bron+foto'squote:Albers rijdt geheime demonstratierit (+ foto's)
Vanmiddag konden de Rotterdamse inwoners geheel onverwachts alvast genieten van het gebrul van een Formule1 auto. In het kader van Bavaria City Racing, welke zondag aanstaande plaats vindt (het zal u niet ontgaan zijn) reed Christijan Albers onder het toeziend oog van de media en toegestroomde toeschouwers een geheim gehouden demonstratierit. Met zijn Midland M16 bolide reed de Nederlander een kleine honderd meter op de verlengde Willemsbrug, om vervolgens met rokende banden weer terug te keren.
Formule1Wereld.nl was er bij en sprak kort met publiekstrekker voor zondag: “Het was wel grappig want die jongens zeiden dat er heel weinig ruimte was om te keren, dus die zouden me eigenlijk komen ophalen om me terug te duwen. Ik denk dat ze wel verrast waren dat ik hem gewoon even omgooide.” Heeft Albers al de kriebels voor aanstaande zondag? “Ja zeker weten. Ik denk dat het weer een succesvol evenement zal worden, en leuk voor de F1 fans die nu weer een Formule1 auto van dichtbij kunnen bekijken.”
Naast de baan kent een coureur altijd allerlei media- en promotionele verplichtingen. Ziet de Larenaar dit ook als een verplichting? “Nee eigenlijk niet. Dit is echt leuk om te doen, en daarbij, het is geen raceweekend dus het is allemaal iets rustiger. Je bent dan wat relaxter. Ik kom hier om de fans te entertainen, en ik ga er zeker een mooie show van maken, daar gaat het om en niet om de snelheid. Het gaat om de rokende banden, en om het af en toe bijna stil staan zodat de mensen de auto goed kunnen bekijken.”
Kan ik iets voor je doen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb een perskaart er voor, was vergeten dat zelfde datum was als Groningen - Feyenoord dus ik ga naar groningen, helaas
ja anders krijg je een boete van oom agentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
Moet ik nog iets van identificatie meenemen?
Kan ik inderdaad wel snappen. Voor mij is het gelukkig slechts zo'n 50 minuten reizen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef WEST het volgende:
gezien het programma aanbod en de lange reistijd vanuit het noorden ben ik langer onderweg dan dat het er is dus ik ga niet.
gezellig in een tent waar kennen we dat van.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:51 schreef 4-elements het volgende:
Ik zit dan gezellig... in een tentje in de regen... Lucky me...
delen van het centrum zijn juist agfeslotenquote:
O ja... Jij was degene die naar het CS moest he.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
delen van het centrum zijn juist agfesloten
en normaal kom ik over de maasboulevard.. maar voor zover ik het kan zien is het makkelijker om via r'dam zuid te gaan en dan de erasmus over zo naar CS (wat normaal ook al kut bereikbaar is
Kop van NH . Dus ik had / heb twijfel om zo een afstand te gaan reizen om dan zeiknat geregend te gaan worden .quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:
en hier is waar?
*hmmpf*quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef TJDoornbos het volgende:
logisch
Die trekken echt wel over hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga het niet gokken , 150 + km te rijden om evt mezelf zeiknat te laten regenen.
Yes!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is in ieder geval een livestream
Nou ik ben niet zo een regenmens , punt 1 vanwege het natte , en het slaat ook nog is op mijn longenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef Droopie het volgende:
als iets leuk is, maakt regen niets uit.
vorige week lekker 5 uur lang in de regen gedanst in rotterdam.
maar die wagen van de landmacht is wel erg gaaf
Ach, als ze nu tien minuten lang die Bavariameisjes gaan filmen, vind ik het best.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:33 schreef Droopie het volgende:
Haha, bel de ME maar, ze gaan schoonvegen.
Jep, alleen de tribunekaarten kosten geld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:36 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn toch ook wel plekken waar je het gratis kan bekijken?
Ze doen wel sportiefquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Balkenende en Opstelten.Tot zover je goeie pak.
Muziek?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kan die muziek niet uit, lekker irritant zeg...
Geen camera's daar achter bij die fontein?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Impry het volgende:
Jan rond!
Verstappen donuts, dit is pas een demo!
Camera's staan wel slecht opgesteld zeg.
Nee , wel tribune A kaartenquote:
Euh welke van de fotograven was jij dan? D'r liepen er een paar rond voor me neus (op de plek waar jouw foto's vandaan komen).. 1tje met een statief... 1tje met een meske... 1tje met een witte bloes en volgens mij nog 1 waarvan ik zou zeggen een beetje een half bloedje...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef X-fi het volgende:
Foto's van mij (eerst zes) zijn hier te vinden
Morgen upload ik de rest op de Events pagina.
het contract van 3 jaar hebben ze met Bavaria, dus niet perse met de stad Rotterdam. Deze locatie ligt dus niet vast, ze zouden dus evt. ook naar een andere stad/locatie kunnen gaan...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef junkiexp het volgende:
Ze hebben een 3 jarig contract,dus ze komen nog zeker 2 keer terug.
Jij stond op een mooi plekje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:20 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YGf7q-liIK8
Ik was er rond 11 uur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jij stond op een mooi plekje.
Je was er zeker al vroeg?
Ik was degene met een rode jas met kapuchonquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Euh welke van de fotograven was jij dan? D'r liepen er een paar rond voor me neus (op de plek waar jouw foto's vandaan komen).. 1tje met een statief... 1tje met een meske... 1tje met een witte bloes en volgens mij nog 1 waarvan ik zou zeggen een beetje een half bloedje...
Hoezo die paal verraad dat het in NL is... of je moet gaan fotosjoppen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef X-fi het volgende:
Jammer dat die kut verkeerslicht ervoor staat
[afbeelding]
Iemand voor mij een mooiere versie hiervan zonder een paal?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LtrdQdIbXeI
De officiële formule 1 pacecar van vorig seizoen... AMG getunde 480pk automaatGeluidje joh :thumb:
Ik kan juist niet goed fotoshoppenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hoezo die paal verraad dat het in NL is... of je moet gaan fotosjoppen!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
de pacecar van de F1 is nooit een SLK geweest!
Heeft er iemand foto's hiervan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:18 schreef ScudRaket het volgende:
Vanavond is er een gala geweest, met demo F1 wagen van Albers, Eddie Jordan en zijn band V10 en alle bobo's uit de Nederlandse autowereld.
Ik kom er net van terug
In de buurt van het Hofplein is wel een goede. Zit ook vlakbij het Centraal Station. Al is het daar op het moment wel een rotzooi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef TommyGun het volgende:
Kon geen recenter topic vinden, maar 19 aug is het weer zo ver.
Dit jaar wil ik er eigenlijk wel heen gaan, maar waar kun je 't beste staan? Ben niet echt bekend in r'dam namelijk.
Kom gewoon met de trein overigens, maar is 't te doen lopend of moet je nog 'n stukje metro pakken vanaf R'dam centraal? Zie 't al op http://www.bavariacityracing.nl/tickets/reisinformatie/
Heb wel gezien idd dat daar het een en ander open ligt, maar ik weet niet welke gedeeltes gebruikt worden voor het evenement.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In de buurt van het Hofplein is wel een goede. Zit ook vlakbij het Centraal Station. Al is het daar op het moment wel een rotzooi.
Alleen het gebied aan de voorkant van het Centraal Station. Het Hofplein ligt er klein eindje vanaf. Verder zullen ze ook wel over de Coolsingel gaan. Het metrostation Stadhuis ligt daar ook langs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Heb wel gezien idd dat daar het een en ander open ligt, maar ik weet niet welke gedeeltes gebruikt worden voor het evenement.
Plattegrond is down @ http://www.bavariacityracing.nl/programma/
Okay, en wat betreft de Willemsbrug?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen het gebied aan de voorkant van het Centraal Station. Het Hofplein ligt er klein eindje vanaf. Verder zullen ze ook wel over de Coolsingel gaan. Het metrostation Stadhuis ligt daar ook langs.
De Willemsbrug werd vorig jaar gebruikt. Dus ik ga er vanuit dat het nu ook zo is. Weet alleen niet wat er qua OV in de buurt zit, maar het is niet zo extreem ver lopen. Al hangt dat natuurlijk wel af van wat je ver vind.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:31 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Okay, en wat betreft de Willemsbrug?
Bedankt iig
Ok, dat ze maar snel wat meer info @ die site zetten, zoals een werkende plattegrondquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Willemsbrug werd vorig jaar gebruikt. Dus ik ga er vanuit dat het nu ook zo is. Weet alleen niet wat er qua OV in de buurt zit, maar het is niet zo extreem ver lopen. Al hangt dat natuurlijk wel af van wat je ver vind.Wel zou ik er vroeg proberen te zijn. Anders zijn de goede plekken al weg.
Ach, voor een beetje drukte heb ik het wel voor over. Ik zit op de hofplein rond de klok van 8 uurquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In de buurt van het Hofplein is wel een goede. Zit ook vlakbij het Centraal Station. Al is het daar op het moment wel een rotzooi.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:59 schreef X-fi het volgende:
Zo. Ik ben er ook met mijn D50, 70-300mm lens en een SB-800
quote:Racespektakel Rotterdam rekent op Albers
ROTTERDAM -
De organisatie van Bavaria City Racing in Rotterdam gaat er vooralsnog vanuit dat Christijan Albers, die door zijn team aan de kant werd gezet wegens betalingsproblemen, op de Willemsbrug start. Spyker geeft binnenkort uitsluitsel of Albers inderdaad naar Rotterdam komt.
Formule 1-coureur Heikki Kovalainen van renstal ING Renault komt op 19 augustus in ieder geval naar Rotterdam. Ook testcoureur Nelson Piquet van ING Renault, zoon van de gelijknamige drievoudig wereldkampioen en een Nederlandse moeder, rijdt die dag enkele rondes door het centrum van de stad.
De organisatie van het autosportfeest onderhandelt verder nog met Robert Doornbos. Al wel is duidelijk dat Tom Coronel, de Nederlander die uitkomt in het WK voor tourwagens (WTCC), er in elk geval op 19 augustus bij is.
Zondag 19 augustus is het de derde keer dat het racespektakel plaatsvindt. Dit jaar wordt het evenement uitgebreid met de Racesalon, een beurs voor racefans in de hallen van Ahoy.
Voor het eerst krijgt een racefan de mogelijkheid een rit te winnen in een 'tweezitter'. De winnaar mag met Renault een rondje mee over het parcours. Behalve de G-krachten voelt deze persoon ook wat het is om door honderdduizenden toeschouwers te worden toegejuicht.
Zodat je nog meer DVDs kunt versturen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik ook mijn DSrl te hebben.
Ik moet eerst eens kiezen welke ik neem. Bevalt de 400D een beetje?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zodat je nog meer DVDs kunt versturen.![]()
Ik neem dit jaar iig mijn Canon 400D mee. Wellicht nog ff een goede tweedehands lens aanschaffen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup, ik vind het echt een prima ding, hoewel ik nog een redelijke leek ben met dslr. Bavaria City Racing wordt dan ook een mooie test. Het ding ligt prima in de hand en ook de menu's en instellingen zijn behoorlijk overzichtelijk. Ik vind het iig een goede aanschaf.
Hofplein is 19-8 Driftplein. Ik zeg RD gaat daar rubber leggen!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:19 schreef X-fi het volgende:
Parcours
Het parcours van Bavaria City Racing 2007 is hetzelfde gebleven als in 2006.
Als Start/Finish zal de pijler van de Willemsbrug aan Noordereilandzijde fungeren. Het parcours loopt verder over de Willemsbrug, de Verlengde Willemsbrug, Blaak, Coolsingel, rondje Hofplein, en weer terug.
Volgens mij gaan ze daar allemaal rubber leggen, dus wat er dan zo bijzonder is aan het rubber van RD.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hofplein is 19-8 Driftplein. Ik zeg RD gaat daar rubber leggen!!
Albers rijdt ook tijdens BCRquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Albers rijdt toch op BCR.
Ahoyquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand een idee waar in de buurt van Rotterdam je de auto zou kunnen parkeren om daarna ergens in de buurt van Rotterdam op de trein (of desnoods bus) te stappen, wat zou een optie kunnen zijn?
Kralingse Zoom. Is gratis parkeren.quote:
Bij metrostation Slinge is een parkeergarage waar je de eerste 24 uur gratis kan parkeren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand een idee waar in de buurt van Rotterdam je de auto zou kunnen parkeren om daarna ergens in de buurt van Rotterdam op de trein (of desnoods bus) te stappen, wat zou een optie kunnen zijn?
Pas op voor sneeuwballen, krassen etc...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij metrostation Slinge is een parkeergarage waar je de eerste 24 uur gratis kan parkeren.
Ik parkeer daar al jaren en heb nog nooit enig probleem ondervonden. Mijn moeder heeft er ook altijd goede ervaringen mee gehad. Sinds een paar jaar heeft de garage ook een aardige opknapbeurt gehad en het ziet er ook al een stuk beter uit. Maar als Kralingse Zoom dichterbij is zou ik dat doen. Zelf gooi ik mijn auto bij Spijkenisse Centrum neer. Is voor mij dichterbij en ik hoef Rotterdam niet in met de auto.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Pas op voor sneeuwballen, krassen etc...
Ik zou voor Kralingse Zoom gaan, redelijk veilig en gratis.
YEP! Misschien ga ik zelfs met de fiets!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik laat mn auto thuis en pak vanaf huis de metro hahahaha
Je zou hem aan de zuidzijde van de Erasmusbrug kunnen zetten. (straat Posthumalaan/Maashaven. Voor metrostation Rijnhaven zit de C1000, daar onder de C1000 kan je gratis parkeren. Ernaast niet (meer).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef sanger het volgende:
Ik parkeer ergens, weet nog niet waar.
Ergens langs het circuit.. gratisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef sanger het volgende:
Ik parkeer ergens, weet nog niet waar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ergens langs het circuit.. gratis
Dan maken we net op dat moment een megafoto van jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
trouwens ik kijk uit me raam ook goed? Als het regent zwaai ik even
Genodigde als in persaccreditatie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef iruub het volgende:
Ik ben er vrijdag/zaterdag als genodigde. zuippuhhh Zal dus veel plaatjes schieten en dan posten als het OK met de FOK crew.![]()
Hmm.... is dat echt nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan maken we net op dat moment een megafoto van je
Uiteraardquote:
Gelul.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
De kuip kan ook, kost je een tientje daar...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Genodigde als in persaccreditatie?
Ik zal ze wel hier posten in dit topic als je het niet erg vind.quote:De foto's kun je altijd toesturen, of submitten. Er komt sowieso al een verslagje van op sport.fok.nl
Bij ons (voor FOK!sport) viel dat wel mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef iruub het volgende:
[..]
en je moet er wel wat voor doen zeg alsof je een aanvraag indient voor een bezoek aan de Koningin
![]()
Kopie van je officiele perspas en agentschap waar je van bent. Daarnaast een eigen kopie van je ID bewijs o.i.d.,
daarna kopieen van je werk wat je eerder hebt gedaan.![]()
Ik zal ze wel hier posten in dit topic als je het niet erg vind.
Het zal er alleen wel erg druk worden daar denk ik... Dus ik vertrek maar op tijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef TommyGun het volgende:
Yeh mijn voorkeur gaat ook uit naar 't Hofplein
Zie Bavaria City Racing (19-8-07) , eerder kan ik er niet zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Het zal er alleen wel erg druk worden daar denk ik... Dus ik vertrek maar op tijd.
Daar ga ik ook staan. Misschien zien we elkaar nog. Al zal dat bijna wel niet als je pas zo laat kan vertrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef TommyGun het volgende:
Yeh mijn voorkeur gaat ook uit naar 't Hofplein
Ook gewoon belachelijk dat de eerste trein pas zo laat gaat. Maar goed... morgen wel 's zien danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar ga ik ook staan. Misschien zien we elkaar nog. Al zal dat bijna wel niet als je pas zo laat kan vertrekken.
mochten jullie ook geen foto's maken van de openliggende motor van de Renault-wagen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:55 schreef sanger het volgende:
Spooky4U, JJdJ, Hammer20 en ik zijn nu net terug vanuit Ahoy. Veel mensen gesproken o.a. Tom Coronel,Renger vd Zande en Carlo van Dam.
Foto's kunnen jullie vnavond op FOK!sport vinden.
Nou wij hebben ons absoluut wel vermaakt. Wij hebben volop foto's kunnen maken van de Renault. We mochten er zelfs naast staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef kepler het volgende:
[..]
mochten jullie ook geen foto's maken van de openliggende motor van de Renault-wagen?
Ze waren aan het sleutelen en ik maak een foto, komt er iemand naar me toe dat dat mn eerst en laatste foto was
Verder was het wel leuk in Ahoy, maar eigenlijk toch een beetje schraal voor 15 euro. Wel een aantal leuke wagens, maar heel veel was er niet te doen. Die demo's waren ook wel leuk, maar morgen kan je die gratis zien (en beter). Uiteindelijk geen spijt van mijn kaartje, maar ik had stiekem wel wat meer verwacht.
Staat het al zo vroeg vol daar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zie Bavaria City Racing (19-8-07) , eerder kan ik er niet zijn![]()
die foto's die nu op sport.fok staan heb ik, maar toen ik geen foto's mocht maken waren ze veel 'dieper' in de motor bezig ;D De luchtinlaat en de kleppendeksel (hebben ze dat?) lag eraf, ze waren dus echt bezig met het binnenste van de motor. Er stonden ook een boel monteurs omheen die alles afschermdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou wij hebben ons absoluut wel vermaakt. Wij hebben volop foto's kunnen maken van de Renault. We mochten er zelfs naast staan. Een aantal foto's zullen waarschijnlijk nog wel voor middernacht online staan op sport.fok.nl
100% zeker? Krijg nu nog de samenvatting van vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, vanaf 14:00 is alles live te volgen via de live stream
http://rotterdamracing.crossmediaventures.com/2007/default.asp
afwachtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
100% zeker? Krijg nu nog de samenvatting van vorig jaar
Mits mijn verbinding en xp-doos mee willen werken, gaat ik zeker een kijkje nemenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, vanaf 14:00 is alles live te volgen via de live stream
99% Vorig jaar deed ie 't ook dus het moet wel heel raar lopen als ie 't straks niet doet...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
100% zeker? Krijg nu nog de samenvatting van vorig jaar
Geluid deed het net heel ff dus ze zijn bezigquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Yes! hij doet 't
Bij mij wel, gewoon blijven proberen tot ie 'm paktquote:
Thanksquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Yes! hij doet 't
Lekker is dat, gaan ze er reclameblokken doorheen gooien...![]()
Ja ik heb het ook niet zo op dat massale en je ziet heel weinig als je langs de kant staat, heb er vorig jaar ook van genoten, en nu dus weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb de City Race live wel weer 'gezien' voor dit jaar... veel te druk en er valt echt niets te zien als je niet op een tribune zit, tenzij je tegen het hek gedrukt staat of in een lantaarnpaal klimt (wat dus ook gedaan werd).
Ik had gehoopt dat ze geleerd hadden van vorige jaren.
Nu maar hopen op een regenbui, dan kan ik rond een uur of vier wel weer even gaan kijken én wat zien.
wat een rot stream, klein schermpjequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Yes! hij doet 't
Lekker is dat, gaan ze er reclameblokken doorheen gooien...![]()
Net gelukkig wel Nelson en Cristijan zien en horen rijden, dus weet nu wel wat ik mis nu ik de stream zit te kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja ik heb het ook niet zo op dat massale en je ziet heel weinig als je langs de kant staat, heb er vorig jaar ook van genoten, en nu dus weer
Ik heb alles gezien op het Hofplein. Lang leve prullenbakken en tramhokjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb de City Race live wel weer 'gezien' voor dit jaar... veel te druk en er valt echt niets te zien als je niet op een tribune zit, tenzij je tegen het hek gedrukt staat of in een lantaarnpaal klimt (wat dus ook gedaan werd).
Ik had gehoopt dat ze geleerd hadden van vorige jaren.
Nu maar hopen op een regenbui, dan kan ik rond een uur of vier wel weer even gaan kijken én wat zien.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef TommyGun het volgende:
Hehe ik stond tegen 9 uur op 't Hofplein. Was nog zeer rustig, en kon dus mooi plekje uitkiezen. Stond dus tegen 't hek aan, welke helaas wel ver van de 'vangrail' af stond. Was wel leuk, ondanks het vele wachten om vervolgens weer 3 minuten iets te zien.
Lol @ hierboven, idd hele tijd de wave
Hij liep alleen niet echt lang door, na een paar meter op de coolsingel stopte die weer...quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:27 schreef TommyGun het volgende:
Lol @ hierboven, idd hele tijd de wave
En Alberts zeker ook een typo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien op het Hofplein. Lang leve prullenbakken en tramhokjes. De Renaults vielen daar wat mij betreft wat tegen. Doornbos en Alberts maakte daar de show in de f1 wagens. maar niets kan op tegen de drifters
![]()
Yup, dat is Hofplein.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:43 schreef RHCPeter het volgende:
Hofplein...is dat bij dei rotonde met die fontein in het midden? Zo ja, dan heb ik daar ook gestaan. De wave ging hier mooi rond
Dat zou best wel eens kunnen, ik weet alleen dat er een hotel achter me stondquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:04 schreef existenz het volgende:
Jij stond vlak bij mij zo te zien 4-elements. Jij stond in de bocht bij de ABN pinautomaat op het hofplein?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, ik weet alleen dat er een hotel achter me stond
Daar stond ik ook, met zn vieren op de fiets vlakbij de ambulancequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:04 schreef existenz het volgende:
Jij stond vlak bij mij zo te zien 4-elements. Jij stond in de bocht bij de ABN pinautomaat op het hofplein?
Er zijn nog niet zoveel van die nieuwe gemaakt! Reserveauto's zijn nauwelijks voorhanden, dus zijn ze er erg voorzichtig mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom reed Doornbos eigenlijk in een auto van vorig jaar?
Daarbij verloor hij een onderdeel. Wat later klom een gast over de hekken, pakte dat onderdeel en rende terug. De beveiliging er achteraan. Ze konden hem nog te pakken krijgen, maar dat stukje wagen niet meer als ik het goed gezien heb. Dat had hij al aan vrienden in het publiek gegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef RHCPeter het volgende:
Hij reed iig tegen de stoep aan bijna tegen een lantaarnpaal
Dat was vlak bj mij... Ik stond bij de tramhalte op 1 van die balken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Daar stond ik ook, met zn vieren op de fiets vlakbij de ambulance
Waar stond jij 4-elements?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef 4-elements het volgende:
[afbeelding]
Christijan Albers
[afbeelding]
Jeroen Bleekemolen
[afbeelding]
Robert Doornbos
[afbeelding]
Adrian Sutil
Voor het Hilton, vlakbij de hoek met de Coolsingel. Vanaf die straat gezien net iets voorbij enkele Bavaria tentjes. Eerst zesde rang, aan het einde helemaal vooraan.quote:
Op zich best cheap hoor... Ik weet niet wat het uitzicht was, maar eigenlijk valt 40 euro wel mee gezien de tribune prijzen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een afzetter die kerel die 40 euro vroeg voor 4 consumpties en toegang tot z'n dakterras ... beetje jammer, k'had die kerel moeten aangeven, wie weet had'ie niet eens een vergunning
Ik hoopte al voor je dat jij wel groen had. Volgend jaar moeten ze maar een persbriefing op briefpapier meegeven met een conflictnummer er op, of fatsoendelijke security inhuren want dit was echt een ramp.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
Whehe ja ik zag idd wat mensen rondlopen met ladders, slim
Het was wel kut dat je die brug niet over mochtKut security
Mja, 10 mtr is op zich niet zo heel erg hoor... Mits niet te hoog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
pardon? het was nog dik 10 meter vanaf 't parcours.
ook humor is ... bij de Bijenkorf
daar kon je het wel goed zien, alleen eurhm, je stond gewoon tussen de mensen die zaten te eten in 't restaurant van de Bijenkorf
ben zelf ook nog op zo'n tramhalte geklommen. dat deden dus nog 10 man en daar was de beveiliging ... mochten we er allemaal weer af.
We hadden niet eens een bandjequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik hoopte al voor je dat jij wel groen had. Volgend jaar moeten ze maar een persbriefing op briefpapier meegeven met een conflictnummer er op, of fatsoendelijke security inhuren want dit was echt een ramp.
Vertel je werkgever ff dat Bavaria 100% (of hoe het ook heet), niet te zuipen is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hadden niet eens een bandjeTerwijl mijn werkgever de hoofdsponsor is van heel dat shitty racing. Ze hadden dat wel even beter kunnen regelen ja. Maar ach, het was toch leuk
kon je het daar wel goed zien dan? Volgend jaar neem ik iig twee trappen mee met daartussen een balkquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat was vlak bj mij... Ik stond bij de tramhalte op 1 van die balken...
Wat sanger en ik wel niet hebben moeten doen om binnen te komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hadden niet eens een bandjeTerwijl mijn werkgever de hoofdsponsor is van heel dat shitty racing. Ze hadden dat wel even beter kunnen regelen ja. Maar ach, het was toch leuk
Op zich best goed. Alleen de borden met route informatie en een boom stonden wat in de weg, maar daar kon je om heen kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef kepler het volgende:
[..]
kon je het daar wel goed zien dan? Volgend jaar neem ik iig twee trappen mee met daartussen een balk
Die renaults konden niet eens normale donuts maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
Dat verslag van SBS was niet echt boeiend.Vorige keer was leuken omdat er meer variatie was.
Karts DTM F1 pacecars heel de rambam.
Deze keer vooral F1 en renaults die dik begrenst warenDie spyker haalde er tenminste nog alles uit
![]()
ik weet wel dat ik volgend jaar precies aan de andere kant ga staan, daar waar alle actie wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Op zich best goed. Alleen de borden met route informatie en een boom stonden wat in de weg, maar daar kon je om heen kijken.
Ik heb ook van zulke brakke foto'squote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
had niet verwacht zo weinig fotos te maken... ben er maar 3
http://home.tiscali.nl/~mwdadu50/bavaria_city_racing_2007/ (Sony W800i)
Die was het beste van de hele dag...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik volgend jaar precies aan de andere kant ga staan, daar waar alle actie was
Toch stonden we op het hofplein erg goed, en vooral die driftshow was prachtig
ik vind het prima foto's, beter dan de meeste toeschouwers konden maken denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef enWee het volgende:
Is het verslag op Fok!sport niet een beetje mager voor persaccreditatie?
nu je het zegt, er kwam op een gegeven moment wel een hoop zwarte rook vanafquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Die was het beste van de hele dag...
"Al bij zijn tweede run begaf de motor van de Spyker het op het Hofplein. Sutil moest de terugweg aanvangen met een vlammende linkerachterkant en rook uit de motor. Onder luid gejuich wist hij de paddock uiteindelijk te halen." heb ik trouwens gemist geloof ik
Qua verhaal ed denk ik... Maar hij heeft op zich wel gelijk, wat extra shots van publiek en van andere wagens ed... zou mooi zijn geweestquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het prima foto's, beter dan de meeste toeschouwers konden maken denk ik
Ik zeg nix. Het is jullie verslagquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef kepler het volgende:
[..]
nu je het zegt, er kwam op een gegeven moment wel een hoop zwarte rook vanaf
Ik heb er 42 laten uploaden op fok...zal eens beginnen met posten hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Qua verhaal ed denk ik... Maar hij heeft op zich wel gelijk, wat extra shots van publiek en van andere wagens ed... zou mooi zijn geweest. Verders zeer mooie shots hoor
Hij had nog wel erg veel geluk bij het terugrijden, want de safety car kwam 'm tegemoet op het laatste stukje. Die had blijkbaar te horen gekregen dat hij stilgevallen was met brand. Nu was het bijna een frontale botsing..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef existenz het volgende:
"Al bij zijn tweede run begaf de motor van de Spyker het op het Hofplein. Sutil moest de terugweg aanvangen met een vlammende linkerachterkant en rook uit de motor. Onder luid gejuich wist hij de paddock uiteindelijk te halen." heb ik trouwens gemist geloof ik
ik zit bij gamesquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zeg nix. Het is jullie verslag. Maar ik ga binnenkort maar weer eens naar zandvoort toe ed.. Heb er zin in
Mja zover ben ik dus niet gekomen. Was net op tijd terug op het Blaak persvak om het begin niet te missen, die foto's zijn helaas niet gelukt omdat ik niet genoeg tijd had om mn spul nog klaar te maken. Die gast onderaan de brug was overigens ronduit onbeschoft en begon me meteen te duwen en aan me te zitten met zn tengels.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat sanger en ik wel niet hebben moeten doen om binnen te komen.
We hadden de polsbandjes opgehaald bij Ahoy op zaterdag, met de mededeling dat we de gele hesjes op het mediacenter of op de Blaak konden ophalen. Wij vol goede moed om 10u naar de Blaak, kregen we de vermelding dat we bij de paddock in het mediacenter moesten wezen. Wij richting Willemsbrug, krijgen daar te horen: zonder hesje kom je er niet in. Ook wel makkelijk om te vermelden, ipv 2x groen, kreeg ik een roze en sanger een groene armband. We snappen nog niet waarom, het was duidelijk doorgegeven.
Maar de Willemsbrug mochten we niet op, en we moesten maar via de Erasmus brug lopen. Na een hele lange tocht te hebben gemaakt en nog eens op en neer werden gestuurd rondom de paddock, hadden we de security zo in de war gebracht dat ik stukje bij beetje verder wegging en opeens ook weg was. Geel hesje opgehaald, geen enkel probleem meer gehad.
Dat stelde ook weer veel voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef existenz het volgende:
Nu sbs6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |