Het is eens, niet is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
Wie zijn Kaap en Bos81? En Da_Sandman, vertel is wat over jezelf
Tsss ken jij ze niet eensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
Dat was ik hooorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij redelijk vaak reacties als : "en nu weer oprotten naar je boerentopic" en "opflikkeren hier naar de andere kakkerlakken" op je kerfstok staan
Wou alleen maar zeggen dat Kaap echt niet erger is als die andere 2.
Rot op met je kut kliekjesbeschuldigingen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, allemaal hetzelfde kliekje.
het komt toch maar uit het Bossche kliekje joh, niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Rot op met je kut kliekjesbeschuldigingen.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:45 schreef Pritt het volgende:
Wie is kaap?
Bos en Sandman geen problemen mee
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef daaaaan het volgende:
Wat een gezeur over Kaapmoet je eens kijken hoe Da_Sandman alle niet-Ajacieden loopt te irriteren.
Ik heb bijna een seizoen lang voor je je zaakwaarnemer bijgehouden en dan nog weet je niet wie ik benquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:15 schreef Chen het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bijna een seizoen lang voor je je zaakwaarnemer bijgehouden en dan nog weet je niet wie ik ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |