Uiteraard plaats ik elke uitkomst hierquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
Interessant. En je ogen zijn het meest betrouwbaar natuurlijkBen zeer benieuwd
![]()
Briljant dit, je bent mijn held van de dag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:33 schreef NorthernStar het volgende:
Alles wat de omgeving op een of andere manier meet kun je gebruiken. Bijvoorbeeld een thermometer, kompas, barometer etc.
Dat lees ik ook net op onderstaande sites, maar dat is wel voor de hand liggend.
Misschien staan er nog wat tips bij
Ghost Hunting Equipment
Ghost Hunting Equipment 2
Een EMF Detector waar ik dankzij Northernstar net achterkwam.. ook goed plan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:44 schreef mazaru het volgende:
Zo'n apparaat wat statische electriciteit kan meten in de lucht.
JIj mag ook mee, sowieso makkelijker met al die apparatuur en een stuk 'geruststellender' want ik ben er bijna van overtuigd dat we met die camera's poltergeist 4 gaan maken ook al ben ik niet bang ingesteld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:45 schreef duivelinnetje het volgende:
Mag ik mee????
Ja 80% zeker dat het deze zondag is, en zo niet wordt het volgende week zondag. Nogmaals als je serieus mee wilt doen en ik bedoel echt SERIEUS, voeg me dan even toe op MSN? want ik ga geen locaties hier op FOK! toevoegen snap je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Je bedoelt dus as zondag? De 30e juli? Want het lijkt mij serieus interessant. En waar om 10.00 uur verzamelen?
Audio is mijn beroep, mijn passie en mijn leven, dat gaat helemaal goedkomen dat beloof ik je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Maak er een audioverslag van wat we kunnen terugluisteren
Nogmaals toppiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Audio is mijn beroep, mijn passie en mijn leven, dat gaat helemaal goedkomen dat beloof ik je.
Ik zal mijn diepere bedoeling achter dit projectje toelichten. Mocht dit nou gaan lukken (en ik geef heus niet op na 1x), dan wil ik een bedrijf/stichting/groep oprichten die dit soort gevallen in Nederland documenteert. Oftewel gewoon keihard bewijs verzamelen.quote:
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het vier uur 's nachts.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:06 schreef B00STER het volgende:
hahaha of iedereen slaapt ineens of iedereen vindt het toch nét iets te eng worden nu.
Nou ik zei al Lelystad, maar geeft niet tis laatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het vier uur 's nachts.
Helaas kan ik sowieso niet maar ik verwacht dat er best wel mensen meewillen. Wat dat betreft zit je hier wel goed.
*met belangstelling volgen gaat
Komt goed uit. tis pas zondagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 04:22 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Morgen heb ik dingen te doen.
Wil wel mee, lijkt me stoer.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:29 schreef BrUnEtjAh het volgende:
tvp... lelystad is te ver voor mij...
Hier zou ik idd even op letten, soms willen mensen zo graag dingen zien, dat je spontaan dingen gaat verbeelden.quote:verder zou ik je zwager zo rustig mogelijk proberen te houden zodat hij niet dingen gaat zien die er niet zijn...
wat ook weer doorwerkt bij jezelfquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:00 schreef diomedes het volgende:
[..]
Hier zou ik idd even op letten, soms willen mensen zo graag dingen zien, dat je spontaan dingen gaat verbeelden.
Rightquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
Interessant. En je ogen zijn het meest betrouwbaar natuurlijk
ik denk als je dat geloofd dat je dan eerder moet kijken naar de kans dat personen die er gevoellig voor zijn dingen zien die er niet zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Vedradorr het volgende:
heel vet dit ik hoop dat je wat vind en het ook kan laten zien/horen hier in het topic.
wat het beste is om mee te nemen is iemand die er gevoelig voor is als je te sceptisch bent zal je waarschijnlijk niets opmerken.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Vedradorr het volgende:
heel vet dit ik hoop dat je wat vind en het ook kan laten zien/horen hier in het topic.
wat het beste is om mee te nemen is iemand die er gevoelig voor is als je te sceptisch bent zal je waarschijnlijk niets opmerken.
Ja maar je begrijpt dat de eigenaar van dat restaurant dat niet zo geweldig zou vinden, tis nou niet echt de positiefste reclame die je kunt hebben voor je zaakquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:12 schreef Gebleekte het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om mee te gaandan ben ik na het 1e piepje van de deur binnen 2 seconden weg
Toch zou ik wel willen weten welk restaurant het betreft![]()
Het idee van de handhelds, hoe stom misschien ook, was ergens achteraan rennen mocht dat nodig zijn Maar bedankt voor de andere tips.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je het goed wil doen regel je 4 a 5 cams idd die je netjes opstelt in het restaurant... verder zou ik gaan voor 4 a 5 aparte geluidsbronnen ( analoge en digitale tape recorders) zorgen dat het goed leeg is.
verder zou ik een zaklampen en walky's meenemen. verder zou ik je zwager zo rustig mogelijk proberen te houden zodat hij niet dingen gaat zien die er niet zijn...
waar ga je de handhelds voor gebruiken?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het idee van de handhelds, hoe stom misschien ook, was ergens achteraan rennen mocht dat nodig zijn Maar bedankt voor de andere tips.
Ja sorry op mijn werk noemen we dat handhelds haha, maar ik snap de verwarring.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owww handcams!
sorry als ik het woord handhelds hoor dan denk ik aan Ipaq's enzo
http://images.google.nl/images?q=handheld&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoeken
keep us postedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja sorry op mijn werk noemen we dat handhelds haha, maar ik snap de verwarring.
quote:
Of erger, bevallende geesten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
dus geen "in de volgende ronde maken we bekend welk spook er is weggestemd door het publiek".
De kijkers kunnen nu stemmen! Sms naar nummer 1337 en kies daar de geest die weg moet!
Das waar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar je begrijpt dat de eigenaar van dat restaurant dat niet zo geweldig zou vinden, tis nou niet echt de positiefste reclame die je kunt hebben voor je zaak
Nou 1 afslag verder op de A6, maar misschien blijkt uit de foto's en films wel genoeg voor je TZT.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Das waar?![]()
Maar het is in Almere? Daar ken ik toch geen tent dus 't maakt niet uit![]()
Is op zich wel praktisch, je kan zo zien of het wurm goed ligt, of het een jongetje of meisje is etc.quote:
hahaha, alhoewel ik de titel goed gevonden vind, wil ik juist iets heel serieus doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is op zich wel praktisch, je kan zo zien of het wurm goed ligt, of het een jongetje of meisje is etc.
Maar als ik het goed begrijp ga je dus een parodie maken op "Herrie in de keuken"?
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Eltonno het volgende:
Hmmm normaliter geloof ik niet in spoken e.d. Maar di begint toch wel interressant te worden, dus ik geef jullie een kans me te overtuigen...
Alleen maar "tvp" vond ik zo afgezaagd
Halfgare steaks die doorbakken waren besteld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:17 schreef B00STER het volgende:
Rondvliegende biervusten, gillende mensen etc.
Dat was ook mijn eerste reactie haha.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:20 schreef fotoloog het volgende:
Rondvliegende bierfusten... stuur ze ff naar Weesp !![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:20 schreef fotoloog het volgende:
Rondvliegende bierfusten... stuur ze ff naar Weesp !![]()
Ik ben absoluut niet bang, gewoon anxious. mijn zwager however dat weet ik zo net nog niet hahaha.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:18 schreef mazaru het volgende:
Niet gillend wegrennen als er wat gebeurt hoor, gewoon door blijven filmen.
Spoken kunnen je haast nooit echt pijn doen
wat voor tent is dat die op zat. om 22:00 dicht is????quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:37 schreef B00STER het volgende:
ETA 1 day mensen. De apparatuur staat klaar, zwager staat, desalniettemin trillend klaar, en dan gaan we.
Zondagavond 10 uur trekken we het pand in, sluiten ons in, maandagochtend 8 uur komen we er met hopelijk ladingen bewijs weer naar buiten.
En goed nieuws, waarschijnlijk heb ik daar een internetverbinding dus kan ik live updates regelen!! of me dat me de media lukt weet ik niet, maar in ieder geval tekstueel.
*enthousiast is*
Zal wel een pannekoeken huis zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor tent is dat die op zat. om 22:00 dicht is????
Iddquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:15 schreef whosvegas het volgende:
tvp, ik geloof er niet in, maar ik ben wel benieuwd of ze iets gaan vinden
En kom niet met plaatjes van 'orbs' aanzetten, want dat zijn gewoon stofdeeltje, waar het licht op een bepaalde manier op schijnt.
volgens mij word je morgen gigantisch in de maling genomen door je zwagerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet bang, gewoon anxious. mijn zwager however dat weet ik zo net nog niet hahaha.
MAar ik heb 'r zin 'an
Zonnnnnnnndag vriendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor tent is dat die op zat. om 22:00 dicht is????
aha good luck matequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |