Kliekjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En de mensen die niet in het kliekje zitten?
Ehm weinigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan heb je vast nooit in het wangedragtopic (of zelfs deel 2) van de sportcrew gekeken.
Leuk hoe al die anti VBL snoetjes ineens commentaar beginnen te leveren op vaste users die kritiek hebben op hun vriendjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef nieky het volgende:
Wat een fantastische reacties.....haha en dan klagen over Kaap....jullie zijn triest.
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje, en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk hoe al die anti VBL snoetjes ineens commentaar beginnen te leveren op vaste users die kritiek hebben op hun vriendje
JEzus.. wie ben jij dan??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef nieky het volgende:
[..]
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje, en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???
Maar goed, waarschijnlijk zal je niks beters te doen hebben dan trieste reacties geven.....ga je gang hoor, i really don't give a f*ck!!!
Dit is anders 't eerste topic in VBL waar je op reageertquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef nieky het volgende:
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje
Heb ik ook gedaan, aan de mods die ik wel zie zittenquote:en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???
Geen gezeik, geen ophef. Lekker rustigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:10 schreef twi het volgende:
Waarom zou ik 't willen worden? VBL is veel leuker in 't zwart
Is inderdaad het eerste topic in VBL waar ik in reageer, en misschien/waarschijnlijk ook wel de laatste, wil niet gelijk zeggen dat je anti bentquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is anders 't eerste topic in VBL waar je op reageert
[..]
Heb ik ook gedaan, aan de mods die ik wel zie zitten
Weet je wat triest is: jezelf censureren met een opmerking als fuck! Wat een fucking onzin.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:09 schreef nieky het volgende:
[..]
lieve schat, ik ben geen anti voetbal snoetje, en is dit topic er niet om de nieuwe mods succes te wensen???
Maar goed, waarschijnlijk zal je niks beters te doen hebben dan trieste reacties geven.....ga je gang hoor, i really don't give a f*ck!!!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook maar vreemd dat iemand die zich enkele dagen nog sterk maakte voor vaduz en suijk en dus tegen het beleid van fok, en zelfs ook mee ging staken. Nu ineens mod word.
Dit waren ook mijn eerste reacties. Daarnaast vind ik de keuze van Kaap ook vreemd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef PLAE@ het volgende:
zijn er daadwerkelijk stakkers gaan solliciteren na die onzin van afgelopen week?
Fuck die fucking fuckerdefuck Docfuck heeft fucking gelijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Weet je wat triest is: jezelf censureren met een opmerking als fuck! Wat een fucking onzin.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Fuck die fucking fuckerdefuck Docfuck heeft fucking gelijk![]()
Dan lijkt het me verstandig om de mening van de VBL users die hier langer zijn dan vandaag over Kaap en zijn gedrag hier op VBL niet te gaan zitten betwisten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef nieky het volgende:
[..]
Is inderdaad het eerste topic in VBL waar ik in reageer, en misschien/waarschijnlijk ook wel de laatste, wil niet gelijk zeggen dat je anti bentmaar goed, maakt niet uit, kwam hier niet om een discussie te voeren.
Southpark.... Cartmanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet hoe hij kan zijn met zijn reacties op fok!, geloof me!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig om de mening van de VBL users die hier langer zijn dan vandaag over Kaap en zijn gedrag hier op VBL niet te gaan zitten betwisten.
Net zoals vroegerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:30 schreef X-fi het volgende:
Hoe voelt het nou Bos81 om weer in een blauw jasje te zijn
Tsja, een geschikte kandidaat uit de Feyenoord-hoek is natuurlijk minder makkelijk dan voor die andere twee. Wat dat betreft leg je het natuurlijk 999 van de 1000 keer af tegen Da_Sandmanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:33 schreef Jajong het volgende:
Zeg nou zelf jongens, als Kaap mod kan worden had ik het net zo goed kunnen worden. Staan twi en methodmich toen even op hun moraalridderneusjes te kijken.
PIquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
KliekjeIk heb die gasten nog nooit gesproken
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:37 schreef Doc het volgende:
Geef die gast een kans. Als-ie als mod de bocht uitvliegt, dan is-ie niet lang mod.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.. Maargoed: als deze mods ervoor zorgen dat D_K optyft vind ik alles goed, dat was ook de enige reden waarom ik een mailtje stuurdequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, een geschikte kandidaat uit de Feyenoord-hoek is natuurlijk minder makkelijk dan voor die andere twee. Wat dat betreft leg je het natuurlijk 999 van de 1000 keer af tegen Da_Sandman
Ken je nog andere spreekwoorden?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..
Lijkt me niet, ondanks dat ik Da_Sandman hoog heb zitten is hij er altijd als eerste bij om in 't Ajax topic te melden dat we DK moeten negerenquote:Maargoed: als deze mods ervoor zorgen dat D_K optyft vind ik alles goed, dat was ook de enige reden waarom ik een mailtje stuurde
Houd je dan zelf ook je bek dicht voortaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:43 schreef Jajong het volgende:
Dan is Da_Sandman net zo'n laffe kneus als de vorige mods.
Met Loekie, tja dan krijg je dit soort flauwekul weer:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar neem dan een WeebI of een andere user die niet in de categorie DK/Doopy-X/Jajong valt. Desnoods LoekB
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Met Loekie, tja dan krijg je dit soort flauwekul weer:
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Je hebt dan toch niet zo heel goed opgelet want DK is het meeste geband op VBL afgelopen jaar (op jou na) denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef Jajong het volgende:
Of je er nou op reageert of niet, dat doe er niet toe. Feit blijft is dat hij alleen maar in Ajax-topics post om het topic te verkloten. In elk ander subforum krijg je daar een ban voor, en in VBL niet
Kruip er nog iets verder in twi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Da_Sandman (Ik wilde bijna Da_Suijk tikken) en Bos81 zullen in grote lijnen wel 't werk van de vorige drie uitstekende modjes doorzetten. Ben ik wel blij mee, op het punt na dat users na verschillende bans gewoon definitief het forum uit gedonderd zouden moeten worden. Maarja, je kan niet alles hebben
Da's waar, alleen jammer dat de mods daar eigenlijk niets over te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Da_Sandman (Ik wilde bijna Da_Suijk tikken) en Bos81 zullen in grote lijnen wel 't werk van de vorige drie uitstekende modjes doorzetten. Ben ik wel blij mee, op het punt na dat users na verschillende bans gewoon definitief het forum uit gedonderd zouden moeten worden. Maarja, je kan niet alles hebben
Doe dat maar niet. Dan was ik hier allang niet meer geweest. Dat had je toch niet gewild?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Het is heel simpel. Ik zal mijn gewoon moeten inhouden en niet meer die woorden in de mond nemen. Dat was me wel duidelijk op het moment dat ik solliciteerde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar even een serieuze vraag he. Kaap neemt het dus niet zo nauw met het gebruiken van woorden als kanker e.d. en dus waarschijnlijk ook niet als anderen ze gebruiken. Terwijl de andere mods hier wrs. meer op gefocust zijn. Hoe gaat dit werken?
En nu geen flauwe mod antwoorden als "dat wordt per geval bekeken"![]()
Flikker op man, zo vaak ben je echt niet geband.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Dan was ik hier allang niet meer geweest. Dat had je toch niet gewild?![]()
Niet? Ik houd het niet bij, dus weet het niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Flikker op man, zo vaak ben je echt niet geband.
Waarom zou je Ajacieden niet als "neus" meer kunnen noemen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef Kaap het volgende:
Het wordt natuurlijk wel heeeeel moeilijk om de Ajacieden niet meer met neus te benamenMaar je mag me gewoon kakkerlak noemen als je wilt hoor
Voorbeeldfunctiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom zou je Ajacieden niet als "neus" meer kunnen noemen?
Ik houd het ook niet bij - maar je bent best een braaf ventje eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet? Ik houd het niet bij, dus weet het niet.
Wat een kolder.quote:
Dat heb ik beloofd aan de FA's, na mijn laatste ban. "Ik zal braaf blijven"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik houd het ook niet bij - maar je bent best een braaf ventje eigenlijk.
A.M.A.B.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Oh, ik had nog niemand succes gewenst. Hierbij dan maar.
Jij ook succes met het voetbalseizoenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Oh, ik had nog niemand succes gewenst. Hierbij dan maar.
"ja, echt!"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat heb ik beloofd aan de FA's, na mijn laatste ban. "Ik zal braaf blijven"
Nee, pas na vijf keer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben 2 keer gebanned (op vbl dan) ben ik nu ook stoer?
Ik blijf braafquote:
Niet in jouw tijdperk misschienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Flikker op man, zo vaak ben je echt niet geband.
Leeftijd is 60+ ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef jojomen4 het volgende:
Gelukkig is de drukte een beetje gezakt.. het ging op een gegeven moment zo hard van stapel dat ik maar ff op de bank ben gaan liggen.
nou en of!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben 2 keer gebanned (op vbl dan) ben ik nu ook stoer?
maar toen jij eenmaal mod werd vloeg-ie er meteen af - zulke onwelvoegelijke taal was aan jou niet besteed!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet in jouw tijdperk misschien
hey, golfer!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef jojomen4 het volgende:
Gelukkig is de drukte een beetje gezakt.. het ging op een gegeven moment zo hard van stapel dat ik maar ff op de bank ben gaan liggen.
[insert dodelijke ziekte] op man!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:45 schreef Doc het volgende:
[..]
maar toen jij eenmaal mod werd vloeg-ie er meteen af - zulke onwelvoegelijke taal was aan jou niet besteed!
24.. maar ik heb een hoge bloeddruk!quote:
Doe eens normaal zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Bos81 het volgende:
We blijven het wel gewoon houden bij het welkom heten van de huidige mods en niet over hoe goed het vroeger wel of niet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |