O ja Mitt als ik morgen weer online ben wil ik we weten wat deze code betekentquote:
Dat was een tvp marilquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:34 schreef maril het volgende:
[..]
O ja Mitt als ik morgen weer online ben wil ik we weten wat deze code betekent![]()
Hai Mirri,quote:
Heel lekker.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:22 schreef Spooky4u het volgende:
sssstMirri is terug...
Hoe was de stilte Mirri?
Heyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hai Mirri,![]()
Hoe was het weekje rust en kalmte?
Hoihoiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:44 schreef maril het volgende:
Hoi Mirri, en iedereen![]()
verder vandaag, Ericr is jarig, gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
En je moest stil zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey![]()
Super![]()
Ik geef later wel een uitgebreider verslagje...
Maar wel een verrassing:
Er was iemand van het FOk forum!!!![]()
![]()
![]()
Ik had iemand verteld in het Fotoboek over die stichting en retraites en toen was hij er opeens en vertelde hij dat hij me kende als Mirri en ik: WAAAHHH!![]()
Haha, nee niet Stribequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MiLalaa het volgende:
Hee Mirri, leuk dat je er weer bent![]()
Die fok!ker was toch niet die 'stalker' die verliefd op je is?![]()
(naam vergeten)
snellejelle?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MiLalaa het volgende:
Hee Mirri, leuk dat je er weer bent![]()
Die fok!ker was toch niet die 'stalker' die verliefd op je is?![]()
(naam vergeten)
Je komt 's ochtends aan, en dan is het eerst voorstellen (de helft ken ik al, die komen iedere keer) en 's avonds gaan we met een heel mooi ritueel de stilte in. Je hebt dus tijd zat om te praten.quote:
Maar om nu meteen te gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je komt 's ochtends aan, en dan is het eerst voorstellen (de helft ken ik al, die komen iedere keer) en 's avonds gaan we met een heel mooi ritueel de stilte in. Je hebt dus tijd zat om te praten.![]()
Het is niet zo dat je gelijk je bek moet houden zodra je binnenkomt.![]()
Haha, nee maar wel praten met bekenden van andere dingen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar om nu meteen te gaan schreeuwen![]()
"De Pow Wow was een Amerikaans motorwiel met een horizontaal liggende ééncilindermotor dat vlak na de Tweede Wereldoorlog werd gebouwd."quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef MiLalaa het volgende:
Dat stiltegebeuren vind ik wel interessant. En wat is pow wow?
http://www.ganesha.be/klankschaal.htmlquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef MiLalaa het volgende:
In Lucky Luke was het toch iets heel anders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
"De Pow Wow was een Amerikaans motorwiel met een horizontaal liggende ééncilindermotor dat vlak na de Tweede Wereldoorlog werd gebouwd."
(bron: wikipedia)
pow wow is een term die komt uit de Indianen, zo noemden de Indianen een bijzondere ontmoeting met elkaar geloof ik. Ik weet er het fijne niet van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, klankschalen zijn echt tof. Ik heb er ook één. In de retraite wordt ook een klankschaal gebruikt om iedereen in het klooster en buiten in de tuin bij elkaar de "gongen", voor bijvoorbeeld het eten, of het zingen of wat dan ook wat op het dagprogramma staat. En ook tijdens de meditatie wordt om het kwartier gegongd op de klankschaal. Ik vind het een heerlijk geluid!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.ganesha.be/klankschaal.html
ff naar beneden scrollen dan kom je ze tegen zijn drums van indianen
Die tibetaanse klankschalen heb ik gedaan heerlijk een paar uur al die klanken heerlijk![]()
ja klopt, pow wows zijn ook van die grote trommels van de indianen, wij hebben het gedaan als eindritueel toen we eergisteren de stilte uitgingen. Was echt zo cool, die trommel was iets van 1 meter breed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.ganesha.be/klankschaal.html
ff naar beneden scrollen dan kom je ze tegen zijn drums van indianen
Die tibetaanse klankschalen heb ik gedaan heerlijk een paar uur al die klanken heerlijk![]()
kom jij eens gauw weer eens op irc.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef placebeau het volgende:
Was er ook bier?
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef mitt het volgende:
[..]
kom jij eens gauw weer eens op irc.
lamzak.
Open dan een nieuwe, luie ventquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef Spooky4u het volgende:
feedback is Vol mitt
Na afloop waren er een paar die bier dronken ja..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef placebeau het volgende:
Was er ook bier?
Hey Brucequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
Heee, Mirri is weer terug
Gezellig dat je er weer bent
Dat wist ik ook wel, maar toen kon ik niet reageren omdat ik aan het werken was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey Bruce![]()
Haha, ik was al terug hoor..zie boven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |