Wiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
Amr Zaki van Lokomotiv naar PSV
Waar haal je dat nieuws vandaan dan ??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Één of andere Egyptenaar, schijnbaar een vleugelaanvaller
Tom Soetaers heeft dus een andere naam genomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
Amr Zaki van Lokomotiv naar PSV
Ook PSV kent zijn "tropische verassingen"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Één of andere Egyptenaar, schijnbaar een vleugelaanvaller
quote:With the transfer deadline looming, United are tipped to lose out in the race for Argentine striker Carlos Tevez, with Arsenal set to clinch his £18million signing - according to The Sun.
The disappointment of missing out on Tevez will be tempered apparently, by a late move for international cohort Javier Mascherano. Again The Sun are tipping the swoop, with United targeting the Argentine after missing out on Owen Hargreaves.
The Daily Mirror claims United target David Trezeguet will remain with Juventus, despite their demotion to Serie B.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3763/exclusief:-amr-zaki-gespot-bij-psv-stadionquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar haal je dat nieuws vandaan dan ??
Ik heb echt nog nooit van die gast gehoord...
het staat zelfs op WIkipediaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3763/exclusief:-amr-zaki-gespot-bij-psv-stadion
(het is niet voor niets een gerucht...)
Juist vette transfer! En weer is minder Brazilianenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Reyes naar Real en Baptista naar Arsenal. Real zou dan 3 miljoen bij moeten leggen of ze worden bijde verhuurd.![]()
Hoop dat deze niet doorgaat.![]()
jep!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef tukkeronline het volgende:
Engelaar naar Twente
Bron?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Kaalhei het volgende:
Cisse naar Feyenoord (?)
Volgens welke bron?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Kaalhei het volgende:
Cisse naar Feyenoord (?)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef koningdavid het volgende:
Teves en Mascherano naar West Ham??!?!?
Verassend.![]()
Engelaar,zou ik niet doen als ik Twente was.Ik kijk regelmatig Belgisch voetbal(kijk veel voetbal op tv)en Engelaar spring nauwelijks uit het oog daar,zit nu zelfs op de bank,en zijn concurrent is ook al zo'n topper,Ivan Bosjnak.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef tukkeronline het volgende:
Engelaar naar Twente
beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede spelerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Engelaar,zou ik niet doen als ik Twente was.Ik kijk regelmatig Belgisch voetbal(kijk veel voetbal op tv)en Engelaar spring nauwelijks uit het oog daar,zit nu zelfs op de bank,en zijn concurrent is ook al zo'n topper,Ivan Bosjnak.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede speler
Haal dan Nando Rafael.Als die echt in de belangstelling staat van Roda,kan Twente hem ook kopen.Veel beter dan Engelaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede speler
Dit is dus hoe Real Madrid 't wil aanpakken..quote:Real ruilt Ronaldo, Adriano en Reyes
31/8/2006 9 :00
Real Madrid is nog heel wat van plan op de laatste dag van deze transferperiode. Haast alle Spaanse media berichten dat Adriano en José Antonio Reyes naar De Koninklijke komen en dat Ronaldo en Julio Baptista vertrekken.
Real zou het met Arsenal eens zijn over de transfer van Reyes. De 22-jarige aanvaller komt naar Madrid in ruil voor Baptista en een bedrag van naar verluidt drie miljoen euro. Reyes heeft al meerdere malen laten weten weg te willen uit Londen, de 24-jarige Baptista is uit de gratie bij coach Fabio Capello.
De Madrileense club is het ook eens met Internazionale over de voorwaarden van een overgang van Ronaldo naar Milaan en Adriano naar Spanje. Capello heeft niet echt grote plannen met Ronaldo, vandaar dat de 29-jarige Roni graag terug wil naar Inter.
Voorwaarde voor het slagen van deze deal met Ronaldo en Adriano, is dat Baptista ook daadwerkelijk Real verlaat. Als de Braziliaanse middenvelder verkast dan komt er bij Real een plaats vrij voor een speler van buiten de Europese Unie, in dit geval dus Adriano.
Dat zijn van die lul-geschreven verhalen van Vi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dit is dus hoe Real Madrid 't wil aanpakken..
bron is altijd fijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Knoekie het volgende:
Vagner Love zal vanavond een contract tekeken bij Feyenoord.
Geloof ik niks van.Laat het niet waar zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Knoekie het volgende:
Vagner Love zal vanavond een contract tekeken bij Feyenoord.
Ik hoop ook van nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.Laat het niet waar zijn.![]()
Transfergeruchten, Einsteinquote:
Dat lijkt er nu echt van te gaan komen.quote:
Dan is een bron nog fijn of zuig je de geruchten altijd vrolijk uit je duim?quote:
Al genoemd, maar ook weer ontkracht. Zou 't op zich geen slechte transfer vinden overigens..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
Trezeguet naar Manchester United.
BBC meldt het vanmiddag weer. Er zou contact zijn met Juventus...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Al genoemd, maar ook weer ontkracht. Zou 't op zich geen slechte transfer vinden overigens..
Ah oke, manutd.com is nog niet met 'n update gekomen, vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
BBC meldt het vanmiddag weer. Er zou contact zijn met Juventus...
Sjezussss wat een soap..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Knoekie het volgende:
Kluivert afgekeurd bij PSV
Radio 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |