta niet meer kunnen beschikken over de jeugdinternational.
Tiendalli kan zondag al debuteren voor Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Heracles.
Het is nog niet bekend voor hoe lang Tiendalli naar Feyenoord gaat. Ook de afkoopsom is nog niet bekend.
Steef op Ajaxtalkquote:
Generalisatie +1.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Niet droevig meetreuren is wat anders dan een half jaar voor de wedstrijd al zeggen dat een nieuwe aankoop ze het ziekenhuis in moet trappen
Maar dat is de standaard die zich de laatste 30 jaar in Rotterdam heeft ontwikkeld. Jullie zijn al blij wanneer jullie in een onderling duel meer gele en rode kaarten scoren, ook al krijgen jullie een pak slaag met 3-0 of 2-4.
Sterker door strijd hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Maar dat is de standaard die zich de laatste 30 jaar in Rotterdam heeft ontwikkeld. Jullie zijn al blij wanneer jullie in een onderling duel meer gele en rode kaarten scoren, ook al krijgen jullie een pak slaag met 3-0 of 2-4.
ze hebben nu nog spitsen zat volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Cruz komt dus ook niet meer nu Martins weg is.
precies, KANquote:Over de kwaliteit van de aankopen kan ik niet veel zeggen, maar ik ben wel blij dat Feyenoord eindelijk eens daadkrachtig kan optreden op de transfermarkt.
Inderdaad. En joden gaarne weer naar hun eigen topic gaanquote:
klopt. ik krijg ook altijd te horen van feynoorders: 'ja maar wij zongen harder' of 'we waren veel beter maar jullie hadden joden geluk' of 'wij hadden veel meer uitsupporters meegenomen'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Dat doen ze toch ook? Twee aankopen in twee dagen toch redelijk daadkrachtig lijkt me.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze hebben nu nog spitsen zat volgens mij
[..]
precies, KAN
maar of het ook gaat gebeuren???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |