Leonard was gratis (toch?) en Tiendalliquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook? Twee aankopen in twee dagen toch redelijk daadkrachtig lijkt me.
Ik hoop dat 'ie jullie toch minimaal zo'n twee miljoen heeft gekostquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Leonard was gratis (toch?) en Tiendalliwat kost die (en wat voegt ie toe)?
Wat Tiendalli toevoegt weet ik niet, maar gratis zal hij niet geweest zijn. En daadkracht hoeft niet per se duur te zijn (mbt Léonard).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Leonard was gratis (toch?) en Tiendalliwat kost die (en wat voegt ie toe)?
met daadkrachtig op de transfermarkt (met het geld van Kuyt) denk ik toch eerder aan transfers als Tymo en/of Cruzquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat Tiendalli toevoegt weet ik niet, maar gratis zal hij niet geweest zijn. En daadkracht hoeft niet per se duur te zijn (mbt Léonard).
Ik hoop ook dat ze nog niet klaar zijn. Stiekem hoop ik nog op Tomasson.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
met daadkrachtig op de transfermarkt (met het geld van Kuyt) denk ik toch eerder aan transfers als Tymo en/of Cruz
Kan Collen eindelijk de nek omgedraaid wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef DeVinger het volgende:
Tiendalli is ook zo noodzakelijk met Lucius/Greene/Collen
Met Collen en middenvelders Lucius en Greene is 'ie inderdaadwel noodzakelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef DeVinger het volgende:
Lucius en Greene kunnen ook op het middenveld, dus eigenlijk haal je wel versterking op het middenveld hiermee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:13 schreef DeVinger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Ik vind het wel een goede speler om in de breedte te versterken, en ook met het oog op de toekomst want hij kan alleen nog maar beter wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef Erasmusch het volgende:
Tiendalli lijkt me overbodig.
Waarom niet pi-air in de spits en dan hofs erachter?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef DeVinger het volgende:
Weet ik, maar nogmaals, er moet nog steeds iemand afvallen:
Timmer
Tiendalli Vlaar Bahia Leonard
de guzman greene hofs
castelen (ceulaer) SPITS Huysegums
En Lucius was aanvoerder nu toch?
Die wie valt er dan af...
(wat ik zonde vind, want ik vind dat achterin iedereen zou moeten spelen)
Meer is ie ook niet waard.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor hoelang Tiendalli tekent is nog niet bekend. De transfersom zal rond de 1,5 miljoen euro liggen.
valt me mee
Wil je meedoen om de plekken bovenin?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom niet pi-air in de spits en dan hofs erachter?
Zuig je dat bedrag uit je duim ofzo ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor hoelang Tiendalli tekent is nog niet bekend. De transfersom zal rond de 1,5 miljoen euro liggen.
valt me mee
Ik ben geen Feyenoord supporter dus dat ken mij me reet roesten maar ik dacht dat Hofs wel geschikt was als nummer 10quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:25 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wil je meedoen om de plekken bovenin?
UTRECHT - FC Utrecht heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli naar De Kuip. De rechtsback reisde dinsdag af naar Rotterdam om de laatste details te regelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zuig je dat bedrag uit je duim ofzo ?
Waarom niet? Vond hem begin vorig seizoen op die plek het beter doen dan toen hij doorschoof naar het middenveld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef Tomasso het volgende:
Greene alsjeblieft niet naar centraal achterin...
Dat istie denk ik ook... alleen Pierre in de spits is gewoon lachwekkendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoord supporter dus dat ken mij me reet roesten maar ik dacht dat Hofs wel geschikt was als nummer 10
Je zuigt het dus uit je duim?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is nog niet bekend voor hoe lang Tiendalli tekent. Ook de afkoopsom is nog niet bekend.
Ja maar wat voor keuze heb je anders? Ik denk niet dat er voor Zondag een nieuwe spits isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef Lurtt1 het volgende:
[..]
Dat istie denk ik ook... alleen Pierre in de spits is gewoon lachwekkend
Gewoon zonder spits, en dan Hofs de doelpunten laten maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar wat voor keuze heb je anders? Ik denk niet dat er voor Zondag een nieuwe spits is
quote:
quote:Akkoord over transfer Tiendalli
22 augustus 2006, 15:53
Door: Jeroen Kuiper
Feyenoord heeft zijn tweede defensieve versterking in twee dagen bijna binnen. RTV Utrecht meldt dat FC Utrecht en Feyenoord een akkoord hebben bereikt over de transfer van Dwight Tiendalli. Op een paar kleine details na is de overgang rond.
FC Utrecht-trainer Foeke Booy gaat er van uit dat hij komend weekeinde niet meer kan beschikken over de jeugdinternational, omdat de overgang tegen die tijd geheel afgerond zal zijn. Voorzitter Jan Willem van Dop bevestigde eerder vandaag al dat de clubs in onderhandeling waren.
Voor hoelang Tiendalli tekent, is nog niet bekend. De transfersom zal rond de 1,5 miljoen euro liggen. De 20-jarige rechtsback is bezig aan zijn derde seizoen in dienst van FC Utrecht. In de jeugd speelde hij jarenlang voor Ajax, maar tot een doorbraak in Amsterdam kwam het niet.
Eerder vandaag bevestigde Feyenoord de komst van de Belgische linksback Philip Léonard, waardoor coach Erwin Koeman zijn zin heeft gekregen. De oefenmeester vroeg al tijden om versterking op zowel de links- als de rechtsbackpositie.
Foto's: Orangepictures
Omdat hij een back is. Centraal achterin maakt hij teveel fouten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Waarom niet? Vond hem begin vorig seizoen op die plek het beter doen dan toen hij doorschoof naar het middenveld.
Waar stond hij vorig seizoen (begin).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat hij een back is. Centraal achterin maakt hij teveel fouten.
het zal wel zo gaan wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Echt zonde van Greene of Lucius. Ik had toch eerst maar is naar een spits gezocht. Of ze moeten hem halen voor de bank.
preciesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:40 schreef Eppie_NL het volgende:
is Martin Drent niet iets voor jullie?
Pfff, heb in de jeugd vaak genoeg gescoord...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet te hopen, je wint geen duel.. en alleen op snelheid ben je gevaarlijk![]()
timmer eruit graagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het zal wel zo gaan worden
---------timmer------------
tiendalli - greene - vlaar - leonard
---------lucius------------------------
---guzman ----- hofs---------------
----De ceulear --SPITS -------- Huysegems
Nog 3 blunders en Koeman mag Ekramy erin gooien...quote:
Zo zal Koeman wel spelen ja, maar ben het er totaal niet mee eens...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik denk dat hij De Guzman op links zet en Hofs rechts, maar verder komt het aardig in de richting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
dat gebeurd niet, zijn jullie het eens dat koeman zo zal gaan voetballen
Als de selectie zo blijft wel... alleen Bahia er in voor Vlaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
dat gebeurd niet, zijn jullie het eens dat koeman zo zal gaan voetballen
Ik denk dat Koeman Vlaar liever ziet dan Bahiaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Lurtt1 het volgende:
[..]
Als de selectie zo blijft wel... alleen Bahia er in voor Vlaar
Wie is spits? Pierre? Ali B? Hagary?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is gewoon gissen van een website. Ik las net op een andere website 3.5 miljoen, wat mij weer veel lijkt. Op dit ogenblik zijn ze gewoon aan het gissen.quote:
maar ben is eerlijk en zeg me of jullie dit een goed elftal vinden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rot jij nou eens op joh, kankerjood.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
maar ben is eerlijk en zeg me of jullie dit een goed elftal vinden?![]()
lijkt me niet he![]()
Als die spits een beetje leuk is (iemand alsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Idd. Op z'nquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Rot jij nou eens op joh, kankerjood.
Ga gamen ofzo![]()
http://www.voetbalcenter.nl/nieuws.php?id=5164quote:Datum: 20-06-2006
Tiendalli wil geen transfer naar Feyenoord
Dwight Tiendalli zal waarschijnlijk komend seizoen niet verkassen naar Feyenoord. De rechtsback wordt regelmatig in verband gebracht met de Rotterdamse club, maar aa deze speculaties lijken nu een einde te zijn gemaakt nadat de zaakwaarnemer en de broer van de speler beide aangaven dat Tiendalli geen interesse heeft in een transfer naar Feyenoord.
De jeugdinternational maakte enkele weken geleden met Jong Oranje indruk op het EK voor spelers onder 21 jaar. Tiendalli was een belangrijke kracht in het elftal dat het EK won. De speler van FC Utrecht kwam zelfs terecht in het elftal van het toernooi (samengesteld door organisator UEFA) waarmee hij zich de beste rechtsback op het jeugd-EK mocht noemen.
Tiendalli zegt echter bang te zijn op de bank te belanden bij Feyenoord. Volgens de zaakwaarnemer wil de speler eerst nog veel ervaring opdoen alvorens naar een topclub te verhuizen.
Braafheid
Overigens zou Feyenoord ook trekken aan de diensten van Edson Braafheid. Of Braafheid ook volgend seizoen nog in de Galgenwaard actief is, is twijfelachtig. Het contract van de linksback loop eind komend seizoen af en de speler heeft al aangegeven zijn contract tussentijds niet te willen verlengen. "Dat baart ons zorgen. Het contract van Braafheid loopt eind komend seizoen af. Dan mag hij transfervrij weg. Omdat hij de verbintenis niet tussentijds wil verlengen, staan we open voor een potentiele koper. Een vervanger hebben we al op het oog, maar we kunnen pas zaken doen als Edson een nieuwe club heeft", aldus manager Piet Buter namens FC Utrecht.
Braafheid zou samen met Tim de Cler kandidaat zijn voor de linksachterpositie in De Kuip.
Dat is van 2 maanden geleden, wie weet hoe hij er nu over denkt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:53 schreef -jos- het volgende:
Ik vind net dit op de VI site:
[..]
http://www.voetbalcenter.nl/nieuws.php?id=5164
Woerts maakt overuren vandaagquote:
hoeveel keer nog deze week ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat trekt die Woerts toch elke keer een hilarische rotbek
Nog 1 keer verwacht ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoeveel keer nog deze week ?
sport verbroedertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo dus naast Ron "ik slaap in een Ajax pyjama" Vlaar en ex-Ajacied Greene, nu ook Dwight "in mijn hart blijf ik altijd Ajacied" Tiendalli in de verdediging.
En dan hebben we het nog niet eens over Serginho Greene!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo dus naast Ron "ik slaap in een Ajax pyjama" Vlaar en ex-Ajacied Greene, nu ook Dwight "in mijn hart blijf ik altijd Ajacied" Tiendalli in de verdediging.
Lezen blijft moeilijk voor Ajacieden, die neus zal wel weer in de weg zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over Serginho Greene!
Dan moet je beter lezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of over Hans Anders!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk voor Ajacieden, die neus zal wel weer in de weg zitten.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeft.
we zijn toch kakkies ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeft.
Blijft moeilijk voor de klakkies.
Kan jij gewoon niet eens optyfen hier?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
en een nieuwe keeperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
Ik vind het juist zo gezellig hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij gewoon niet eens optyfen hier?
zal toch niet zo blunderen in duels bij groningen uit ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Ik vind het geen verkeerde speler hoor, deed het leuk op het jeugd-EK. Alleen denk ik dat het er eentje zou zijn voor de toekomst, wilde fnoord geen spelers die er meteen stonden? Lijkt me bij Tiendalli niet het geval.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Ik vind het geen verkeerde speler hoor, deed het leuk op het jeugd-EK. Alleen denk ik dat het er eentje zou zijn voor de toekomst, wilde fnoord geen spelers die er meteen stonden? Lijkt me bij Tiendalli niet het geval.
Hopen dat Tymo dan donderdag word gepresenteerd, dat meldde Rijmond toen ook als eerst.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
opvalt is dat rijnmond gelijk ook al melde het is voor 4 jaar. radio rijnmond heeft het nieuws altijd goed.
de guzmanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef BigFire het volgende:
zoethoudertjes voor het legioen![]()
ik tel 0 toppers in de eerste 11 van feyenoord
Wees maar nog niet zó positiefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal toch niet zo blunderen in duels bij groningen uit ?
en thuis hebben we dit jaar toch geen lastige wedstrijden alleen psv,ajax,az zal die verdedigend op de proef worden gesteld. Rest van de thuiswedstrijden zullen we wel winnen
Tymo komt niet die zit nog liever bij Shakter op dit moment als bij dit Feyenoord, en hij heeft vast grote clubs achter hem aan zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hopen dat Tymo dan donderdag word gepresenteerd, dat meldde Rijmond toen ook als eerst.
Maar daar heb ik een hard hoofd in
talentje, net als Drenthe, niets meer niets minder.quote:
de Guzman is na vorig jaar gewoon een topperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
talentje, net als Drenthe, niets meer niets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |