Dat is inderdaad onnodig, maar nu is het te laat om in te grijpen, aangezien het topic al vol zit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:53 schreef dndiek het volgende:
Het grote FC Barcelona topic [Deel 9]: Campions D'Europa!
Is toch niet echt nodig zo een topic vol te krijgen
Is dicht net als dat dubbele Feyenoordtopicquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dit ONZ topic nou nog open?
De brief die Barry aan de KVNB heeft verstuurd.
Consider it donequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:03 schreef Beschouw het volgende:
Primera Division Toto kan wel dicht denk ik.
Er is inmiddels een andere topic opgestart: Primera Division Toto 2006-2007
Ik geloof dat ik eerder iets aan posts als deze wil gaan doen dan aan wat plagerijen. Met als disclaimer dat ik nog niet het hele topic heb doorgelezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:26 schreef Tomasso het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan die doopy-x- in de Feyenoordtopics? Irritante pisnicht is het...
Daar ben ik het ook niet mee eens iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eerder iets aan posts als deze wil gaan doen dan aan wat plagerijen. Met als disclaimer dat ik nog niet het hele topic heb doorgelezen.
Ik heb hem geeditquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:28 schreef RayMania het volgende:
Carling Cup 2006/2007
Zou een modje daar Carling Cup 2006/2007 van kunnen maken?
Bedankt.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef Beschouw het volgende:
Kan het door toma ontworpen logo i43.photobucket.com/albums/e398/tomaafca/voetbalonderschrifcompetitie.jpg
bovenaan het onderschrift-topic ingevoegd worden?
Ja, maar de andere had al 10 posts meer, dus koos ik ervoor om die open te laten en de andere dicht te doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Loopt iets beterM'n reet ik was gewoon eerder [CL]Ajax - Kopenhagen # 2 Dat wordt een makkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |