quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef Leatherface het volgende:
Een Hongaar die Attila heet. Ik blijf het geweldig vinden
Thomson blijft toch wel een held.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Echt een waardige opvolger van Daley Thompson en Dan O'Brien.
Ja he?quote:
Zweden deed het niet slecht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Ik had wel iets Belgisch in de TT verwacht
Bruce wie was die duitser (tussen hem en Thomson ging het altijd)ook al weer ik probeerde het op te zoeken nu jij dit in mijn wakker maakte, BTW voor mensen die ESPN classic ontvangen veel olympische spelen terugblik laatste tijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Thomson blijft toch wel een held.
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Thomson blijft toch wel een held.
Jurgen Hingsen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Bruce wie was die duitser (tussen hem en Thomson ging het altijd)ook al weer ik probeerde het op te zoeken nu jij dit in mijn wakker maakte, BTW voor mensen die ESPN classic ontvangen veel olympische spelen terugblik laatste tijd.![]()
Die werd ooit op de spelen gediskwalificeerd wegens 3 valse startsquote:
Erki Nool, de Est, gooide op de spelen van Sydney niet een keer geldig bij het discuswerpen. Maar de hoofdscheidsrechter overrulede en keurde de laatste worp toch goed. Uiteindelijk won Nool goud.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd ooit op de spelen gediskwalificeerd wegens 3 valse starts
Warners had een plak gepaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef boneyard het volgende:
Martineau wordt uiteindelijk wel 11e met een sb, maar helaas geen nieuw nederlands record.
Maakt mij nou helemaal niet uit vind het een prachtige prestatie leef met die belgen mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Laten we hopen dat Som nog een plak pakt op de 800m... blijven we nog een beetje in de buurt van onze zuiderburen
Tante Terry.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef maril het volgende:
[..]
en ging elke ochtend on wakker maken met belgische televiesieke spelen, oncle Bob en Tante ...Annie?
weet ik niequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef tong80 het volgende:
Noncle Bob heeft toch een travestiet als zoon ?
Moet je nagaan, op 25 augustus is er al de Memorial Van Damme (Golden League) in Brussel , en die was al voor dit EK uitverkocht ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:57 schreef Scheepschroef het volgende:
Bij de Belgische ateletiekbond staan ze nu op de tafels te dansen--> Ateletiekgekte de komende tijd in dat land
Jup , David Davidse , oftewel Madame de Coeur-Brisé ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:36 schreef tong80 het volgende:
Noncle Bob heeft toch een travestiet als zoon ?
Nou en of... zoveel moois... Susanne Kallur de mooistequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Die Zweedse atletes zijn wel leuk.
Altijd wel leuk om naar vrouwenatletiek te kijken jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou en of... zoveel moois... Susanne Kallur de mooiste![]()
![]()
![]()
met in haar kielzog Kasia Berqvist en Emma Green
![]()
![]()
Jij geilt ook op sportvrouwen hč, mijn avantar nl ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou en of... zoveel moois... Susanne Kallur de mooiste![]()
![]()
![]()
met in haar kielzog Kasia Berqvist en Emma Green
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:29 schreef Wombcat het volgende:
En morgen natuurlijk het polsstokhoogspringen met Isinbayeva
Al leken ze op Inge de Bruijn, ze wonen gooooouuuuuuuudquote:
Denk dat de nOs er pas na 17.00 zal zijn of 18.00 word dus opgenomen , misschien krijgen we Smith live mee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:23 schreef boneyard het volgende:
schema met de tijden van de nederlanders die vandaag in actie komen
16:05 - Gregory Sedoc - 110m horden - halve finale
16:15 - Miranda Boonstra - 3000m steeple - finale
16:30 - Rutger Smith - discus - finale
niet veel nederlanders vandaag
voor de eerste gouden van gevaert was het 31 jaar geleden, voor de tweede was het 2 minuten geleden.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Maar goed, vandaag Isinbayeva - dag.
Denk het niet hoor, we zijn nu al live op NED 2...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:45 schreef maril het volgende:
[..]
Denk dat de nOs er pas na 17.00 zal zijn of 18.00 word dus opgenomen , misschien krijgen we Smith live mee?
Vanmiddag waarschijnlijk San Sebastian-San Sebastian (wielrennen) live op TV. Tussen 15:30 en 17:00 schat ik in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:08 schreef Swykva het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, we zijn nu al live op NED 2...
En inderdaad, het wordt nog erger, we gaan zelfs golfen!:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanmiddag waarschijnlijk San Sebastian-San Sebastian (wielrennen) live op TV. Tussen 15:30 en 17:00 schat ik in.
Wielrennen vind ik nogal logisch dat je daar aandacht aan schenkt, maar golfquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef Swykva het volgende:
[..]
En inderdaad, het wordt nog erger, we gaan zelfs golfen!:
• Golf: live verslag van de derde dag van de KLM Open in Zandvoort. Dione de Graaff presenteert vanuit Zandvort en spreekt daar met verschillende betrokkenen Het commentaar bij de KLM Open is van Jan Kees van der Velden.
• Atletiek: live verslag van het EK Outdoor in Göteborg, met commentaar van Stefan Verheij en Léon Haan.
• Wielrennen: live verslag van de Classica San Sebastian, met commentaar van Mart Smeets.
Je hebt gelijk, wielrennen dat is inderdaad niet gek: Kijken domweg meer mensen naar. Voor wat betreft golf denk ik dat ze proberen de markten te testen. Ze hebben bijvoorbeeld ook veel aandacht besteed aan de Volvo Ocean Race en dat bleek heel populair. Wellicht dat ze dat nu ook met een wat 'elitaire' sport als golf ook proberen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wielrennen vind ik nogal logisch dat je daar aandacht aan schenkt, maar golf![]()
Eigenlijk snap ik niet zo waarom de publieke omroep in zulke situaties niet wat meer gebruikt van de netten die ze hebben. Doe dan op één net wielrennen en op één atletiek. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er echt veel mensen zitten te wachten op de herhaling van zomergasten op Ned 3. En daarna is tot 5 uur tekst TV...
Ik vind haar altijd zo negatief ingesteld ("Mjaaah, dat heeft zij vroeger wel eens beter gedaan") en dat gezever en oprakelen van historie ("Was hij niet...") gebeurt ook iets teveelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:15 schreef dolle_hond het volgende:
we luisteren gewoon weer ria stalman
Oow, zijn dat grápjes, die zinnetjes voordat ze beide in de slappe lach vallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Daarentegen zijn de garpjes met Ysbrand wel weer grappig.
Hij is zelf gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft die Sedoc nog een protest ingediend?
Hij torpedeerde de laatste horde, arme hordequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
No way?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hij is zelf gediskwalificeerd
Ja, jeetje, wat een onverschillig commentaar van die twee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo negatief ingesteld ("Mjaaah, dat heeft zij vroeger wel eens beter gedaan") en dat gezever en oprakelen van historie ("Was hij niet...") gebeurt ook iets teveel. Daarentegen zijn de garpjes met Ysbrand wel weer grappig.
duuuh ze laat dat bord eerst even drogen. anders lopen die puntjes omlaag en daar wordt t geheel niet fraaier van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar staat Gothenborg. Zonder puntjes...
Ja duhquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is geen live atletiek meer vanavond. Iets na zessen is het live-gebeuren afgelopen.
Hoezo steenkolenengels?quote:
Christian Olsson defeated his title
Triple Jumper Christian Olsson reached 17.67 in his second jump which no one came near. The winning margin was 46 centimetres.
Another seven finals was on the programme on Saturday. One of them was Discus where the winner Virgilijus Alekna (LTH) now has won the Olympic Games, The World Championships and the European Championships.
Ah mooi, ik moet om 16:00 ergens zijn dus Bram en de estafette pik ik iig nog net meequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:56 schreef boneyard het volgende:
15:10 - Bram Som - 800m - finale
15:30 - misc nederlanders - 4x100m
16:40 - Gert-Jan Liefers - 5000m - finale
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus nog 1 eventuele medaille in het verschiet. Hup Bram
Die stonden er in Athene ook....quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Leatherface het volgende:
Race - organisatoren hebben zo te zien wel lering getrokken uit het marathon priester - incident van Athene. ik zie bijna overal hekken staan.
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Lekker sympathiek ben jij ten opzichte van de twee Nederlanders in de polsstokhoogfinale. Had Blom meegedaan, had die natuurlijk wel mogen winnen
Oh dus de estafette heren ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoho, je mag me in principe voor alles uitmaken hoor maar wacht evenIk bedoelde meer dat er realistisch gezien nog 1 medaillekandidaat in het Nederlandse kamp van vandaag zit, te weten Bram Som
Natuurlijk hoop ik dat Looije en Tamminga het goed gaan doen, maar zoals ze in de kwalificatie al lieten zien van de week behoren ze niet tot de medaillekandidaten/topfavorieten. Maar tuurlijk ga ik ze wel supporteren, gekkie![]()
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.quote:
Doe nou niet zo bokkigquote:
Landis had ook een flinke achterstandquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, reëel gsproken niet. Maar je weet nooit bij de estafette.
Ze hadden in de halve finale een flinke achterstand op de nrs. 1 en 2 in hun halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |