quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
[..]
[..]
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website.
quote:Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
Nee, de enige die hier mensen teleur stelt ben jijquote:Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;
You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.
wat een ander ook al zei, lamaar, dat antwoord van jequote:En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.
Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.
![]()
booster kloonquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef comatix het volgende:
Nou Booster, of het een Hoax was of niet, ik begrijp in ieder geval dat je geen zin meer hebt om hier te posten met al dat commentaar. Probeer verder in toekomstige situaties gewoon een gladde rug op te zetten, want dit zal je blijven houden, ook op andere forums.
verrassendquote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;
You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.
En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.
Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.
![]()
Booster, het altijd de schuld aan een ander geven is een erg onaantrekkelijke eigenschap!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
De mensen die zelfs ná mijn 'sluitpost' nog positief bleven krijgen (voor zover mogelijk) privé bericht van me.
Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet. Ik ga er zélf niet op in als je mij een kutmongool noemt en een reactie probeert uit te lokken door over mijn moeder te gaan praten als je op ditzelfde forum donald duck games aanbiedt
![]()
echt niet.
Hierna bezoek ik nog 1x dit topic én FOK om de mensen die er echt recht op hebben op te zoeken en hen de resultaten te sturen. Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)
Ik ben het duidelijk ontgroeid, ik wilde mijn bevindingen hier plaatsen en mijn dingen delen, echter konden sommigen (en helaas wel iets meer dan dat) zich niet beheersen om hun 'fake' opmerkingen voor zich te houden tot het resultaat daar was.
En als je dan reageert op hun posts, dán ineens hebben ze gelijk, dan ineens zeggen ze zie je wel, want dat is zoveel makkelijker dan iets onomstotelijks te weerleggen.
Nou peepz, now you'll never know. Ik plaats mijn bevindingen op een site en als ik merk (disclaimer) dat mijn link danwel links hier worden geplaatst haal ik de site m.i.v. onmiddelijk offline.
Niet omdat ik bang ben dat jullie verschrikkelijk maatschappelijk gewaardeerde meningen negatief zullen zijn, puur omdat jullie te nauwdenkend danwel ongeduldig waren....
Aan een ieder die hier dus een negatief bericht heeft gepost (ook al was je daarvoor positief) don't bother.
Met respect,
Kutmongool
Aan een ieder ander die wél een positief bericht heeft geplaatst en ik ken jullie namen, en indien je niet je persoonlijke gegevens op FOK! wilt neerzetten waar ik het grootste begrip voor opbreng, mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikt
Als dat zo is, waarom gedraag je je dan zo kinderachtig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet.
mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
De mensen die zelfs ná mijn 'sluitpost' nog positief bleven krijgen (voor zover mogelijk) privé bericht van me.
Ik hoop dat de rest nu nog steeds zo blij is met hun posts.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet. Ik ga er zélf niet op in als je mij een kutmongool noemt en een reactie probeert uit te lokken door over mijn moeder te gaan praten als je op ditzelfde forum donald duck games aanbiedt
![]()
echt niet.
Hierna bezoek ik nog 1x dit topic én FOK om de mensen die er echt recht op hebben op te zoeken en hen de resultaten te sturen. Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)
Ik ben het duidelijk ontgroeid, ik wilde mijn bevindingen hier plaatsen en mijn dingen delen, echter konden sommigen (en helaas wel iets meer dan dat) zich niet beheersen om hun 'fake' opmerkingen voor zich te houden tot het resultaat daar was.
En als je dan reageert op hun posts, dán ineens hebben ze gelijk, dan ineens zeggen ze zie je wel, want dat is zoveel makkelijker dan iets onomstotelijks te weerleggen.
Nou peepz, now you'll never know. Ik plaats mijn bevindingen op een site en als ik merk (disclaimer) dat mijn link danwel links hier worden geplaatst haal ik de site m.i.v. onmiddelijk offline.
Niet omdat ik bang ben dat jullie verschrikkelijk maatschappelijk gewaardeerde meningen negatief zullen zijn, puur omdat jullie te nauwdenkend danwel ongeduldig waren....
Aan een ieder die hier dus een negatief bericht heeft gepost (ook al was je daarvoor positief) don't bother.
Met respect,
Kutmongool
Aan een ieder ander die wél een positief bericht heeft geplaatst en ik ken jullie namen, en indien je niet je persoonlijke gegevens op FOK! wilt neerzetten waar ik het grootste begrip voor opbreng, mail me at badrrr@gmail.com een compleet in 4 fases anoniem opgesteld fictief e-mail adres wat puur en alleen voor dit zal worden gebruikt
dit is echt hilarischquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
![]()
echt niet.
Met respect,
Kutmongool
Ik begrijp niet wat je op dit forum doet met dit soort uitspraken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef kibber het volgende:
oftewel, booster is een labiele kut mongool.
Maar dat was al duidelijk nadat zijn moeder was overleden en zijn zwager lam was...
Ik vind dat booster de kritiek geheel en al aan zichzelf te danken heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
Beetje jammer van de reacties van beide kanten eigenlijk. Aan de ene kant snap ik wel dat mensen denken dat b00ster de kluit belazert, aan de andere kant snap ik van b00ster wel dat ie er op deze manier geen zin meer in heeft.
Had graag de afloop nog willen lezen maar helaas.
Tja jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vind dat booster de kritiek geheel en al aan zichzelf te danken heeft.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja jammermaarja. Misschien dat b00ster toch nog zijn bevindingen hier neer kan zetten
?
keihard aanvallend ontkennen voordat de beschuldiging geuit is (buiten paar members) duidt meestal op een bekentenis. Vooral omdat booster nu post wat haaks is op zijn eerdere postings. Oftewel, hij heeft niksquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja jammermaarja. Misschien dat b00ster toch nog zijn bevindingen hier neer kan zetten
?
das ook weer waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
keihard aanvallend ontkennen voordat de beschuldiging geuit is (buiten paar members) duidt meestal op een bekentenis. Vooral omdat booster nu post wat haaks is op zijn eerdere postings. Oftewel, hij heeft niks
Het is niet echt slim om te provoceren, wanneer je zelf weet dat dit niet het geval is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
.. en echt digitale tekstschrijvertjes, probeer zo HARD als je kunt... je teksten raken me niet.
Lijkt me verstandig ... hopelijk kom je nog eens af van je negatieve en kinderlijke houding.quote:Daarna is mijn FOK! avontuur na wat jaren over. (op disclaimer na)
Goh, dat booster vriendjes heeft pleit wel voor hem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef Bog het volgende:
hallo iedereen, ik ben een goede vriend van booster
en het is echt jammer dat jullie zo stom deden
ik heb zijn resultaten gezien en gehoord en het is schokkend, om niet te zeggen, schokkend!
spoken bestaan
echt waar!
OOOOO, sorry. Ik was zo geschokt dat ik direct reageerde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef fruitig het volgende:
[..]
Goh, dat booster vriendjes heeft pleit wel voor hem.
Of pleit het niet voor jou?!
Maare... ( om ook weer eens lekker op kleuter niveau) te praten.
Wij deden niet stom, hij deed stom en jij doet nu ....?
![]()
heb je wel lang over nagedacht dan hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef fruitig het volgende:
[..]
OOOOO, sorry. Ik was zo geschokt dat ik direct reageerde.
Zag later dat je alleen grappig bent. Sorry![]()
quote:
haha, da's aardig..mij in het ootje nemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:28 schreef Bog het volgende:
[..]
heb je wel lang over nagedacht dan he
12 minuten maar liefst
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gelukkig heb ik nog afscheid van booster kunnen nemen....
hier ons laatste moment..... snik
[afbeelding]
Jézus wat ben jij een jaaaankerd zeg!! Jij moet wel een heel zwaar leven hebben!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:38 schreef B00STER het volgende:
![]()
echt niet.
Met respect,
Kutmongool
doe niet zo triest!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef RijstNatie het volgende:
-
nicky die heb ik in me broekzak maargoed.. er staat heer geen hoerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
doe niet zo triest!
maar goed dat TS Nicky niet is, lucky basterd![]()
ja lijkt me wel wat! met een opgebaarde!quote:
Zit niet te zeiken, man, topic staat totaal niet in de weg en ts komt misschien er nog op terug. Als we lief zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan deze dicht? Ging nergens over en gaat nou over nog minder...
Nou was ik niet van plan om zijn kont te gaan likken nadat hij zich als een klein kind heeft gedragen maar ga je gang hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken, man, topic staat totaal niet in de weg en ts komt misschien er nog op terug. Als we lief zijn![]()
Kontlikken is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou was ik niet van plan om zijn kont te gaan likken nadat hij zich als een klein kind heeft gedragen maar ga je gang hoor...
Modjes, mag deze weg? Z'n moeder is een tijd terug overleden. Vind het sowieso geen gepaste reactie, maar op deze manier nog veel minder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:14 schreef RijstNatie het volgende:
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |