We hadden niet eens een bandjequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik hoopte al voor je dat jij wel groen had. Volgend jaar moeten ze maar een persbriefing op briefpapier meegeven met een conflictnummer er op, of fatsoendelijke security inhuren want dit was echt een ramp.
Vertel je werkgever ff dat Bavaria 100% (of hoe het ook heet), niet te zuipen is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hadden niet eens een bandjeTerwijl mijn werkgever de hoofdsponsor is van heel dat shitty racing. Ze hadden dat wel even beter kunnen regelen ja. Maar ach, het was toch leuk
kon je het daar wel goed zien dan? Volgend jaar neem ik iig twee trappen mee met daartussen een balkquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat was vlak bj mij... Ik stond bij de tramhalte op 1 van die balken...
Wat sanger en ik wel niet hebben moeten doen om binnen te komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef crossover het volgende:
[..]
We hadden niet eens een bandjeTerwijl mijn werkgever de hoofdsponsor is van heel dat shitty racing. Ze hadden dat wel even beter kunnen regelen ja. Maar ach, het was toch leuk
Op zich best goed. Alleen de borden met route informatie en een boom stonden wat in de weg, maar daar kon je om heen kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef kepler het volgende:
[..]
kon je het daar wel goed zien dan? Volgend jaar neem ik iig twee trappen mee met daartussen een balk
Die renaults konden niet eens normale donuts maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
Dat verslag van SBS was niet echt boeiend.Vorige keer was leuken omdat er meer variatie was.
Karts DTM F1 pacecars heel de rambam.
Deze keer vooral F1 en renaults die dik begrenst warenDie spyker haalde er tenminste nog alles uit
![]()
ik weet wel dat ik volgend jaar precies aan de andere kant ga staan, daar waar alle actie wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Op zich best goed. Alleen de borden met route informatie en een boom stonden wat in de weg, maar daar kon je om heen kijken.
Ik heb ook van zulke brakke foto'squote:Op zondag 19 augustus 2007 22:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
had niet verwacht zo weinig fotos te maken... ben er maar 3
http://home.tiscali.nl/~mwdadu50/bavaria_city_racing_2007/ (Sony W800i)
Die was het beste van de hele dag...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik volgend jaar precies aan de andere kant ga staan, daar waar alle actie was
Toch stonden we op het hofplein erg goed, en vooral die driftshow was prachtig
ik vind het prima foto's, beter dan de meeste toeschouwers konden maken denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef enWee het volgende:
Is het verslag op Fok!sport niet een beetje mager voor persaccreditatie?
nu je het zegt, er kwam op een gegeven moment wel een hoop zwarte rook vanafquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Die was het beste van de hele dag...
"Al bij zijn tweede run begaf de motor van de Spyker het op het Hofplein. Sutil moest de terugweg aanvangen met een vlammende linkerachterkant en rook uit de motor. Onder luid gejuich wist hij de paddock uiteindelijk te halen." heb ik trouwens gemist geloof ik
Qua verhaal ed denk ik... Maar hij heeft op zich wel gelijk, wat extra shots van publiek en van andere wagens ed... zou mooi zijn geweestquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het prima foto's, beter dan de meeste toeschouwers konden maken denk ik
Ik zeg nix. Het is jullie verslagquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:22 schreef kepler het volgende:
[..]
nu je het zegt, er kwam op een gegeven moment wel een hoop zwarte rook vanaf
Ik heb er 42 laten uploaden op fok...zal eens beginnen met posten hierquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Qua verhaal ed denk ik... Maar hij heeft op zich wel gelijk, wat extra shots van publiek en van andere wagens ed... zou mooi zijn geweest. Verders zeer mooie shots hoor
Hij had nog wel erg veel geluk bij het terugrijden, want de safety car kwam 'm tegemoet op het laatste stukje. Die had blijkbaar te horen gekregen dat hij stilgevallen was met brand. Nu was het bijna een frontale botsing..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef existenz het volgende:
"Al bij zijn tweede run begaf de motor van de Spyker het op het Hofplein. Sutil moest de terugweg aanvangen met een vlammende linkerachterkant en rook uit de motor. Onder luid gejuich wist hij de paddock uiteindelijk te halen." heb ik trouwens gemist geloof ik
ik zit bij gamesquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zeg nix. Het is jullie verslag. Maar ik ga binnenkort maar weer eens naar zandvoort toe ed.. Heb er zin in
Mja zover ben ik dus niet gekomen. Was net op tijd terug op het Blaak persvak om het begin niet te missen, die foto's zijn helaas niet gelukt omdat ik niet genoeg tijd had om mn spul nog klaar te maken. Die gast onderaan de brug was overigens ronduit onbeschoft en begon me meteen te duwen en aan me te zitten met zn tengels.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat sanger en ik wel niet hebben moeten doen om binnen te komen.
We hadden de polsbandjes opgehaald bij Ahoy op zaterdag, met de mededeling dat we de gele hesjes op het mediacenter of op de Blaak konden ophalen. Wij vol goede moed om 10u naar de Blaak, kregen we de vermelding dat we bij de paddock in het mediacenter moesten wezen. Wij richting Willemsbrug, krijgen daar te horen: zonder hesje kom je er niet in. Ook wel makkelijk om te vermelden, ipv 2x groen, kreeg ik een roze en sanger een groene armband. We snappen nog niet waarom, het was duidelijk doorgegeven.
Maar de Willemsbrug mochten we niet op, en we moesten maar via de Erasmus brug lopen. Na een hele lange tocht te hebben gemaakt en nog eens op en neer werden gestuurd rondom de paddock, hadden we de security zo in de war gebracht dat ik stukje bij beetje verder wegging en opeens ook weg was. Geel hesje opgehaald, geen enkel probleem meer gehad.
Dat stelde ook weer veel voorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef existenz het volgende:
Nu sbs6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |