bron+foto'squote:Albers rijdt geheime demonstratierit (+ foto's)
Vanmiddag konden de Rotterdamse inwoners geheel onverwachts alvast genieten van het gebrul van een Formule1 auto. In het kader van Bavaria City Racing, welke zondag aanstaande plaats vindt (het zal u niet ontgaan zijn) reed Christijan Albers onder het toeziend oog van de media en toegestroomde toeschouwers een geheim gehouden demonstratierit. Met zijn Midland M16 bolide reed de Nederlander een kleine honderd meter op de verlengde Willemsbrug, om vervolgens met rokende banden weer terug te keren.
Formule1Wereld.nl was er bij en sprak kort met publiekstrekker voor zondag: “Het was wel grappig want die jongens zeiden dat er heel weinig ruimte was om te keren, dus die zouden me eigenlijk komen ophalen om me terug te duwen. Ik denk dat ze wel verrast waren dat ik hem gewoon even omgooide.” Heeft Albers al de kriebels voor aanstaande zondag? “Ja zeker weten. Ik denk dat het weer een succesvol evenement zal worden, en leuk voor de F1 fans die nu weer een Formule1 auto van dichtbij kunnen bekijken.”
Naast de baan kent een coureur altijd allerlei media- en promotionele verplichtingen. Ziet de Larenaar dit ook als een verplichting? “Nee eigenlijk niet. Dit is echt leuk om te doen, en daarbij, het is geen raceweekend dus het is allemaal iets rustiger. Je bent dan wat relaxter. Ik kom hier om de fans te entertainen, en ik ga er zeker een mooie show van maken, daar gaat het om en niet om de snelheid. Het gaat om de rokende banden, en om het af en toe bijna stil staan zodat de mensen de auto goed kunnen bekijken.”
Kan ik iets voor je doen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb een perskaart er voor, was vergeten dat zelfde datum was als Groningen - Feyenoord dus ik ga naar groningen, helaas
ja anders krijg je een boete van oom agentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
Moet ik nog iets van identificatie meenemen?
Kan ik inderdaad wel snappen. Voor mij is het gelukkig slechts zo'n 50 minuten reizen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef WEST het volgende:
gezien het programma aanbod en de lange reistijd vanuit het noorden ben ik langer onderweg dan dat het er is dus ik ga niet.
gezellig in een tent waar kennen we dat van.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:51 schreef 4-elements het volgende:
Ik zit dan gezellig... in een tentje in de regen... Lucky me...
delen van het centrum zijn juist agfeslotenquote:
O ja... Jij was degene die naar het CS moest he.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
delen van het centrum zijn juist agfesloten
en normaal kom ik over de maasboulevard.. maar voor zover ik het kan zien is het makkelijker om via r'dam zuid te gaan en dan de erasmus over zo naar CS (wat normaal ook al kut bereikbaar is
Kop van NH . Dus ik had / heb twijfel om zo een afstand te gaan reizen om dan zeiknat geregend te gaan worden .quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:
en hier is waar?
*hmmpf*quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef TJDoornbos het volgende:
logisch
Die trekken echt wel over hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga het niet gokken , 150 + km te rijden om evt mezelf zeiknat te laten regenen.
Yes!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is in ieder geval een livestream
Nou ik ben niet zo een regenmens , punt 1 vanwege het natte , en het slaat ook nog is op mijn longenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef Droopie het volgende:
als iets leuk is, maakt regen niets uit.
vorige week lekker 5 uur lang in de regen gedanst in rotterdam.
maar die wagen van de landmacht is wel erg gaaf
Ach, als ze nu tien minuten lang die Bavariameisjes gaan filmen, vind ik het best.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:33 schreef Droopie het volgende:
Haha, bel de ME maar, ze gaan schoonvegen.
Jep, alleen de tribunekaarten kosten geld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:36 schreef junkiexp het volgende:
Er zijn toch ook wel plekken waar je het gratis kan bekijken?
Ze doen wel sportiefquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Balkenende en Opstelten.Tot zover je goeie pak.
Muziek?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kan die muziek niet uit, lekker irritant zeg...
Geen camera's daar achter bij die fontein?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Impry het volgende:
Jan rond!
Verstappen donuts, dit is pas een demo!
Camera's staan wel slecht opgesteld zeg.
Nee , wel tribune A kaartenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |