Ik heb nog maar geen Slime besteld, het lijkt op een hoaxquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga nou toch ook mijn twijfels krijgen
topic lezen kan best handig zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Aangezien ik in Lelystad woon wil ik me best mengen in zijn "team" en naar dat restaurant gaan (in Lelystad dus). En dan wil ik wel beslissen of ie geloofwaardig is of niet
Nog een keer bedoel ik. Ik geloof niks tot ik het met eigen ogen heb gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
topic lezen kan best handig zijn![]()
hij is er allang geweest en zou eea allang online hebben gezet voor ons nieuwsgierigen. Maar tot nu toe schiet dat niet erg op allemaal![]()
ow, okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Nog een keer bedoel ik. Ik geloof niks tot ik het met eigen ogen heb gezien.
mja..een nieuwe username is zo gemaakt hoor....Magoed, nog even het voordeel van de twijfel alhierquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen.. mijn plekje op FOK! is me wel iets meer waard hoor.
Ooooo... Dan hoeven we nog maar 7 ons te wachtenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
zit ik in het verkeerde topic ofzo? Ik weeg nog maar minder dan 8 ons dus het gaat hard
En dertig gramquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:58 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ooooo... Dan hoeven we nog maar 7 ons te wachten
Heel erg on topicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Pool schrikt zich dood
Een slotenmaker uit Polen schrok zich letterlijk dood toen hij tijdens een hoorzitting te horen kreeg dat hij per direct bijna ¤ 20.000 moest overmaken aan de belastingdienst. De man schrok hier zo erg van dat hij ter plekke stierf aan een hartaanval. Na het overleden van de man bleek dat er sprake was van een klein foutje was, dan man hoefde niet 20.000, maar 2 euro te betalen in het kader van een afbetalingregeling. En zelfs die boete van 2 euro bleek onterecht en het gevolg te zijn van een fout van de fiscus.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:58 schreef ivetje het volgende:
Er geloofwaardig is het idd niet meer nadat hij op 14-08 voor het laatst heeft laten horen dat we snel meer zouden horen van hem en de geluidsopnames
Is inmiddels alweer anderhalve week overheen gegaan zonder enig teken van leven van die kant, maar goed misschien is booster op vakantie. Wie weet...
Of hij is zich letterlijk doodgeschrokken van iets op de geluidstapes
Is dat chagerijn tegen mij gericht??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeen heeeeel klein pietebiete beetje dan
chagerijn
Rustig jongens, heb eens wat meer vertrouwenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:21 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vrees dat we niets meer horen
Wel tof dat je wat van je laat horen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef B00STER het volgende:
Ik mag dan geen geest zijn of PoolIk ben wel menselijk en mensen worden wel eens ziek, ik ben net anderhalve week goed ziek geweest en heb en derhalve weinig aan gedaan.
Have patience people en als je me niet gelooft.... blijf hier dan niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |