Ja, precies, discipine is weer ver bij je te zoekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef maril het volgende:
eigenlijk had ik al in het mandje moeten liggen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Brahimov het volgende:
Hoi![]()
Zomaar een half topic gemist. Maar ik had ook een leuke avond
![]()
hallo!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:19 schreef Brahimov het volgende:
Hoi![]()
Zomaar een half topic gemist. Maar ik had ook een leuke avond
![]()
Ook van deze kant.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hallo!
wat heb je gedaan dan?
jarig?Feli
Tis nog erger ga weer verder in deze discussie, dit aspect is wat mij het meest in deze meid aantrekt dat simpel geluk zoeken, ik zou willen dat ik het kon, begrijp mij goed er zijn geen garanties in het leven maar als je bereid bent regelmatig heel dicht bij jezelf wilt zijn is dat bijzonder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, precies, discipine is weer ver bij je te zoeken![]()
* Wombcat had eigenlijk ook al in zijn mandje moeten liggen![]()
Kon geen biertje fietsen.quote:
Maril, je beseft dat alle bovenstaande letters van je bestaan uit 1 zin he.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef maril het volgende:
[..]
Tis nog erger ga weer verder in deze discussie, dit aspect is wat mij het meest in deze meid aantrekt dat simpel geluk zoeken(ben niet verliefd op haar , zou wel kunnen maar is niet zo, maar het verdient respect wat ze in haar jonge leven uit wil dokteren), ik zou willen dat ik het kon, begrijp mij goed het zijn geen garanties in het leven maar als je bereid bent regelmatig heel dicht bij jezelf wilt zijn is dat bijzonder, let op wie durft het zonder hier grappig te willen zijn.
Zal ook te diepzinnig voor je zijn afijn maakt niet uit welterusten allemaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maril, je beseft dat alle bovenstaande letters van je bestaan uit 1 zin he.
Dan wordt het best moeilijk te begrijpen wat je bedoeld.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het over gevoel en jij over de taal.
Zal ook te diepzinnig voor je zijn afijn maakt niet uit welterusten allemaal.![]()
en hoe kan ik het in Danny's naam weten dat jij het over gevoel hebt als ik je zin niet begrijp.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:31 schreef maril het volgende:
[..]
Zal ook te diepzinnig voor je zijn, afijn, maakt niet uit.
Welterusten allemaal.![]()
Ambrosisuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:47 schreef Ambrosius het volgende:
Doe maar.
Van alles wat je nog kunt herinneren? Carglass bij je langsgeweest soms?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:47 schreef Ambrosius het volgende:
Doe maar.
Ik vind het helemaal niet engquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:06 schreef maril het volgende:
[..]
Het is gelijk eng hè dingen die jullie niet begrijpen, ben nog steeds bllij dat ik een alternatieve opvoeding heb genoten(altans geruime tijd als Kok in een vegetarisch ecologisch restaurant), het is ongelooflijk knap en gedisiplineerd wat Mirri doet mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |