CMT is er mee bezig.quote:
Hejquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
het is KoMrad
ik ben niet zo creatiefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:15 schreef Spooky4u het volgende:
Hej![]()
Had het dan zelf gedaan, jij was aan de beurt
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef Bruce117 het volgende:
Aha, hier zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes gebleven
ja ik moest hierheen want daar bij VBL zijn ze echt te agressiefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef Bruce117 het volgende:
Aha, hier zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes gebleven
das welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar daar staan helemaal geen plaatjes in![]()
CMT is ermee bezig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Kan iemand niet photoshoppen ofzo? Een plaatje voor de OP is leuk
Ik houd van voetbal maar je zult mij daar niet vaak zien, wat een engerds zeg bahquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik moest hierheen want daar bij VBL zijn ze echt te agressief![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Kan iemand niet photoshoppen ofzo? Een plaatje voor de OP is leuk
en 55 delen geleden ook al, dus het zal wel heel mooi worden!quote:
jammer, maar begrijpelijk. Ik zou in het oranje-topic niet eens weten dat NL voetbaldequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Ik houd van voetbal maar je zult mij daar niet vaak zien, wat een engerds zeg bah![]()
Ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:24 schreef XL het volgende:
[..]
en 55 delen geleden ook al, dus het zal wel heel mooi worden!
Het heet toch Sport. Jij weet ook niet wat je wil he. Een plaatje in de OP en dan gaat het ook nog eens over Sport, en dannog zeiken.quote:
*grmbl*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het heet toch Sport. Jij weet ook niet wat je wil he. Een plaatje in de OP en dan gaat het ook nog eens over Sport, en dannog zeiken.
ff sjekkie pielen
Jij bent er wel graag? bij die voetbalforum hier.?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer, maar begrijpelijk. Ik zou in het oranje-topic niet eens weten dat NL voetbalde![]()
nee ook niet, zelfde reden. Al dat geruzie Ajax-Feyenoord-joden-etcquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef maril het volgende:
Jij bent er wel graag? bij die voetbalforum hier.?
tsja, dat soort dingen zullen we hier nooit doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik moest hierheen want daar bij VBL zijn ze echt te agressief![]()
welke mis ik die je al hebt aangeschreven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Sommige zijn dezelfde en je mist er 1
Nopes op vakantiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef Spooky4u het volgende:
dan zal er wel 1 moeten blijven
Mirri niet aanwezig?
Is in al die jaren nog niet gebeurd ,ben bang dat wij er niets aan veranderen,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee ook niet, zelfde reden. Al dat geruzie Ajax-Feyenoord-joden-etc![]()
misschien zou meer vrouwen wel helpen
![]()
Eehm nee iets met nonnen ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef Spooky4u het volgende:
nog steeds aan het wandelen?
Nee, want dan krijg je een draai om je orenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
tsja, dat soort dingen zullen we hier nooit doen
stilte iets toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm nee iets met nonnen ofzoIk weet het niet precies eigenlijk
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ssst, naar de stilteretraite in het klooster...![]()
Bedankt!![]()
Jouw avatarquote:
tsja, je zou denken van wel. maar als je dan de enige bent die zo stil is, heeft dat niet hetzelfde resultaat denk ik...quote:
Met pijn in mijn hart heb ik Catriona LeMay opgeven, maar Emma Green(die ik trouwens door jou kenquote:
Jep Emma Greenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
Is dat die hoogspringster met die krulletjes?
Het is gelijk eng hè dingen die jullie niet begrijpen, ben nog steeds bllij dat ik een alternatieve opvoeding heb genoten(altans geruime tijd als Kok in een vegetarisch ecologisch restaurant), het is ongelooflijk knap en gedisiplineerd wat Mirri doet mensenquote:
Hier hiep hoera voor Mirri!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
Het is gelijk eng hè dingen die jullie niet begrijpen, ben nog steeds bllij dat ik een alternatieve opvoeding heb genoten(altans geruime tijd als Kok in een vegetarisch ecologisch restaurant), het is ongelooflijk knap en gedisiplineerd wat Mirri doet mensen![]()
niet eng. wel apart. en om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat ik een alternatieve opvoeding zou hebben gehad. past gewoon niet bij mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
Het is gelijk eng hè dingen die jullie niet begrijpen, ben nog steeds bllij dat ik een alternatieve opvoeding heb genoten(altans geruime tijd als Kok in een vegetarisch ecologisch restaurant), het is ongelooflijk knap en gedisiplineerd wat Mirri doet mensen![]()
Ach, als je die alternatieve opvoeding had gehad, had je waarschijnlijk niet beter geweten en was j blij geweest dat je die gehad had.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet eng. wel apart. en om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat ik een alternatieve opvoeding zou hebben gehad. past gewoon niet bij mij
misschien wel. misschien ook wel nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, als je die alternatieve opvoeding had gehad, had je waarschijnlijk niet beter geweten en was j blij geweest dat je die gehad had.
Het woord gedisiplineerd moet ook vervangen worden in deze(weet zelf niet welk woord kom er vdw wel op, ben erg moe en eigenlijk had ik al in het mandje moeten liggen), ik bedoel het is een overtuiging ik ben zelf te onrustig misschien ,maar personen die helemaal bij zichzelf kunnen komen vind ik heel bijzonder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet eng. wel apart. en om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat ik een alternatieve opvoeding zou hebben gehad. past gewoon niet bij mij
Ja, precies, discipine is weer ver bij je te zoekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef maril het volgende:
eigenlijk had ik al in het mandje moeten liggen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Brahimov het volgende:
Hoi![]()
Zomaar een half topic gemist. Maar ik had ook een leuke avond
![]()
hallo!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Brahimov het volgende:
Hoi![]()
Zomaar een half topic gemist. Maar ik had ook een leuke avond
![]()
Ook van deze kant.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hallo!
wat heb je gedaan dan?
jarig?Feli
Tis nog erger ga weer verder in deze discussie, dit aspect is wat mij het meest in deze meid aantrekt dat simpel geluk zoeken, ik zou willen dat ik het kon, begrijp mij goed er zijn geen garanties in het leven maar als je bereid bent regelmatig heel dicht bij jezelf wilt zijn is dat bijzonder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, precies, discipine is weer ver bij je te zoeken![]()
* Wombcat had eigenlijk ook al in zijn mandje moeten liggen![]()
Kon geen biertje fietsen.quote:
Maril, je beseft dat alle bovenstaande letters van je bestaan uit 1 zin he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef maril het volgende:
[..]
Tis nog erger ga weer verder in deze discussie, dit aspect is wat mij het meest in deze meid aantrekt dat simpel geluk zoeken(ben niet verliefd op haar , zou wel kunnen maar is niet zo, maar het verdient respect wat ze in haar jonge leven uit wil dokteren), ik zou willen dat ik het kon, begrijp mij goed het zijn geen garanties in het leven maar als je bereid bent regelmatig heel dicht bij jezelf wilt zijn is dat bijzonder, let op wie durft het zonder hier grappig te willen zijn.
Zal ook te diepzinnig voor je zijn afijn maakt niet uit welterusten allemaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maril, je beseft dat alle bovenstaande letters van je bestaan uit 1 zin he.
Dan wordt het best moeilijk te begrijpen wat je bedoeld.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het over gevoel en jij over de taal.
Zal ook te diepzinnig voor je zijn afijn maakt niet uit welterusten allemaal.![]()
en hoe kan ik het in Danny's naam weten dat jij het over gevoel hebt als ik je zin niet begrijp.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef maril het volgende:
[..]
Zal ook te diepzinnig voor je zijn, afijn, maakt niet uit.
Welterusten allemaal.![]()
Ambrosisuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:47 schreef Ambrosius het volgende:
Doe maar.
Van alles wat je nog kunt herinneren? Carglass bij je langsgeweest soms?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:47 schreef Ambrosius het volgende:
Doe maar.
Ik vind het helemaal niet engquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
zo je bent er al weer vroeg bijquote:
een soort bossche bol, maar dan handiger te eten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is een moorkop?
echt niet handig te eten. Ze zijn veel te groot en als je je vorkje erin prikt deukt ie alleen maar in omdat die soort 'koek' zacht/taai is en heb je een soort geplet iets op je bordje, overstroomt door slagroom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:11 schreef XL het volgende:
[..]
een soort bossche bol, maar dan handiger te eten.
Op culinair vlak ga ik het toch maar bij Belgie houden. Maar bedankt voor de wijze raad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef Spooky4u het volgende:
verhoog je nederlandse kennis eens SoK
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op culinair vlak ga ik het toch maar bij Belgie houden. Maar bedankt voor de wijze raad.
eet de echte man die ook zonder vorkje? Dan zit je toch helemaal onder de choco?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:19 schreef komrad het volgende:
Dit is de bossche bollenbakker van NL (en den bosch):
http://www.bosschebollen.nl/
Daarom zeg ik toch dat een moorkop veel handiger isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eet de echte man die ook zonder vorkje? Dan zit je toch helemaal onder de choco?
ik eet die dingen bijna nooit omdat ik een heeeeeeeel goede banketbakker weet te zitten die veel lekkere dingen heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eet de echte man die ook zonder vorkje? Dan zit je toch helemaal onder de choco?
Bourgondiërs zijn stoer.quote:
ik ben ook braboquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bourgondiërs zijn stoer.
Hoogvliegerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben ook brabo![]()
maar jij wilde NL culinaire hoogvliegers
ik hoef ook nooit bomvol te zitten als ik thuiskom, beter dat je gewoon lekkere dingen hebt gegeten. Baal altijd zo van bij de chinees eten, eet je zoveel dat het op het einde eigenlijk helemaal niet meer lekker was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoogvlieger, ziet er uit als zo'n restaurant waar je met honger terug buiten gaat, met van die kleine snobporties.
Maar a la cart eten en dan van de honger nadien de eerste beste frietzaak opzoeken van de honger is ook niet alles.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoef ook nooit bomvol te zitten als ik thuiskom, beter dat je gewoon lekkere dingen hebt gegeten. Baal altijd zo van bij de chinees eten, eet je zoveel dat het op het einde eigenlijk helemaal niet meer lekker was.
hmm nou in zo'n karig restaurant ben ik dan nog nooit geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef Spooky4u het volgende:
Maar a la cart eten en dan van de honger nadien de eerste beste frietzaak opzoeken van de honger is ook niet alles.
Voor mij is dat eigenlijk altijd wel te weinig
!bier spooky4uquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:09 schreef Spooky4u het volgende:
BIER!
Typo, het was eigenlijk biet.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Typo, het was eigenlijk biet.
[afbeelding]
hoiquote:
mooi niet dus hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoibe sure to wear some flowers in your hair, lekker meezingen op nl2
![]()
ik ben niet zo van de hippiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh, ik vond het wel wat voor jou
Was ik ook aan het doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoibe sure to wear some flowers in your hair, lekker meezingen op nl2
![]()
Jullie ook al , ik vind dit zo gaaf flower powertijdquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
gelukkig ik dacht al dat ik iets stoms had gezegd
![]()
andere naampjes, situatie invullen en het komt op hetzelfde neer anno 2006quote:
Idd hetzelfde wat ik bij dat nummer denk....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
andere naampjes, situatie invullen en het komt op hetzelfde neer anno 2006
Hoe sterk is de eenzame fietserquote:
kunstgebit ingeslikt?quote:
voor je naam, wat wil dat zeggen?
Hij staat in de plus bij Dannyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, mitt, er staat zo'n [afbeelding] voor je naam, wat wil dat zeggen?
Dat je dat als mod niet weet zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, mitt, er staat zo'n [afbeelding] voor je naam, wat wil dat zeggen?
Kwam ik ook pas heeeel kort geleden achterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat je dat als mod niet weet zeg![]()
hij is ingelogd
a-m-a-t-e-u-rquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas heeeel kort geleden achter
En jij bent toch ex-modquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas heeeel kort geleden achter
Ja zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En jij bent toch ex-mod![]()
of bedriegt mijn geheugen me
Kun je anoniem inloggen? Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef maril het volgende:
Ja maar dat kan ook anoniem, maar + = aanwezig - = afwezig (maar men kan er dan wel anoniem zijn)
't tweede kopjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je anoniem inloggen? Dat wist ik dan weer niet
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef Bruce117 het volgende:
sorry, heb niets zinnigers te melden
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef Brahimov het volgende:
hoi
hola!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef Bruce117 het volgende:
sorry, heb niets zinnigers te melden
Nou daar leek het na een tijdje wel op, we hadden meer SC topic's gehad dan er ooit in SPT zijn geweest maar om de 20 posts vond iemand zijn iPod weer beter dan zijn Creative dingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Gewestelijk Afvalstoffen Dienst
Weet ook niet hoe dat moet maar ik weet niet of het met inloggen te maken heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je anoniem inloggen? Dat wist ik dan weer niet
anders is het zieligquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
Zie je wel, zinloos of niet.
Er komt toch wel een reactie
Zal ik dan maar iets zinnigs meldenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
Zie je wel, zinloos of niet.
Er komt toch wel een reactie
kijk, zo moet het:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef maril het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet maar ik weet niet of het met inloggen te maken heeft.
ff een roddel ,neem Tong nou daar staat altijd een minnetje klopt niet hè met zijn aantal posten , hij wil dus hw niet weten dat wij weten dat hij op fok is hoewel wij dat toch weten![]()
quote:
Tong is natuurlijk gewoon altijd online, dus dat kan het forum niet aanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef maril het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet maar ik weet niet of het met inloggen te maken heeft.
ff een roddel ,neem Tong nou daar staat altijd een minnetje klopt niet hè met zijn aantal posten , hij wil dus hw niet weten dat wij weten dat hij op fok is hoewel wij dat toch weten![]()
Ik heb niets gezien van de Enecotourquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:22 schreef maril het volgende:
T leukste moment van de Enecotour vandaag was wel die koeien die als gekken op dat grote heg afstormde, en afremde leek wel een tekenfilm , of zoals Martzei de Grand National voor cows.
Dank je.quote:
Net ook niet in het sportjournaal gezien? hoewel die verslaggever er hoe een koe een haas vangt van maakte.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien van de Enecotour
Werk en zo
Kijk eigenlijk nooit sportjournaal, teveel andere niet-interessante sporten over het algemeen. Waardoor ik het vergeet als er wielrennen isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:28 schreef maril het volgende:
[..]
Net ook niet in het sportjournaal gezien? hoewel die verslaggever er hoe een koe een haas vangt van maakte.
O ja Mitt als ik morgen weer online ben wil ik we weten wat deze code betekentquote:
Dat was een tvp marilquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:34 schreef maril het volgende:
[..]
O ja Mitt als ik morgen weer online ben wil ik we weten wat deze code betekent![]()
Hai Mirri,quote:
Heel lekker.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
sssstMirri is terug...
Hoe was de stilte Mirri?
Heyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hai Mirri,![]()
Hoe was het weekje rust en kalmte?
Hoihoiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef maril het volgende:
Hoi Mirri, en iedereen![]()
verder vandaag, Ericr is jarig, gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
En je moest stil zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey![]()
Super![]()
Ik geef later wel een uitgebreider verslagje...
Maar wel een verrassing:
Er was iemand van het FOk forum!!!![]()
![]()
![]()
Ik had iemand verteld in het Fotoboek over die stichting en retraites en toen was hij er opeens en vertelde hij dat hij me kende als Mirri en ik: WAAAHHH!![]()
Haha, nee niet Stribequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MiLalaa het volgende:
Hee Mirri, leuk dat je er weer bent![]()
Die fok!ker was toch niet die 'stalker' die verliefd op je is?![]()
(naam vergeten)
snellejelle?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MiLalaa het volgende:
Hee Mirri, leuk dat je er weer bent![]()
Die fok!ker was toch niet die 'stalker' die verliefd op je is?![]()
(naam vergeten)
Je komt 's ochtends aan, en dan is het eerst voorstellen (de helft ken ik al, die komen iedere keer) en 's avonds gaan we met een heel mooi ritueel de stilte in. Je hebt dus tijd zat om te praten.quote:
Maar om nu meteen te gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je komt 's ochtends aan, en dan is het eerst voorstellen (de helft ken ik al, die komen iedere keer) en 's avonds gaan we met een heel mooi ritueel de stilte in. Je hebt dus tijd zat om te praten.![]()
Het is niet zo dat je gelijk je bek moet houden zodra je binnenkomt.![]()
Haha, nee maar wel praten met bekenden van andere dingen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar om nu meteen te gaan schreeuwen![]()
"De Pow Wow was een Amerikaans motorwiel met een horizontaal liggende ééncilindermotor dat vlak na de Tweede Wereldoorlog werd gebouwd."quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef MiLalaa het volgende:
Dat stiltegebeuren vind ik wel interessant. En wat is pow wow?
http://www.ganesha.be/klankschaal.htmlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef MiLalaa het volgende:
In Lucky Luke was het toch iets heel anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
"De Pow Wow was een Amerikaans motorwiel met een horizontaal liggende ééncilindermotor dat vlak na de Tweede Wereldoorlog werd gebouwd."
(bron: wikipedia)
pow wow is een term die komt uit de Indianen, zo noemden de Indianen een bijzondere ontmoeting met elkaar geloof ik. Ik weet er het fijne niet van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, klankschalen zijn echt tof. Ik heb er ook één. In de retraite wordt ook een klankschaal gebruikt om iedereen in het klooster en buiten in de tuin bij elkaar de "gongen", voor bijvoorbeeld het eten, of het zingen of wat dan ook wat op het dagprogramma staat. En ook tijdens de meditatie wordt om het kwartier gegongd op de klankschaal. Ik vind het een heerlijk geluid!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.ganesha.be/klankschaal.html
ff naar beneden scrollen dan kom je ze tegen zijn drums van indianen
Die tibetaanse klankschalen heb ik gedaan heerlijk een paar uur al die klanken heerlijk![]()
ja klopt, pow wows zijn ook van die grote trommels van de indianen, wij hebben het gedaan als eindritueel toen we eergisteren de stilte uitgingen. Was echt zo cool, die trommel was iets van 1 meter breed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.ganesha.be/klankschaal.html
ff naar beneden scrollen dan kom je ze tegen zijn drums van indianen
Die tibetaanse klankschalen heb ik gedaan heerlijk een paar uur al die klanken heerlijk![]()
kom jij eens gauw weer eens op irc.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef placebeau het volgende:
Was er ook bier?
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef mitt het volgende:
[..]
kom jij eens gauw weer eens op irc.
lamzak.
Open dan een nieuwe, luie ventquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef Spooky4u het volgende:
feedback is Vol mitt
Na afloop waren er een paar die bier dronken ja..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef placebeau het volgende:
Was er ook bier?
Hey Brucequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
Heee, Mirri is weer terug
Gezellig dat je er weer bent
Dat wist ik ook wel, maar toen kon ik niet reageren omdat ik aan het werken was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey Bruce![]()
Haha, ik was al terug hoor..zie boven![]()
Ha, Mirri is terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heel lekker.
Ik heb mooie ervaringen gehad ook, en lekker uitgerust en het was wel weer eens tijd om eens naar binnen te keren.![]()
Ik zou het jullie ook kunnen aanraden!![]()
Leuk hè, dat werkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:32 schreef Remzz het volgende:
Weer gewerkt trouwens en heb het nu al weer helemaal gehad, twee dagen televisie's ingepakt, en nu zegt mijn 'baas' mij volgende week van maandag t/m zaterdag nodig te hebben
, dat mag ie dus mooi bekijken
. En dan moet ik morgen ook nog werken, ik zal echt blij zijn als ik weer naar school mag...
Ja dat is het dus geeneens, ik heb het geld geeneens zo hard nodig als ik gwoon elke zaterdag werk heb ik genoeg. En nu kan ik wel nee zeggen(heb gewoon nul-urencontract) maar ze weten me altijd weer over te halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk hè, dat werken
Ik heb het er ook wel mee gehad, maar ja, je moet toch je geld verdienen.
Nee, maar je krijgt wel hoofdpijn als je weer met iedereen ervaringen gaat uitwisselen na de stilte..maar het gaat al wel hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef TheVulture het volgende:
He Mirri... al pijn in de mond van het praten
Ik baal met terugwerkende kracht dat ik niet naar Lowlands ga... staan toch wel erg leuke bandjes eigenlijk... Scissor Sisters
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:37 schreef Mirri het volgende:
Scissor sisters, hadden die niet zo'n vage clip in een soort zwembad? Heel eng vond ik die clip.![]()
Net zoals die gekke clip van high voltage ofzo, met die smerige tongzoenen met dat lelijke oude mens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ze zijn zo fout dat ze leuk worden
![]()
Don't feel like dancingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Remzz het volgende:
Word heel vaak gedraait op 3FM of niet? Ff kijken of ik hem kan vinden
Dat was wel smerig jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Net zoals die gekke clip van high voltage ofzo, met die smerige tongzoenen met dat lelijke oude mens.![]()
Keane weet ik niet wat ik ervan vind, beetje saai geloof ik. Vandaag zag ik de clip crystal balls ofzo, niet echt bijzonder, ieder nummer klinkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Remzz het volgende:
Laatst toevallig Snow patrol gehoort dat is ook mooi
En ik kooop echt nooit cd's maar ik heb laast toch de nieuwe van keane gekocht die is ookal echt goed
Kellyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Mirri het volgende:
Ik ben sinds die Slowakije vakantie dankzij die andere jongeren weer helemaal into Yop 40 muziek. Ik heb gelijk cd's gekocht van Kelly Clarkson, Nelly Furtado en de Pussycat Dolls![]()
Ik heb het hele jaar lang echt helemaal niets van top 40 geluisterd, alleen maar naar mijn eigen muziek, jazz, mantra's, Indiasa dancemuziek, rock..
Vooral de Pussycat Dolls vind ik gaaf, had nog nooit van ze gehoord!
Snow Patrol is echt heeeeeeel goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Remzz het volgende:
Laatst toevallig Snow patrol gehoort dat is ook mooi
En ik kooop echt nooit cd's maar ik heb laast toch de nieuwe van keane gekocht die is ookal echt goed
Dat heb ik juist met coldplayquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Keane weet ik niet wat ik ervan vind, beetje saai geloof ik. Vandaag zag ik de clip crystal balls ofzo, niet echt bijzonder, ieder nummer klinkt hetzelfde.
Coldplay vind ik dan wel weer ok![]()
Voor mij blijft het mooiste coldplay nummer The scientist en Clocks ook idd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met coldplay, vind alles zo hetzelfde klinken en nogal triest.... Clocks blijft wel heel goed
ik heb het met allebei. vind het allebei niks (meer).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met coldplay, vind alles zo hetzelfde klinken en nogal triest.... Clocks blijft wel heel goed
Ilsequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:52 schreef Remzz het volgende:
Ow ja en alle muziek van Ilse de Lange, maar daar zal ik wel niet zoveel medestanders bij vinden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef snellejelle het volgende:
Snow Patrol is echt heeeeeeel goed
Ilse heeft blauwtong, ze zingt als een schaapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ilse
ik vind alleen haar derde cd niet zo de rest is geweldig
heulegaar niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ilse heeft blauwtong, ze zingt als een schaap
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ilse heeft blauwtong, ze zingt als een schaap
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef Mirri het volgende:
Oh en ik vergeet helemaal Paris Hilton te noemen! Geweldig dat ze nu ook zingt. Paris is supercool, ik ga direct haar album kopen zodra het in de winkels ligt.![]()
The lonely one van haar nieuwe cd is echt prachtigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heuelgaar niet.
I still cry en I'd be yours zijn zo![]()
![]()
Guus Meeuwis maakt best wel leuke meezingliedjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:59 schreef Mirri het volgende:
Marco Borsato vind ik wel zulke irritante liedjes hebben...![]()
Blof, die maken nog eens goede teksten![]()
Guus Meeuwis had vroeger ook hele toffe nummers zoals "Toen ik jou zag" en "Schouder om op te huilen"
Paris is zelfs één van de mensen die ik bewonderquote:
Ik vind haar echt helemaaal niets, zooo nepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Paris is zelfs één van de mensen die ik bewonder![]()
Vraag me nu even niet waarom, maar ik vind dat Paris heel goed bezig is.![]()
Blof vind ik qua muziek ook klote, behalve dansen aan zee en regend harder dan ik hebben kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Guus Meeuwis maakt best wel leuke meezingliedjes, Blof vind ik niets Marco Borsato ook niet.
Vandaag las ik dat ze door Guinness Book Of Records uitgeroepen is tot meest overgewaardeerde artiest ter wereldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind haar echt helemaaal niets, zooo nep, bovendien mag ze weleens bij de Mac Donalds langs gaan.
Dat zijn idd wel mooie liedjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Blof vind ik qua muziek ook klote, behalve dansen aan zee en regend harder dan ik hebben kan.
"jouw buiten maken vlekken op mijn hagelwit humeur"...zoiets verzin je toch niet!Daarheb ik wel respect voor. Maar van hun muziek moet ik verder echt ook niets hebben
![]()
Aangezien PE zowiezo al een ooi programma is, zal het ook met de schaatserswel leuk zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:12 schreef Remzz het volgende:
Bart Veldkamp en Bob de Jong hebben trouwens mee gedaan aan Peking Express
Peking Express VIP: In het najaar op NET5.
Lijkt wel lache, vooral Veldkamp lijkt me echt een enorm apart persoon om mee om te gaan(Bob de Jong trouwens ook wel)
Ja dat zei je al, lijkt me heel gek dat iemand je gewoon van internet kentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Mirri het volgende:
Hey trouwens, hebben jullie al gelezen dat er iemand van het Fok forum bij de stilteretraite was?![]()
Echt supertof gewoon!
Ken ik niet...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Nick en Simon leuk![]()
Oja, en de summer classics zijn geweest, maar niemand bekendsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aangezien PE zowiezo al een ooi programma is, zal het ook met de schaatserswel leuk zijn.
Ga het zeker kijken.
Jammer aleen dat Reinier er niet bij was.
Remember the Name is leukerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ken ik niet...
Ik vind Where'd you go leuk, van Fort Minor.
Ik ook echt ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond begint Big Brother... check het sub-forum.. er zit een relnicht, een buitenlander en een fascistje inDat wordt lachen... verder 2 mensen uit Den Bosch die altijd in mijn stamkroeg komen... ik ben nu al weer verslaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |