zo je bent er al weer vroeg bijquote:
een soort bossche bol, maar dan handiger te eten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is een moorkop?
echt niet handig te eten. Ze zijn veel te groot en als je je vorkje erin prikt deukt ie alleen maar in omdat die soort 'koek' zacht/taai is en heb je een soort geplet iets op je bordje, overstroomt door slagroom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:11 schreef XL het volgende:
[..]
een soort bossche bol, maar dan handiger te eten.
Op culinair vlak ga ik het toch maar bij Belgie houden. Maar bedankt voor de wijze raad.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:18 schreef Spooky4u het volgende:
verhoog je nederlandse kennis eens SoK
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op culinair vlak ga ik het toch maar bij Belgie houden. Maar bedankt voor de wijze raad.
eet de echte man die ook zonder vorkje? Dan zit je toch helemaal onder de choco?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:19 schreef komrad het volgende:
Dit is de bossche bollenbakker van NL (en den bosch):
http://www.bosschebollen.nl/
Daarom zeg ik toch dat een moorkop veel handiger isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eet de echte man die ook zonder vorkje? Dan zit je toch helemaal onder de choco?
ik eet die dingen bijna nooit omdat ik een heeeeeeeel goede banketbakker weet te zitten die veel lekkere dingen heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eet de echte man die ook zonder vorkje? Dan zit je toch helemaal onder de choco?
Bourgondiërs zijn stoer.quote:
ik ben ook braboquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bourgondiërs zijn stoer.
Hoogvliegerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben ook brabo![]()
maar jij wilde NL culinaire hoogvliegers
ik hoef ook nooit bomvol te zitten als ik thuiskom, beter dat je gewoon lekkere dingen hebt gegeten. Baal altijd zo van bij de chinees eten, eet je zoveel dat het op het einde eigenlijk helemaal niet meer lekker was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoogvlieger, ziet er uit als zo'n restaurant waar je met honger terug buiten gaat, met van die kleine snobporties.
Maar a la cart eten en dan van de honger nadien de eerste beste frietzaak opzoeken van de honger is ook niet alles.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoef ook nooit bomvol te zitten als ik thuiskom, beter dat je gewoon lekkere dingen hebt gegeten. Baal altijd zo van bij de chinees eten, eet je zoveel dat het op het einde eigenlijk helemaal niet meer lekker was.
hmm nou in zo'n karig restaurant ben ik dan nog nooit geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef Spooky4u het volgende:
Maar a la cart eten en dan van de honger nadien de eerste beste frietzaak opzoeken van de honger is ook niet alles.
Voor mij is dat eigenlijk altijd wel te weinig
!bier spooky4uquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:09 schreef Spooky4u het volgende:
BIER!
Typo, het was eigenlijk biet.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Typo, het was eigenlijk biet.
[afbeelding]
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |