Ouija bord bedoel je en dan moet je je sessie wel goed afsluiten want ik zag gisteren op TV dat als je dat niet doet er een demon in deze wereld kan blijven steken.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef deGVR het volgende:
Misschien moet je ook een Oujji-bord (hoe schrijf je dat?) meenemen.
Als er geesten zijn die willen communiceren geef je ze daarmee direct een handig middel.
(zoiets als een flesje wijn meenemen bij nog-levenden)
En die komt er!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:57 schreef diomedes het volgende:
Er was niets zaterdagnacht, het zou zondag zijn.
Of je leest gewoon vanaf je laatst gelezen post![]()
Anyway. Jammer dat 2 van die moddergooiers de boel verziekt hebben, ik kijk in iedergeval uit naar de volgende poging.
En heb je gelijk in, en dit is het laatste wat ik erover zeg, voor ie hier weer verder gaat. Het topic is gesloten en op mijn eigen verzoek. Niet lullig tegen jou bedoeld hoor, maar ik had een 'zwak' moment, schreef het en besloot het te delen. Eerste én laatste keer.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef mazaru het volgende:
Je moet dat soort reakties maar zien als een les.
Als er iets is wat je echt diep van binnen raakt, maak er dan nooit een topic over op Fok, of op wat voor ander forum dan ook.
Praat er met vrienden en familie over, maar geef je hier niet bloot.
Sommige mensen hebben nou eenmaal te weinig levenservaring om zich in dat soort situaties in te leven.
De reakties die je kreeg in dat topic, strooiden alleen maar zout in je wond.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.![]()
Gewoon een volgende keer hier doen, zoals je ziet leven mensen hier met je meequote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
En heb je gelijk in, en dit is het laatste wat ik erover zeg, voor ie hier weer verder gaat. Het topic is gesloten en op mijn eigen verzoek. Niet lullig tegen jou bedoeld hoor, maar ik had een 'zwak' moment, schreef het en besloot het te delen. Eerste én laatste keer.
Voeg me liever tussen de doden, stuk vriendelijker(op users als jij na natuurlijk! bedankt voor de steun)
Dat vind ik lief, maar dit is nou niet het eerste forum waar ik aan dacht gezien het onderwerp. Alhoewel nu je het zegt, het me natuurlijk veel duidelijker is dat mensen er hier inderdaad meer voor open staan.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gewoon een volgende keer hier doen, zoals je ziet leven mensen hier met je mee![]()
hey daar hebben we de gastheerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Booster dit is een puberforum voornamelijk, met puber reactie's
Dit? of psychologie? want persoonlijk word ik hier fijner behandeld met mijn 29 jaar dan in dat andere forum.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Booster dit is een puberforum voornamelijk, met puber reactie's
Ik bedoelde dit meer algemeen,niet specifiek dit gedeelte dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit? of psychologie? want persoonlijk word ik hier fijner behandeld met mijn 29 jaar dan in dat andere forum.
maar bij voorbaat, ik wil de discussie niet opnieuw beginnen, de vorige heeft me meer gesloopt dan ik ooit had gedacht dat een stom internetforum (met alle respect) kon veroorzaken.
ach ik heb er veel aangehad in het verleden en nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit meer algemeen,niet specifiek dit gedeelte dus
Ga eens langs een opticiën, ik gok zelf een -drietje. dan is het net zo wazig dat je het grote geheel niet zietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef kibber het volgende:
wazig gebeuren...
Zegt dat wat over jou of over je broertjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:19 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
ik ben idd zo'n type'tje dat al schrikt als mijn broer uit de badkamer komt!
Dappere, onderzoek moet onpartijdig en onafhankelijk zijn. Jij gaat er al in met een mening en wil daar 'bewijs' bij verzamelen. Nog sterker... als je je bewijs eenmaal hebt, heb je al grootse plannen voor de toekomst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:48 schreef B00STER het volgende:
Ik zal mijn diepere bedoeling achter dit projectje toelichten. Mocht dit nou gaan lukken (en ik geef heus niet op na 1x), dan wil ik een bedrijf/stichting/groep oprichten die dit soort gevallen in Nederland documenteert. Oftewel gewoon keihard bewijs verzamelen.
Daar subsidie voor zoeken.
Daar zoek in dan tzt een groepje mensen voor die daar én de tijd en de professie voor hebben. Technici (daar ben ik er dus 1 van) Helderzienden op verschillende vlakken, maar ook skeptici. Een soort 'Ghostbusters'.
Dit wil ik al heel lang, maar heb nu besloten het te gaan doen, dus als er mensen zijn die zich aangesproken voelen op bovenstaand verhaal, meld je! hier in dit topic, via mijn e-mail of msn in mijn profiel en we kijken wat we gaan doen.
Maak je geen zorgen, ik heb ook een fulltime baan, dus daar zullen de tijden netjes op worden aangepast.
Dus who's with me?
Absolutely.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef whosvegas het volgende:
Gaat onze gostbuster aankomende zondag nog een poging wagen
zondag toch pas?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:11 schreef opgebaarde het volgende:
je hebt al wat gefilmd? Omg dit is mijn hardste tvp die ik er in mijn tot nu toe korte carriere uitgeknald heb.
Dan ga ik er fysiek een nacht zitten ja, woensdag overdag heb ik er al 3 'webcam' achtige camera's geplaatst en wat neumanns en de uitkomst daarvan 24/7 laten opnemen hier vanaf mijn computer.quote:
Echt fijn dat je er moreel bij bent, dat meen ik. Maar zouden er ook mensen kunnen reageren met een uitleg van wat ik hier hoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:54 schreef endr0me het volgende:
tvp
Ja weet ik, maar ik 60% van alle posts hier waren TVP's dus ben benieuwd wat er na maandag gebeurtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:23 schreef got.rice het volgende:
tvp = terug vind post, topic komt dan in je myat te staan zodat je hem makkelijker kan terugvinden
Wat is dat precies voor geluidsbestand?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik 60% van alle posts hier waren TVP's dus ben benieuwd wat er na maandag gebeurt
Oh echt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef kleinvogelijn het volgende:
Enne...Hoop alleen niet dat je ons in de maling neemt net als dat stel (hoe heet dat topic ook weer) met dat verhaal over die plek in een bos ergens vlak bij België, waar geheimzinnige kabels lagen, hekken omheen stonden en wagens af en aan reden....Was toen helemaal in de ban en zwaar teleurgesteld toen bleek dat het niet echt was!!!
Gewoon... verfieren en uitzoeken. Dan blijkt vaak dat er niets is of dat er weer eens wat gewone 'feiten' worden verdraaid, aangedikt en opgeklopt. Wat gingen jullie ook al weer doen in dat restaurant ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Veroniek het volgende:
Oh echt?![]()
Hoe zijn ze erachter gekomen dat het niet waar was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |