Uiteraard plaats ik elke uitkomst hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
Interessant. En je ogen zijn het meest betrouwbaar natuurlijkBen zeer benieuwd
![]()
Briljant dit, je bent mijn held van de dag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:33 schreef NorthernStar het volgende:
Alles wat de omgeving op een of andere manier meet kun je gebruiken. Bijvoorbeeld een thermometer, kompas, barometer etc.
Dat lees ik ook net op onderstaande sites, maar dat is wel voor de hand liggend.
Misschien staan er nog wat tips bij
Ghost Hunting Equipment
Ghost Hunting Equipment 2
Een EMF Detector waar ik dankzij Northernstar net achterkwam.. ook goed plan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:44 schreef mazaru het volgende:
Zo'n apparaat wat statische electriciteit kan meten in de lucht.
JIj mag ook mee, sowieso makkelijker met al die apparatuur en een stuk 'geruststellender' want ik ben er bijna van overtuigd dat we met die camera's poltergeist 4 gaan maken ook al ben ik niet bang ingesteld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:45 schreef duivelinnetje het volgende:
Mag ik mee????
Ja 80% zeker dat het deze zondag is, en zo niet wordt het volgende week zondag. Nogmaals als je serieus mee wilt doen en ik bedoel echt SERIEUS, voeg me dan even toe op MSN? want ik ga geen locaties hier op FOK! toevoegen snap je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Je bedoelt dus as zondag? De 30e juli? Want het lijkt mij serieus interessant. En waar om 10.00 uur verzamelen?
Audio is mijn beroep, mijn passie en mijn leven, dat gaat helemaal goedkomen dat beloof ik je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Maak er een audioverslag van wat we kunnen terugluisteren
Nogmaals toppiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Audio is mijn beroep, mijn passie en mijn leven, dat gaat helemaal goedkomen dat beloof ik je.
Ik zal mijn diepere bedoeling achter dit projectje toelichten. Mocht dit nou gaan lukken (en ik geef heus niet op na 1x), dan wil ik een bedrijf/stichting/groep oprichten die dit soort gevallen in Nederland documenteert. Oftewel gewoon keihard bewijs verzamelen.quote:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het vier uur 's nachts.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:06 schreef B00STER het volgende:
hahaha of iedereen slaapt ineens of iedereen vindt het toch nét iets te eng worden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |