quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef Leatherface het volgende:
Een Hongaar die Attila heet. Ik blijf het geweldig vinden
Thomson blijft toch wel een held.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Echt een waardige opvolger van Daley Thompson en Dan O'Brien.
Ja he?quote:
Zweden deed het niet slecht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik had wel iets Belgisch in de TT verwacht
Bruce wie was die duitser (tussen hem en Thomson ging het altijd)ook al weer ik probeerde het op te zoeken nu jij dit in mijn wakker maakte, BTW voor mensen die ESPN classic ontvangen veel olympische spelen terugblik laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Thomson blijft toch wel een held.
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Thomson blijft toch wel een held.
Jurgen Hingsen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Bruce wie was die duitser (tussen hem en Thomson ging het altijd)ook al weer ik probeerde het op te zoeken nu jij dit in mijn wakker maakte, BTW voor mensen die ESPN classic ontvangen veel olympische spelen terugblik laatste tijd.![]()
Die werd ooit op de spelen gediskwalificeerd wegens 3 valse startsquote:
Erki Nool, de Est, gooide op de spelen van Sydney niet een keer geldig bij het discuswerpen. Maar de hoofdscheidsrechter overrulede en keurde de laatste worp toch goed. Uiteindelijk won Nool goud.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd ooit op de spelen gediskwalificeerd wegens 3 valse starts
Warners had een plak gepaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef boneyard het volgende:
Martineau wordt uiteindelijk wel 11e met een sb, maar helaas geen nieuw nederlands record.
Maakt mij nou helemaal niet uit vind het een prachtige prestatie leef met die belgen mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Laten we hopen dat Som nog een plak pakt op de 800m... blijven we nog een beetje in de buurt van onze zuiderburen
Tante Terry.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
en ging elke ochtend on wakker maken met belgische televiesieke spelen, oncle Bob en Tante ...Annie?
weet ik niequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef tong80 het volgende:
Noncle Bob heeft toch een travestiet als zoon ?
Moet je nagaan, op 25 augustus is er al de Memorial Van Damme (Golden League) in Brussel , en die was al voor dit EK uitverkocht ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef Scheepschroef het volgende:
Bij de Belgische ateletiekbond staan ze nu op de tafels te dansen--> Ateletiekgekte de komende tijd in dat land
Jup , David Davidse , oftewel Madame de Coeur-Brisé ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef tong80 het volgende:
Noncle Bob heeft toch een travestiet als zoon ?
Nou en of... zoveel moois... Susanne Kallur de mooistequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Die Zweedse atletes zijn wel leuk.
Altijd wel leuk om naar vrouwenatletiek te kijken jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou en of... zoveel moois... Susanne Kallur de mooiste![]()
![]()
![]()
met in haar kielzog Kasia Berqvist en Emma Green
![]()
![]()
Jij geilt ook op sportvrouwen hč, mijn avantar nl ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou en of... zoveel moois... Susanne Kallur de mooiste![]()
![]()
![]()
met in haar kielzog Kasia Berqvist en Emma Green
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:29 schreef Wombcat het volgende:
En morgen natuurlijk het polsstokhoogspringen met Isinbayeva
Al leken ze op Inge de Bruijn, ze wonen gooooouuuuuuuudquote:
Denk dat de nOs er pas na 17.00 zal zijn of 18.00 word dus opgenomen , misschien krijgen we Smith live mee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:23 schreef boneyard het volgende:
schema met de tijden van de nederlanders die vandaag in actie komen
16:05 - Gregory Sedoc - 110m horden - halve finale
16:15 - Miranda Boonstra - 3000m steeple - finale
16:30 - Rutger Smith - discus - finale
niet veel nederlanders vandaag
voor de eerste gouden van gevaert was het 31 jaar geleden, voor de tweede was het 2 minuten geleden.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Maar goed, vandaag Isinbayeva - dag.
Denk het niet hoor, we zijn nu al live op NED 2...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:45 schreef maril het volgende:
[..]
Denk dat de nOs er pas na 17.00 zal zijn of 18.00 word dus opgenomen , misschien krijgen we Smith live mee?
Vanmiddag waarschijnlijk San Sebastian-San Sebastian (wielrennen) live op TV. Tussen 15:30 en 17:00 schat ik in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:08 schreef Swykva het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, we zijn nu al live op NED 2...
En inderdaad, het wordt nog erger, we gaan zelfs golfen!:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanmiddag waarschijnlijk San Sebastian-San Sebastian (wielrennen) live op TV. Tussen 15:30 en 17:00 schat ik in.
Wielrennen vind ik nogal logisch dat je daar aandacht aan schenkt, maar golfquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef Swykva het volgende:
[..]
En inderdaad, het wordt nog erger, we gaan zelfs golfen!:
• Golf: live verslag van de derde dag van de KLM Open in Zandvoort. Dione de Graaff presenteert vanuit Zandvort en spreekt daar met verschillende betrokkenen Het commentaar bij de KLM Open is van Jan Kees van der Velden.
• Atletiek: live verslag van het EK Outdoor in Göteborg, met commentaar van Stefan Verheij en Léon Haan.
• Wielrennen: live verslag van de Classica San Sebastian, met commentaar van Mart Smeets.
Je hebt gelijk, wielrennen dat is inderdaad niet gek: Kijken domweg meer mensen naar. Voor wat betreft golf denk ik dat ze proberen de markten te testen. Ze hebben bijvoorbeeld ook veel aandacht besteed aan de Volvo Ocean Race en dat bleek heel populair. Wellicht dat ze dat nu ook met een wat 'elitaire' sport als golf ook proberen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wielrennen vind ik nogal logisch dat je daar aandacht aan schenkt, maar golf![]()
Eigenlijk snap ik niet zo waarom de publieke omroep in zulke situaties niet wat meer gebruikt van de netten die ze hebben. Doe dan op één net wielrennen en op één atletiek. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er echt veel mensen zitten te wachten op de herhaling van zomergasten op Ned 3. En daarna is tot 5 uur tekst TV...
Ik vind haar altijd zo negatief ingesteld ("Mjaaah, dat heeft zij vroeger wel eens beter gedaan") en dat gezever en oprakelen van historie ("Was hij niet...") gebeurt ook iets teveelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
we luisteren gewoon weer ria stalman
Oow, zijn dat grápjes, die zinnetjes voordat ze beide in de slappe lach vallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Daarentegen zijn de garpjes met Ysbrand wel weer grappig.
Hij is zelf gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft die Sedoc nog een protest ingediend?
Hij torpedeerde de laatste horde, arme hordequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
No way?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
Ja, jeetje, wat een onverschillig commentaar van die twee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo negatief ingesteld ("Mjaaah, dat heeft zij vroeger wel eens beter gedaan") en dat gezever en oprakelen van historie ("Was hij niet...") gebeurt ook iets teveel. Daarentegen zijn de garpjes met Ysbrand wel weer grappig.
duuuh ze laat dat bord eerst even drogen. anders lopen die puntjes omlaag en daar wordt t geheel niet fraaier van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar staat Gothenborg. Zonder puntjes...
Ja duhquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is geen live atletiek meer vanavond. Iets na zessen is het live-gebeuren afgelopen.
Hoezo steenkolenengels?quote:
Christian Olsson defeated his title
Triple Jumper Christian Olsson reached 17.67 in his second jump which no one came near. The winning margin was 46 centimetres.
Another seven finals was on the programme on Saturday. One of them was Discus where the winner Virgilijus Alekna (LTH) now has won the Olympic Games, The World Championships and the European Championships.
Ah mooi, ik moet om 16:00 ergens zijn dus Bram en de estafette pik ik iig nog net meequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef boneyard het volgende:
15:10 - Bram Som - 800m - finale
15:30 - misc nederlanders - 4x100m
16:40 - Gert-Jan Liefers - 5000m - finale
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus nog 1 eventuele medaille in het verschiet. Hup Bram
Die stonden er in Athene ook....quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Race - organisatoren hebben zo te zien wel lering getrokken uit het marathon priester - incident van Athene. ik zie bijna overal hekken staan.
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnen
Oh dus de estafette heren ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenIk bedoelde meer dat er realistisch gezien nog 1 medaillekandidaat in het Nederlandse kamp van vandaag zit, te weten Bram Som
Natuurlijk hoop ik dat Looije en Tamminga het goed gaan doen, maar zoals ze in de kwalificatie al lieten zien van de week behoren ze niet tot de medaillekandidaten/topfavorieten. Maar tuurlijk ga ik ze wel supporteren, gekkie![]()
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.quote:
Doe nou niet zo bokkigquote:
Landis had ook een flinke achterstandquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.
Ze hadden in de halve finale een flinke achterstand op de nrs. 1 en 2 in hun halve finale.
Ja, en die heeft uiteindelijk ook niet gewonnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Landis had ook een flinke achterstand![]()
We wonnen al eens een eerder een (bronzen) medaille na tussenkomst van de jury. Realistisch is er dus een medaillekans. alhoewel ik mijn hand daar niet voor in het vuur steekquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en die heeft uiteindelijk ook niet gewonnen.
hij is nog niet geschrapt, maar zijn kansen zien er niet goed uit
Bovendien was Landis van te voren één van de topfavorieten. Dat kun je van de nederlandse estafetteploeg niet echt zeggen.
Dat snap ik eigenlijk ook nooit zo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Waarom moet je hier Nederlanders supporteren
Geen idee. Maar medaillekansen weeg ik toch eerst voor de Nederlanders, dan pas voor andere favorietenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Ik probeerde lief te zijn, duhquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef mitt het volgende:
Knapquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:33 schreef Ericr het volgende:
Maase loopt zich weer de kopgroep in.
Staat in haar contract.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef twi het volgende:
Zou Isinbayeva een oogje hebben op de cameraman, of een carriere als actrice/presentatrice ambieren?
Ze zijn net een halve minuut geleden door de 30km heengegaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn ze bijna klaar?
En ongeveer 3 mountainbikers per renner. Dat zit wel snor tegenwoordig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Race - organisatoren hebben zo te zien wel lering getrokken uit het marathon priester - incident van Athene. ik zie bijna overal hekken staan.
Fuck, inmiddels weg. Was op het stuk met een fietspad ernaastquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Aan de linkerkant van de kopgroep rijdt een tandem, hilarischAchterste man op de tandem zit achterstevoren, en toch trappen. Echt heel komisch gezicht
Helaas voor Krotwaar komt dat besef wat te laat. Gelukkig voor mitt gaat de plak naar -de betere- Rey.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
okee6, mijn excuses. Toch nog meer medaillekansen
Ik denk dat Nederland dan weer 4e zou zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:26 schreef Bruce117 het volgende:
Worden er voor die teamcompetitie ook medailles uitgerijkt ?
Alle vier de tijden van de lopers bij elkaar optellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:40 schreef zjroentje het volgende:
Hoe wordt dat berekend?
Stoer!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:39 schreef Falco het volgende:
Mooie marathon! En ik ga nu even kijken of Nederland in de teamcompetitie nou een medaille scoort. Sowieso moeten ze Italië voor zich laten, maar daarna maken ze wellicht wel een kansje.
Edit: Als ik snel in de uitslag kijk, is Nederland of tweede of derde
driequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Alle vier de tijden van de lopers bij elkaar optellen.
Eerste 3 toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Alle vier de tijden van de lopers bij elkaar optellen.
Tsja kansloos dat teamcompetitie-gedoe,maar als Nederland er een medaille mee kan scoren!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:39 schreef Falco het volgende:
Mooie marathon! En ik ga nu even kijken of Nederland in de teamcompetitie nou een medaille scoort. Sowieso moeten ze Italië voor zich laten, maar daarna maken ze wellicht wel een kansje.
Edit: Als ik snel in de uitslag kijk, is Nederland of tweede of derde
En ik vergat die Portugezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef Falco het volgende:
Hmm, volgens mij Nederland eerste... Rusland houden ze achter en Italië is niet compleet met zijn vieren en Spanje en Portugal ook niet...
Edit: Met drie lopers, is Nederland tweede, net voor Rusland.
Toch mooiquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
En ik vergat die Portugezen... Die zijn negen seconden sneller. Nederland brons dus
Heb ooit een een artikel gelezen ergens dat ze verwachten dat in de toekomst het verschil tussen mannen en vrouwen op de marathon erg klein kan worden, omdat vrouwen er in principe beter voor gebouwd zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:51 schreef DeeBee het volgende:
de nummer 38 was gewoon geklopt door de winnares bij de vrouwen gister trouwens![]()
wel opvallend...nog steeds fantastisch tijd natuurlijk 2 uur en 30 minuten op de marathon, maar toch![]()
Als dat het geval zou zijn, dan zou het nu toch al klein moeten zijn?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Heb ooit een een artikel gelezen ergens dat ze verwachten dat in de toekomst het verschil tussen mannen en vrouwen op de marathon erg klein kan worden, omdat vrouwen er in principe beter voor gebouwd zijn.
Tja anders wordt het de 100 meter Katusja ontwijken of zo, op het Eurovisie Songfestival doen ze ook al tig jaar mee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom doet Israel eigenlijk mee op EK's?
Omdat ze ook aangesloten zijn bij de UEFAquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom doet Israel eigenlijk mee op EK's?
Weinig gebouwen though.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het feit dat het land in Azie ligt, is geen hint dat ze niets hebben te zoeken op een Europees kampioenschap?
Nou ja, ze missen daar wel meer hints.
Hij duwde helemaal niet, hij trok alleen zijn arm over die Let heen. Kwam wel buiten de baan, en dat zal wel een DQ opleveren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matig, je dom laten insluiten en je dan terug naar de eerste plaats duwen.
Kan je wel genieten van sport of is heel je wereld zwart SOK?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matig, je dom laten insluiten en je dan terug naar de eerste plaats duwen.
Hij dook in een gat waar eigelijk nauwelijks plaats was en wringt die Let tegen die andere. Die Let kreeg ook nog bijna een elleboog in zijn smoel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij duwde helemaal niet, hij trok alleen zijn arm over die let heen. Kwam wel buiten de baan, en dat zal wel een DQ opleveren.
Gun ons Nederlanders ook een succesje SoKquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat ze iemand gaan diskwalificeren, lijkt me ook niet nodig, ik vind het alleen lomp dat iemand die zich de beste weet zich dan op zo'n manier laten insluiten en zichzelf tot onnodige risico's dwingt. Bij een 800 meter komen ze bijna altijd langs de buitenkant erover, wie gaat er dan langs binnen lopen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Gun ons Nederlanders ook een succesje SoK
mwah, de hele tijd aan de buitenkant lopen en zo 20 meter extra lopen is ook niet fijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat ze iemand gaan diskwalificeren, lijkt me ook niet nodig, ik vind het alleen lomp dat iemand die zich de beste weet zich dan op zo'n manier laten insluiten en zichzelf tot onnodige risico's dwingt. Bij een 800 meter komen ze bijna altijd langs de buitenkant erover, wie gaat er dan langs binnen lopen.
zolang lang als ze willen lijkt me, eventuele klachten van andere landen / lopers zullen altijd even duren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef DeeBee het volgende:
weet niet of ze dat nog lang kunnen aanpassen of zo, maar het geeft iig hoop...
Tsja, nouja zilver of brons maakt toch ook niet zo heel veel uit eigenlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:28 schreef Jeroen_M het volgende:
Mooi zeg, die hollanders. Die nr3 van NL zal ook wel balen dat-ie niet 10 sec sneller was.
In Kenia en Ethiopie beeft men al bij de gedachte het in Peking tegen de Oranje-mannen te moeten opnemen.quote:
Anders hoor je er niet bij in SPTquote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet bij in SPTWint Nederland niks is het niet goed, winnen ze wel iets dan is wordt gebagataliseerd.
Omdat ik deze "discipline" gewoon onzin vindt. Wel mooi dat de Nederlanders het zo goed doen hoor en ik ben ook zeker blij met het brons, maar die marathon is echt geen teamdiscipline of zoquote:
Van schaatsen zei men ook eerst dat het geen teamsport is. En zie nu waar het naar toe gaat met de teamachtervolging en de marathonsquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ik deze "discipline" gewoon onzin vindt. Wel mooi dat de Nederlanders het zo goed doen hoor en ik ben ook zeker blij met het brons, maar die marathon is echt geen teamdiscipline of zo
En ik begrijp de frustratie omtrent mijn reactie wel hoor. Normaal ben ik de criticus, en nu probeer ik me ook even wat positiever te gaan uiten over dit brons...Ik ben alleen bang dat ze het er het volgende EK gewoon weer uitgooien??
Maar de schaatsachtervolging is overduidelijk wel een teamsport. bij de marathon heb ik geen sleurende teamgenoten aan kop gezien, of waterdragers of weet ik wat. Krotwaar heeft geen enkel voordeel gehad van Maasse of andersom.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Van schaatsen zei men ook eerst dat het geen teamsport is. En zie nu waar het naar toe gaat met de teamachtervolging en de marathons.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:41 schreef Leatherface het volgende:
Goud voor Israel in het polstokhoogspringen.
gaapquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had echt verwacht dat het tussen die Braziliaan en die Nieuw-Zeelander zou gaan.
Niet zo sarcastisch jijquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:44 schreef Jeroen_M het volgende:
Prachtig die volksliederen, ik kan niet wachten op het Wilhelmus en op God save the queen.
Zweeds engelenkoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:46 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Noem me een rara snuit, maar ik vind dat oprecht mooi, zo'n koortje!
Ja dat is waar, bij Italie deden ze'm ook niet...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef boneyard het volgende:
dat koortje gaat helaas het wilhemus niet zingen denk ik, het belgische deden ze ook al niet, god save the queen misschien
Het zou me niks verbazen als Som geschrapt wordt uit de uitslag. Het gaatje was gewoon te klein aan de binnenkant..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef Remzz het volgende:
Protest... ja dat zat er in.
Dat dacht ik eerst ook, maar die camera van voren liet zien dat er mijns inziens genoeg ruimte was, toen Som er naast was ging die Let wat naar binnen, waardoor hij z'n arm moest gebruiken en z'n voet buiten de baan moest zetten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Som geschrapt wordt uit de uitslag. Het gaatje was gewoon te klein aan de binnenkant..
Gelukkig hebben ze niet het hele oostblok dat ze stemmen kan geven nu.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zullen de Letten weer es niet wezen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze niet het hele oostblok dat ze stemmen kan geven nu.
Van nu.nlquote:Bij het Nederlandse kamp bestond angst voor een protest en eventueel diskwalificatie, aangezien Som op het laatste stuk even buiten de baan was beland.
"Ach, dat is de 800 meter", reageerde Som laconiek. "Dat is altijd duwen en trekken. Ik kan zelf ook wel een protest gaan indienen. Ik moest gewoon een stap buiten de baan doen, ik ben niet bang voor een diskwalificatie."
quote:De Nederlandse marathonlopers zijn als derde geëindigd in het landenklassement. De bijbehorende medaille was er echter geen van het EK, maar was een Europacupmedaille. De Europese titelstrijd kent geen officieel landenklassement
Haha.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik slaap vanavond sowieso met die gouden plak om mijn nek!
Hij is wel heel erg zeker van zijn zaak.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Hij is er een stuk relaxter over dan de rest van Nederland.
Vertel eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef Jeroen_M het volgende:
Wat een verhaal van die Krotwaar zeg.
De enigen die tegenvallen zijn toevallig degenen die wel konden gelokaliseerd worden door doping-inspecteurs.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef Leatherface het volgende:
Die Russen winnen echt zowat alles dit toernooi.
Die opmerking had ie misschien beter achterwege kunnen latenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:16 schreef Jeroen_M het volgende:
Hij is er een stuk relaxter over dan de rest van Nederland.
De Kenteris / Thanou - tactiek dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De enigen die tegenvallen zijn toevallig degenen die wel konden gelokaliseerd worden door doping-inspecteurs.
Hij vertelde heel quasi dat een jeugdvriend (die hij 20 jaar niet meer had gezien) ineens naast het parcours fietste, en dingen naar hem dingen toeschreeuwde over vroeger, en dat hij daar veel aan heeft gedacht tijdens de race.quote:
Lijkt me positief voor Somquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:27 schreef Leatherface het volgende:
Nu hebben de Britten een protest tegen de Let ingediend.![]()
Tsja. Lijkt me wel.quote:
Zal wel zoiets worden. Ofwel meerdere diskwalificaties of anders geen enkele.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Straks worden ze allebei gediskwalificeerd
En toch werd Carl Lewis niet gediskwalificeerd in de Olympische finale van Seoul.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:36 schreef Ericr het volgende:
Bij het lopen buiten je baan op een 100 t/m 400 meter zijn ze ook zeer streng meestal, zal dus wel een diskwalificatie worden.
Op Eurosport?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:41 schreef Jeroen_M het volgende:
Protest verworpen! Gelukkig maar!
Oui!quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:42 schreef Leatherface het volgende:
Protest verworpen, dus hij houdt zijn goud?
hehe, kilometer hazenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:46 schreef Ericr het volgende:
Kilometer rond de 3 minuten pers ik er ook nog wel uit, 1-tje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |