Jouw avatarquote:
tsja, je zou denken van wel. maar als je dan de enige bent die zo stil is, heeft dat niet hetzelfde resultaat denk ik...quote:
Met pijn in mijn hart heb ik Catriona LeMay opgeven, maar Emma Green(die ik trouwens door jou kenquote:
Jep Emma Greenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
Is dat die hoogspringster met die krulletjes?
Het is gelijk eng hè dingen die jullie niet begrijpen, ben nog steeds bllij dat ik een alternatieve opvoeding heb genoten(altans geruime tijd als Kok in een vegetarisch ecologisch restaurant), het is ongelooflijk knap en gedisiplineerd wat Mirri doet mensenquote:
Hier hiep hoera voor Mirri!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
Het is gelijk eng hè dingen die jullie niet begrijpen, ben nog steeds bllij dat ik een alternatieve opvoeding heb genoten(altans geruime tijd als Kok in een vegetarisch ecologisch restaurant), het is ongelooflijk knap en gedisiplineerd wat Mirri doet mensen![]()
niet eng. wel apart. en om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat ik een alternatieve opvoeding zou hebben gehad. past gewoon niet bij mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
Het is gelijk eng hè dingen die jullie niet begrijpen, ben nog steeds bllij dat ik een alternatieve opvoeding heb genoten(altans geruime tijd als Kok in een vegetarisch ecologisch restaurant), het is ongelooflijk knap en gedisiplineerd wat Mirri doet mensen![]()
Ach, als je die alternatieve opvoeding had gehad, had je waarschijnlijk niet beter geweten en was j blij geweest dat je die gehad had.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet eng. wel apart. en om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat ik een alternatieve opvoeding zou hebben gehad. past gewoon niet bij mij
misschien wel. misschien ook wel nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach, als je die alternatieve opvoeding had gehad, had je waarschijnlijk niet beter geweten en was j blij geweest dat je die gehad had.
Het woord gedisiplineerd moet ook vervangen worden in deze(weet zelf niet welk woord kom er vdw wel op, ben erg moe en eigenlijk had ik al in het mandje moeten liggen), ik bedoel het is een overtuiging ik ben zelf te onrustig misschien ,maar personen die helemaal bij zichzelf kunnen komen vind ik heel bijzonder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet eng. wel apart. en om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken dat ik een alternatieve opvoeding zou hebben gehad. past gewoon niet bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |