Dat zou best wel eens kunnen, ik weet alleen dat er een hotel achter me stondquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:04 schreef existenz het volgende:
Jij stond vlak bij mij zo te zien 4-elements. Jij stond in de bocht bij de ABN pinautomaat op het hofplein?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, ik weet alleen dat er een hotel achter me stond
Daar stond ik ook, met zn vieren op de fiets vlakbij de ambulancequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:04 schreef existenz het volgende:
Jij stond vlak bij mij zo te zien 4-elements. Jij stond in de bocht bij de ABN pinautomaat op het hofplein?
Er zijn nog niet zoveel van die nieuwe gemaakt! Reserveauto's zijn nauwelijks voorhanden, dus zijn ze er erg voorzichtig mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom reed Doornbos eigenlijk in een auto van vorig jaar?
Daarbij verloor hij een onderdeel. Wat later klom een gast over de hekken, pakte dat onderdeel en rende terug. De beveiliging er achteraan. Ze konden hem nog te pakken krijgen, maar dat stukje wagen niet meer als ik het goed gezien heb. Dat had hij al aan vrienden in het publiek gegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef RHCPeter het volgende:
Hij reed iig tegen de stoep aan bijna tegen een lantaarnpaal
Dat was vlak bj mij... Ik stond bij de tramhalte op 1 van die balken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Daar stond ik ook, met zn vieren op de fiets vlakbij de ambulance
Waar stond jij 4-elements?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:02 schreef 4-elements het volgende:
[afbeelding]
Christijan Albers
[afbeelding]
Jeroen Bleekemolen
[afbeelding]
Robert Doornbos
[afbeelding]
Adrian Sutil
Voor het Hilton, vlakbij de hoek met de Coolsingel. Vanaf die straat gezien net iets voorbij enkele Bavaria tentjes. Eerst zesde rang, aan het einde helemaal vooraan.quote:
Op zich best cheap hoor... Ik weet niet wat het uitzicht was, maar eigenlijk valt 40 euro wel mee gezien de tribune prijzen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een afzetter die kerel die 40 euro vroeg voor 4 consumpties en toegang tot z'n dakterras ... beetje jammer, k'had die kerel moeten aangeven, wie weet had'ie niet eens een vergunning
Ik hoopte al voor je dat jij wel groen had. Volgend jaar moeten ze maar een persbriefing op briefpapier meegeven met een conflictnummer er op, of fatsoendelijke security inhuren want dit was echt een ramp.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
Whehe ja ik zag idd wat mensen rondlopen met ladders, slim
Het was wel kut dat je die brug niet over mochtKut security
Mja, 10 mtr is op zich niet zo heel erg hoor... Mits niet te hoog.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
pardon? het was nog dik 10 meter vanaf 't parcours.
ook humor is ... bij de Bijenkorf
daar kon je het wel goed zien, alleen eurhm, je stond gewoon tussen de mensen die zaten te eten in 't restaurant van de Bijenkorf
ben zelf ook nog op zo'n tramhalte geklommen. dat deden dus nog 10 man en daar was de beveiliging ... mochten we er allemaal weer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |