Ik ook nietquote:
Rubbereend is ook gestopt hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ILCILA het volgende:
Om Vaduz en Suijk te vervangen heb je er 3 nodig, moet je nagaan...
Rubbereend niet vergeten he...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ILCILA het volgende:
Om Vaduz en Suijk te vervangen heb je er 3 nodig, moet je nagaan...
Aah okee, we hadden er dus toch 3. My bad. Die mods veranderen ook steeds, ik dacht dat Rubbereend er weer voor Suijk en Vaduz was, blijkbaar waren ze allemaal tegelijkquote:
Heel vroegah misschien maar volgens mij zit het in je hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maarreh, vroegah werd hier toch ook over gestemd ofzo? Of zit dat alleen maar in mn hoofd?
En waar is Golfer?
Zit er toch nog wat in mn hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef dndiek het volgende:
Heel vroegah misschien maar volgens mij zit het in je hoofd
Aha. Ik vond t ook altijd al zo'n relnichtquote:Die was gebanned
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef daaaaan het volgende:
Wat een gezeur over Kaapmoet je eens kijken hoe Da_Sandman alle niet-Ajacieden loopt te irriteren.
Wat een gezeur over Kaapmoet je eens kijken hoe Da_Sandman alle niet-Ajacieden loopt te irriteren.
Voorlopigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Laat dat gezeik over de nieuwe mods vanaf nu gewoon rusten. Voorlopig doen ze het prima allemaal.
Ik geloof het niet. Goed tekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Chen het volgende:
Heeft Kaap al een topic gesloten?
Stomme Ajaxciedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
.
.
Dat valt geloof ik reuze mee.
quote:
Volgens mij heb jij redelijk vaak reacties als : "en nu weer oprotten naar je boerentopicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
.
.
Dat valt geloof ik reuze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |