Ha, Mirri is terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heel lekker.
Ik heb mooie ervaringen gehad ook, en lekker uitgerust en het was wel weer eens tijd om eens naar binnen te keren.![]()
Ik zou het jullie ook kunnen aanraden!![]()
Leuk hè, dat werkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:32 schreef Remzz het volgende:
Weer gewerkt trouwens en heb het nu al weer helemaal gehad, twee dagen televisie's ingepakt, en nu zegt mijn 'baas' mij volgende week van maandag t/m zaterdag nodig te hebben
, dat mag ie dus mooi bekijken
. En dan moet ik morgen ook nog werken, ik zal echt blij zijn als ik weer naar school mag...
Ja dat is het dus geeneens, ik heb het geld geeneens zo hard nodig als ik gwoon elke zaterdag werk heb ik genoeg. En nu kan ik wel nee zeggen(heb gewoon nul-urencontract) maar ze weten me altijd weer over te halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk hè, dat werken
Ik heb het er ook wel mee gehad, maar ja, je moet toch je geld verdienen.
Nee, maar je krijgt wel hoofdpijn als je weer met iedereen ervaringen gaat uitwisselen na de stilte..maar het gaat al wel hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef TheVulture het volgende:
He Mirri... al pijn in de mond van het praten
Ik baal met terugwerkende kracht dat ik niet naar Lowlands ga... staan toch wel erg leuke bandjes eigenlijk... Scissor Sisters
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:37 schreef Mirri het volgende:
Scissor sisters, hadden die niet zo'n vage clip in een soort zwembad? Heel eng vond ik die clip.![]()
Net zoals die gekke clip van high voltage ofzo, met die smerige tongzoenen met dat lelijke oude mens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ze zijn zo fout dat ze leuk worden
![]()
Don't feel like dancingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Remzz het volgende:
Word heel vaak gedraait op 3FM of niet? Ff kijken of ik hem kan vinden
Dat was wel smerig jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Net zoals die gekke clip van high voltage ofzo, met die smerige tongzoenen met dat lelijke oude mens.![]()
Keane weet ik niet wat ik ervan vind, beetje saai geloof ik. Vandaag zag ik de clip crystal balls ofzo, niet echt bijzonder, ieder nummer klinkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Remzz het volgende:
Laatst toevallig Snow patrol gehoort dat is ook mooi
En ik kooop echt nooit cd's maar ik heb laast toch de nieuwe van keane gekocht die is ookal echt goed
Kellyquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:44 schreef Mirri het volgende:
Ik ben sinds die Slowakije vakantie dankzij die andere jongeren weer helemaal into Yop 40 muziek. Ik heb gelijk cd's gekocht van Kelly Clarkson, Nelly Furtado en de Pussycat Dolls![]()
Ik heb het hele jaar lang echt helemaal niets van top 40 geluisterd, alleen maar naar mijn eigen muziek, jazz, mantra's, Indiasa dancemuziek, rock..
Vooral de Pussycat Dolls vind ik gaaf, had nog nooit van ze gehoord!
Snow Patrol is echt heeeeeeel goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef Remzz het volgende:
Laatst toevallig Snow patrol gehoort dat is ook mooi
En ik kooop echt nooit cd's maar ik heb laast toch de nieuwe van keane gekocht die is ookal echt goed
Dat heb ik juist met coldplayquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Keane weet ik niet wat ik ervan vind, beetje saai geloof ik. Vandaag zag ik de clip crystal balls ofzo, niet echt bijzonder, ieder nummer klinkt hetzelfde.
Coldplay vind ik dan wel weer ok![]()
Voor mij blijft het mooiste coldplay nummer The scientist en Clocks ook idd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met coldplay, vind alles zo hetzelfde klinken en nogal triest.... Clocks blijft wel heel goed
ik heb het met allebei. vind het allebei niks (meer).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met coldplay, vind alles zo hetzelfde klinken en nogal triest.... Clocks blijft wel heel goed
Ilsequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:52 schreef Remzz het volgende:
Ow ja en alle muziek van Ilse de Lange, maar daar zal ik wel niet zoveel medestanders bij vinden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef snellejelle het volgende:
Snow Patrol is echt heeeeeeel goed
Ilse heeft blauwtong, ze zingt als een schaapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ilse
ik vind alleen haar derde cd niet zo de rest is geweldig
heulegaar niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ilse heeft blauwtong, ze zingt als een schaap
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ilse heeft blauwtong, ze zingt als een schaap
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:57 schreef Mirri het volgende:
Oh en ik vergeet helemaal Paris Hilton te noemen! Geweldig dat ze nu ook zingt. Paris is supercool, ik ga direct haar album kopen zodra het in de winkels ligt.![]()
The lonely one van haar nieuwe cd is echt prachtigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heuelgaar niet.
I still cry en I'd be yours zijn zo![]()
![]()
Guus Meeuwis maakt best wel leuke meezingliedjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:59 schreef Mirri het volgende:
Marco Borsato vind ik wel zulke irritante liedjes hebben...![]()
Blof, die maken nog eens goede teksten![]()
Guus Meeuwis had vroeger ook hele toffe nummers zoals "Toen ik jou zag" en "Schouder om op te huilen"
Paris is zelfs één van de mensen die ik bewonderquote:
Ik vind haar echt helemaaal niets, zooo nepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Paris is zelfs één van de mensen die ik bewonder![]()
Vraag me nu even niet waarom, maar ik vind dat Paris heel goed bezig is.![]()
Blof vind ik qua muziek ook klote, behalve dansen aan zee en regend harder dan ik hebben kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Guus Meeuwis maakt best wel leuke meezingliedjes, Blof vind ik niets Marco Borsato ook niet.
Vandaag las ik dat ze door Guinness Book Of Records uitgeroepen is tot meest overgewaardeerde artiest ter wereldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind haar echt helemaaal niets, zooo nep, bovendien mag ze weleens bij de Mac Donalds langs gaan.
Dat zijn idd wel mooie liedjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Blof vind ik qua muziek ook klote, behalve dansen aan zee en regend harder dan ik hebben kan.
"jouw buiten maken vlekken op mijn hagelwit humeur"...zoiets verzin je toch niet!Daarheb ik wel respect voor. Maar van hun muziek moet ik verder echt ook niets hebben
![]()
Aangezien PE zowiezo al een ooi programma is, zal het ook met de schaatserswel leuk zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:12 schreef Remzz het volgende:
Bart Veldkamp en Bob de Jong hebben trouwens mee gedaan aan Peking Express
Peking Express VIP: In het najaar op NET5.
Lijkt wel lache, vooral Veldkamp lijkt me echt een enorm apart persoon om mee om te gaan(Bob de Jong trouwens ook wel)
Ja dat zei je al, lijkt me heel gek dat iemand je gewoon van internet kentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Mirri het volgende:
Hey trouwens, hebben jullie al gelezen dat er iemand van het Fok forum bij de stilteretraite was?![]()
Echt supertof gewoon!
Ken ik niet...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer van Nick en Simon leuk![]()
Oja, en de summer classics zijn geweest, maar niemand bekendsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aangezien PE zowiezo al een ooi programma is, zal het ook met de schaatserswel leuk zijn.
Ga het zeker kijken.
Jammer aleen dat Reinier er niet bij was.
Remember the Name is leukerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ken ik niet...
Ik vind Where'd you go leuk, van Fort Minor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |