schop pfaf daar mee heen, dan kom jij weer gezellig terug bij mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:22 schreef zjroentje het volgende:
En mitt kan weer mooi Voetbal erbij gaan doen. [afbeelding]
Jij mag die Pfaf wel hè?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef mitt het volgende:
[..]
schop pfaf daar mee heen, dan kom jij weer gezellig terug bij mij![]()
Gaaf! Wat ga je doen in Parijs?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef snellejelle het volgende:
Goedenavond![]()
Vandaag maar weer es wezen werken, meteen gehoord dat ik over twee weekjes voor een paar dagen naar Parijs ga, helemaal niet erg natuurlijk
hetzelfde als ik in zuid-frankrijk heb gedaan, hotels bezoeken en contracten voor volgend jaar afsluitenquote:
Maar je hebt toch ook wel tijd om wat leuks te doen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hetzelfde als ik in zuid-frankrijk heb gedaan, hotels bezoeken en contracten voor volgend jaar afsluiten
zakenreis dus
dat zal vooral 's avonds zijn. overdag hebben we (ik ga weer met mijn collega) het drukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook wel tijd om wat leuks te doen?
Veel plezier Mirriquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
Hallo lieverdjes, ik ga er morgenochtend vandoor en nu nog even verder met inpakken. Tot volgende week allemaal!![]()
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hetzelfde als ik in zuid-frankrijk heb gedaan, hotels bezoeken en contracten voor volgend jaar afsluiten
zakenreis dus
* Bruce117 sluit zich bij TheVulture aan.quote:
Veel plezier komende weekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
Hallo lieverdjes, ik ga er morgenochtend vandoor en nu nog even verder met inpakken. Tot volgende week allemaal!![]()
ga je alweer op vakantie? Waar gaat de reis ditmaal heen? Veel plezier hoor!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
quote:
dank en dankquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 sluit zich bij TheVulture aan.
Vele plezier alvast.
Ssst, naar de stilteretraite in het klooster...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ga je alweer op vakantie? Waar gaat de reis ditmaal heen? Veel plezier hoor!!
Neehoor, veel plezier en fijne vakantie zijn helemaal op hun plaats in dit geval!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, dat had ik inderdaad al ergens van je gelezen![]()
Ik weet niet of 'veel plezier' dan de goede wens is, misschien meer iets van 'veel succes'?
hee Vulture, ik moet morgen ook tennissen! Misschien moeten we wel tegen elkaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Morgen lange dag voor de boeg... om 9.30 al tennissen voor mijn toernooi... daarna om 14.30 tweede wedstrijd... en als slotstuk op zondag 10.45 wedstrijd 3... eens kijken of ik mijn eerste overwinning kan boeken
Waar speel je MiLalaa? Ik speel in Dongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hee Vulture, ik moet morgen ook tennissen! Misschien moeten we wel tegen elkaar![]()
![]()
Ik denk dat het verplaatst wordt naar binnen, met deze regen. Ik hoop ook dat ik nu eindelijk eens win, anders stop ik ermee![]()
![]()
Kom lekker tot jezelf lieverdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
ik kom niet buiten Zeeland hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Waar speel je MiLalaa? Ik speel in Dongen
dat zou je zeker winnen MiLalaaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hee Vulture, ik moet morgen ook tennissen! Misschien moeten we wel tegen elkaar![]()
![]()
Ik denk dat het verplaatst wordt naar binnen, met deze regen. Ik hoop ook dat ik nu eindelijk eens win, anders stop ik ermee![]()
![]()
Dongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar speel je MiLalaa? Ik speel in Dongen
Ik dacht dat het toernooi in Vught was maar het bleek in Dongen.. inschattingsfoutjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
[..]
Dongen
Dat valt me van je tegen VUlture, ik dacht dat je uit de omgeving van den bosch kwam.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou je zeker winnen MiLalaa
Van die lekkere mokkels zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zal vooral 's avonds zijn. overdag hebben we (ik ga weer met mijn collega) het druk
ben al aantal keer in parijs geweest dus heb een del al wel gezien. hoop nu juist wat onbekende delen te ontdekken
Buienradar.nl ziet er somber uit morgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik neem maar een goed boek mee voor de zekerheidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:48 schreef maril het volgende:
[..]
Buienradar.nl ziet er somber uit morgen![]()
Vught is toch ene stuk beter te doen. Is trouwens erg mooi daarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het toernooi in Vught was maar het bleek in Dongen.. inschattingsfoutje![]()
Bedoel je Dongen of Vughtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
[..]
Vught is toch ene stuk beter te doen. Is trouwens erg mooi daar
Dat klopt jaquote:
Is ook een van de redenen dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe baan... met mijn huidige salaris is in Den Bosch niks mogelijk.... Met mijn nieuwe salaris wel, nu alleen nog een vaste aanstelling verdienenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:23 schreef komrad het volgende:
Den bosch en omgeving heeft maar 1 nadeel, de huizen zijn zo enorm duur
rond de 130.000 (appartement) maar nu met mijn nieuwe salaris kan ik daar wel eens boven gaan zittenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ook een van de redenen dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe baan... met mijn huidige salaris is in Den Bosch niks mogelijk.... Met mijn nieuwe salaris wel, nu alleen nog een vaste aanstelling verdienen
dan hebben we het wel over ver uit het centrumquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
rond de 130.000 (appartement) maar nu met mijn nieuwe salaris kan ik daar denk ik ook wel eens boven gaan zitten
echt in het centrum zit je rond 150.000/160.000 voor een redelijk appartementquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
[..]
dan hebben we het wel over ver uit het centrum
Ik wil eigenlijk een appartement in of nabij het centrum, maar ja daar is nogal duur
waar dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
echt in het centrum zit je rond 150.000/160.000 voor een redelijk appartement
Ligt eraan wat je zoekt maar een 2/3 kamer appartement heb je wel voor die prijs hoor... check Funda maar eens... je zit dan aan de rand van het centrum (loopafstand) in de buurt van Rivierenplein bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
[..]
waar dan?
Ik zie ze alleen maar voor ver boven de 200k gaan
van mij wint iedereen, met tennisquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik daag je uit voor een potje SJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |