* CiQNiZ Idd patience geinstalleerd heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef B00STER het volgende:
Have patience people en als je me niet gelooft.... blijf hier dan niet!!
*Marietje ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:28 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
* CiQNiZ Idd patience geinstalleerd heeft
De ervaring leert dat je hier dan verkeerd zit...quote:
Ik heb geduldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De ervaring leert dat je hier dan verkeerd zit...
Steeds ongeloofwaardiger? Je bedoelt dat alleen het ter sprake brengen van geesten de boel nog niet ongeloofwaardig genoeg maakte?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is toch intussen al een maand geleden dat het volgende week morgen toch weer volgende week grote spectakel plaats zou vinden?
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.![]()
Hé, het was spanning en sensatie!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steeds ongeloofwaardiger? Je bedoelt dat alleen het ter sprake brengen van geesten de boel nog niet ongeloofwaardig genoeg maakte?
Toch blijf je terug komen, dus...quote:Steeds ongeloofwaardiger? Je bedoelt dat alleen het ter sprake brengen van geesten de boel nog niet ongeloofwaardig genoeg maakte?
Misschien moet je geen beloftesmaken die je niet na kan komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:07 schreef B00STER het volgende:
Ik mag dan geen geest zijn of PoolIk ben wel menselijk en mensen worden wel eens ziek, ik ben net anderhalve week goed ziek geweest en heb en derhalve weinig aan gedaan.
Have patience people en als je me niet gelooft.... blijf hier dan niet!!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is toch intussen al een maand geleden dat het volgende week morgen toch weer volgende week grote spectakel plaats zou vinden?
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hé, het was spanning en sensatie!![]()
Enge geluiden.![]()
Zien we TS ooit terug?![]()
Hoe goed kan hij video fotosoepen?![]()
Wat is de bron van zijn rare geluidjes, heeft hij een mug of een kat geknepen voor het juiste resultaat?![]()
Durft zijn zwager nu wel of niet in het spookrestaurant te overnachten?![]()
En na dat boze berichtje van jou durfde ik geen tvp meer neer te zetten dus dan maar zo.![]()
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef kibber het volgende:
[..]
Misschien moet je geen beloftesmaken die je niet na kan komen.![]()
Wat is dat nou?quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;
You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.
En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.
Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.
![]()
Ik zie, ik zie, ik zie; een B....een beledigd typje.. Uuuh, iemand die graag alle aandacht krijgt, allemaal positieve reactie's krijgt en plost, met veel bombarrie, de wereld verlaat wanneer de wereld niet meer om hem draait.quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
[..]
[..]
That's it.. Ik haal me verschrikkelijk veel werk op mijn hals door mijn resultaten leesbaar/hoorbaar/zichtbaar te maken op een website. Echter dit is wat ik de laatste tijd hier vind.
Dit ná al eerder in een compleet ander soort topic tot de grond toe afgemaakt te zijn. Dus aan alle sceptische FOK!kers die geen ander doel in het leven hebben dan een ander belachelijk te maken om dingen die ze zelf niet begrijpen omdat hun IQ niet boven het vriespunt uitkomt;
You win... Blijf vooral de rest van je leven alles belachelijk maken wat in jouw woordenboek niet voorkomt. Mocht hier ooit een landelijke ziekte uitbreken, roep dan vooral 'hij bestaat niet' dan gaat ie vast vanzelf wel weer weg. Als dit jullie doel was, dan feliciteer ik je bij deze van harte, je stelt een hoop medegebruikers teleur.
En by all means, roep hierna vooral van ganze harte hoe dit al niet een hoax was vanaf het begin. IK had de middelen dat te weerleggen, maar jullie waren te bang om ongelijk te krijgen, anders WACHT je wel met je ongefundeerd commentaar vóór je dat uberhaupt geeft.
Anyway, ik heb mijn antwoord, maar na binnen 1 maand 2x zó zwart gemaakt te worden, heb ik bij deze absoluut niet meer de behoefte het te delen.
![]()
Eenschquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:50 schreef _ThndR het volgende:
Ik ben het helemaal eens met kleinvogelijn.
En Booster, ik denk ook dat de hoax reacties nú pas beginnen te komen, nu je er op zo'n manier mee stopt, wat voor anderen lijkt als 'er onderuit komen'.
Om eerlijk te zijn hou ik nu ook hoax in mn achterhoofd, wat ik eerder nog niet heb gedaan bij deze topics. Vin het erg jammer, en ook niet helemaal cool dat je je zo laat beïnvloeden door de sceptici onder ons.
Precies! Ik begin er nu ook zo over te denken. En dat kan ook bijna niet anders! Als Booster echt dingen had gevonden had ie ze ons heus niet onthouden. Want kom op, wat is nou leuker dan de sceptici op dit forum aan het denken zetten? Overtuigen gaat het hier toch om? Die sceptici moeten er toch juist zijn om het interessant te houden? Vind het een beetje zwak om daarvoor weg te lopen als je echt iets gevonden hebt. Te zwak zelfs. Dus dit zal dan ook niet meer dan een hoax zijn, anders had Booster echt wel zn dingen afgemaakt om ons te overtuigen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahaha wat een mannetje joh....
hoog van de toren blazen, iedereen in spanning laten....
weken niets laten horen, dan komen er een paar kritische users
en gelijk heeft ie een mooi excuus om zn hoaxje weg te wuiven...
nou ik geloofde je wel een beetje, maar nu je t jezelf zo makkelijk maakt en opstapt...
STEEK JE ANTWOORD MAAR IN JE REET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |