Nee, dat mag niet meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Meen je dit shmoopy? Je mag gewoon kanker en alles roepen en dat wordt dan beloond?
Wees blij, anders hadden we straks 3 Kaapjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook maar vreemd dat iemand die zich enkele dagen nog sterk maakte voor vaduz en suijk en dus tegen het beleid van fok, en zelfs ook mee ging staken. Nu ineens mod word.
Waarom maak je zo'n jochie dan mod?quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig zijn jullie zeg, geef dan toe dat je jaloers bent dat je het zelf niet bent geworden.
Succes alledrie.
Nee, maar neem dan een WeebI of een andere user die niet in de categorie DK/Doopy-X/Jajong valt. Desnoods LoekBquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Een beetje vernieuwing ipv ex mods die weer ergens onder het stof worden uitgetrokken / uit kliekjes komen kan natuurlijk ook een keer geen kwaad hier in VBL![]()
Dat is 't vastquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig zijn jullie zeg, geef dan toe dat je jaloers bent dat je het zelf niet bent geworden.
Succes alledrie.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef Merkie het volgende:
Welkom Kaap, Da_Sandman en Bos81. Eerste keer dat elke top-3 club vertegenwoordigd is in het mod-team
.
Een Feyenoorder als mod interesseert me niet, maar dan wel iemand die naast kunnen flamen ook nog eens serieus aan discussies mee kan doen. Erasmusch of jij bijvoorbeeld. Als Jajong of Doopy-X hier als mod had aangesteld geweest had ik net zo hard gelachenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef Cart_man het volgende:
Jezus, wat een zielig gedrag hier.
Toevallig weer allemaal van eenzelfde club.
nog mee rmensen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut zelfs Jamai zit nu in dit topic
http://fotoboek.fok.nl/--Christiaan--quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nog mee rmensen waar ik nooit van gehoord heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |