Dus? Als je 2 keer wint ben je op titelkoersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef Messenga het volgende:
Ach, we zijn net 2 speelrondes begonnen.
En we hebben een reeks overwinningen neergezet.......!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus? Als je 2 keer wint ben je op titelkoers.
de eerste 10 users, tsja...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:26 schreef Cordoba32 het volgende:
hoog niveau altijd die eerste 10 reacties in een nieuw topic
He, ik reageerde gewoon netjes op de vraag of Mitea al fit was . . .quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
de eerste 10 users, tsja...
Onder de eerste 10 users valt degene die de opmerking maakt zelf ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:34 schreef Robar het volgende:
[..]
He, ik reageerde gewoon netjes op de vraag of Mitea al fit was . . .
OK, mijn antwoord was erg beknopt, maar zeker ontopic en relevant
Over wie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Onder de eerste 10 users valt degene die de opmerking maakt zelf ook
Verder ook niet echt boeiend, het gaat hier over AJAAAAAAAXXX !!!![]()
met die kutmuziek?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:45 schreef StarGazer het volgende:
Ik kijk "in te mists of Vienna" nog maar een keer
Niet allemaal, een Cizommer had ik graag gezien bij ajax...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef Robar het volgende:
[..]
"Een speler van AZ is eigenlijk alleen maar versterking voor de breedte."
Voor de basis?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Niet allemaal, een Cizommer had ik graag gezien bij ajax...
Op de plek van Maduro / Roger jaquote:
In plaats van Sneijder?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
valt wel mee moet ik zeggen, denk dat ajax de beste inkopen gedaan heeft dit seizoen, maar voor een modaal voetbalclubje als AZ hebben ze het ook niet heel slecht gedaan..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Mooie spelers heeft AZ (gekocht) he?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ajax de beste inkopen? Mwoah, wel risicovolle.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
valt wel mee moet ik zeggen, denk dat ajax de beste inkopen gedaan heeft dit seizoen, maar voor een modaal voetbalclubje als AZ hebben ze het ook niet heel slecht gedaan..
AZ komt net bij de grote jongens kijken, en een paar goede aankopen (die voor AZ waardevol zijn) maken nog geen kampioen.. Daarbij komt dat Stam de onvervalste leider is bij het huidige Ajax...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ajax de beste inkopen? Mwoah, wel risicovolle.
Een Stam is een dik risico moet ik zeggen, maar hopenlijk geeft ie wat gevraagd word.![]()
Toch jammer dat je AZ als modaal voetbal clubje neerzet, ik zou zegen "put your money were you mouth is" en eens kijken waar we staan als de winterstop begint. Dan een resume richting einde competitie. Ik zou me meer zorgen maken om Ajax dan om AZ.
Nee, is daaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Weet iemand misschien of de user NickfeyR eigenlijk Dirk-Kuyt is?
Hij doet me een beetje aan hem denken: klik
Je hebt gelijk, jouw cluppie wordt gewoon kampioen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, is daaan.
Feijenoord wordt overigens gewoon kampioen.
Allemaal waarheden in je post. Je bent geweldig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jouw cluppie wordt gewoon kampioen!![]()
En de holocaust heeft nooit plaatsgevonden, Elvis is still alive en de euro heeft het leven niet duurder gemaakt...
En daarna promoveren ze naar de HCEquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, is daaan.
Feijenoord wordt overigens gewoon kampioen.
Nee, dat ken niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
En daarna promoveren ze naar de HCE![]()
Gun het jullie van ganser harte.. als wij maar kampioen wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dat ken niet.
ajax maakt naast AZ de meeste kans, klopt wel. Wij komen nog wel terug. ^^
Feyenoord komt altijd wel een keer terug, dat geloof ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dat ken niet.
Hoop ook echt dat jullie niet degraderen, dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dat ken niet.
Gaat ook echt niet gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop ook echt dat jullie niet degraderen, dat meen ik serieus.
Als jullie nog mogen komen tenminste...quote:Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax zijn toch de krenten in de pap, die wil ik niet missen!
Eens, Ajax - Sparta en Feijenoord - Haarlem zou nogal sneu zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop ook echt dat jullie niet degraderen, dat meen ik serieus.
Ajax - Feyenoord en Feyenoord - Ajax zijn toch de krenten in de pap, die wil ik niet missen!
fnoord uit zit ik in Curacao hoorde ik gisteren... ook niet echt vervelend natuurlijk, maar nu moet ik wel de leukste wedstrijd van het jaar missen....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gaat ook echt niet gebeuren hoor.
[..]
Als jullie nog mogen komen tenminste...
Mja, maar fnoord vernederen in de eigen Kuip is ook priceless natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:27 schreef PLAE@ het volgende:
In Oktober naar curacao daar wil ik wel een kil middagje in de kuip voor missen hehe.
Waar halen ze het gore lef vandaan zulke prijzen te vragen. En dan willen ze de Arena voller....ze zijn gekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef Sethje het volgende:
Tering duur godveromme IK Start thuis
Vakken en prijzen
(kortingsprijs tussen haakjes)**
2e ring:
412, 413, 414: ¤ 15,- (¤ 13,50)
411, 415: ¤ 21,- (¤ 18,90)
409, 410: ¤ 21,- (¤ 18,90)*
!e ring:
112, 113, 114, 115, 116: ¤ 16,50 (¤ 14,85)
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 16,50 (¤ 14,85)*
117, 118, 123, 124: ¤ 29,- (¤ 26,10)
119, 120, 121, 122: ¤ 36,- (¤ 32,40)
Laat hem lekker naar één van die andere clubs gaan, want daar gun ik hem echt al het succes, maar bij PSV hoop ik dat hij faalt.quote:Kluivert: 'Meer clubs uit de CL willen me'
29/8/2006 14:41
PSV is niet de enige club die Patrick Kluivert wil hebben. Volgens de spits van Valencia dingen er meer naar zijn hand, en niet de eerste de beste.
'Het zijn er aardig wat', antwoordde Kluivert aan MARCA op de vraag of er nog belangstelling voor hem is. 'Een paar daarvan spelen dit seizoen in de Champions League', voegde de dertigjarige aanvaller nog toe.
Kluivert zit bij Valencia op een dood spoor ondanks een nog twee jaar doorlopend contract. Coach Quique Sánchez Flores ziet het niet in hem zitten en is niet van plan om te gebruiken in welke competitie dan ook.
De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal kende een slecht seizoen bij Valencia. Hij kampte met tal van blessures en slaagde er niet in zich te bewijzen. Dit seizoen mag hij niet meetrainen met de selectie, waardoor hij individueel op de velden van Valencia aan zijn conditie werkt.
PSV-trainer Ronald Koeman denkt wel dat Kluivert nog van waarde kan zijn. In Eindhoven zou hij Jan Vennegoor of Hesselink kunnen vervangen, die naar Celtic is vertrokken. Koeman prees Kluivert onlangs nog als een veel completere aanvaller dan Vennegoor.
Volgens Omroep Brabant heeft Kluiverts advocaat Paul Foortse er gesprekken met PSV opzitten. Er zou nog een verschil zijn tussen het salaris dat PSV wil betalen en Kluivert wil ontvangen.
Het Kluivert-kamp zou nu met Valencia gaan praten om te zien of de Spaanse club een deel van zijn loon zou willen doorbetalen. Woensdag zou PSV uitsluitsel krijgen van Kluivert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |