mooi niet dus hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoibe sure to wear some flowers in your hair, lekker meezingen op nl2
![]()
ik ben niet zo van de hippiesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh, ik vond het wel wat voor jou
Was ik ook aan het doenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoibe sure to wear some flowers in your hair, lekker meezingen op nl2
![]()
Jullie ook al , ik vind dit zo gaaf flower powertijdquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
gelukkig ik dacht al dat ik iets stoms had gezegd
![]()
andere naampjes, situatie invullen en het komt op hetzelfde neer anno 2006quote:
Idd hetzelfde wat ik bij dat nummer denk....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
andere naampjes, situatie invullen en het komt op hetzelfde neer anno 2006
Hoe sterk is de eenzame fietserquote:
kunstgebit ingeslikt?quote:
voor je naam, wat wil dat zeggen?
Hij staat in de plus bij Dannyquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, mitt, er staat zo'n [afbeelding] voor je naam, wat wil dat zeggen?
Dat je dat als mod niet weet zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, mitt, er staat zo'n [afbeelding] voor je naam, wat wil dat zeggen?
Kwam ik ook pas heeeel kort geleden achterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat je dat als mod niet weet zeg![]()
hij is ingelogd
a-m-a-t-e-u-rquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas heeeel kort geleden achter
En jij bent toch ex-modquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas heeeel kort geleden achter
Ja zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En jij bent toch ex-mod![]()
of bedriegt mijn geheugen me
Kun je anoniem inloggen? Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef maril het volgende:
Ja maar dat kan ook anoniem, maar + = aanwezig - = afwezig (maar men kan er dan wel anoniem zijn)
't tweede kopjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je anoniem inloggen? Dat wist ik dan weer niet
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef Bruce117 het volgende:
sorry, heb niets zinnigers te melden
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef Brahimov het volgende:
hoi
hola!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef Bruce117 het volgende:
sorry, heb niets zinnigers te melden
Nou daar leek het na een tijdje wel op, we hadden meer SC topic's gehad dan er ooit in SPT zijn geweest maar om de 20 posts vond iemand zijn iPod weer beter dan zijn Creative dingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Gewestelijk Afvalstoffen Dienst
Weet ook niet hoe dat moet maar ik weet niet of het met inloggen te maken heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je anoniem inloggen? Dat wist ik dan weer niet
anders is het zieligquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
Zie je wel, zinloos of niet.
Er komt toch wel een reactie
Zal ik dan maar iets zinnigs meldenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
Zie je wel, zinloos of niet.
Er komt toch wel een reactie
kijk, zo moet het:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef maril het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet maar ik weet niet of het met inloggen te maken heeft.
ff een roddel ,neem Tong nou daar staat altijd een minnetje klopt niet hè met zijn aantal posten , hij wil dus hw niet weten dat wij weten dat hij op fok is hoewel wij dat toch weten![]()
quote:
Tong is natuurlijk gewoon altijd online, dus dat kan het forum niet aanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef maril het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet maar ik weet niet of het met inloggen te maken heeft.
ff een roddel ,neem Tong nou daar staat altijd een minnetje klopt niet hè met zijn aantal posten , hij wil dus hw niet weten dat wij weten dat hij op fok is hoewel wij dat toch weten![]()
Ik heb niets gezien van de Enecotourquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:22 schreef maril het volgende:
T leukste moment van de Enecotour vandaag was wel die koeien die als gekken op dat grote heg afstormde, en afremde leek wel een tekenfilm , of zoals Martzei de Grand National voor cows.
Dank je.quote:
Net ook niet in het sportjournaal gezien? hoewel die verslaggever er hoe een koe een haas vangt van maakte.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien van de Enecotour
Werk en zo
Kijk eigenlijk nooit sportjournaal, teveel andere niet-interessante sporten over het algemeen. Waardoor ik het vergeet als er wielrennen isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:28 schreef maril het volgende:
[..]
Net ook niet in het sportjournaal gezien? hoewel die verslaggever er hoe een koe een haas vangt van maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |