apart is datquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Spooky4u het volgende:
Op geenstijl staat de gehele samenvatting... typerend.
in VBL zoeken ze er nog een paar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wil al jaren crew worden maar mijn tong is te kort
beter van nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in VBL zoeken ze er nog een paar.
Niets voor jou en The_Vulture ?
Dat lijkt mij ook nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in VBL zoeken ze er nog een paar.
Niets voor jou en The_Vulture ?
Waar zou jij nou mod willen zijn?, ik in ieder geval nergens, zou niet willen werken voor Fok.quote:
het is niet eens werken maril, allemaal vrijwilligers hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:40 schreef maril het volgende:
[..]
Waar zou jij nou mod willen zijn?, ik in ieder geval nergens, zou niet willen werken voor Fok.
Niet dat je geen gelijk hebt, maar ook als je vrijwilligerswerk doet werk je tis maar hoe je dat bekijktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is niet eens werken maril, allemaal vrijwilligers hier.
maar ik hoef ook niet zo nodig mijn tijd hierin te steken, dan liever écht vrijwilligerswerk
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:18 schreef maril het volgende:
[..]
Niet dat je geen gelijk hebt, maar ook als je vrijwilligerswerk doet werk je tis maar hoe je dat bekijktik heb ook veel vrijwilligerswerk gedaan vond het harstikke leuk om te doen.
maar nu ga ik echt afsluiten en naar bed.
schop pfaf daar mee heen, dan kom jij weer gezellig terug bij mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:22 schreef zjroentje het volgende:
En mitt kan weer mooi Voetbal erbij gaan doen. [afbeelding]
Jij mag die Pfaf wel hè?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef mitt het volgende:
[..]
schop pfaf daar mee heen, dan kom jij weer gezellig terug bij mij![]()
Gaaf! Wat ga je doen in Parijs?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef snellejelle het volgende:
Goedenavond![]()
Vandaag maar weer es wezen werken, meteen gehoord dat ik over twee weekjes voor een paar dagen naar Parijs ga, helemaal niet erg natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |