Je hebt geen smaakquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:13 schreef ..zapper het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik jou een stuk leuker vind, of hoe moet ik zeggen dat ik haar zelf niet echt bijzonder vind.
WZZquote:
Oe dankjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
WZZ
Knappe platen hoor. Super hoe veel kleur en detail je er in die omstandigheden nog uit weet te halen. [insert petje-af-smiley]
200/2.8L?
nou ik heb de foto's gezien die arjan van je gemaakt heeft en dan zou ik ook jou boven yolanthe verkiezen.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak
Zij heeft trouwens in het appartement gewoond waar wij nu in wonen, helaas geen sporen meer van d'r kunnen vinden
denk dat het ook wel het verschil is tussen een professional als zapperquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Grappig om te zien aan de laatste foto's van ..zapper en firestorm_99 hoe je hetzelfde onderwerp er verschillend op kunt krijgen. En dan valt toch op dat -met alle respect voor firestorm_99- de foto van ..zapper er met kopn en schouders boven uit steekt. Dan vind ik het altijd leuk om even voor mezelf te analyseren waarom:
1) Camerastandpunt: ..zapper zit zo goed als recht voor de auto én heeft een laag standpunt, waardoor de auto er heel dreigend uit komt te zien.
2) kleur, scherpte, contrast: goed materiaal helpt, maar ook met nabewerking kun je heel veel bereiken. Wat ook meetelt is:
3) zoomen/croppen: Bij ..zapper is de auto zo goed als beeldvullend. Dus minder afleidend gerommel eromheen, en veel minder grijs op de foto (er is nu eenmaal veel grijze omgeving), waardoor de foto kleurrijker oogt
Zonde dat je niet wilt nabewerken. Een klein beetje kan al zoveel extra's opleveren. Ik zou ook een andere upload-plek zoeken. Want ik gok dat deze je foto's behoorlijk comprimeren (als je dat zelf niet gedaan hebt).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:41 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
denk dat het ook wel het verschil is tussen een professional als zapper
en een amateur (tussen het publiek) als ik.
maar het is een goede analyse daar kan ik wat mee.
maar ik doe eigenlijk ook niet aan nabewerken.... (daar ben ik te lui voor)
en ik ben nog aan het sparen voor een betere zoomlens....
zit te denken aan een sigma 135-400
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |