Goede zaakwaarnemer heeft dat ventje. Heb hem nog nooit één minuut zien voetballen, en steeds komt ie weer bij redelijke teams terecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Filipe Luis (oud Ajax, nu Real B) naar Deportivo.
De vraag is eerder of Kluivert kiest voor een vervolg van zijn carriere als voetballer of gaat voor de Bogarde-optie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:39 schreef DeVinger het volgende:
Voor hemzelf zou het goed zijn, of een club in het buitenland waar hij altijd speelt (subtop).
Denk dat PSV ook wel meer te bieden heeft dan Feyenoord, en ook de fans zullen hem niet haten.
Maargoed, de vraag blijft: kunnen ze zijn extreme salariseisen betalen?
Voetbalprimeur.nlquote:Kluivert wordt morgen gepresenteerd
PSV en Patrick Kluivert zijn het eens geworden over een contract. Volgens fansite PSVzone.nl van de Eindhovenaren wordt de topscorer aller tijden van het Nederlands Elftal morgenochtend om tien uur gepresenteerd.
Overigens willen zowel Patrick Kluivert als PSV niet bevestigen dat er een akkoord is. Wel geven beide partijen aan dat er gesprekken plaatsvinden. Kluivert moet in Eindhoven de opvolger worden van de naar Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink.
Naar verluidt betaalt PSV zo'n drie miljoen euro aan Valencia voor Kluivert, die voor twee of drie seizoenen zal tekenen. Naast Kluivert hoopt de regerend landskampioen nog voor donderdag een rechtsback en een centrale verdediger te contracteren. Ook zijn de Eindhovenaren nog altijd met Real Betis in gesprek om spits Robert terug te halen.
quote:Morgen presentatie Patrick Kluivert
Exclusief - PSV presenteert morgen om 10.00 uur in het Philips Stadion haar nieuwe aankoop Patrick Kluivert. De Amsterdammer komt transfervrij over van de Spaanse topclub Valencia C.F. Kluivert moet de naar Glasgow Celtic vertrokken Jan Vennegoor of Hesselink opvolgen als diepste spits.
quote:AD: PSV beslist maandag voor welke spits het gaat
De afgelopen dagen is bij PSV druk geinventariseerd welke spitsen haalbaar zijn voor PSV. Volgens het Algemeen Dagblad wordt maandag besloten 'in welke speler PSV energie gaat steken'. Naast Kluivert zouden nóg een paar namen op het lijstje staan, onder wie in elk geval een aanvaller uit Zuid-Amerika.
Racing Santander en Rafael Sobís waren het al eens over een contract, alleen beide clubs kwamen er niet uit. Lijkt me dus dat PSV best kans maakt op Rafael Sobís, want als hij al naar Racing Santander wilde verkassen, waarom dan niet naar PSV? PSV speelt Champions League en is voor meerdere Braziliaanse spitsen een springplank geweest naar de absolute wereldtop, denk dus dat Rafael Sobís best weleens die Zuid-Amerikaanse spits kan zijn uit het bericht van hierboven.quote:
Kluivert komt toch niet.Misschien Gustavo Oberman wel? Volgens transfermarkt.de is die 2,5 miljoen,alhoewel transfermarkt.de niet erg betrouwbaar is.quote:
Die transfer was al bijna rond maar de vraagprijs is opeens verhoogd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:48 schreef Radegast het volgende:
Milan heeft ook interesse voor Ricardo Oliviera van Betis.
Is volgens mij rond in combinatie met Oliveira naar ACquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vogel van Milan naar Betis.
Zal wel voor PSV kiezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:16 schreef Radegast het volgende:
Kluivert kan naar PSV, maar ook naar Bordeaux.
Daar past ie wel prima, volgzame spelers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef DeVinger het volgende:
Bondscoach prima, maar doe nou niet China
quote:United Out To Get Trez
Manchester United have made a beat-the-deadline £10million bid to buy David Trezeguet from Juventus. The French international striker wants a move following the Turin side’s enforced relegation to the Italian Serie B after the match-fixing scandal. Yesterday Trezeguet’s father — who also acts as his agent — met with Red Devils officials about a possible move before the transfer window closes on Thursday. Juve president Giovanni Cobolli Gigli has privately admitted that United have made a bid for the 28-year-old player. That is believed to be in the region of £10million, although Juve are said to be demanding £17m.
Charlie Wyett and Neil Custis, The Sun
The Daily Mirror also tip United to move for Trezeguet, but speculate that the Reds' opening bid will be £12million.
quote:Hargreaves krijgt geen ManU-transfer
29/8/2006 11:10
Owen Hargreaves moet zich erbij neerleggen dat hij voorlopig niet voor Manchester United speelt. Bayern München laat de Engelse middenvelder simpelweg niet vertrekken.
'We hebben het maar te accepteren', legde zijn zaakwaarnemer Roman Grill uit. 'No way dat Bayern instemt met een transfer. De enige hoop die Owen heeft, is dat United geïnteresseerd blijft en dat het er later nog eens van komt.'
Hargreaves had gehoopt dat Bayern milder gestemd zou zijn nu de Duitse kampioen Mark van Bommel erbij heeft gekregen. Onterecht, zo blijkt. 'Owen blijft, daar kun je je huis op verwedden', aldus algemeen directeur Uli Hoeness.
Er was de 35-voudige international (geen goals) veel aan gelegen een transfer te forceren. Hargreaves speelt zijn gehele carrière al voor Bayern, waar hij op 139 duels in de Bundesliga (zes goals) staat.
Fabio Capello geeft zijn eigen netwerkje weer een leuk baantje, Jonathan Zebina kwam net als Emerson ook al met hem mee van AS Roma naar Juventus.quote:
Wiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
Amr Zaki van Lokomotiv naar PSV
Waar haal je dat nieuws vandaan dan ??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Één of andere Egyptenaar, schijnbaar een vleugelaanvaller
Tom Soetaers heeft dus een andere naam genomenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef ruud.nl het volgende:
Amr Zaki van Lokomotiv naar PSV
Ook PSV kent zijn "tropische verassingen"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Één of andere Egyptenaar, schijnbaar een vleugelaanvaller
quote:With the transfer deadline looming, United are tipped to lose out in the race for Argentine striker Carlos Tevez, with Arsenal set to clinch his £18million signing - according to The Sun.
The disappointment of missing out on Tevez will be tempered apparently, by a late move for international cohort Javier Mascherano. Again The Sun are tipping the swoop, with United targeting the Argentine after missing out on Owen Hargreaves.
The Daily Mirror claims United target David Trezeguet will remain with Juventus, despite their demotion to Serie B.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3763/exclusief:-amr-zaki-gespot-bij-psv-stadionquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar haal je dat nieuws vandaan dan ??
Ik heb echt nog nooit van die gast gehoord...
het staat zelfs op WIkipediaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3763/exclusief:-amr-zaki-gespot-bij-psv-stadion
(het is niet voor niets een gerucht...)
Juist vette transfer! En weer is minder Brazilianenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
Reyes naar Real en Baptista naar Arsenal. Real zou dan 3 miljoen bij moeten leggen of ze worden bijde verhuurd.![]()
Hoop dat deze niet doorgaat.![]()
jep!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef tukkeronline het volgende:
Engelaar naar Twente
Bron?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Kaalhei het volgende:
Cisse naar Feyenoord (?)
Volgens welke bron?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Kaalhei het volgende:
Cisse naar Feyenoord (?)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef koningdavid het volgende:
Teves en Mascherano naar West Ham??!?!?
Verassend.![]()
Engelaar,zou ik niet doen als ik Twente was.Ik kijk regelmatig Belgisch voetbal(kijk veel voetbal op tv)en Engelaar spring nauwelijks uit het oog daar,zit nu zelfs op de bank,en zijn concurrent is ook al zo'n topper,Ivan Bosjnak.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:14 schreef tukkeronline het volgende:
Engelaar naar Twente
beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede spelerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Engelaar,zou ik niet doen als ik Twente was.Ik kijk regelmatig Belgisch voetbal(kijk veel voetbal op tv)en Engelaar spring nauwelijks uit het oog daar,zit nu zelfs op de bank,en zijn concurrent is ook al zo'n topper,Ivan Bosjnak.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede speler
Haal dan Nando Rafael.Als die echt in de belangstelling staat van Roda,kan Twente hem ook kopen.Veel beter dan Engelaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beter dan niks. nu is er concurrentie. en bij NAC vond ik het een goede speler
Dit is dus hoe Real Madrid 't wil aanpakken..quote:Real ruilt Ronaldo, Adriano en Reyes
31/8/2006 9 :00
Real Madrid is nog heel wat van plan op de laatste dag van deze transferperiode. Haast alle Spaanse media berichten dat Adriano en José Antonio Reyes naar De Koninklijke komen en dat Ronaldo en Julio Baptista vertrekken.
Real zou het met Arsenal eens zijn over de transfer van Reyes. De 22-jarige aanvaller komt naar Madrid in ruil voor Baptista en een bedrag van naar verluidt drie miljoen euro. Reyes heeft al meerdere malen laten weten weg te willen uit Londen, de 24-jarige Baptista is uit de gratie bij coach Fabio Capello.
De Madrileense club is het ook eens met Internazionale over de voorwaarden van een overgang van Ronaldo naar Milaan en Adriano naar Spanje. Capello heeft niet echt grote plannen met Ronaldo, vandaar dat de 29-jarige Roni graag terug wil naar Inter.
Voorwaarde voor het slagen van deze deal met Ronaldo en Adriano, is dat Baptista ook daadwerkelijk Real verlaat. Als de Braziliaanse middenvelder verkast dan komt er bij Real een plaats vrij voor een speler van buiten de Europese Unie, in dit geval dus Adriano.
Dat zijn van die lul-geschreven verhalen van Vi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dit is dus hoe Real Madrid 't wil aanpakken..
bron is altijd fijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Knoekie het volgende:
Vagner Love zal vanavond een contract tekeken bij Feyenoord.
Geloof ik niks van.Laat het niet waar zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Knoekie het volgende:
Vagner Love zal vanavond een contract tekeken bij Feyenoord.
Ik hoop ook van nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:03 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.Laat het niet waar zijn.![]()
Transfergeruchten, Einsteinquote:
Dat lijkt er nu echt van te gaan komen.quote:
Dan is een bron nog fijn of zuig je de geruchten altijd vrolijk uit je duim?quote:
Al genoemd, maar ook weer ontkracht. Zou 't op zich geen slechte transfer vinden overigens..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
Trezeguet naar Manchester United.
BBC meldt het vanmiddag weer. Er zou contact zijn met Juventus...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Al genoemd, maar ook weer ontkracht. Zou 't op zich geen slechte transfer vinden overigens..
Ah oke, manutd.com is nog niet met 'n update gekomen, vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
BBC meldt het vanmiddag weer. Er zou contact zijn met Juventus...
Sjezussss wat een soap..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:13 schreef Knoekie het volgende:
Kluivert afgekeurd bij PSV
Radio 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |