quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef mcyodogg het volgende:
VBL mist niet alleen puike mods, maar ook dito users.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Permbans schijnen niet te bestaan. Dat heeft de koning me laatst nog gemaild.
of was het de koningin ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
En eendje als mod, al is die er nog wel als user.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
Maar.... ik mis Suijk en Vaduz wel![]()
--Edit: Laat maar, want dan moet ik weer een nieuwe proxy gaan vindenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Nee het was de koning. Ik dacht dat X-Ray een permban had en daar had ik over gemaild, kreeg ik een mail terug dat permbans niet bestaan, nooit bestaan hebben en dat ik op moest houwe met zeuruh om dat hij mij zo'n gezeikstraal alweer zat was. Je weet wel, zo'n soort mailquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
of was het de koningin ?
Maar.... ik mis Suijk en Vaduz wel![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Dat heeft de koning me laatst nog gemaild.
Idd, dat ze mod af zijn dat kan nog met zo''n situatie. Maar een permban is echt te sneu voor woorden. Wat willen ze hier nou mee bereiken, echt ongelovelijk. Het zijn gewoon goede users, waar onze Danny zn handen voor dicht mag knijpen. Ook al heb je een arbeidsconflict.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef mcyodogg het volgende:
Terecht dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee het was de koning. Ik dacht dat X-Ray een permban had en daar had ik over gemaild, kreeg ik een mail terug dat permbans niet bestaan, nooit bestaan hebben en dat ik op moest houwe met zeuruh om dat hij mij zo'n gezeikstraal alweer zat was. Je weet wel, zo'n soort mail![]()
Deze opmerking kan niet vaak genoeg gequote wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ookquote:
Die deed het ook goed maar ik denk niet dat ie er nog zin in heeft gezien al deze ontwikkelingen. Ik ik kan me niet voorstellen dat iemand van de vastere groep users nu moderator wil worden, alleen al uit respect voor de op brute wijze aan de kant geschoven modjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |