Waarom kaap niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef WeebI het volgende:
Welkom Sandman en Bos.
We go way back.quote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
Opzouten met die Kaap, die jongen typt alleen maar over kanker
Zit je nu te janken, omdat je zelf niet bent verkozen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:16 schreef RayMania het volgende:
Kaap is de grootste grap ooit gemaakt.
Eisen om moderator te worden: In Feyenoord topics posten en trollen in Ajax vs Feyenoord topics.
Ja, het was ook zo'n zootje in die modloze week.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef shmoopy het volgende:
Bij deze ook nog hartelijk dank voor de sollicitatie-mails die we hebben ontvangen voor VBL.
Was goed om te zien hoe graag iedereen de boel hier weer op poten wilde hebben.
Alleen weer jammer dat ik niet werd opgeroepen met mijn uitstekende staat van dienst hier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef shmoopy het volgende:
Bij deze ook nog hartelijk dank voor de sollicitatie-mails die we hebben ontvangen voor VBL.
Was goed om te zien hoe graag iedereen de boel hier weer op poten wilde hebben.
Ik wel. Jij bent zielig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Geef jij dit een kans:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Omdat het hier geen EO-forum is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:28 schreef SCH het volgende:
Hij heeft gelijk shmoopy, iemand die zulke teksten plaatst als Kaap ,waarom wordt die moderator?
Als ik nu tegen jou zeg "Ga kinderen misbruiken joh", word ik dan gebanned of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat het hier geen EO-forum is.
Waarom het is wel de waarheid, verkeerde keuze dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:27 schreef shmoopy het volgende:
Raymania, hou 's op, joh.
Is van mij niet nodig. Gewoon kappen met janken en hem een kans geven. Jullie lijken wel een stel kleine kinderen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik nu tegen jou zeg "Ga kinderen misbruiken joh", word ik dan gebanned of niet?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is fok altijd zo klote conservatief?
Probeer eens wat te vinden dan. Kijken of dat net zo makkelijk is als bij Kaap.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef Tomasso het volgende:
Zeg joodjes, die andere mods zeggen vast ook wel eens dingen hoor
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef twi het volgende:
Welkom Da_Sandman en Bos81. Topmods.
Nee, dat mag niet meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Meen je dit shmoopy? Je mag gewoon kanker en alles roepen en dat wordt dan beloond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |