Eensch.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
jammer dat er vanacht ook niks gebeurd.
Heyyy jullie hadden er al eentje geopendquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
Toch geloof ik dat er nog een reactie van hem gaat komen. Potvolblommekes![]()
Heyquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heyyy jullie hadden er al eentje geopend![]()
![]()
OEPSquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:55 schreef Kroekiepoes het volgende:
* gaat toch ook maar mee zitten wachten![]()
Als is t alleen maar om zn gedicht dat ik wel mooi vond![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:35 schreef Deetch het volgende:
Zet je bij je geluidbits ook even erbij hoeveel je je ruis versterkt hebt totdat je er iets in leek te horen. Of beter nog, plaats ook de originele soundfiles.
nee, ik ben niet sceptisch, alleen nieuwsgierig op een wetenschappelijke manier
Ikke ook... maar waarschijnlijk om andere redenen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:40 schreef B00STER het volgende:
Ik heb DIEP respect voor de mensen die er in bleven geloven
Mooi. Niet in dienst van Skepsis, maar wel kritisch ten opzichte van alles waar jij mee gaat komen. We zijn er allemaal klaar voor, dus brand los.quote:Voor de FOK!ers die in het vorige topic schreven alsof ze in dienst waren bij stichting skepsis en die nu zullen zeggen 'yo dude gisteren zei je nog het zal snel zijn'. Ja ik was er toen ook al geweest, ook al 2x, maar nu heb ik enkele dingen gevonden op de opnames die ik heb gemaakt, waardoor ik weet dat de uitkomst het delen waard is.
Als geinteresseerde FOK!/TRU poster door alle topics kijken om te zien wat er speelt. Als je er toch al in gelooft, waarom doe je dan nog zoveel moeite om 's nachts in een restaurantje naar spoken te gaan luisteren ?quote:Ik ben momenteel bezig met het maken van een speciale projectpagina en binnen 5 dagen max (ik moet nog zoveel tapes inlezen, scannen, checken en uitsnijden) geef ik hier de link daarnaartoe (en dan maar hopen dat ie niet door mods wordt verwijderd). Ik doe dat niet hier, omdat het me teveel werk is ALLES hiernaartoe te linken.
Voor nu zeg ik in ieder geval ik heb mijn antwoord en het 'antwoord' is een stuk indrukwekkender dan wat ik hiervoor als mp3 heb gepost. Dus als je echt overwhelming things wil horen, stay tuned zou ik zeggen.
Tot slot, voor alle 'ongelovigen' die mij afschetsten als een bedrieger.Wat DOE je hier als je er niet in gelooft.
Oeps... teer zieltje ? Ben wel benieuwd waarom je zo gebeten reageert op het moment dat iemand anders je vraagt uit te leggen waar je mee bezig bent.quote:Wat win ik ermee om 2 weken populair te zijn om iets wat volgens jullie niet bestaat om later toe te geven dat het onzin was en compleet afgemaakt te worden? (wetende dat ik al sinds 2003 op FOK! actief ben.) Als ik om aandacht verlegen zit kijk ik op dit tijdstip wel naar SBS6
Heb ik ook al gezegd in het vorige topic. Wat het ook is, ik schat de kansen dat het een geest is niet bijzonder hoog inquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net dat geluidsfragmentje gehoord,dat lijkt wel gewoon een kat die zit te janken.![]()
Als katten ruzie maken hoor je ook dat langgerekte geluid.
'Spook' restaurantquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef G-Mart het volgende:
Iemand nog een directe link naar dat geluidsbestand? Ik kan het niet echt gemakkelijk vinden in het vorige topic en ik denk dat veel mensen pas bij dit topic inhaken
Ik schrok me rot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:12 schreef ReadMe het volgende:
Boe.
quote:
Je wordt bedankt, nou ben ik weer wakkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef kleinvogelijn het volgende:
We wachten in spanning af...... duurt het nog lang?
Het is gewoon een jankende kat hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:10 schreef Poogie het volgende:
heb oppervlakkig gelezen waar het over gaat, maar klinkt wel erg spannend, ik lees ook zo af en toe mee
dat geluidje klinkt inderdaad toch wel angstaanjagend![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou ik ben toch erg benieuwd nu.........
come on with the soundssss
He Ratelslangetjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is gewoon een jankende kat hoor.
Jeetje,iedereen (bijna iedereen) hoort iets ''angstaanjagends''.Als iemand huilt hoor je echt niet dat langgerekte geluid.
Dat geluidsfragment is gewoon kattengejank.Ik herken het meteen aangezien ik veel met katten te maken heb.
Hoi Circle.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Circle het volgende:
[..]
He Ratelslangetje, nu haal je voor B00STER alle fun uit zijn spokenjacht. Hij dacht nog met een sterk verhaal te komen en blijkt zijn spook een kat te zijn. Ben het wel met je eens, trouwens
![]()
Doei
( )
Je gaat ons nu toch niet vertellen dat je ook weet hoe die kat heet die B00STER heeft opgenomen ? Zou wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi verhaal zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Luister eerst naar het kattengejank, en dan naar het fragment van B00STER.
http://www.kessels.com/CatSounds/cat6.au
http://www.stagexs.nl/fokgp/gp1.mp3![]()
Helaas..mijn glazen bol doet t niet meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef Circle het volgende:
[..]
Je gaat ons nu toch niet vertellen dat je ook weet hoe die kat heet die B00STER heeft opgenomen ? Zou wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi verhaal zijn![]()
Een kat die met bierfusten gooit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Circle het volgende:
[..]
He Ratelslangetje, nu haal je voor B00STER alle fun uit zijn spokenjacht. Hij dacht nog met een sterk verhaal te komen en blijkt zijn spook een kat te zijn. Ben het wel met je eens, trouwens
![]()
Doei
( )
anders gebruik je gewoon de bookmark functie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:07 schreef Gebleekte het volgende:
TVP'tje dan maar weer
en dat is vijfquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:40 schreef B00STER het volgende:
Ik ben momenteel bezig met het maken van een speciale projectpagina en binnen 5 dagen max (ik moet nog zoveel tapes inlezen, scannen, checken en uitsnijden) geef ik hier de link daarnaartoe
ik had ook al gekeken wanneer die site er nou zou zijnquote:
Ik ga nou toch ook mijn twijfels krijgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn de kolere spoken al boven water inmiddels
Ik heb nog maar geen Slime besteld, het lijkt op een hoaxquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga nou toch ook mijn twijfels krijgen
topic lezen kan best handig zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Aangezien ik in Lelystad woon wil ik me best mengen in zijn "team" en naar dat restaurant gaan (in Lelystad dus). En dan wil ik wel beslissen of ie geloofwaardig is of niet
Nog een keer bedoel ik. Ik geloof niks tot ik het met eigen ogen heb gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
topic lezen kan best handig zijn![]()
hij is er allang geweest en zou eea allang online hebben gezet voor ons nieuwsgierigen. Maar tot nu toe schiet dat niet erg op allemaal![]()
ow, okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nog een keer bedoel ik. Ik geloof niks tot ik het met eigen ogen heb gezien.
mja..een nieuwe username is zo gemaakt hoor....Magoed, nog even het voordeel van de twijfel alhierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.. mijn plekje op FOK! is me wel iets meer waard hoor.
Ooooo... Dan hoeven we nog maar 7 ons te wachtenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
zit ik in het verkeerde topic ofzo? Ik weeg nog maar minder dan 8 ons dus het gaat hard
En dertig gramquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ooooo... Dan hoeven we nog maar 7 ons te wachten
Heel erg on topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Pool schrikt zich dood
Een slotenmaker uit Polen schrok zich letterlijk dood toen hij tijdens een hoorzitting te horen kreeg dat hij per direct bijna ¤ 20.000 moest overmaken aan de belastingdienst. De man schrok hier zo erg van dat hij ter plekke stierf aan een hartaanval. Na het overleden van de man bleek dat er sprake was van een klein foutje was, dan man hoefde niet 20.000, maar 2 euro te betalen in het kader van een afbetalingregeling. En zelfs die boete van 2 euro bleek onterecht en het gevolg te zijn van een fout van de fiscus.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef ivetje het volgende:
Er geloofwaardig is het idd niet meer nadat hij op 14-08 voor het laatst heeft laten horen dat we snel meer zouden horen van hem en de geluidsopnames
Is inmiddels alweer anderhalve week overheen gegaan zonder enig teken van leven van die kant, maar goed misschien is booster op vakantie. Wie weet...
Of hij is zich letterlijk doodgeschrokken van iets op de geluidstapes
Is dat chagerijn tegen mij gericht??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeen heeeeel klein pietebiete beetje dan
chagerijn
Rustig jongens, heb eens wat meer vertrouwenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:21 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vrees dat we niets meer horen
Wel tof dat je wat van je laat horen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef B00STER het volgende:
Ik mag dan geen geest zijn of PoolIk ben wel menselijk en mensen worden wel eens ziek, ik ben net anderhalve week goed ziek geweest en heb en derhalve weinig aan gedaan.
Have patience people en als je me niet gelooft.... blijf hier dan niet!!
* CiQNiZ Idd patience geinstalleerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef B00STER het volgende:
*Marietje ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:28 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
* CiQNiZ Idd patience geinstalleerd heeft
De ervaring leert dat je hier dan verkeerd zit...quote:
Ik heb geduldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De ervaring leert dat je hier dan verkeerd zit...
Steeds ongeloofwaardiger? Je bedoelt dat alleen het ter sprake brengen van geesten de boel nog niet ongeloofwaardig genoeg maakte?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is toch intussen al een maand geleden dat het volgende week morgen toch weer volgende week grote spectakel plaats zou vinden?
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.![]()
Hé, het was spanning en sensatie!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steeds ongeloofwaardiger? Je bedoelt dat alleen het ter sprake brengen van geesten de boel nog niet ongeloofwaardig genoeg maakte?
Toch blijf je terug komen, dus...quote:Steeds ongeloofwaardiger? Je bedoelt dat alleen het ter sprake brengen van geesten de boel nog niet ongeloofwaardig genoeg maakte?
Misschien moet je geen beloftesmaken die je niet na kan komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef B00STER het volgende:
Ik mag dan geen geest zijn of PoolIk ben wel menselijk en mensen worden wel eens ziek, ik ben net anderhalve week goed ziek geweest en heb en derhalve weinig aan gedaan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is toch intussen al een maand geleden dat het volgende week morgen toch weer volgende week grote spectakel plaats zou vinden?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hé, het was spanning en sensatie!![]()
Enge geluiden.![]()
Zien we TS ooit terug?![]()
Hoe goed kan hij video fotosoepen?![]()
Wat is de bron van zijn rare geluidjes, heeft hij een mug of een kat geknepen voor het juiste resultaat?![]()
Durft zijn zwager nu wel of niet in het spookrestaurant te overnachten?![]()
En na dat boze berichtje van jou durfde ik geen tvp meer neer te zetten dus dan maar zo.![]()
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef kibber het volgende:
[..]
Misschien moet je geen beloftesmaken die je niet na kan komen.![]()
Wat is dat nou?quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;
You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.
En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.
Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.
![]()
Ik zie, ik zie, ik zie; een B....een beledigd typje.. Uuuh, iemand die graag alle aandacht krijgt, allemaal positieve reactie's krijgt en plost, met veel bombarrie, de wereld verlaat wanneer de wereld niet meer om hem draait.quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
[..]
[..]
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;
You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.
En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.
Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.
![]()
Eenschquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:50 schreef _ThndR het volgende:
Ik ben het helemaal eens met kleinvogelijn.
En Booster, ik denk ook dat de hoax reacties nú pas beginnen te komen, nu je er op zo'n manier mee stopt, wat voor anderen lijkt als 'er onderuit komen'.
Om eerlijk te zijn hou ik nu ook hoax in mn achterhoofd, wat ik eerder nog niet heb gedaan bij deze topics. Vin het erg jammer, en ook niet helemaal cool dat je je zo laat beïnvloeden door de sceptici onder ons.
Precies! Ik begin er nu ook zo over te denken. En dat kan ook bijna niet anders! Als Booster echt dingen had gevonden had ie ze ons heus niet onthouden. Want kom op, wat is nou leuker dan de sceptici op dit forum aan het denken zetten? Overtuigen gaat het hier toch om? Die sceptici moeten er toch juist zijn om het interessant te houden? Vind het een beetje zwak om daarvoor weg te lopen als je echt iets gevonden hebt. Te zwak zelfs. Dus dit zal dan ook niet meer dan een hoax zijn, anders had Booster echt wel zn dingen afgemaakt om ons te overtuigen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahaha wat een mannetje joh....
hoog van de toren blazen, iedereen in spanning laten....
weken niets laten horen, dan komen er een paar kritische users
en gelijk heeft ie een mooi excuus om zn hoaxje weg te wuiven...
nou ik geloofde je wel een beetje, maar nu je t jezelf zo makkelijk maakt en opstapt...
STEEK JE ANTWOORD MAAR IN JE REET!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is dat nou?Haak je nou af omdat er een paar kritische users zijn?
Logisch toch dat er kritisch wordt gereageerd,we zijn niet allemaal goedgelovig.
Er zijn zoveel bedriegers op dit gebied. ....Dat blijkt nu wel weer.![]()
Idd, ik had er ook nog wel enigzins in gelooft ook al duurde het zo lang. En dat boostr ziek is geweest, ja dan begijp ik het ook wel dat je geen zin hebt om een website in elkaar te flansen. Maar kom dan iig met iets en bewijs het tegendeel. Laat dan zien dat er wel iets is gebeurt en dat je ook echt iets hebt opgevangen in dat restaurant. Zo eronderuit komen boort het vertrouwen van de mensen hier natuurlijk helemaal de grond in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:48 schreef BwennieBren het volgende:
@BOOSTER
Wat een dooddoener zeg! Ik had zeker nog wel vertrouwen in jou en de geluidsbestandjes (ik en nog wel andere posters hier) maar die heb je met t laatste antwoord van jou helemaal de grond in geboord en ben dan ook met het antwoord van kleinvogelijn helemaal eens.
Jammer hoor...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:48 schreef BwennieBren het volgende:
@BOOSTER
Wat een dooddoener zeg! Ik had zeker nog wel vertrouwen in jou en de geluidsbestandjes (ik en nog wel andere posters hier) maar die heb je met t laatste antwoord van jou helemaal de grond in geboord en ben dan ook met het antwoord van kleinvogelijn helemaal eens.
Jammer hoor...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:11 schreef SPK het volgende:
Sorry maar mn zwager is ziek
We kunnen dus vanavond niet Spoken in het restaurant
Ik probeer volgende week zondag wel, om BOOSTER de stuipen op zn lijf te jagen
Mijn nederige exuses
Met vriendelijke groeten
Spook
Ik vermoede het eigenlijk al maar aangezien er vooral mannen zijn hier... sorry.quote:
Wie is er nu hier de eikel??quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
Wat een ge-eikel weer, kunnen we nou echt niet het geduld opbrengen om BOOSTER de kans te geven om zijn bevindingen hier te posten. Het vergt nogal wat voor bereidingen en dat kost tijd en moeite. Ik kan me prima voorstellen dat hij er nu geen zin meer in heeft. Hulde hoor![]()
Specktakel? Een varken in een lift, da's een specktakelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Matige tvpquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:40 schreef Scorpie het volgende:
Matig einde van een matige TS die met matige middelen probeert om matig populair te worden...
Iedere McDonalds wordt in het weekeinde en op donderdagavond bevolkt door monsters. Sommigen dragen petjes, anderen hebben een matje+een herenhandtasje en er zijn er ook die oorringen dragen waar je mee kan hoelahoepenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:34 schreef CiQNiZ het volgende:
Jammer dat ik dat topic niet eerder wist... Dan had ik mee kunnen gaan en dan had ik het zelf wel online gezet.
Maarre... Weet er iemand anders anders nog een leuk haunted restaurant ofzo
Maar daar is verder niks mysterieus aan... Dus ook niet interessant. Dat weet iedereen toch alquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Iedere McDonalds wordt in het weekeinde en op donderdagavond bevolkt door monsters. Sommigen dragen petjes, anderen hebben een matje+een herenhandtasje en er zijn er ook die oorringen dragen waar je mee kan hoelahoepen
Tis op die momenten écht eng!
Staan er hier in Lelystad geen totempalen bij de McDonalds? Perfecte haunting plaats natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:14 schreef Daantke het volgende:
McDonalds Lelystad? Maargoed dat ik nooit naar de McDonalds hier![]()
Hm, da's ook weer zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:18 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Maar daar is verder niks mysterieus aan... Dus ook niet interessant. Dat weet iedereen toch al
De enige eikel in dit hele verhaal is Booster, maar ik had zoiets al wel verwacht.quote:
precies, een aandachtsgeel menneke die van smoezen aan elkaar hangt. En heel erg op z'n pikkie getrapt gaat lopen doen als er enige kritiek komt.quote:Natuurlijk vraagt goed werk tijd, ik denk dat veel mensen dit begrijpen en hiervoor best geduld op kunnen/willen brengen.
Wat mij betreft; er hoeft niet direct een mooi (eind) resultaat te liggen.
Jammer genoeg zorgt Booster er zelf voor dat ik ( en meerdere met me) niet geloof dat ik ooit een resultaat zie.
Vind jij zelf de smoesjes niet erg makkelijk en snel gemaakt?! Je werkt met je schoonbroer aan een spannend "project" en de avond daarvoor zuipt hij zich klem?
Hij is zelf ziek en laat een tijd niet meer zien. OOOO, als er vragen hierover worden gesteld is Booster een dag later plots weer goed genoeg om achter de pc. te kruipen.
Wat betreft zijn laatste reactie; het is niet de eerste keer dat hij op deze verongelijkte manier reageert wanneer er kritische opmerkingen worden gemaakt!
Maar geen nood...er kan altijd een nieuwe naam verzonnen worden waarmee zieltjes mee gewonnen kunnen worden.
Ik kan natuurlijk niet met zekerheid beoordelen of Booster geen spannende dingen ontdekt.
Ik kan wel met zekerheid zeggen dat hij op mij overkomt als een aandachts-geil geval die alleen een volgzame meute wil.
Maare....aandacht krijgt ie!![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
[..]
[..]
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website.
quote:Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
Nee, de enige die hier mensen teleur stelt ben jijquote:Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;
wat een ander ook al zei, lamaar, dat antwoord van jequote:En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.
![]()
booster kloonquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef comatix het volgende:
Nou Booster, of het een Hoax was of niet, ik begrijp in ieder geval dat je geen zin meer hebt om hier te posten met al dat commentaar. Probeer verder in toekomstige situaties gewoon een gladde rug op te zetten, want dit zal je blijven houden, ook op andere forums.
verrassendquote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
![]()
Booster, het altijd de schuld aan een ander geven is een erg onaantrekkelijke eigenschap!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
De mensen die zelfs ná mijn 'sluitpost' nog positief bleven krijgen (voor zover mogelijk) privé bericht van me.
Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet. Ik ga er zélf niet op in als je mij een kutmongool noemt en een reactie probeert uit te lokken door over mijn moeder te gaan praten als je op ditzelfde forum donald duck games aanbiedt
![]()
echt niet.
Hierna bezoek ik nog 1x dit topic én FOK om de mensen die er echt recht op hebben op te zoeken en hen de resultaten te sturen. Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)
Ik ben het duidelijk ontgroeid, ik wilde mijn bevindingen hier plaatsen en mijn dingen delen, echter konden sommigen (en helaas wel iets meer dan dat) zich niet beheersen om hun 'fake' opmerkingen voor zich te houden tot het resultaat daar was.
En als je dan reageert op hun posts, dán ineens hebben ze gelijk, dan ineens zeggen ze zie je wel, want dat is zoveel makkelijker dan iets onomstotelijks te weerleggen.
Nou peepz, now you'll never know. Ik plaats mijn bevindingen op een site en als ik merk (disclaimer) dat mijn link danwel links hier worden geplaatst haal ik de site m.i.v. onmiddelijk offline.
Niet omdat ik bang ben dat jullie verschrikkelijk maatschappelijk gewaardeerde meningen negatief zullen zijn, puur omdat jullie te nauwdenkend danwel ongeduldig waren....
Aan een ieder die hier dus een negatief bericht heeft gepost (ook al was je daarvoor positief) don't bother.
Met respect,
Kutmongool
Aan een ieder ander die wél een positief bericht heeft geplaatst en ik ken jullie namen, en indien je niet je persoonlijke gegevens op FOK! wilt neerzetten waar ik het grootste begrip voor opbreng, mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikt
Als dat zo is, waarom gedraag je je dan zo kinderachtig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet.
mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
De mensen die zelfs ná mijn 'sluitpost' nog positief bleven krijgen (voor zover mogelijk) privé bericht van me.
Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet. Ik ga er zélf niet op in als je mij een kutmongool noemt en een reactie probeert uit te lokken door over mijn moeder te gaan praten als je op ditzelfde forum donald duck games aanbiedt
![]()
echt niet.
Hierna bezoek ik nog 1x dit topic én FOK om de mensen die er echt recht op hebben op te zoeken en hen de resultaten te sturen. Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)
Ik ben het duidelijk ontgroeid, ik wilde mijn bevindingen hier plaatsen en mijn dingen delen, echter konden sommigen (en helaas wel iets meer dan dat) zich niet beheersen om hun 'fake' opmerkingen voor zich te houden tot het resultaat daar was.
En als je dan reageert op hun posts, dán ineens hebben ze gelijk, dan ineens zeggen ze zie je wel, want dat is zoveel makkelijker dan iets onomstotelijks te weerleggen.
Nou peepz, now you'll never know. Ik plaats mijn bevindingen op een site en als ik merk (disclaimer) dat mijn link danwel links hier worden geplaatst haal ik de site m.i.v. onmiddelijk offline.
Niet omdat ik bang ben dat jullie verschrikkelijk maatschappelijk gewaardeerde meningen negatief zullen zijn, puur omdat jullie te nauwdenkend danwel ongeduldig waren....
Aan een ieder die hier dus een negatief bericht heeft gepost (ook al was je daarvoor positief) don't bother.
Met respect,
Kutmongool
Aan een ieder ander die wél een positief bericht heeft geplaatst en ik ken jullie namen, en indien je niet je persoonlijke gegevens op FOK! wilt neerzetten waar ik het grootste begrip voor opbreng, mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikt
dit is echt hilarischquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
![]()
echt niet.
Met respect,
Kutmongool
Ik begrijp niet wat je op dit forum doet met dit soort uitspraken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef kibber het volgende:
oftewel, booster is een labiele kut mongool.
Maar dat was al duidelijk nadat zijn moeder was overleden en zijn zwager lam was...
Ik vind dat booster de kritiek geheel en al aan zichzelf te danken heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje jammer van de reacties van beide kanten eigenlijk. Aan de ene kant snap ik wel dat mensen denken dat b00ster de kluit belazert, aan de andere kant snap ik van b00ster wel dat ie er op deze manier geen zin meer in heeft.
Had graag de afloop nog willen lezen maar helaas.
Tja jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vind dat booster de kritiek geheel en al aan zichzelf te danken heeft.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja jammermaarja. Misschien dat b00ster toch nog zijn bevindingen hier neer kan zetten
?
keihard aanvallend ontkennen voordat de beschuldiging geuit is (buiten paar members) duidt meestal op een bekentenis. Vooral omdat booster nu post wat haaks is op zijn eerdere postings. Oftewel, hij heeft niksquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja jammermaarja. Misschien dat b00ster toch nog zijn bevindingen hier neer kan zetten
?
das ook weer waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
keihard aanvallend ontkennen voordat de beschuldiging geuit is (buiten paar members) duidt meestal op een bekentenis. Vooral omdat booster nu post wat haaks is op zijn eerdere postings. Oftewel, hij heeft niks
Het is niet echt slim om te provoceren, wanneer je zelf weet dat dit niet het geval is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet.
Lijkt me verstandig ... hopelijk kom je nog eens af van je negatieve en kinderlijke houding.quote:Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)
Goh, dat booster vriendjes heeft pleit wel voor hem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef Bog het volgende:
hallo iedereen, ik ben een goede vriend van booster
en het is echt jammer dat jullie zo stom deden
ik heb zijn resultaten gezien en gehoord en het is schokkend, om niet te zeggen, schokkend!
spoken bestaan
echt waar!
OOOOO, sorry. Ik was zo geschokt dat ik direct reageerde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef fruitig het volgende:
[..]
Goh, dat booster vriendjes heeft pleit wel voor hem.
Of pleit het niet voor jou?!
Maare... ( om ook weer eens lekker op kleuter niveau) te praten.
Wij deden niet stom, hij deed stom en jij doet nu ....?
![]()
heb je wel lang over nagedacht dan hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef fruitig het volgende:
[..]
OOOOO, sorry. Ik was zo geschokt dat ik direct reageerde.
Zag later dat je alleen grappig bent. Sorry![]()
quote:
haha, da's aardig..mij in het ootje nemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:28 schreef Bog het volgende:
[..]
heb je wel lang over nagedacht dan he
12 minuten maar liefst
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gelukkig heb ik nog afscheid van booster kunnen nemen....
hier ons laatste moment..... snik
[afbeelding]
Jézus wat ben jij een jaaaankerd zeg!! Jij moet wel een heel zwaar leven hebben!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
![]()
echt niet.
Met respect,
Kutmongool
doe niet zo triest!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef RijstNatie het volgende:
-
nicky die heb ik in me broekzak maargoed.. er staat heer geen hoerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
doe niet zo triest!
maar goed dat TS Nicky niet is, lucky basterd![]()
ja lijkt me wel wat! met een opgebaarde!quote:
Zit niet te zeiken, man, topic staat totaal niet in de weg en ts komt misschien er nog op terug. Als we lief zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan deze dicht? Ging nergens over en gaat nou over nog minder...
Nou was ik niet van plan om zijn kont te gaan likken nadat hij zich als een klein kind heeft gedragen maar ga je gang hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken, man, topic staat totaal niet in de weg en ts komt misschien er nog op terug. Als we lief zijn![]()
Kontlikken is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou was ik niet van plan om zijn kont te gaan likken nadat hij zich als een klein kind heeft gedragen maar ga je gang hoor...
Modjes, mag deze weg? Z'n moeder is een tijd terug overleden. Vind het sowieso geen gepaste reactie, maar op deze manier nog veel minder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef RijstNatie het volgende:
-
Doe eens normaal joh, idioot. Wat heeft zijn moeder hier nou mee te maken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef RijstNatie het volgende:
TS je moeder is een goedkope H**R
Ik zie geen enkele reden dit topic open te houden, er werd al niks nuttigs in gezegd en nu is het alleen nog maar na-zeveren over hoe triest BOOSTER is. Als je hem het voordeel van de twijfel geeft zou ik zeggen, mail hem, hier laat hij zijn kop niet meer zien als je hem moet geloven (quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kontlikken is ook weer zoietsMaar ik geef hem het voordeel van de twijfel, kleine moeite....Gelijk gaan lopen roepen dat het dicht moet is weer iets heel anders. Geduld, schoon en zaak enzo.
Ah, het welbekende gebrek aan tolerantie steekt weer de kop op.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:54 schreef diomedes het volgende:
-
quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:54 schreef diomedes het volgende:
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |