Waarom kaap niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef WeebI het volgende:
Welkom Sandman en Bos.
We go way back.quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
Opzouten met die Kaap, die jongen typt alleen maar over kanker
Zit je nu te janken, omdat je zelf niet bent verkozen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:16 schreef RayMania het volgende:
Kaap is de grootste grap ooit gemaakt.
Eisen om moderator te worden: In Feyenoord topics posten en trollen in Ajax vs Feyenoord topics.
Ja, het was ook zo'n zootje in die modloze week.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef shmoopy het volgende:
Bij deze ook nog hartelijk dank voor de sollicitatie-mails die we hebben ontvangen voor VBL.
Was goed om te zien hoe graag iedereen de boel hier weer op poten wilde hebben.
Alleen weer jammer dat ik niet werd opgeroepen met mijn uitstekende staat van dienst hier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef shmoopy het volgende:
Bij deze ook nog hartelijk dank voor de sollicitatie-mails die we hebben ontvangen voor VBL.
Was goed om te zien hoe graag iedereen de boel hier weer op poten wilde hebben.
Ik wel. Jij bent zielig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Geef jij dit een kans:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat het hier geen EO-forum is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
Hij heeft gelijk shmoopy, iemand die zulke teksten plaatst als Kaap ,waarom wordt die moderator?
Als ik nu tegen jou zeg "Ga kinderen misbruiken joh", word ik dan gebanned of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat het hier geen EO-forum is.
Waarom het is wel de waarheid, verkeerde keuze dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef shmoopy het volgende:
Raymania, hou 's op, joh.
Is van mij niet nodig. Gewoon kappen met janken en hem een kans geven. Jullie lijken wel een stel kleine kinderen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik nu tegen jou zeg "Ga kinderen misbruiken joh", word ik dan gebanned of niet?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is fok altijd zo klote conservatief?
Probeer eens wat te vinden dan. Kijken of dat net zo makkelijk is als bij Kaap.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef Tomasso het volgende:
Zeg joodjes, die andere mods zeggen vast ook wel eens dingen hoor
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef twi het volgende:
Welkom Da_Sandman en Bos81. Topmods.
Nee, dat mag niet meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Meen je dit shmoopy? Je mag gewoon kanker en alles roepen en dat wordt dan beloond?
Wees blij, anders hadden we straks 3 Kaapjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook maar vreemd dat iemand die zich enkele dagen nog sterk maakte voor vaduz en suijk en dus tegen het beleid van fok, en zelfs ook mee ging staken. Nu ineens mod word.
Waarom maak je zo'n jochie dan mod?quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig zijn jullie zeg, geef dan toe dat je jaloers bent dat je het zelf niet bent geworden.
Succes alledrie.
Nee, maar neem dan een WeebI of een andere user die niet in de categorie DK/Doopy-X/Jajong valt. Desnoods LoekBquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Een beetje vernieuwing ipv ex mods die weer ergens onder het stof worden uitgetrokken / uit kliekjes komen kan natuurlijk ook een keer geen kwaad hier in VBL![]()
Dat is 't vastquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig zijn jullie zeg, geef dan toe dat je jaloers bent dat je het zelf niet bent geworden.
Succes alledrie.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Merkie het volgende:
Welkom Kaap, Da_Sandman en Bos81. Eerste keer dat elke top-3 club vertegenwoordigd is in het mod-team
.
Een Feyenoorder als mod interesseert me niet, maar dan wel iemand die naast kunnen flamen ook nog eens serieus aan discussies mee kan doen. Erasmusch of jij bijvoorbeeld. Als Jajong of Doopy-X hier als mod had aangesteld geweest had ik net zo hard gelachenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef Cart_man het volgende:
Jezus, wat een zielig gedrag hier.
Toevallig weer allemaal van eenzelfde club.
nog mee rmensen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut zelfs Jamai zit nu in dit topic
http://fotoboek.fok.nl/--Christiaan--quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nog mee rmensen waar ik nooit van gehoord heb![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/--Christiaan--
Niet eens een havenslaaf?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef Cart_man het volgende:
Laat die discussies lekker over aan de andere twee. Kaap is stofzuiger.
Ja, makkelijk, iemand op zijn uiterlijk pakken. Ik heb die bril niet eens meerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/--Christiaan--
Wat kom je nou tof lopen doen hier in vbl, ga lekker buitenspelen ofzo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, makkelijk, iemand op zijn uiterlijk pakken. Ik heb die bril niet eens meer. Als je jezelf niet eens durft te laten zien, hou dan alsjeblieft je mond. Maargoed, dit topic is voor de mods, dus laten we er nu over ophouden.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut zelfs Jamai zit nu in dit topic
Maak je niet druk, die twee zijn bij elkaar niet eens zo erg als Kaap in z'n eentje. Dan begrijp je de commotie gelijk in dit topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ja, makkelijk, iemand op zijn uiterlijk pakken. Ik heb die bril niet eens meer.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, makkelijk, iemand op zijn uiterlijk pakken. Ik heb die bril niet eens meer. Als je jezelf niet eens durft te laten zien, hou dan alsjeblieft je mond. Maargoed, dit topic is voor de mods, dus laten we er nu over ophouden.
quote:
Zonder problemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen de users zo'n inconsequente mod als Bos81 wel serieus nemen eigenlijk?
Ik dus ook niet.. en dat terwijl ik wel bijna alle Feyenoord topics doorlees..quote:
Volgens zijn rechten wel jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:58 schreef RayMania het volgende:
Da_Sandman, blijf je wel Nieuwsposter Sport?
Mooiquote:
Kliekjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En de mensen die niet in het kliekje zitten?
Ehm weinigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan heb je vast nooit in het wangedragtopic (of zelfs deel 2) van de sportcrew gekeken.
Leuk hoe al die anti VBL snoetjes ineens commentaar beginnen te leveren op vaste users die kritiek hebben op hun vriendjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef nieky het volgende:
Wat een fantastische reacties.....haha en dan klagen over Kaap....jullie zijn triest.
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje, en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk hoe al die anti VBL snoetjes ineens commentaar beginnen te leveren op vaste users die kritiek hebben op hun vriendje
JEzus.. wie ben jij dan??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef nieky het volgende:
[..]
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje, en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???
Maar goed, waarschijnlijk zal je niks beters te doen hebben dan trieste reacties geven.....ga je gang hoor, i really don't give a f*ck!!!
Dit is anders 't eerste topic in VBL waar je op reageertquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef nieky het volgende:
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje
Heb ik ook gedaan, aan de mods die ik wel zie zittenquote:en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???
Geen gezeik, geen ophef. Lekker rustigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef twi het volgende:
Waarom zou ik 't willen worden? VBL is veel leuker in 't zwart
Is inderdaad het eerste topic in VBL waar ik in reageer, en misschien/waarschijnlijk ook wel de laatste, wil niet gelijk zeggen dat je anti bentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is anders 't eerste topic in VBL waar je op reageert
[..]
Heb ik ook gedaan, aan de mods die ik wel zie zitten
Weet je wat triest is: jezelf censureren met een opmerking als fuck! Wat een fucking onzin.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef nieky het volgende:
[..]
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje, en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???
Maar goed, waarschijnlijk zal je niks beters te doen hebben dan trieste reacties geven.....ga je gang hoor, i really don't give a f*ck!!!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook maar vreemd dat iemand die zich enkele dagen nog sterk maakte voor vaduz en suijk en dus tegen het beleid van fok, en zelfs ook mee ging staken. Nu ineens mod word.
Dit waren ook mijn eerste reacties. Daarnaast vind ik de keuze van Kaap ook vreemd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef PLAE@ het volgende:
zijn er daadwerkelijk stakkers gaan solliciteren na die onzin van afgelopen week?
Fuck die fucking fuckerdefuck Docfuck heeft fucking gelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Weet je wat triest is: jezelf censureren met een opmerking als fuck! Wat een fucking onzin.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Fuck die fucking fuckerdefuck Docfuck heeft fucking gelijk![]()
Dan lijkt het me verstandig om de mening van de VBL users die hier langer zijn dan vandaag over Kaap en zijn gedrag hier op VBL niet te gaan zitten betwisten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef nieky het volgende:
[..]
Is inderdaad het eerste topic in VBL waar ik in reageer, en misschien/waarschijnlijk ook wel de laatste, wil niet gelijk zeggen dat je anti bentmaar goed, maakt niet uit, kwam hier niet om een discussie te voeren.
Southpark.... Cartmanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet hoe hij kan zijn met zijn reacties op fok!, geloof me!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig om de mening van de VBL users die hier langer zijn dan vandaag over Kaap en zijn gedrag hier op VBL niet te gaan zitten betwisten.
Net zoals vroegerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:30 schreef X-fi het volgende:
Hoe voelt het nou Bos81 om weer in een blauw jasje te zijn
Tsja, een geschikte kandidaat uit de Feyenoord-hoek is natuurlijk minder makkelijk dan voor die andere twee. Wat dat betreft leg je het natuurlijk 999 van de 1000 keer af tegen Da_Sandmanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:33 schreef Jajong het volgende:
Zeg nou zelf jongens, als Kaap mod kan worden had ik het net zo goed kunnen worden. Staan twi en methodmich toen even op hun moraalridderneusjes te kijken.
PIquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
KliekjeIk heb die gasten nog nooit gesproken
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:37 schreef Doc het volgende:
Geef die gast een kans. Als-ie als mod de bocht uitvliegt, dan is-ie niet lang mod.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.. Maargoed: als deze mods ervoor zorgen dat D_K optyft vind ik alles goed, dat was ook de enige reden waarom ik een mailtje stuurdequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, een geschikte kandidaat uit de Feyenoord-hoek is natuurlijk minder makkelijk dan voor die andere twee. Wat dat betreft leg je het natuurlijk 999 van de 1000 keer af tegen Da_Sandman
Ken je nog andere spreekwoorden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
Lijkt me niet, ondanks dat ik Da_Sandman hoog heb zitten is hij er altijd als eerste bij om in 't Ajax topic te melden dat we DK moeten negerenquote:Maargoed: als deze mods ervoor zorgen dat D_K optyft vind ik alles goed, dat was ook de enige reden waarom ik een mailtje stuurde
Houd je dan zelf ook je bek dicht voortaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:43 schreef Jajong het volgende:
Dan is Da_Sandman net zo'n laffe kneus als de vorige mods.
Met Loekie, tja dan krijg je dit soort flauwekul weer:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar neem dan een WeebI of een andere user die niet in de categorie DK/Doopy-X/Jajong valt. Desnoods LoekB
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Met Loekie, tja dan krijg je dit soort flauwekul weer:
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Je hebt dan toch niet zo heel goed opgelet want DK is het meeste geband op VBL afgelopen jaar (op jou na) denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef Jajong het volgende:
Of je er nou op reageert of niet, dat doe er niet toe. Feit blijft is dat hij alleen maar in Ajax-topics post om het topic te verkloten. In elk ander subforum krijg je daar een ban voor, en in VBL niet
Kruip er nog iets verder in twi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Da_Sandman (Ik wilde bijna Da_Suijk tikken) en Bos81 zullen in grote lijnen wel 't werk van de vorige drie uitstekende modjes doorzetten. Ben ik wel blij mee, op het punt na dat users na verschillende bans gewoon definitief het forum uit gedonderd zouden moeten worden. Maarja, je kan niet alles hebben
Da's waar, alleen jammer dat de mods daar eigenlijk niets over te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Da_Sandman (Ik wilde bijna Da_Suijk tikken) en Bos81 zullen in grote lijnen wel 't werk van de vorige drie uitstekende modjes doorzetten. Ben ik wel blij mee, op het punt na dat users na verschillende bans gewoon definitief het forum uit gedonderd zouden moeten worden. Maarja, je kan niet alles hebben
Doe dat maar niet. Dan was ik hier allang niet meer geweest. Dat had je toch niet gewild?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Het is heel simpel. Ik zal mijn gewoon moeten inhouden en niet meer die woorden in de mond nemen. Dat was me wel duidelijk op het moment dat ik solliciteerde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar even een serieuze vraag he. Kaap neemt het dus niet zo nauw met het gebruiken van woorden als kanker e.d. en dus waarschijnlijk ook niet als anderen ze gebruiken. Terwijl de andere mods hier wrs. meer op gefocust zijn. Hoe gaat dit werken?
En nu geen flauwe mod antwoorden als "dat wordt per geval bekeken"![]()
Flikker op man, zo vaak ben je echt niet geband.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Dan was ik hier allang niet meer geweest. Dat had je toch niet gewild?![]()
Niet? Ik houd het niet bij, dus weet het niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Flikker op man, zo vaak ben je echt niet geband.
Waarom zou je Ajacieden niet als "neus" meer kunnen noemen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef Kaap het volgende:
Het wordt natuurlijk wel heeeeel moeilijk om de Ajacieden niet meer met neus te benamenMaar je mag me gewoon kakkerlak noemen als je wilt hoor
Voorbeeldfunctiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom zou je Ajacieden niet als "neus" meer kunnen noemen?
Ik houd het ook niet bij - maar je bent best een braaf ventje eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet? Ik houd het niet bij, dus weet het niet.
Wat een kolder.quote:
Dat heb ik beloofd aan de FA's, na mijn laatste ban. "Ik zal braaf blijven"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik houd het ook niet bij - maar je bent best een braaf ventje eigenlijk.
A.M.A.B.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Oh, ik had nog niemand succes gewenst. Hierbij dan maar.
Jij ook succes met het voetbalseizoenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Oh, ik had nog niemand succes gewenst. Hierbij dan maar.
"ja, echt!"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat heb ik beloofd aan de FA's, na mijn laatste ban. "Ik zal braaf blijven"
Nee, pas na vijf keer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben 2 keer gebanned (op vbl dan) ben ik nu ook stoer?
Ik blijf braafquote:
Niet in jouw tijdperk misschienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Flikker op man, zo vaak ben je echt niet geband.
Leeftijd is 60+ ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef jojomen4 het volgende:
Gelukkig is de drukte een beetje gezakt.. het ging op een gegeven moment zo hard van stapel dat ik maar ff op de bank ben gaan liggen.
nou en of!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben 2 keer gebanned (op vbl dan) ben ik nu ook stoer?
maar toen jij eenmaal mod werd vloeg-ie er meteen af - zulke onwelvoegelijke taal was aan jou niet besteed!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet in jouw tijdperk misschien
hey, golfer!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef jojomen4 het volgende:
Gelukkig is de drukte een beetje gezakt.. het ging op een gegeven moment zo hard van stapel dat ik maar ff op de bank ben gaan liggen.
[insert dodelijke ziekte] op man!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef Doc het volgende:
[..]
maar toen jij eenmaal mod werd vloeg-ie er meteen af - zulke onwelvoegelijke taal was aan jou niet besteed!
24.. maar ik heb een hoge bloeddruk!quote:
Doe eens normaal zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Bos81 het volgende:
We blijven het wel gewoon houden bij het welkom heten van de huidige mods en niet over hoe goed het vroeger wel of niet was
nou nou nou, ik wil de nieuw mods niet tegen me in het harnas jagen - dat begrijp je wel he! Van harte welkom, kerel. Geef 'm van jetje! laat je niet op je kop zitten door die doerakkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Bos81 het volgende:
We blijven het wel gewoon houden bij het welkom heten van de huidige mods en niet over hoe goed het vroeger wel of niet was
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Doc het volgende:
[..]
nou nou nou, ik wil de nieuw mods niet tegen me in het harnas jagen - dat begrijp je wel he! Van harte welkom, kerel. Geef 'm van jetje! laat je niet op je kop zitten door die doerakken
Daar kan op dit moment nog niks over gezegd worden, ik hoop zelf van wel, maar het is niet aan mij om daarover te oordelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
Bos, komen Suijk en Vaduz eigenlijk terug als users?
Ik geef toe dat mijn reactie overtrokken was, maar we moeten natuurlijk niet te offtopic gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Doc het volgende:
[..]
nou nou nou, ik wil de nieuw mods niet tegen me in het harnas jagen - dat begrijp je wel he! Van harte welkom, kerel. Geef 'm van jetje! laat je niet op je kop zitten door die doerakken
Modjes die meedenken, ik heb het gemistquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu duurt het dus nog langer voordat dit onzin topic vol is. Goed bezig
Die staat te springen denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar hoe zat het nou met Dirk Kuijt? Doccie was er erg blij mee dacht ik ....
sommige vinde het nou eenmaal heel fijn al hun naam in een topic titel staat en zo blijft het langer actiefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu duurt het dus nog langer voordat dit onzin topic vol is. Goed bezig
Jij stond destijds ook te springen met Van Persiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die staat te springen denk ik.
wk feurumquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Was Bos81 niet al voetbalmod?
(ik volg het niet erg nee)
En dat is goed uitgepaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij stond destijds ook te springen met Van Persie
Bos81 is nu even zijn arm aan het wassenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja iemand met zo een korte post geschiedenis, maar die al wel voor ophef heeft gezorgd, lijkt me geen al te beste keus. Die jongen mag zich van mij bewijzen, maar hij heeft natuurlijk wel de schijn tegen. Maar welkom allen (en dan toch vooral Bos81 en Da_Sandman).
En niet teveel in de kontkruipen he Bos. Ik heb alleen dit topic gelezen en af en toe zat je er diep in
Kan ik volledig begrijpen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos81 is nu even zijn arm aan het wassen
Nee, natuurlijk niet! Gelijk kort erop zitten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mijn reactie overtrokken was, maar we moeten natuurlijk niet te offtopic gaan.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:29 schreef dndiek het volgende:
Hoe staat het met het unbannen van Suijk en -Vaduz-???
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
Bos, komen Suijk en Vaduz eigenlijk terug als users?
Mods, verspreid dit onder degenen die over de bans gaan:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kan op dit moment nog niks over gezegd worden, ik hoop zelf van wel, maar het is niet aan mij om daarover te oordelen.
Ja sorry, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
Vaduz en Suijk willen graag terug en in ieder geval 2 van de 3 nieuwe mods, hoe het met die Kaap zit, weet ik niet, hebben hun lot aan hun nieuwe modschap verbonden. Even wachten tot Banny terug is vakantie dus
Hadden Vaduz en Suijk maar eerder moeten bedenken, voordat ze zich inlieten in deze kwestie...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
Vaduz en Suijk willen graag terug en in ieder geval 2 van de 3 nieuwe mods, hoe het met die Kaap zit, weet ik niet, hebben hun lot aan hun nieuwe modschap verbonden. Even wachten tot Banny terug is vakantie dus
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Heerenveen schijnt van het weekend met rouwbanden te spelen omdat SCH geen mod is geworden.
Ze overwegen momenteel nog om helemaal niet te spelen maar ik heb gezegd dat het in de geest van SCH is om gewoon door te gaan. Roze rouwbanden is okayquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Heerenveen schijnt van het weekend met rouwbanden te spelen omdat SCH geen mod is geworden.
Cadeautje voor SCH (Doekje voor het bloeden)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze overwegen momenteel nog om helemaal niet te spelen maar ik heb gezegd dat het in de geest van SCH is om gewoon door te gaan. Roze rouwbanden is okay![]()
Heeft SCH vaker last van.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Tomhoog het volgende:
krijgen jullie geen oefening..
zoals in dat iedereen topics opent en jullie ze allemaal moeten sluiten oid?
Kijk eens onderaan de pagina en lees de feedback eens door. Door onderbreking van enkele FA's was het dit keer niet zo'n succesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch vroeger?
mij lijkt het wel leuk en met mij vele anderen
Geen zin in om te doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk eens onderaan de pagina en lees de feedback eens door. Door onderbreking van enkele FA's was het dit keer niet zo'n succes![]()
ik merk het..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
Je bedoelt ontgroenen?
Nee joh, dat doen we niet. We zijn volwassen users. Dat is meer iets voor een puberforum. Onze admins hebben het ook liever niet en dat respecteren we
2 vragen:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef Kaap het volgende:
Ik zie hier wel enkele mensen reageren waarvan het duidelijk is dat ook zij heel wat fout gedaan hebben.
hehehequote:
Dat heel wat mensen een stempel op mijn voorhoofd drukken, terwijl zovelen zelf ook aardig wat op hun kerfstok hebben staan. Dat zou betekenen dat als je ook maar ooit iets gedaan hebt, je nooit mod zou mogen worden. En hoevelen hebben er van hun mischien wel gereageerd? Dat weet jij niet en ik ook niet maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
2 vragen:
Wat is de relevantie van deze opmerking Kaap? Hebben die mensen ook gesolliciteerd als moderator?
Kanker is inderdaad een rotziekte, maar ook een stopwoord in de volksmond. Het is ook een stopwoord dat ik zelf (onbewust)gebruik, maar ik denk dat er veel meer onder ons zijn die dat doen. In al die keren dat ik over de scheef ging gebruikte ik kanker als kwetsend woord. Toen ik met de admins babbelde van de week werd jouw vraag ook gesteld hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef SCH het volgende:Je vond het blijkbaar heel normaal om die rotziekte bij voortduring te gebruiken? Denk je daar nu anders over, heb je er spijt van? Of doe je het niet meer omdat je dit baantje wilt? Ik zou graag willen dat je wat openlijker afstand neemt van dat postgedrag en aangeeft dat je het verkeerd vindt. Dan ben je voor mij als moderator een stuk geloofwaardiger!
Ik ook nietquote:
Rubbereend is ook gestopt hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ILCILA het volgende:
Om Vaduz en Suijk te vervangen heb je er 3 nodig, moet je nagaan...
Rubbereend niet vergeten he...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ILCILA het volgende:
Om Vaduz en Suijk te vervangen heb je er 3 nodig, moet je nagaan...
Aah okee, we hadden er dus toch 3. My bad. Die mods veranderen ook steeds, ik dacht dat Rubbereend er weer voor Suijk en Vaduz was, blijkbaar waren ze allemaal tegelijkquote:
Heel vroegah misschien maar volgens mij zit het in je hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maarreh, vroegah werd hier toch ook over gestemd ofzo? Of zit dat alleen maar in mn hoofd?
En waar is Golfer?
Zit er toch nog wat in mn hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef dndiek het volgende:
Heel vroegah misschien maar volgens mij zit het in je hoofd
Aha. Ik vond t ook altijd al zo'n relnichtquote:Die was gebanned
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef daaaaan het volgende:
Wat een gezeur over Kaapmoet je eens kijken hoe Da_Sandman alle niet-Ajacieden loopt te irriteren.
Wat een gezeur over Kaapmoet je eens kijken hoe Da_Sandman alle niet-Ajacieden loopt te irriteren.
Voorlopigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Laat dat gezeik over de nieuwe mods vanaf nu gewoon rusten. Voorlopig doen ze het prima allemaal.
Ik geloof het niet. Goed tekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Chen het volgende:
Heeft Kaap al een topic gesloten?
Stomme Ajaxciedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
.
.
Dat valt geloof ik reuze mee.
quote:
Volgens mij heb jij redelijk vaak reacties als : "en nu weer oprotten naar je boerentopicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
.
.
Dat valt geloof ik reuze mee.
Het is eens, niet is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
Wie zijn Kaap en Bos81? En Da_Sandman, vertel is wat over jezelf
Tsss ken jij ze niet eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
Dat was ik hooorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij redelijk vaak reacties als : "en nu weer oprotten naar je boerentopic" en "opflikkeren hier naar de andere kakkerlakken" op je kerfstok staan
Wou alleen maar zeggen dat Kaap echt niet erger is als die andere 2.
Rot op met je kut kliekjesbeschuldigingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, allemaal hetzelfde kliekje.
het komt toch maar uit het Bossche kliekje joh, niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Rot op met je kut kliekjesbeschuldigingen.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:45 schreef Pritt het volgende:
Wie is kaap?
Bos en Sandman geen problemen mee
Ik heb bijna een seizoen lang voor je je zaakwaarnemer bijgehouden en dan nog weet je niet wie ik benquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bijna een seizoen lang voor je je zaakwaarnemer bijgehouden en dan nog weet je niet wie ik ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |