Eensch.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
jammer dat er vanacht ook niks gebeurd.
Heyyy jullie hadden er al eentje geopendquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
Toch geloof ik dat er nog een reactie van hem gaat komen. Potvolblommekes![]()
Heyquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heyyy jullie hadden er al eentje geopend![]()
![]()
OEPSquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:55 schreef Kroekiepoes het volgende:
* gaat toch ook maar mee zitten wachten![]()
Als is t alleen maar om zn gedicht dat ik wel mooi vond![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:35 schreef Deetch het volgende:
Zet je bij je geluidbits ook even erbij hoeveel je je ruis versterkt hebt totdat je er iets in leek te horen. Of beter nog, plaats ook de originele soundfiles.
nee, ik ben niet sceptisch, alleen nieuwsgierig op een wetenschappelijke manier
Ikke ook... maar waarschijnlijk om andere redenen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:40 schreef B00STER het volgende:
Ik heb DIEP respect voor de mensen die er in bleven geloven
Mooi. Niet in dienst van Skepsis, maar wel kritisch ten opzichte van alles waar jij mee gaat komen. We zijn er allemaal klaar voor, dus brand los.quote:Voor de FOK!ers die in het vorige topic schreven alsof ze in dienst waren bij stichting skepsis en die nu zullen zeggen 'yo dude gisteren zei je nog het zal snel zijn'. Ja ik was er toen ook al geweest, ook al 2x, maar nu heb ik enkele dingen gevonden op de opnames die ik heb gemaakt, waardoor ik weet dat de uitkomst het delen waard is.
Als geinteresseerde FOK!/TRU poster door alle topics kijken om te zien wat er speelt. Als je er toch al in gelooft, waarom doe je dan nog zoveel moeite om 's nachts in een restaurantje naar spoken te gaan luisteren ?quote:Ik ben momenteel bezig met het maken van een speciale projectpagina en binnen 5 dagen max (ik moet nog zoveel tapes inlezen, scannen, checken en uitsnijden) geef ik hier de link daarnaartoe (en dan maar hopen dat ie niet door mods wordt verwijderd). Ik doe dat niet hier, omdat het me teveel werk is ALLES hiernaartoe te linken.
Voor nu zeg ik in ieder geval ik heb mijn antwoord en het 'antwoord' is een stuk indrukwekkender dan wat ik hiervoor als mp3 heb gepost. Dus als je echt overwhelming things wil horen, stay tuned zou ik zeggen.
Tot slot, voor alle 'ongelovigen' die mij afschetsten als een bedrieger.Wat DOE je hier als je er niet in gelooft.
Oeps... teer zieltje ? Ben wel benieuwd waarom je zo gebeten reageert op het moment dat iemand anders je vraagt uit te leggen waar je mee bezig bent.quote:Wat win ik ermee om 2 weken populair te zijn om iets wat volgens jullie niet bestaat om later toe te geven dat het onzin was en compleet afgemaakt te worden? (wetende dat ik al sinds 2003 op FOK! actief ben.) Als ik om aandacht verlegen zit kijk ik op dit tijdstip wel naar SBS6
Heb ik ook al gezegd in het vorige topic. Wat het ook is, ik schat de kansen dat het een geest is niet bijzonder hoog inquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb net dat geluidsfragmentje gehoord,dat lijkt wel gewoon een kat die zit te janken.![]()
Als katten ruzie maken hoor je ook dat langgerekte geluid.
'Spook' restaurantquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:32 schreef G-Mart het volgende:
Iemand nog een directe link naar dat geluidsbestand? Ik kan het niet echt gemakkelijk vinden in het vorige topic en ik denk dat veel mensen pas bij dit topic inhaken
Ik schrok me rot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:12 schreef ReadMe het volgende:
Boe.
quote:
Je wordt bedankt, nou ben ik weer wakkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef kleinvogelijn het volgende:
We wachten in spanning af...... duurt het nog lang?
Het is gewoon een jankende kat hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:10 schreef Poogie het volgende:
heb oppervlakkig gelezen waar het over gaat, maar klinkt wel erg spannend, ik lees ook zo af en toe mee
dat geluidje klinkt inderdaad toch wel angstaanjagend![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou ik ben toch erg benieuwd nu.........
come on with the soundssss
He Ratelslangetjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is gewoon een jankende kat hoor.
Jeetje,iedereen (bijna iedereen) hoort iets ''angstaanjagends''.Als iemand huilt hoor je echt niet dat langgerekte geluid.
Dat geluidsfragment is gewoon kattengejank.Ik herken het meteen aangezien ik veel met katten te maken heb.
Hoi Circle.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Circle het volgende:
[..]
He Ratelslangetje, nu haal je voor B00STER alle fun uit zijn spokenjacht. Hij dacht nog met een sterk verhaal te komen en blijkt zijn spook een kat te zijn. Ben het wel met je eens, trouwens
![]()
Doei
( )
Je gaat ons nu toch niet vertellen dat je ook weet hoe die kat heet die B00STER heeft opgenomen ? Zou wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi verhaal zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Luister eerst naar het kattengejank, en dan naar het fragment van B00STER.
http://www.kessels.com/CatSounds/cat6.au
http://www.stagexs.nl/fokgp/gp1.mp3![]()
Helaas..mijn glazen bol doet t niet meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef Circle het volgende:
[..]
Je gaat ons nu toch niet vertellen dat je ook weet hoe die kat heet die B00STER heeft opgenomen ? Zou wel een heeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi verhaal zijn![]()
Een kat die met bierfusten gooit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Circle het volgende:
[..]
He Ratelslangetje, nu haal je voor B00STER alle fun uit zijn spokenjacht. Hij dacht nog met een sterk verhaal te komen en blijkt zijn spook een kat te zijn. Ben het wel met je eens, trouwens
![]()
Doei
( )
anders gebruik je gewoon de bookmark functie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:07 schreef Gebleekte het volgende:
TVP'tje dan maar weer
en dat is vijfquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:40 schreef B00STER het volgende:
Ik ben momenteel bezig met het maken van een speciale projectpagina en binnen 5 dagen max (ik moet nog zoveel tapes inlezen, scannen, checken en uitsnijden) geef ik hier de link daarnaartoe
ik had ook al gekeken wanneer die site er nou zou zijnquote:
Ik ga nou toch ook mijn twijfels krijgenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn de kolere spoken al boven water inmiddels
Ik heb nog maar geen Slime besteld, het lijkt op een hoaxquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga nou toch ook mijn twijfels krijgen
topic lezen kan best handig zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Aangezien ik in Lelystad woon wil ik me best mengen in zijn "team" en naar dat restaurant gaan (in Lelystad dus). En dan wil ik wel beslissen of ie geloofwaardig is of niet
Nog een keer bedoel ik. Ik geloof niks tot ik het met eigen ogen heb gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
topic lezen kan best handig zijn![]()
hij is er allang geweest en zou eea allang online hebben gezet voor ons nieuwsgierigen. Maar tot nu toe schiet dat niet erg op allemaal![]()
ow, okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nog een keer bedoel ik. Ik geloof niks tot ik het met eigen ogen heb gezien.
mja..een nieuwe username is zo gemaakt hoor....Magoed, nog even het voordeel van de twijfel alhierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.. mijn plekje op FOK! is me wel iets meer waard hoor.
Ooooo... Dan hoeven we nog maar 7 ons te wachtenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
zit ik in het verkeerde topic ofzo? Ik weeg nog maar minder dan 8 ons dus het gaat hard
En dertig gramquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ooooo... Dan hoeven we nog maar 7 ons te wachten
Heel erg on topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Pool schrikt zich dood
Een slotenmaker uit Polen schrok zich letterlijk dood toen hij tijdens een hoorzitting te horen kreeg dat hij per direct bijna ¤ 20.000 moest overmaken aan de belastingdienst. De man schrok hier zo erg van dat hij ter plekke stierf aan een hartaanval. Na het overleden van de man bleek dat er sprake was van een klein foutje was, dan man hoefde niet 20.000, maar 2 euro te betalen in het kader van een afbetalingregeling. En zelfs die boete van 2 euro bleek onterecht en het gevolg te zijn van een fout van de fiscus.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef ivetje het volgende:
Er geloofwaardig is het idd niet meer nadat hij op 14-08 voor het laatst heeft laten horen dat we snel meer zouden horen van hem en de geluidsopnames
Is inmiddels alweer anderhalve week overheen gegaan zonder enig teken van leven van die kant, maar goed misschien is booster op vakantie. Wie weet...
Of hij is zich letterlijk doodgeschrokken van iets op de geluidstapes
Is dat chagerijn tegen mij gericht??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeen heeeeel klein pietebiete beetje dan
chagerijn
Rustig jongens, heb eens wat meer vertrouwenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:21 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vrees dat we niets meer horen
Wel tof dat je wat van je laat horen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef B00STER het volgende:
Ik mag dan geen geest zijn of PoolIk ben wel menselijk en mensen worden wel eens ziek, ik ben net anderhalve week goed ziek geweest en heb en derhalve weinig aan gedaan.
Have patience people en als je me niet gelooft.... blijf hier dan niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |