Dankjewelquote:Op zondag 30 juli 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
Mooi gedicht![]()
Sterkte met je verlies, het is kut![]()
Jij snapt de handleiding van een broodrooster nog niet, trusten.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:19 schreef cerror het volgende:
Boos op god na het verlies van een naaste.
Guttegut, je wil nog steeds geloven in god maar toch de vraag waarom.
Als ik god moet geloven komt iedereen aan z'n eind omdat ze het verdienen.
Pas als ik met condoleances ga gooien vind je m'n toevoeging okey?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij snapt de handleiding van een broodrooster nog niet, trusten.
Als je niet zo snel had gelezen, dan had je begrepen dat ik dus niet in een god geloof, geen enkele. Nooit gedaan en never will. Ik héb geen religie, tenzij MP3 er als eentje wordt opgenomen in de van Dale.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Pas als ik met condoleances ga gooien vind je m'n toevoeging okey?
Nou hiero * cerror] wijst naar zijn rectum[/me]
Zulke levensvragen zijn allang gedaan, leef met je religie en vergeef die ohzogrote god of stop met mekkeren.
God doet alles met een reden! [me=cerror fluit zo'n drama toontje.
Hoezo praat je tegen iemand die niet bestaat?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je niet zo snel had gelezen, dan had je begrepen dat ik dus niet in een god geloof, geen enkele. Nooit gedaan en never will. Ik héb geen religie, tenzij MP3 er als eentje wordt opgenomen in de van Dale.
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je niet zo snel had gelezen, dan had je begrepen dat ik dus niet in een god geloof, geen enkele. Nooit gedaan en never will. Ik héb geen religie, tenzij MP3 er als eentje wordt opgenomen in de van Dale.
God was bij jou een rijstwafel of een tafel lamp van de ikea?quote:Hi God, why send your angel?
When your plan for her was so brief
Mijn exacte punt.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoezo praat je tegen iemand die niet bestaat?
Hoezo praat jij tegen iemand die misschien niet bestaat?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoezo praat je tegen iemand die niet bestaat?
Als die terugpraat, bestaat die dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoezo praat jij tegen iemand die misschien niet bestaat?
Dat is een goeie vraagquote:Op zondag 30 juli 2006 03:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als die terugpraat, bestaat die dan?
God is alles hehquote:Op zondag 30 juli 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
Refereren naar een god waar je het niet tegen hebt maar wel je topic aan wijdt.
Pst..je zou het niet doorvertellenquote:Op zondag 30 juli 2006 03:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ie een clone van een mod zou zijn, zou je dan nu bang worden?
Kan je dat nader beschrijven?quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Kan je dat nader beschrijven?
Iedere autist kan vragen beantwoorden met vragen ipv. Antwoorden.
Knullig Engels nog wel? en dat voor iemand met een Amerikaanse vader.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:58 schreef -Angelus- het volgende:
Altijd grappig die mensen die een gedicht in knullig engels posten en vervolgens verwachten dat iedereen geroerd zal raken door dit gedicht en in huilen uit zal barsten.
Laat hem toch hij is jaloersquote:Op zondag 30 juli 2006 04:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Knullig Engels nog wel? en dat voor iemand met een Amerikaanse vader.
Dus laat me samenvatten... Een autistische poster met Amerikaanse vader die knullig Engels post.
Maargoed, nee ik verwachtte niet dat iedereen in huilen zou uitbarsten. Iets meer sympathy had ik wel verwacht van gebruikers hier.
Maar dit was te verwachten, aangezien de meeste gelovigen heel 'heilig' op onchristelijke tijden nog posten.
Het is gewoon een mooi gedicht en TS heeft verdriet, terecht. Tjongejonge, makkelijk weer hoor, beetje zeiken. Maar goed, BOOSTER, het tijdstip was duidelijk niet zo slim gekozen idd.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:58 schreef -Angelus- het volgende:
Altijd grappig die mensen die een gedicht in knullig engels posten en vervolgens verwachten dat iedereen geroerd zal raken door dit gedicht en in huilen uit zal barsten.
Waarom zoek je in vredensnaam sympathy op Fok!? 75% van de posters bezoek het Fok! forum alleen voor ONZ. Verder slaat je commentaar vervolgens nergens op "gelovigen heel 'heilig' op onchristelijke tijden nog posten".quote:Op zondag 30 juli 2006 04:01 schreef B00STER het volgende:
Maargoed, nee ik verwachtte niet dat iedereen in huilen zou uitbarsten. Iets meer sympathy had ik wel verwacht van gebruikers hier.
Maar dit was te verwachten, aangezien de meeste gelovigen heel 'heilig' op onchristelijke tijden nog posten.
Dat je het er niet mee eens bent of stom vindt is tot daar aan toe, maar ik word hier gewoon extra gekwetst ... (en kom maar weer met jullie huilie follow ups).quote:
Ik weet het, das inmiddels meer dan duidelijk, dankjequote:Op zondag 30 juli 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooi gedicht en TS heeft verdriet, terecht. Tjongejonge, makkelijk weer hoor, beetje zeiken. Maar goed, BOOSTER, het tijdstip was duidelijk niet zo slim gekozen idd.
Sterkte toch![]()
Er zijn veel gestoord momenteel! Trek je hier aub niets van aan!quote:Op zondag 30 juli 2006 04:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat je het er niet mee eens bent of stom vindt is tot daar aan toe, maar ik word hier gewoon extra gekwetst ... (en kom maar weer met jullie huilie follow ups).
Ik heb veel discussies gehad op FOK!, maar hier, iets wat zo persoonlijk is, moet je niet mee spotten vind ik. Als ik Angela had geheten, hadden ze ineens ZOVEEL medelijden met me gehad....
Dit is kwetsen mensen, bewust kwetsen, je mag best je mening uiten, maar je hoeft niet meteen je handboek boerenkooltact uit de kast te trekken.
Bedankt.
Jij wel bedankt Zhe Devilll. Er zijn dus nog wel lieve mensen wakker. Ook bedankt Morwen.
Hunkert is met een T Angelus, over gebrekkig gesproken, daarnaast is vind je zonder T. Als je dan commentaar geeft, wees dan in ieder geval zeker van je zaak he.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:06 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Waarom zoek je in vredensnaam sympathy op Fok!? 75% van de posters bezoek het Fok! forum alleen voor ONZ. Verder slaat je commentaar vervolgens nergens op "gelovigen heel 'heilig' op onchristelijke tijden nog posten".
Mischien moet je vandaag maar eens naar de kerk gaan ... misschien vindt je daar je sympathy waar je blijkbaar naar hunkerd.
@zhedevill: hoe is het met je lesbi girlfriend??
Billy Joel - Only The Good Die Youngquote:
Als je het op Fok! post is er weinig persoonlijk meer aan.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:06 schreef B00STER het volgende:
Ik heb veel discussies gehad op FOK!, maar hier, iets wat zo persoonlijk is, moet je niet mee spotten vind ik
Uithuilen? Het is hem meer te doen om onze sympathy.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:10 schreef cerror het volgende:
Uithuilen op een forum vind ik gewoon èèn van de meest kansloze dingen op aard.
Ik neem jou wel serieus nuquote:Op zondag 30 juli 2006 04:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Er zijn veel gestoord momenteel! Trek je hier aub niets van aan!
Oke?
Ik vind vele reacties ook niet meer sporen hier op fok!
Tis te triest voor woorden nml.maar sommigen schijnen te denken dat het stoer om emotieloos door het leven te gaan!
Nou mijn zegen hebben ze...ben blij dat het mijn leven niet is!
Take Care !
En trek je aub echt niets en dan ook echt niets aan van die dommerds die denken stoer te zijn, jij hebt meer in je mars dan zij in een pink nml!
Jij wel, er zijn toch ook forums waar mensen nog normaal met elkaar communicerenquote:Op zondag 30 juli 2006 04:10 schreef cerror het volgende:
Zhedevill klinkt leuk ... leer eerst jezelf maar eens te beheersen. Je grote vriend angel.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Jij wel, er zijn toch ook forums waar mensen nog normaal met elkaar communiceren
Ik heb nooit gezegd dat ik het PRIVÉ wilde houden, ik zei dat het persoonlijk was. en dat wilde ik graag delen. Somehow is dat een klein beetje teveel gevraagd.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:09 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Billy Joel - Only The Good Die Young
[..]
Als je het op Fok! post is er weinig persoonlijk meer aan.
Zoals?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij wel, er zijn toch ook forums waar mensen nog normaal met elkaar communiceren
Kijk, dáár had ik nou serieus op in kunnen/willen gaan (inderdaad je ontdekt iets dat niet klopt qua het gedicht) .... was dit topic niet zo afgelopen.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:11 schreef Zyggie het volgende:
Maar God stuurde dus een engel en dat was je moeder maar indirect creeërde hij jou daarme. Interesting stuff.![]()
Ik denk dat hij eerder zal denken: Wat een sneue dude eigenlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik het PRIVÉ wilde houden, ik zei dat het persoonlijk was. en dat wilde ik graag delen. Somehow is dat een klein beetje teveel gevraagd.
Ga jij nou straks lekker slapen? Sta je fijn je tandjes te poetsen met het idee 'he fijn weer iemand de kolere in geboord, wat ben ik toch een ruler... kon ik dat maar in het echt ook'.
Maargoed, ironisch genoeg heb je me wel wat geleerd, dit was voor het laatst.
So What, reageer dan gewoon nietquote:Op zondag 30 juli 2006 04:10 schreef cerror het volgende:
Ja sorry, dat ik niet bij de Volkert van der G's hoor ... kanshebber!quote:Op zondag 30 juli 2006 04:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder zal denken: Wat een sneue dude eigenlijk.
Zijn hele eigen sneue manier van verwerken zet hij op een openbaar forum en gaat er van uit dat iedereen die überhaupt reageert hem zal begrijpen.
Ook al is het persoonlijk.
Als je verwacht dat je de enige bent die het begrijpt (naast de lokale emo's) houd het dan ook voor jezelf.
I am!quote:
Tja, dit komt beter in de buurt.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:16 schreef cerror het volgende:
Zijn hele eigen sneue manier van verwerken zet hij op een openbaar forum en gaat er van uit dat iedereen die überhaupt reageert hem zal begrijpen.
Als je verwacht dat je de enige bent die het begrijpt (naast de lokale emo's) houd het dan ook voor jezelf.
Haha. Wat ben je toch een grapjas ... dat zal je lesbi vriendin wel in je waarderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit, tis maar een forum toch zie ik hier een tendens ontstaan die niet gezond is.
Nou dah vinnik nu lief dat je dat zegt zegquote:Op zondag 30 juli 2006 04:13 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Zhedevill klinkt leuk ... leer eerst jezelf maar eens te beheersen. Je grote vriend angel.
Hmmmm... dus alle mensen met kritiek mogen niet reageren?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja sorry, dat ik niet bij de Volkert van der G's hoor ... kanshebber!
Jammer dat denken er meerderen dus krijgen we op fok straks enkel nog paupers..quote:Op zondag 30 juli 2006 04:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik het PRIVÉ wilde houden, ik zei dat het persoonlijk was. en dat wilde ik graag delen. Somehow is dat een klein beetje teveel gevraagd.
Ga jij nou straks lekker slapen? Sta je fijn je tandjes te poetsen met het idee 'he fijn weer iemand de kolere in geboord, wat ben ik toch een ruler... kon ik dat maar in het echt ook'.
Maargoed, ironisch genoeg heb je me wel wat geleerd, dit was voor het laatst.
de wie?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:18 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Haha. Wat ben je toch een grapjas ... dat zal je lesbi vriendin wel in je waarderen.
Óf jij hebt beide ouders nog en je hebt een goede band (wat ik betwijfel), Óf je hebt ze beiden en je bent eminem 2 en geeft geen fuck om ze omdat ze je broertje/zusje toch wat liever vonden, of je bent er een of twee kwijt en geeft er geen fuck om. Een andere mogelijkheid is er niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn "gelovigen die heel 'heilig' op onchristelijke tijden nog posten". Afzetten tegen de christelijke kerk. Maar vervolgens wel op Fok! komen uithuilen en sympathy komen zoeken. Misschien moet je eens wat meer naar één van die christelijke kerken gaan ... dan hoef je hier nietquote:Op zondag 30 juli 2006 04:19 schreef cerror het volgende:
Hmmmm... dus alle mensen met kritiek mogen niet reageren?
Och gut en hemelsch.
Hij voelt me niet....quote:Op zondag 30 juli 2006 04:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jammer dat denken er meerderen dus krijgen we op fok straks enkel nog paupers..
denk niet dat dat de bedoeling is..denk verder dat je gelijk hebt met wat je zegt..
hij poetst straks zijn vlijmscherpe tandjes met mc cleans..en denkt wow kijkend in die spiegel.. i am the bink..
maar in rl..ist niks geloof me maar![]()
jij noemt jezelf angelus?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn "gelovigen die heel 'heilig' op onchristelijke tijden nog posten". Afzetten tegen de christelijke kerk. Maar vervolgens wel op Fok! komen uithuilen en sympathy komen zoeken. Misschien moet je eens wat meer naar één van die christelijke kerken gaan ... dan hoef je hier nieten sympathy te zoeken.
Ja en zo dapper ook he? degenen met de grootste digitale smoel hebben de kleinste profieltjes (rijmt op?) ... weet je .. nix van te vinden, geen fotoboek, geen info in hun profiel nix.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jammer dat denken er meerderen dus krijgen we op fok straks enkel nog paupers..
denk niet dat dat de bedoeling is..denk verder dat je gelijk hebt met wat je zegt..
hij poetst straks zijn vlijmscherpe tandjes met mc cleans..en denkt wow kijkend in die spiegel.. i am the bink..
maar in rl..ist niks geloof me maar![]()
Op een dag...quote:Op zondag 30 juli 2006 04:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij voelt me niet....
Hij weet niet wat ik heb doorgemaakt...![]()
Flikker een eind op met je zelfmedelijden.
Koop een dagboek met een kinderslotje.
Nou, bij deze nodig ik je uit anoniempje.....quote:Op zondag 30 juli 2006 04:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en zo dapper ook he? degenen met de grootste digitale smoel hebben de kleinste profieltjes (rijmt op?) ... weet je .. nix van te vinden, geen fotoboek, geen info in hun profiel nix.
ZO dapper zijn ze nou, vandaar dat ik zeg, dat doen ze vast in hun stamkroeg (als ze daar al langs de portier komen) ook vast doen.
Och gut.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Op een dag...
overkomt jou hetzelfde...dan huil je en kijk je achterom en ziet
niemand was daar
dankzij je ongevoeligheid al die jaren
je lach staat als een masker bevroren op je gelaat
er is niets en niemand meer die jou
een troost nog kan bieden
be hard!
![]()
heb jij dan een profiel bij die paupers?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en zo dapper ook he? degenen met de grootste digitale smoel hebben de kleinste profieltjes (rijmt op?) ... weet je .. nix van te vinden, geen fotoboek, geen info in hun profiel nix.
ZO dapper zijn ze nou, vandaar dat ik zeg, dat doen ze vast in hun stamkroeg (als ze daar al langs de portier komen) ook vast doen.
heb jij dan een leven gehad?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Och gut.
Alsof ik dat soort drama's niet heb meegemaakt.
Tuurlijk kom ik uit een vinex-gezinnetje.
Wat ik een paar maanden geleden zei geldt nog steeds: mannenhater bij uitstek. Deze TS kan ermee door omdat hij zo te zien homo is als ik zo eens in zijn fotoboek kijk. Hij kan me corrigeren als ik het mis hebt.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:21 schreef zhe-devilll het volgende:
de wie?
lesbi vriendin?
duhhhhhhhhhhhhh
dream on debiel![]()
Nu begrijp ik je jaloezie opmerking Devilquote:Op zondag 30 juli 2006 04:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij voelt me niet....
Hij weet niet wat ik heb doorgemaakt...![]()
Flikker een eind op met je zelfmedelijden.
Koop een dagboek met een kinderslotje.
ga us voor je ventilator staanquote:Op zondag 30 juli 2006 04:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou, bij deze nodig ik je uit anoniempje.....
ja WIJ zijn gay en JIJ niet...hahahahahquote:Op zondag 30 juli 2006 04:26 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Wat ik een paar maanden geleden zei geldt nog steeds: mannenhater bij uitstek. Deze TS kan ermee door omdat hij zo te zien homo is als ik zo eens in zijn fotoboek kijk. Hij kan me corrigeren als ik het mis hebt.
Natuurlijk heb ik niet geleefd, pas als mijn hond is overleden aan een auto-ongeluk, mijn moeder aan borstkanker en mijn vader door een hartaanval.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heb jij dan een leven gehad?
heb jij dit soort dingen meegemaakt? zou je anders niet zeggen...zo emotieloos als je reageert..
be hard![]()
Je klinkt verbitterd, am i wrong?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik niet geleefd, pas als mijn hond is overleden aan een auto-ongeluk, mijn moeder aan borstkanker en mijn vader door een hartaanval.
Dan pas heb ik leven meegemaakt toch?
Kom ik dan ik jullie club van melancholieken?
Anytime anyplace big guy....quote:Op zondag 30 juli 2006 04:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou, bij deze nodig ik je uit anoniempje.....
Nee, helaas niet dat heb je als als christelijke op deze onheilige tijden nog post. Misschien moet je eens een bijbel kopen ...quote:Op zondag 30 juli 2006 04:26 schreef B00STER het volgende:
Doe maar niet mee aan de tour-de-france Angelus... al zie ik je meer als Giles maargoed.
En die vat je vast niet.
oei je verweer wordt nu wel heel zwak!quote:Op zondag 30 juli 2006 04:29 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Nee, helaas niet dat heb je als als christelijke op deze onheilige tijden nog post. Misschien moet je eens een bijbel kopen ...
Please wij beide weten dat je een lesbi bent. Je hebt alle kenmerken in je posts die een lesbi typeren.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:27 schreef zhe-devilll het volgende:
ja WIJ zijn gay en JIJ niet...hahahahah
weet je over een aantal jaren..ach laat maar!![]()
Neen, jullie klinken verbitterd.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je klinkt verbitterd, am i wrong?
Die zie ik vaak genoeg in mijn werk-hotel-homo-kamers toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:29 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Nee, helaas niet dat heb je als als christelijke op deze onheilige tijden nog post. Misschien moet je eens een bijbel kopen ...
joh?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:30 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Please wij beide weten dat ue lesbi bent. Je hebt alle kenmerken in je posts die een lesbi typeren.
Oeh leuk!quote:Op zondag 30 juli 2006 04:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Anytime anyplace big guy....
en dat is een belofte.
Zal je eens beleven hoe breed een gevoelig EMOOTJE kan zijn.
Al zal mijn fotoboek je genoeg laten zien, maargoed daar zat je al op te geilen natuurlijk.
2004 en de TS gelooft niet maar begint z'n gedicht met god.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:31 schreef Zeurberus het volgende:
Als je nou de OP had laten staan, dan wist ik waar het over ging, nu heb ik een OP die werkelijk waar nergens over gaat, maar de reacties blijven hetzelde, terwijl DIE juist kwetsend zouden zijn.
Dus, ik moet zelf gaan uitzoeken wat hier aan de hand is, een paar opties:
- Er is een dierbare overleden (in dat geval, gecondoleerd)
- Er is een gristen topic geopend waarbij iemand zijn geloof wordt ontkracht door een puur natuurlijk proces genaamd sterven.
- Er is een gristen topic geopend door iemand die geen gristen is maar in zijn 'tijd van nood' het noodzakelijk acht toch even vrede te sluiten met de 'heer' omdat het wel even uitkomt.
Sorry, maar God/Allah/een grotere macht aanhalen terwijl je zelf niet gelovig bent in shitty tijden en DAN nog verwachten dat er 'normale' reacties komen is gewoon erg naief.
Jullie?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, jullie klinken verbitterd.
Ik klink reeël.
Je kinken in de kabels oplossen via een kenker groot forum, yeah right.
Maar volgens mijn heb ik wel gelijk dat je homo bent, he?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:31 schreef B00STER het volgende:
Die zie ik vaak genoeg in mijn werk-hotel-homo-kamers toch?
Het spijt me, ik ben heel erg hetero, Vissen weet je, gevoeligste vorm mannen die er is. Ook al is dit een inkopper om mijn vriendin te gaan bestoken verbaal om me nog bozer te maken, maargoed.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja WIJ zijn gay en JIJ niet...hahahahah
weet je over een aantal jaren..ach laat maar!![]()
Bedreiging jongens houden we het ff gezellig hier?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh leuk!
Een bedreiging!
Das m'n eerste via fok eerlijk gezegd.
Je bent wel erg emosueel gebonden aan het internet heu?
Mijn kinken in mijn kabels spui ik niet uit op een forum dus zeg eens waar je het in godsnaam over hebt?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jullie?
Ook jij hebt ooit een leven geloof me!
![]()
Ok, ik zal hem terugzetten, het maakt nu toch weinig meer uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:31 schreef Zeurberus het volgende:
Als je nou de OP had laten staan, dan wist ik waar het over ging, nu heb ik een OP die werkelijk waar nergens over gaat, maar de reacties blijven hetzelde, terwijl DIE juist kwetsend zouden zijn.
- Er is een gristen topic geopend waarbij iemand zijn geloof wordt ontkracht door een puur natuurlijk proces genaamd sterven.
- Er is een gristen topic geopend door iemand die geen gristen is maar in zijn 'tijd van nood' het noodzakelijk acht toch even vrede te sluiten met de 'heer' omdat het wel even uitkomt.
Sorry, maar God/Allah/een grotere macht aanhalen terwijl je zelf niet gelovig bent in shitty tijden en DAN nog verwachten dat er 'normale' reacties komen is gewoon erg naief.
Nogmaals, als er een dierbare is overleden, gecondoleerd.
Ik geloof er niets van ... gekeken naar de kleren die je aan hebt, die ketting om je nek en dat kapsel.quote:
Je spuit liever wat anders of niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn kinken in mijn kabels spui ik niet uit op een forum dus zeg eens waar je het in godsnaam over hebt?
Ik zou het niet doen, het topic is toch al verneukt.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok, ik zal hem terugzetten, het maakt nu toch weinig meer uit.
ja idem wat hij zegt! doe maar niet...quote:Op zondag 30 juli 2006 04:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, het topic is toch al verneukt.
Zoals cola, sprite en ander gekoelde versnaperingen?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je spuit liever wat anders of niet?![]()
wees nou us lief joh!quote:Op zondag 30 juli 2006 04:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoals cola, sprite en ander gekoelde versnaperingen?
Dat heeft booster wel eens nodig; zo'n koud flesje tegen z'n testikels.
Houd hem bij de aarde.
Kijk in het fotoboek http://fotoboek.fok.nl/B00STER en daar zie je de tearjerker.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:39 schreef Zeurberus het volgende:
Het is opzich wel begrijpelijk dat sommige reacties van gebruikers je irriteren, maar een fatsoenlijke OP is wel handigZodoende kunnen mensen de na het weekend ook reageren als ze niet meer de plaatselijke kroeg hebben geplunderd.
Al moet ik eerlijk zeggen dat als het een 'ik-ben-een-gristen-als-het-mij-uitkomt-topic-is' dat ik volledig achter de reacties sta.
Ik kan gewoon niet tegen dat "Het is persoonlijk"quote:Op zondag 30 juli 2006 04:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wees nou us lief joh!
tis hot enzo...
sprite....![]()
Het was overigens optie 4: er is iemand overleden, ok al bijna 2 jaar geleden, maar TS, had het een beetje moeilijk en begon vanuit zijn gevoel te schrijven. Besloot dat te delen in de hoop medestanders te vinden zodat hij mensen kon ontmoeten die hetzelfde hadden meegemaakt. TS heeft nooit in een God gelooft (schrijft overigens uit respect het woord God nog wél steeds met een hoofdletter) en werd vanavond ineens boos op die niet bestaande God. TS legt in dit gedicht precies uit waarom.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:31 schreef Zeurberus het volgende:
Nogmaals, als er een dierbare is overleden, gecondoleerd.
Die stoppen homo's toch heel ergens anders? of lees ik je weblog nou niet goed?quote:Op zondag 30 juli 2006 04:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoals cola, sprite en ander gekoelde versnaperingen?
Dat heeft booster wel eens nodig; zo'n koud flesje tegen z'n testikels.
Houd hem bij de aarde.
Ondanks dat andere mensen een levenstyle hebben die volledig berust is op het beoordelen van uiterlijk van mensen en daar de nodige conclusies uit trekken ben ik het persoon van het woord of het karakter.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:40 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Kijk in het fotoboek http://fotoboek.fok.nl/B00STER en daar zie je de tearjerker.
En toen waren er mensen die het even iets anders zagen...quote:Op zondag 30 juli 2006 04:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het was overigens optie 4: er is iemand overleden, ok al bijna 2 jaar geleden, maar TS, had het een beetje moeilijk en begon vanuit zijn gevoel te schrijven. Besloot dat te delen in de hoop medestanders te vinden zodat hij mensen kon ontmoeten die hetzelfde hadden meegemaakt. TS heeft nooit in een God gelooft (schrijft overigens uit respect het woord God nog wél steeds met een hoofdletter) en werd vanavond ineens boos op die niet bestaande God. TS legt in dit gedicht precies uit waarom.
TS heeft spijt van die move, maar je hebt gelijk als mensen dit morgen lezen hebben ze tenminste het recht te weten waar de kutopmerkingen op volgden.
Bij deze: TS heeft OP hersteld.
Ik heb in de 3e persoon geschreven omdat jij dat ook over mij deed zeg maarmaar TS was ik. ben ik. en zal ik morgen nog zijn.
Och gut, mijn prostaat verschrompelt van de slappe lach!quote:Op zondag 30 juli 2006 04:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die stoppen homo's toch heel ergens anders? of lees ik je weblog nou niet goed?
Tnx for the warning, maar het boeit me niet, meer dan dit kan ik niet gekwetst dan wel door het slijk gehaald worden. Daarnaast, gelukkig voor mij, is het maar internet.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja idem wat hij zegt! doe maar niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |