Bij metrostation Slinge is een parkeergarage waar je de eerste 24 uur gratis kan parkeren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand een idee waar in de buurt van Rotterdam je de auto zou kunnen parkeren om daarna ergens in de buurt van Rotterdam op de trein (of desnoods bus) te stappen, wat zou een optie kunnen zijn?
Pas op voor sneeuwballen, krassen etc...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij metrostation Slinge is een parkeergarage waar je de eerste 24 uur gratis kan parkeren.
Ik parkeer daar al jaren en heb nog nooit enig probleem ondervonden. Mijn moeder heeft er ook altijd goede ervaringen mee gehad. Sinds een paar jaar heeft de garage ook een aardige opknapbeurt gehad en het ziet er ook al een stuk beter uit. Maar als Kralingse Zoom dichterbij is zou ik dat doen. Zelf gooi ik mijn auto bij Spijkenisse Centrum neer. Is voor mij dichterbij en ik hoef Rotterdam niet in met de auto.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Pas op voor sneeuwballen, krassen etc...
Ik zou voor Kralingse Zoom gaan, redelijk veilig en gratis.
YEP! Misschien ga ik zelfs met de fiets!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik laat mn auto thuis en pak vanaf huis de metro hahahaha
Je zou hem aan de zuidzijde van de Erasmusbrug kunnen zetten. (straat Posthumalaan/Maashaven. Voor metrostation Rijnhaven zit de C1000, daar onder de C1000 kan je gratis parkeren. Ernaast niet (meer).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef sanger het volgende:
Ik parkeer ergens, weet nog niet waar.
Ergens langs het circuit.. gratisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:26 schreef sanger het volgende:
Ik parkeer ergens, weet nog niet waar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ergens langs het circuit.. gratis
Dan maken we net op dat moment een megafoto van jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
trouwens ik kijk uit me raam ook goed? Als het regent zwaai ik even
Genodigde als in persaccreditatie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:38 schreef iruub het volgende:
Ik ben er vrijdag/zaterdag als genodigde. zuippuhhh Zal dus veel plaatjes schieten en dan posten als het OK met de FOK crew.![]()
Hmm.... is dat echt nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan maken we net op dat moment een megafoto van je
Uiteraardquote:
Gelul.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
De kuip kan ook, kost je een tientje daar...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Genodigde als in persaccreditatie?
Ik zal ze wel hier posten in dit topic als je het niet erg vind.quote:De foto's kun je altijd toesturen, of submitten. Er komt sowieso al een verslagje van op sport.fok.nl
Bij ons (voor FOK!sport) viel dat wel mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:02 schreef iruub het volgende:
[..]
en je moet er wel wat voor doen zeg alsof je een aanvraag indient voor een bezoek aan de Koningin
![]()
Kopie van je officiele perspas en agentschap waar je van bent. Daarnaast een eigen kopie van je ID bewijs o.i.d.,
daarna kopieen van je werk wat je eerder hebt gedaan.![]()
Ik zal ze wel hier posten in dit topic als je het niet erg vind.
Het zal er alleen wel erg druk worden daar denk ik... Dus ik vertrek maar op tijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef TommyGun het volgende:
Yeh mijn voorkeur gaat ook uit naar 't Hofplein
Zie Bavaria City Racing (19-8-07) , eerder kan ik er niet zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Het zal er alleen wel erg druk worden daar denk ik... Dus ik vertrek maar op tijd.
Daar ga ik ook staan. Misschien zien we elkaar nog. Al zal dat bijna wel niet als je pas zo laat kan vertrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:22 schreef TommyGun het volgende:
Yeh mijn voorkeur gaat ook uit naar 't Hofplein
Ook gewoon belachelijk dat de eerste trein pas zo laat gaat. Maar goed... morgen wel 's zien danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar ga ik ook staan. Misschien zien we elkaar nog. Al zal dat bijna wel niet als je pas zo laat kan vertrekken.
mochten jullie ook geen foto's maken van de openliggende motor van de Renault-wagen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:55 schreef sanger het volgende:
Spooky4U, JJdJ, Hammer20 en ik zijn nu net terug vanuit Ahoy. Veel mensen gesproken o.a. Tom Coronel,Renger vd Zande en Carlo van Dam.
Foto's kunnen jullie vnavond op FOK!sport vinden.
Nou wij hebben ons absoluut wel vermaakt. Wij hebben volop foto's kunnen maken van de Renault. We mochten er zelfs naast staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef kepler het volgende:
[..]
mochten jullie ook geen foto's maken van de openliggende motor van de Renault-wagen?
Ze waren aan het sleutelen en ik maak een foto, komt er iemand naar me toe dat dat mn eerst en laatste foto was
Verder was het wel leuk in Ahoy, maar eigenlijk toch een beetje schraal voor 15 euro. Wel een aantal leuke wagens, maar heel veel was er niet te doen. Die demo's waren ook wel leuk, maar morgen kan je die gratis zien (en beter). Uiteindelijk geen spijt van mijn kaartje, maar ik had stiekem wel wat meer verwacht.
Staat het al zo vroeg vol daar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zie Bavaria City Racing (19-8-07) , eerder kan ik er niet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |