nou nou nou, ik wil de nieuw mods niet tegen me in het harnas jagen - dat begrijp je wel he! Van harte welkom, kerel. Geef 'm van jetje! laat je niet op je kop zitten door die doerakkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Bos81 het volgende:
We blijven het wel gewoon houden bij het welkom heten van de huidige mods en niet over hoe goed het vroeger wel of niet was
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Doc het volgende:
[..]
nou nou nou, ik wil de nieuw mods niet tegen me in het harnas jagen - dat begrijp je wel he! Van harte welkom, kerel. Geef 'm van jetje! laat je niet op je kop zitten door die doerakken
Daar kan op dit moment nog niks over gezegd worden, ik hoop zelf van wel, maar het is niet aan mij om daarover te oordelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
Bos, komen Suijk en Vaduz eigenlijk terug als users?
Ik geef toe dat mijn reactie overtrokken was, maar we moeten natuurlijk niet te offtopic gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Doc het volgende:
[..]
nou nou nou, ik wil de nieuw mods niet tegen me in het harnas jagen - dat begrijp je wel he! Van harte welkom, kerel. Geef 'm van jetje! laat je niet op je kop zitten door die doerakken
Modjes die meedenken, ik heb het gemistquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu duurt het dus nog langer voordat dit onzin topic vol is. Goed bezig
Die staat te springen denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar hoe zat het nou met Dirk Kuijt? Doccie was er erg blij mee dacht ik ....
sommige vinde het nou eenmaal heel fijn al hun naam in een topic titel staat en zo blijft het langer actiefquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu duurt het dus nog langer voordat dit onzin topic vol is. Goed bezig
Jij stond destijds ook te springen met Van Persiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die staat te springen denk ik.
wk feurumquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Was Bos81 niet al voetbalmod?
(ik volg het niet erg nee)
En dat is goed uitgepaktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij stond destijds ook te springen met Van Persie
Bos81 is nu even zijn arm aan het wassenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja iemand met zo een korte post geschiedenis, maar die al wel voor ophef heeft gezorgd, lijkt me geen al te beste keus. Die jongen mag zich van mij bewijzen, maar hij heeft natuurlijk wel de schijn tegen. Maar welkom allen (en dan toch vooral Bos81 en Da_Sandman).
En niet teveel in de kontkruipen he Bos. Ik heb alleen dit topic gelezen en af en toe zat je er diep in
Kan ik volledig begrijpen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos81 is nu even zijn arm aan het wassen
Nee, natuurlijk niet! Gelijk kort erop zitten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mijn reactie overtrokken was, maar we moeten natuurlijk niet te offtopic gaan.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:29 schreef dndiek het volgende:
Hoe staat het met het unbannen van Suijk en -Vaduz-???
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
Bos, komen Suijk en Vaduz eigenlijk terug als users?
Mods, verspreid dit onder degenen die over de bans gaan:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kan op dit moment nog niks over gezegd worden, ik hoop zelf van wel, maar het is niet aan mij om daarover te oordelen.
Ja sorry, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig zijn jullie zeg, geef dan toe dat je jaloers bent dat je het zelf niet bent geworden.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
Vaduz en Suijk willen graag terug en in ieder geval 2 van de 3 nieuwe mods, hoe het met die Kaap zit, weet ik niet, hebben hun lot aan hun nieuwe modschap verbonden. Even wachten tot Banny terug is vakantie dus
Hadden Vaduz en Suijk maar eerder moeten bedenken, voordat ze zich inlieten in deze kwestie...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
Vaduz en Suijk willen graag terug en in ieder geval 2 van de 3 nieuwe mods, hoe het met die Kaap zit, weet ik niet, hebben hun lot aan hun nieuwe modschap verbonden. Even wachten tot Banny terug is vakantie dus
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Heerenveen schijnt van het weekend met rouwbanden te spelen omdat SCH geen mod is geworden.
Ze overwegen momenteel nog om helemaal niet te spelen maar ik heb gezegd dat het in de geest van SCH is om gewoon door te gaan. Roze rouwbanden is okayquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Heerenveen schijnt van het weekend met rouwbanden te spelen omdat SCH geen mod is geworden.
Cadeautje voor SCH (Doekje voor het bloeden)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze overwegen momenteel nog om helemaal niet te spelen maar ik heb gezegd dat het in de geest van SCH is om gewoon door te gaan. Roze rouwbanden is okay![]()
Heeft SCH vaker last van.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Tomhoog het volgende:
krijgen jullie geen oefening..
zoals in dat iedereen topics opent en jullie ze allemaal moeten sluiten oid?
Kijk eens onderaan de pagina en lees de feedback eens door. Door onderbreking van enkele FA's was het dit keer niet zo'n succesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch vroeger?
mij lijkt het wel leuk en met mij vele anderen
Geen zin in om te doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk eens onderaan de pagina en lees de feedback eens door. Door onderbreking van enkele FA's was het dit keer niet zo'n succes![]()
ik merk het..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
Je bedoelt ontgroenen?
Nee joh, dat doen we niet. We zijn volwassen users. Dat is meer iets voor een puberforum. Onze admins hebben het ook liever niet en dat respecteren we
2 vragen:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef Kaap het volgende:
Ik zie hier wel enkele mensen reageren waarvan het duidelijk is dat ook zij heel wat fout gedaan hebben.
hehehequote:
Dat heel wat mensen een stempel op mijn voorhoofd drukken, terwijl zovelen zelf ook aardig wat op hun kerfstok hebben staan. Dat zou betekenen dat als je ook maar ooit iets gedaan hebt, je nooit mod zou mogen worden. En hoevelen hebben er van hun mischien wel gereageerd? Dat weet jij niet en ik ook niet maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
2 vragen:
Wat is de relevantie van deze opmerking Kaap? Hebben die mensen ook gesolliciteerd als moderator?
Kanker is inderdaad een rotziekte, maar ook een stopwoord in de volksmond. Het is ook een stopwoord dat ik zelf (onbewust)gebruik, maar ik denk dat er veel meer onder ons zijn die dat doen. In al die keren dat ik over de scheef ging gebruikte ik kanker als kwetsend woord. Toen ik met de admins babbelde van de week werd jouw vraag ook gesteld hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef SCH het volgende:Je vond het blijkbaar heel normaal om die rotziekte bij voortduring te gebruiken? Denk je daar nu anders over, heb je er spijt van? Of doe je het niet meer omdat je dit baantje wilt? Ik zou graag willen dat je wat openlijker afstand neemt van dat postgedrag en aangeeft dat je het verkeerd vindt. Dan ben je voor mij als moderator een stuk geloofwaardiger!
Ik ook nietquote:
Rubbereend is ook gestopt hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ILCILA het volgende:
Om Vaduz en Suijk te vervangen heb je er 3 nodig, moet je nagaan...
Rubbereend niet vergeten he...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef ILCILA het volgende:
Om Vaduz en Suijk te vervangen heb je er 3 nodig, moet je nagaan...
Aah okee, we hadden er dus toch 3. My bad. Die mods veranderen ook steeds, ik dacht dat Rubbereend er weer voor Suijk en Vaduz was, blijkbaar waren ze allemaal tegelijkquote:
Heel vroegah misschien maar volgens mij zit het in je hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Maarreh, vroegah werd hier toch ook over gestemd ofzo? Of zit dat alleen maar in mn hoofd?
En waar is Golfer?
Zit er toch nog wat in mn hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef dndiek het volgende:
Heel vroegah misschien maar volgens mij zit het in je hoofd
Aha. Ik vond t ook altijd al zo'n relnichtquote:Die was gebanned
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef daaaaan het volgende:
Wat een gezeur over Kaapmoet je eens kijken hoe Da_Sandman alle niet-Ajacieden loopt te irriteren.
Wat een gezeur over Kaapmoet je eens kijken hoe Da_Sandman alle niet-Ajacieden loopt te irriteren.
Voorlopigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Laat dat gezeik over de nieuwe mods vanaf nu gewoon rusten. Voorlopig doen ze het prima allemaal.
Ik geloof het niet. Goed tekenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Chen het volgende:
Heeft Kaap al een topic gesloten?
Stomme Ajaxciedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
.
.
Dat valt geloof ik reuze mee.
quote:
Volgens mij heb jij redelijk vaak reacties als : "en nu weer oprotten naar je boerentopicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
.
.
Dat valt geloof ik reuze mee.
Het is eens, niet is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
Wie zijn Kaap en Bos81? En Da_Sandman, vertel is wat over jezelf
Tsss ken jij ze niet eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
Dat was ik hooorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij redelijk vaak reacties als : "en nu weer oprotten naar je boerentopic" en "opflikkeren hier naar de andere kakkerlakken" op je kerfstok staan
Wou alleen maar zeggen dat Kaap echt niet erger is als die andere 2.
Rot op met je kut kliekjesbeschuldigingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, allemaal hetzelfde kliekje.
het komt toch maar uit het Bossche kliekje joh, niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Rot op met je kut kliekjesbeschuldigingen.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:45 schreef Pritt het volgende:
Wie is kaap?
Bos en Sandman geen problemen mee
Ik heb bijna een seizoen lang voor je je zaakwaarnemer bijgehouden en dan nog weet je niet wie ik benquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bijna een seizoen lang voor je je zaakwaarnemer bijgehouden en dan nog weet je niet wie ik ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |