Absolutely.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef whosvegas het volgende:
Gaat onze gostbuster aankomende zondag nog een poging wagen
zondag toch pas?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:11 schreef opgebaarde het volgende:
je hebt al wat gefilmd? Omg dit is mijn hardste tvp die ik er in mijn tot nu toe korte carriere uitgeknald heb.
Dan ga ik er fysiek een nacht zitten ja, woensdag overdag heb ik er al 3 'webcam' achtige camera's geplaatst en wat neumanns en de uitkomst daarvan 24/7 laten opnemen hier vanaf mijn computer.quote:
Echt fijn dat je er moreel bij bent, dat meen ik. Maar zouden er ook mensen kunnen reageren met een uitleg van wat ik hier hoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:54 schreef endr0me het volgende:
tvp
Ja weet ik, maar ik 60% van alle posts hier waren TVP's dus ben benieuwd wat er na maandag gebeurtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:23 schreef got.rice het volgende:
tvp = terug vind post, topic komt dan in je myat te staan zodat je hem makkelijker kan terugvinden
Wat is dat precies voor geluidsbestand?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik 60% van alle posts hier waren TVP's dus ben benieuwd wat er na maandag gebeurt
Oh echt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef kleinvogelijn het volgende:
Enne...Hoop alleen niet dat je ons in de maling neemt net als dat stel (hoe heet dat topic ook weer) met dat verhaal over die plek in een bos ergens vlak bij België, waar geheimzinnige kabels lagen, hekken omheen stonden en wagens af en aan reden....Was toen helemaal in de ban en zwaar teleurgesteld toen bleek dat het niet echt was!!!
Gewoon... verfieren en uitzoeken. Dan blijkt vaak dat er niets is of dat er weer eens wat gewone 'feiten' worden verdraaid, aangedikt en opgeklopt. Wat gingen jullie ook al weer doen in dat restaurant ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Veroniek het volgende:
Oh echt?![]()
Hoe zijn ze erachter gekomen dat het niet waar was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |