abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:17:38 #151
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41252255
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:

[..]

[..]

[..]

That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website.
verschrikkelijk veel werk..
quote:
Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
arme miskende ziel die je er bent, wat word jij onrechtvaardig behandeld hier
quote:
Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;

You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.
Nee, de enige die hier mensen teleur stelt ben jij
quote:
En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.

Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.

wat een ander ook al zei, lamaar, dat antwoord van je

edit: mijn taalgebruik een beetje aangepast

[ Bericht 3% gewijzigd door Marietje_34 op 29-08-2006 10:29:52 ]
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:41:13 #152
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_41252876
Jammer.. zit af en toe dit topic te checken en dat loopt het zo af...
No One Knows
pi_41259615
En dan vragen mensen zich nog wel eens af waarom ik zo sceptisch tegenover dit soort dingen sta .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41260168
Nou Booster, of het een Hoax was of niet, ik begrijp in ieder geval dat je geen zin meer hebt om hier te posten met al dat commentaar. Probeer verder in toekomstige situaties gewoon een gladde rug op te zetten, want dit zal je blijven houden, ook op andere forums.
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:34:37 #155
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41262213
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef comatix het volgende:
Nou Booster, of het een Hoax was of niet, ik begrijp in ieder geval dat je geen zin meer hebt om hier te posten met al dat commentaar. Probeer verder in toekomstige situaties gewoon een gladde rug op te zetten, want dit zal je blijven houden, ook op andere forums.
booster kloon
pi_41263608
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:

That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.

Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;

You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.

En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.

Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.

verrassend

Het is verder totaal niet nodig mijn reactie te verklaren, je draait het om en je reactie spreekt je eerdere postings zwaar tegen. Ik was beidewaj een van die mensen die wel vertrouwen in je had
pi_41278878
oftewel, booster is een labiele kut mongool.
Maar dat was al duidelijk nadat zijn moeder was overleden en zijn zwager lam was...
pi_41281203
Pfff eerste topic helemaal doorgelezen en nu hier en nog niks.. en dat andere topic is zelfs al van juli! Matig zeg... jammer dat dat ene jankgeluid het ook niet meer doet
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_41281217
Trouwens steeds dat "tvp" is ook verschrikkelijk irritant zeg!!!
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_41281456
De mensen die zelfs ná mijn 'sluitpost' nog positief bleven krijgen (voor zover mogelijk) privé bericht van me.

Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts .. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet. Ik ga er zélf niet op in als je mij een kutmongool noemt en een reactie probeert uit te lokken door over mijn moeder te gaan praten als je op ditzelfde forum donald duck games aanbiedt

echt niet.

Hierna bezoek ik nog 1x dit topic én FOK om de mensen die er echt recht op hebben op te zoeken en hen de resultaten te sturen. Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)

Ik ben het duidelijk ontgroeid, ik wilde mijn bevindingen hier plaatsen en mijn dingen delen, echter konden sommigen (en helaas wel iets meer dan dat) zich niet beheersen om hun 'fake' opmerkingen voor zich te houden tot het resultaat daar was.

En als je dan reageert op hun posts, dán ineens hebben ze gelijk, dan ineens zeggen ze zie je wel, want dat is zoveel makkelijker dan iets onomstotelijks te weerleggen.

Nou peepz, now you'll never know. Ik plaats mijn bevindingen op een site en als ik merk (disclaimer) dat mijn link danwel links hier worden geplaatst haal ik de site m.i.v. onmiddelijk offline.

Niet omdat ik bang ben dat jullie verschrikkelijk maatschappelijk gewaardeerde meningen negatief zullen zijn, puur omdat jullie te nauwdenkend danwel ongeduldig waren....

Aan een ieder die hier dus een negatief bericht heeft gepost (ook al was je daarvoor positief) don't bother.

Met respect,

Kutmongool

Aan een ieder ander die wél een positief bericht heeft geplaatst en ik ken jullie namen, en indien je niet je persoonlijke gegevens op FOK! wilt neerzetten waar ik het grootste begrip voor opbreng, mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikt

[ Bericht 36% gewijzigd door B00STER op 29-08-2006 03:51:02 ]
pi_41282636
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
De mensen die zelfs ná mijn 'sluitpost' nog positief bleven krijgen (voor zover mogelijk) privé bericht van me.

Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts .. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet. Ik ga er zélf niet op in als je mij een kutmongool noemt en een reactie probeert uit te lokken door over mijn moeder te gaan praten als je op ditzelfde forum donald duck games aanbiedt

echt niet.

Hierna bezoek ik nog 1x dit topic én FOK om de mensen die er echt recht op hebben op te zoeken en hen de resultaten te sturen. Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)

Ik ben het duidelijk ontgroeid, ik wilde mijn bevindingen hier plaatsen en mijn dingen delen, echter konden sommigen (en helaas wel iets meer dan dat) zich niet beheersen om hun 'fake' opmerkingen voor zich te houden tot het resultaat daar was.

En als je dan reageert op hun posts, dán ineens hebben ze gelijk, dan ineens zeggen ze zie je wel, want dat is zoveel makkelijker dan iets onomstotelijks te weerleggen.

Nou peepz, now you'll never know. Ik plaats mijn bevindingen op een site en als ik merk (disclaimer) dat mijn link danwel links hier worden geplaatst haal ik de site m.i.v. onmiddelijk offline.

Niet omdat ik bang ben dat jullie verschrikkelijk maatschappelijk gewaardeerde meningen negatief zullen zijn, puur omdat jullie te nauwdenkend danwel ongeduldig waren....

Aan een ieder die hier dus een negatief bericht heeft gepost (ook al was je daarvoor positief) don't bother.

Met respect,

Kutmongool

Aan een ieder ander die wél een positief bericht heeft geplaatst en ik ken jullie namen, en indien je niet je persoonlijke gegevens op FOK! wilt neerzetten waar ik het grootste begrip voor opbreng, mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikt
Booster, het altijd de schuld aan een ander geven is een erg onaantrekkelijke eigenschap!
Wanneer er een boel fokkers zijn die je, voor de tweede keer, negatief "beoordelen", is het misschien tijd om eens met zelfreflectie te starten. Dit gedrag zal je nl. niet alleen op FOK vertonen maar ook op andere plekken, in je contacten met anderen etc.
Nu reageer je niet alleen als een stampvoetende peuter maar ook als een "gevaarlijke" manipulator.
pi_41282700
quote:

Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts .. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet.
Als dat zo is, waarom gedraag je je dan zo kinderachtig?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41282729
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:01:24 #164
40875 Zaluki
His Contractor
pi_41282851
Jammer dat het zo moet eindigen, had graag meer over het resultaat willen horen/lezen en misschien wel zien.
Wetenschappelijk nog niet bewezen.
pi_41283356
quote:

echt niet.

Met respect,

Kutmongool

mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:07:54 #166
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41284483
quote:

echt niet.

Met respect,

Kutmongool

dit is echt hilarisch

wat doe jij zielig en verongelijkt, je hebt het zelfs in je hoofd gehaald om de fokkers die de euvele moed hadden om kritisch naar jou toe te zijn te 'straffen' door ze te 'onthouden' van jouw 'resultaten'
Wat denk je nou, geloof je nou echt dat je zo interessant bent en je zogenaamde onderzoekje?

Nogmaals, wb jouw 'bevindingen', NOT interested

edit: taalgebruik beetje aangepast

[ Bericht 2% gewijzigd door Marietje_34 op 29-08-2006 11:06:39 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:24:24 #167
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41284811
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef kibber het volgende:
oftewel, booster is een labiele kut mongool.
Maar dat was al duidelijk nadat zijn moeder was overleden en zijn zwager lam was...
Ik begrijp niet wat je op dit forum doet met dit soort uitspraken.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:38:18 #168
72709 StefSOFT-NL
Caravanshaker Nr. 1
pi_41285080
Dat je uberhaupt nog reageert joh.

Skeptici haal je niet over door ze geen resultaten aan te beiden en ook nog te zeggen dat het hun schuld is dat jij iedereen hier geen resultaten wilt laten zien. Ik vind je reacties inderdaad erg kinderachtig.
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:10:29 #170
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_41289489
Nou, ik was positief in het begin. Ik gun namelijk iedereen het voordeel van de twijfel.
Maar eerlijk gezegd vind ik je gedrag zo vreselijk kinderachtig, dat alle interesse in jouw "spookrestaurant' en je geluiden compleet verdwenen is.
Steek ze maar in een plaats waar de zon niet schijnt.
Wat een labiel gedrag vertoon jij hier.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:41:58 #171
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41290402
Beetje jammer van de reacties van beide kanten eigenlijk. Aan de ene kant snap ik wel dat mensen denken dat b00ster de kluit belazert, aan de andere kant snap ik van b00ster wel dat ie er op deze manier geen zin meer in heeft.
Had graag de afloop nog willen lezen maar helaas.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:44:47 #172
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_41290475
'Als jullie me niet meer presten krijgen jullie een snoepje..'

Nogmaals; wat een zwak einde
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:48:25 #173
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290566
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje jammer van de reacties van beide kanten eigenlijk. Aan de ene kant snap ik wel dat mensen denken dat b00ster de kluit belazert, aan de andere kant snap ik van b00ster wel dat ie er op deze manier geen zin meer in heeft.
Had graag de afloop nog willen lezen maar helaas.
Ik vind dat booster de kritiek geheel en al aan zichzelf te danken heeft.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:58:07 #174
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41290864
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik vind dat booster de kritiek geheel en al aan zichzelf te danken heeft.
Tja jammer maarja. Misschien dat b00ster toch nog zijn bevindingen hier neer kan zetten ?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:01:12 #175
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41290960
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tja jammer maarja. Misschien dat b00ster toch nog zijn bevindingen hier neer kan zetten ?

ik geloof er geen zak van, dat ie op onderzoek is uitgeweest. Daarbij ben ik niet meer geinteresseerd
pi_41291011
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

keihard aanvallend ontkennen voordat de beschuldiging geuit is (buiten paar members) duidt meestal op een bekentenis. Vooral omdat booster nu post wat haaks is op zijn eerdere postings. Oftewel, hij heeft niks
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:19:09 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41291550
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

keihard aanvallend ontkennen voordat de beschuldiging geuit is (buiten paar members) duidt meestal op een bekentenis. Vooral omdat booster nu post wat haaks is op zijn eerdere postings. Oftewel, hij heeft niks
das ook weer waar
pi_41299015
quote:

.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet.
Het is niet echt slim om te provoceren, wanneer je zelf weet dat dit niet het geval is.
quote:
Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)
Lijkt me verstandig ... hopelijk kom je nog eens af van je negatieve en kinderlijke houding.
pi_41302788
Als rene verstandig is, zegt hij gewoon eerlijk dat hij niets gevonden heeft,in plaats ven er zo omheen te draaien.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:36:39 #180
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_41303582
hallo iedereen, ik ben een goede vriend van booster
en het is echt jammer dat jullie zo stom deden
ik heb zijn resultaten gezien en gehoord en het is schokkend, om niet te zeggen, schokkend!
spoken bestaan
echt waar!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:37:01 #181
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_41303595
ohnee
toch niet
pi_41304132
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef Bog het volgende:
hallo iedereen, ik ben een goede vriend van booster
en het is echt jammer dat jullie zo stom deden
ik heb zijn resultaten gezien en gehoord en het is schokkend, om niet te zeggen, schokkend!
spoken bestaan
echt waar!
Goh, dat booster vriendjes heeft pleit wel voor hem.
Of pleit het niet voor jou?!

Maare... ( om ook weer eens lekker op kleuter niveau) te praten.
Wij deden niet stom, hij deed stom en jij doet nu ....?
pi_41304212
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef fruitig het volgende:

[..]

Goh, dat booster vriendjes heeft pleit wel voor hem.
Of pleit het niet voor jou?!

Maare... ( om ook weer eens lekker op kleuter niveau) te praten.
Wij deden niet stom, hij deed stom en jij doet nu ....?
OOOOO, sorry. Ik was zo geschokt dat ik direct reageerde.
Zag later dat je alleen grappig bent. Sorry
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:55:38 #184
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_41304455
Tsja, anticlimax inderdaad.

Ik bedoel, ik ben geen TRU-user, geen scepticus, geen bovennatuurlijk persoon, niks van dat alles. Kwam per toeval het topic tegen, uit nieuwsgierigheid gelezen en uit nieuwsgierigheid blijven wachten. Ik geloof niet echt in spoken ofzo, maar ik was wel benieuwd wat er nu te horen en/of te zien was.

Ik heb ook het andere topic van Booster meegekregen en daar ging het ook al zo enorm off topic. Booster zou moeten leren zich niet te druk te maken om mensen met een andere mening, die mensen te negeren en zich te richten op de mensen die het allemaal wel goed bedoelen. En dat lijkt mij een meerderheid in TRU.

Ik ben niet zo van de persoonlijke communicatie, dus dan houd het hier op voor mij waarschijnlijk. Jammer dan
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:28:42 #185
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_41305908
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef fruitig het volgende:

[..]

OOOOO, sorry. Ik was zo geschokt dat ik direct reageerde.
Zag later dat je alleen grappig bent. Sorry
heb je wel lang over nagedacht dan he
12 minuten maar liefst
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:48:31 #186
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_41306745
quote:
-verhaal-

Met respect,

Kutmongool
BOOSTER is boos!

*hard wegrent uit topique

[ Bericht 8% gewijzigd door BwennieBren op 29-08-2006 22:01:28 ]
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:53:50 #187
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41306975
gelukkig heb ik nog afscheid van booster kunnen nemen....
hier ons laatste moment..... snik

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_41307106
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:28 schreef Bog het volgende:

[..]

heb je wel lang over nagedacht dan he
12 minuten maar liefst
haha, da's aardig..mij in het ootje nemen.
( snif, zal ik maar beledigd bootsers reageren?)
pi_41309797
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gelukkig heb ik nog afscheid van booster kunnen nemen....
hier ons laatste moment..... snik

[afbeelding]

je ziet er leuk uit, neuken?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:11:27 #190
54830 FunnyValentine
Wat kijk je nou?
pi_41310521
quote:

echt niet.

Met respect,

Kutmongool

Jézus wat ben jij een jaaaankerd zeg!! Jij moet wel een heel zwaar leven hebben!!!

Pleurt die site nou maar online, dan kunnen we het daar over hebben en niet over jouw absentie, want dat is al met al hartstikke offtopic.
... Do you know how a lost heart feels - The thought of reminiscing - And how lips that taste of tears - Lose their taste for kissing ...
pi_41310667
-

[ Bericht 100% gewijzigd door NorthernStar op 02-09-2006 18:05:05 ]
Nothing to see here, carry on
pi_41310744
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef RijstNatie het volgende:
-
doe niet zo triest!

maar goed dat TS Nicky niet is, lucky basterd

[ Bericht 5% gewijzigd door NorthernStar op 02-09-2006 18:04:10 ]
pi_41311063
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

doe niet zo triest!

maar goed dat TS Nicky niet is, lucky basterd
nicky die heb ik in me broekzak maargoed.. er staat heer geen hoer
Nothing to see here, carry on
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:24:26 #194
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41311160
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

je ziet er leuk uit, neuken?
ja lijkt me wel wat! met een opgebaarde!
ik weet nog een leuk restaurantje in Leliestad....
Oohnee laat maar, ik hoor net dat ze dicht zijn...
zit al dagen daar iemand te janken in een hoekje ... dat zn bal lek is
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_41312097
Booster, plaats je ervaringen gewoon hier. Scheit aan wat ze ervan denken. Door geen ervaringen te plaatsen trek je juist mensen aan die je niet geloven. In je eigen tijd en wanneer het mogelijk is natuurlijk. Laat je niet opjagen en voel je vooral niet verplicht om te reageren op dat waar je niet op wilt reageren.

Ik hoop nog steeds dat je de moeite wilt doen om het hier in dit topic te plaatsen. Er zijn zat lurkers die WEL willen weten wat er gaat gebeuren. Houdt dat in je achterhoofd
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41312099
Kan deze dicht? Ging nergens over en gaat nou over nog minder...
pi_41312162
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan deze dicht? Ging nergens over en gaat nou over nog minder...
Zit niet te zeiken, man, topic staat totaal niet in de weg en ts komt misschien er nog op terug. Als we lief zijn
Only Human
pi_41312282
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:

[..]

Zit niet te zeiken, man, topic staat totaal niet in de weg en ts komt misschien er nog op terug. Als we lief zijn
Nou was ik niet van plan om zijn kont te gaan likken nadat hij zich als een klein kind heeft gedragen maar ga je gang hoor...
pi_41312440
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou was ik niet van plan om zijn kont te gaan likken nadat hij zich als een klein kind heeft gedragen maar ga je gang hoor...
Kontlikken is ook weer zoiets Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel, kleine moeite....Gelijk gaan lopen roepen dat het dicht moet is weer iets heel anders. Geduld, schoon en zaak enzo.
Only Human
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:07:32 #200
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_41317447
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef RijstNatie het volgende:
-
Modjes, mag deze weg? Z'n moeder is een tijd terug overleden. Vind het sowieso geen gepaste reactie, maar op deze manier nog veel minder.

[ Bericht 5% gewijzigd door NorthernStar op 02-09-2006 18:04:48 ]
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')