CMT is er mee bezig.quote:
Hejquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
het is KoMrad
ik ben niet zo creatiefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:15 schreef Spooky4u het volgende:
Hej![]()
Had het dan zelf gedaan, jij was aan de beurt
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef Bruce117 het volgende:
Aha, hier zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes gebleven
ja ik moest hierheen want daar bij VBL zijn ze echt te agressiefquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef Bruce117 het volgende:
Aha, hier zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes gebleven
das welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar daar staan helemaal geen plaatjes in![]()
CMT is ermee bezig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Kan iemand niet photoshoppen ofzo? Een plaatje voor de OP is leuk
Ik houd van voetbal maar je zult mij daar niet vaak zien, wat een engerds zeg bahquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik moest hierheen want daar bij VBL zijn ze echt te agressief![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:22 schreef Remzz het volgende:
Kan iemand niet photoshoppen ofzo? Een plaatje voor de OP is leuk
en 55 delen geleden ook al, dus het zal wel heel mooi worden!quote:
jammer, maar begrijpelijk. Ik zou in het oranje-topic niet eens weten dat NL voetbaldequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Ik houd van voetbal maar je zult mij daar niet vaak zien, wat een engerds zeg bah![]()
Ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:24 schreef XL het volgende:
[..]
en 55 delen geleden ook al, dus het zal wel heel mooi worden!
Het heet toch Sport. Jij weet ook niet wat je wil he. Een plaatje in de OP en dan gaat het ook nog eens over Sport, en dannog zeiken.quote:
*grmbl*quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het heet toch Sport. Jij weet ook niet wat je wil he. Een plaatje in de OP en dan gaat het ook nog eens over Sport, en dannog zeiken.
ff sjekkie pielen
Jij bent er wel graag? bij die voetbalforum hier.?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jammer, maar begrijpelijk. Ik zou in het oranje-topic niet eens weten dat NL voetbalde![]()
nee ook niet, zelfde reden. Al dat geruzie Ajax-Feyenoord-joden-etcquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef maril het volgende:
Jij bent er wel graag? bij die voetbalforum hier.?
tsja, dat soort dingen zullen we hier nooit doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik moest hierheen want daar bij VBL zijn ze echt te agressief![]()
welke mis ik die je al hebt aangeschreven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Sommige zijn dezelfde en je mist er 1
Nopes op vakantiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef Spooky4u het volgende:
dan zal er wel 1 moeten blijven
Mirri niet aanwezig?
Is in al die jaren nog niet gebeurd ,ben bang dat wij er niets aan veranderen,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee ook niet, zelfde reden. Al dat geruzie Ajax-Feyenoord-joden-etc![]()
misschien zou meer vrouwen wel helpen
![]()
Eehm nee iets met nonnen ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef Spooky4u het volgende:
nog steeds aan het wandelen?
Nee, want dan krijg je een draai om je orenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
tsja, dat soort dingen zullen we hier nooit doen
stilte iets toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm nee iets met nonnen ofzoIk weet het niet precies eigenlijk
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ssst, naar de stilteretraite in het klooster...![]()
Bedankt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |