ja klopt, pow wows zijn ook van die grote trommels van de indianen, wij hebben het gedaan als eindritueel toen we eergisteren de stilte uitgingen. Was echt zo cool, die trommel was iets van 1 meter breed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:38 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.ganesha.be/klankschaal.html
ff naar beneden scrollen dan kom je ze tegen zijn drums van indianen
Die tibetaanse klankschalen heb ik gedaan heerlijk een paar uur al die klanken heerlijk![]()
kom jij eens gauw weer eens op irc.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef placebeau het volgende:
Was er ook bier?
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef mitt het volgende:
[..]
kom jij eens gauw weer eens op irc.
lamzak.
Open dan een nieuwe, luie ventquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:54 schreef Spooky4u het volgende:
feedback is Vol mitt
Na afloop waren er een paar die bier dronken ja..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:43 schreef placebeau het volgende:
Was er ook bier?
Hey Brucequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:08 schreef Bruce117 het volgende:
Heee, Mirri is weer terug
Gezellig dat je er weer bent
Dat wist ik ook wel, maar toen kon ik niet reageren omdat ik aan het werken was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey Bruce![]()
Haha, ik was al terug hoor..zie boven![]()
Ha, Mirri is terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heel lekker.
Ik heb mooie ervaringen gehad ook, en lekker uitgerust en het was wel weer eens tijd om eens naar binnen te keren.![]()
Ik zou het jullie ook kunnen aanraden!![]()
Leuk hè, dat werkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:32 schreef Remzz het volgende:
Weer gewerkt trouwens en heb het nu al weer helemaal gehad, twee dagen televisie's ingepakt, en nu zegt mijn 'baas' mij volgende week van maandag t/m zaterdag nodig te hebben
, dat mag ie dus mooi bekijken
. En dan moet ik morgen ook nog werken, ik zal echt blij zijn als ik weer naar school mag...
Ja dat is het dus geeneens, ik heb het geld geeneens zo hard nodig als ik gwoon elke zaterdag werk heb ik genoeg. En nu kan ik wel nee zeggen(heb gewoon nul-urencontract) maar ze weten me altijd weer over te halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk hè, dat werken
Ik heb het er ook wel mee gehad, maar ja, je moet toch je geld verdienen.
Nee, maar je krijgt wel hoofdpijn als je weer met iedereen ervaringen gaat uitwisselen na de stilte..maar het gaat al wel hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef TheVulture het volgende:
He Mirri... al pijn in de mond van het praten
Ik baal met terugwerkende kracht dat ik niet naar Lowlands ga... staan toch wel erg leuke bandjes eigenlijk... Scissor Sisters
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:37 schreef Mirri het volgende:
Scissor sisters, hadden die niet zo'n vage clip in een soort zwembad? Heel eng vond ik die clip.![]()
Net zoals die gekke clip van high voltage ofzo, met die smerige tongzoenen met dat lelijke oude mens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ze zijn zo fout dat ze leuk worden
![]()
Don't feel like dancingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Remzz het volgende:
Word heel vaak gedraait op 3FM of niet? Ff kijken of ik hem kan vinden
Dat was wel smerig jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Net zoals die gekke clip van high voltage ofzo, met die smerige tongzoenen met dat lelijke oude mens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |